Oldalak: 1 ... 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 [487] 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792733 alkalommal)
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7290 Dátum: 2020. Február 05. - 12:59:30 »

Milyen jeep-ed volt?

Liberty, közlekedni csodálatos, de nem terepjáró. Bírta volna a terepet, csak egy idő után rendszeresen javíttatni kellett, ha terepre mentem vele. De a legkényelmesebb, legkomfortosabb autóm volt, a 3.7 V6 hangja pedig rendszeres erekciót okozott Mosolyog
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7291 Dátum: 2020. Február 05. - 13:01:03 »

A tied hogy bírja?

Az enyém a terepet jól bírta .  Családi ok  Rííí  és egy nekem nem tetsző dolog miatt adtam el . Corbett is írja hogy sokan vadászok megelégedéssel használják . Persze nem Deffender de egyet értek vele hogy simán tudja azt mint az 1.6 -os vitarák  ja és ha hülyébb a sofőr akkor automata helyzetben még azt is képes korrigálni .   Ördög

Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7292 Dátum: 2020. Február 05. - 13:04:51 »

Sajnos ennyire nem vagyok szakértő, az enyémben elektromos. 115 ezerrel vettem, most 125 van benne és korábban egy vadászpáré volt, tehát kapott eleget és sosem volt gondjuk vele. Ők cca 40 ezret mentek vele, előtte talán valami felsőbajor vadászé volt, gondolom ő sem kímélte. Én nagyon megszerettem, annyira, hogy az álmom egy új Jimny lett, azzal együtt, hogy beleszámítottam a 18 havi várakozást, de a héten  bizonyossá vált, hogy biztosan nem vásárolható Magyarországon. Volt olyan kereskedő, aki arra panaszkodott, hogy a tavaly júniusban megrendelt kocsikat is vissza kellett mondják.

Tomek, ha nem mész ultrabrutál terepen én elgondolkodnék egy Dusteren is. Szerintem terepen nem tud kevesebbet semmilyen régebbi Vitaránál és közúton sokkal jobb autó náluk, több mezőgazdász és egy-két vadász barátom használja, nagy megelégedéssel.

Tudok én segíteni ha képes vagy adni ennyi pénzt egy "cipősdoboz méretű" ámbár kitűnő terepjáróért .  Hát én irigylem azt aki akár a 20 millás vadi új Toyotát beküldi a kökénybe .  Fejvakarás

 https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/jimny/suzuki_jimny_1_5_glx_4wd-15345543
Naplózva
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7293 Dátum: 2020. Február 05. - 13:19:54 »

Tudok én segíteni ha képes vagy adni ennyi pénzt egy "cipősdoboz méretű" ámbár kitűnő terepjáróért .  Hát én irigylem azt aki akár a 20 millás vadi új Toyotát beküldi a kökénybe .  Fejvakarás

 https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/jimny/suzuki_jimny_1_5_glx_4wd-15345543

Épp ez a gondom, hogy nem most kellene (mert nincs rá keret) és főleg nem 8 és fél milláért. Nem hittem volna, hogy visszatérnek a Merkuros idők Mosolyog és nem csak nálunk hanem Nyugatra is
Naplózva
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7294 Dátum: 2020. Február 05. - 13:37:21 »

Az enyém a terepet jól bírta .  Családi ok  Rííí  és egy nekem nem tetsző dolog miatt adtam el . Corbett is írja hogy sokan vadászok megelégedéssel használják . Persze nem Deffender de egyet értek vele hogy simán tudja azt mint az 1.6 -os vitarák  ja és ha hülyébb a sofőr akkor automata helyzetben még azt is képes korrigálni .   Ördög



Nekünk a telepen van egy 1.6-os 4x4-es Duster, sokat nem megy, mert kvázi szolgálati autó és a telepvezető használja bejárásra, de Apám többször ment vele tökig érő sárban határbejáráson és eddig mindenhonnan kijött vele. Ja és soha, semmi baja nem volt még a Dusternek. De mondom, ez nem releváns terepi felhasználás legalábbis arra vonatkozóan, hogy huzamosan mennyire bírja a terepet, mert összesen nem volt talán 500 kilométert sem földúton. Az egyik legjobb Barátom viszont napi szinten szadizza határjárás közben és ha nem lett volna elégedett vele, valószínűleg nem vett volna ismételten. De a Duster ettől függetlenül szerintem nem vagy csak erős túlzással nevezhető terepjárónak.
Inkább visszakérdeznék, csak szakmai szempontból: van arra konkrét példa, hogy valakinek terepen nem vált be? Mivel nyáron remélhetően szükség lesz még egy terepjáró jellegű autóra a családban, gondolkodom a Dusteren ha már az új Jimnyről lemaradtam és érdekelnének a tapasztalatok.
Nem kifejezetten olyanokra gondolok, hogy a szóróra történő napi 10 mázsa takarmány hordás közben a hivatásos haveromnak kétszer elakadt a mocsárban, mert én erre biztosan nem fogom használni, hanem arra, hogy egy hozzám hasonló,  "pallónjáró" városi vadásznak mennyire felel vagy nem felel meg. Az, hogy hol gyártják nem érdekel Mosolyog, én is tudom.
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7295 Dátum: 2020. Február 05. - 14:20:57 »

Nekünk a telepen van egy 1.6-os 4x4-es Duster, sokat nem megy, mert kvázi szolgálati autó és a telepvezető használja bejárásra, de Apám többször ment vele tökig érő sárban határbejáráson és eddig mindenhonnan kijött vele. Ja és soha, semmi baja nem volt még a Dusternek. De mondom, ez nem releváns terepi felhasználás legalábbis arra vonatkozóan, hogy huzamosan mennyire bírja a terepet, mert összesen nem volt talán 500 kilométert sem földúton. Az egyik legjobb Barátom viszont napi szinten szadizza határjárás közben és ha nem lett volna elégedett vele, valószínűleg nem vett volna ismételten. De a Duster ettől függetlenül szerintem nem vagy csak erős túlzással nevezhető terepjárónak.
Inkább visszakérdeznék, csak szakmai szempontból: van arra konkrét példa, hogy valakinek terepen nem vált be? Mivel nyáron remélhetően szükség lesz még egy terepjáró jellegű autóra a családban, gondolkodom a Dusteren ha már az új Jimnyről lemaradtam és érdekelnének a tapasztalatok.
Nem kifejezetten olyanokra gondolok, hogy a szóróra történő napi 10 mázsa takarmány hordás közben a hivatásos haveromnak kétszer elakadt a mocsárban, mert én erre biztosan nem fogom használni, hanem arra, hogy egy hozzám hasonló,  "pallónjáró" városi vadásznak mennyire felel vagy nem felel meg. Az, hogy hol gyártják nem érdekel Mosolyog, én is tudom.

Nem az a lényeg hogy ki a vadász hanem milyen a terep . Látni extrém helyzetből magát kivágó Dustert videón de arra nem való .  Bátran mondom hogy ahova a Vitarát (a régit ) Nivát be lehet küldeni onnét ez is kijön .  Gondolom tudod hogy az 1.6 nem termeli a benzint a diesel már sokkal jobb fogyasztású és nyomatékos is .  Ha "csak" " terepjáró jellegű" autóra van szükséged akkor  bátran vehetsz Dustert annál még jobb is .  Persze nem lehet a merev hidas  G Merci ,  Deffender , Toyota LC . Jeep Wrangler kategóriába sorolni  de nekem meglepően jó terepképességekkel rendelkezik . Gondolom a diesel még nyomatékosabb .  Egyébként elég jól tartják az árukat én egy év használat után némi nyereséggel adtam tovább .  Mosolyog  Kíváncsi vagyok én is hogy van e olyan aki csalódott benne  főleg ha úgy vette meg hogy tudta mik a korlátai  ?
Naplózva
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7296 Dátum: 2020. Február 05. - 14:29:09 »

Nem az a lényeg hogy ki a vadász hanem milyen a terep . Látni extrém helyzetből magát kivágó Dustert videón de arra nem való .  Bátran mondom hogy ahova a Vitarát (a régit ) Nivát be lehet küldeni onnét ez is kijön .  Gondolom tudod hogy az 1.6 nem termeli a benzint a diesel már sokkal jobb fogyasztású és nyomatékos is .  Ha "csak" " terepjáró jellegű" autóra van szükséged akkor  bátran vehetsz Dustert annál még jobb is .  Persze nem lehet a merev hidas  G Merci ,  Deffender , Toyota LC . Jeep Wrangler kategóriába sorolni  de nekem meglepően jó terepképességekkel rendelkezik . Gondolom a diesel még nyomatékosabb .  Egyébként elég jól tartják az árukat én egy év használat után némi nyereséggel adtam tovább .  Mosolyog  Kíváncsi vagyok én is hogy van e olyan aki csalódott benne  főleg ha úgy vette meg hogy tudta mik a korlátai  ?

köszi  Emelem
Naplózva
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7297 Dátum: 2020. Február 05. - 14:58:49 »

Nekünk a telepen van egy 1.6-os 4x4-es Duster, sokat nem megy, mert kvázi szolgálati autó és a telepvezető használja bejárásra, de Apám többször ment vele tökig érő sárban határbejáráson és eddig mindenhonnan kijött vele. Ja és soha, semmi baja nem volt még a Dusternek. De mondom, ez nem releváns terepi felhasználás legalábbis arra vonatkozóan, hogy huzamosan mennyire bírja a terepet, mert összesen nem volt talán 500 kilométert sem földúton. Az egyik legjobb Barátom viszont napi szinten szadizza határjárás közben és ha nem lett volna elégedett vele, valószínűleg nem vett volna ismételten. De a Duster ettől függetlenül szerintem nem vagy csak erős túlzással nevezhető terepjárónak.
Inkább visszakérdeznék, csak szakmai szempontból: van arra konkrét példa, hogy valakinek terepen nem vált be? Mivel nyáron remélhetően szükség lesz még egy terepjáró jellegű autóra a családban, gondolkodom a Dusteren ha már az új Jimnyről lemaradtam és érdekelnének a tapasztalatok.
Nem kifejezetten olyanokra gondolok, hogy a szóróra történő napi 10 mázsa takarmány hordás közben a hivatásos haveromnak kétszer elakadt a mocsárban, mert én erre biztosan nem fogom használni, hanem arra, hogy egy hozzám hasonló,  "pallónjáró" városi vadásznak mennyire felel vagy nem felel meg. Az, hogy hol gyártják nem érdekel Mosolyog, én is tudom.

Én ugyan csak kölcsönbe kaptam egy napra, viszont akkor a terület legnehezebben megközelíthető részeibe kellett bejutni és nem vallott szégyent. Engem kifejezetten meglepett.
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7298 Dátum: 2020. Február 05. - 14:59:16 »

  Bátran mondom hogy ahova a Vitarát (a régit ) Nivát be lehet küldeni onnét ez is kijön . 
Naaa...
A gyári niva terepgumikkal a duster hajtáslánca hetente szakadna szét...
A niváról mint autóról nincs túl nagy véleményem de azért terepen elég ügyes volt...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Fegbock
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1487


« Új üzenet #7299 Dátum: 2020. Február 05. - 15:00:52 »

Sziasztok!

Gondolkodom egy kis terepjáró beszerzésén, ami nem Niva. Két kiszemeltem van, a Jimny és a Pajero Pinin. Esetleg Vitara. Melyiket ajánlanátok? Városban is használnám, terep főleg Alföld, de megfordulok itt-ott keményebb helyeken is az ország másik végében. Azok megközelítésekor lenne benne hosszabb közút is.
Ugyanebben a cipőben járok! 3 hónapja keresgélek megfelelő kocsit, de még nem találtam elérhető távolságban olyant, amire azt mondtam, hogy minden oké! (400 km-t pedig nem akarok elmenni megnézni egy megkímélt, nemdohányzó, hibátlan, stb. kocsit!) Most Rav4-en, vagy Grand Vitarán gondolkodok és kb. 3 misit szánnék rá, esetleg picivel többet is.
Mondhat bárki bármit, őzezni eddig a kombi Golffal is kijártam (14 évig), hóban, sárban, erdőben és csak egyszer akadtam el, amikor felült egy akáctuskóra! Akkor sem kellett segítség, negyed órás munkával leszedtem... Amikor pedig az igazi rossz terepre megyek vadászni, akkor továbbra is a platós UAZ-zal fogok menni, de azt most már szeretném jobbára csak munkára használni, mert elég fapados!
Naplózva

Minden lövésem, amely talál, azonnal öljön! De ha nem öl, akkor ne ejtsen sebet!
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7300 Dátum: 2020. Február 05. - 15:09:40 »

Ugyanebben a cipőben járok! 3 hónapja keresgélek megfelelő kocsit, de még nem találtam elérhető távolságban olyant, amire azt mondtam, hogy minden oké! (400 km-t pedig nem akarok elmenni megnézni egy megkímélt, nemdohányzó, hibátlan, stb. kocsit!) Most Rav4-en, vagy Grand Vitarán gondolkodok és kb. 3 misit szánnék rá, esetleg picivel többet is.
Mondhat bárki bármit, őzezni eddig a kombi Golffal is kijártam (14 évig), hóban, sárban, erdőben és csak egyszer akadtam el, amikor felült egy akáctuskóra! Akkor sem kellett segítség, negyed órás munkával leszedtem... Amikor pedig az igazi rossz terepre megyek vadászni, akkor továbbra is a platós UAZ-zal fogok menni, de azt most már szeretném jobbára csak munkára használni, mert elég fapados!

Én se mozdulok autóért. Fél évig lestem a Pinineket, mire beláttam, hogy esélytelen felénk normálisat találni. Aztán egy éve megvettem a CR-V-t és dúl a szerelem. Mosolyog
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7301 Dátum: 2020. Február 05. - 17:07:53 »

Naaa...
A gyári niva terepgumikkal a duster hajtáslánca hetente szakadna szét...
A niváról mint autóról nincs túl nagy véleményem de azért terepen elég ügyes volt...

A terepen ez is elég ügyes . Nem teljesen mérvadó de nézz meg egy Duster vs Niva videót a sok közül .
Páldául .

  de találsz bőven . Mondjuk sok köze van ehhez a okosságnak ami helyettesít egy közepes sofőrt - sőt .



Alattad persze hogy szétszakadna naponta de az enyém a BF Goodrich A/T vel nem szakadt szét . Mondjuk nekem meg az eredeti Niva gumikkal van rossz tapasztalatom .  Te úgy beszélsz hogy láttál Dustert én meg a cégnél hajtottam Nivát többet is  Rííí  meg volt Dusterem is .    Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7302 Dátum: 2020. Február 05. - 17:27:05 »

A terepen ez is elég ügyes . Nem teljesen mérvadó de nézz meg egy Duster vs Niva videót a sok közül .
Páldául .

  de találsz bőven . Mondjuk sok köze van ehhez a okosságnak ami helyettesít egy közepes sofőrt - sőt .



Alattad persze hogy szétszakadna naponta de az enyém a BF Goodrich A/T vel nem szakadt szét . Mondjuk nekem meg az eredeti Niva gumikkal van rossz tapasztalatom .  Te úgy beszélsz hogy láttál Dustert én meg a cégnél hajtottam Nivát többet is  Rííí  meg volt Dusterem is .    Emelem
Ezek a videók nagyjából semmit nem bizonyítanak. Nem látom, melyiken milyen gumi van, ezek az útviszonyok bármelyik SUV-val leküzdhetők. Az sem látszik, hány ilyen "teszt" után kell beállni a műhelybe.
Meddig használtad a dustert? Egy évig, kettőig?
A "megelégedett" vásárlók zömmel új vagy keveset futott dustereket hajtanak, agyondicsérik aztán mégis eladják.
A teszt ott kezdődne, hogy a traktorral agyonvágott földúton a mély sárban melyik boldogul. Vagy a siratóval meredekségű dűlőúton melyik megy fel ha nem is hóolvadás de eső után.
De igazad van, dusterem nem volt csak nivám, a pilincka futóművet is csak képen láttam tehát a véleményem nem lehet mérvadó...
A csodákban mondjuk nem hiszek.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7303 Dátum: 2020. Február 05. - 17:50:23 »

3 hónapja keresgélek megfelelő kocsit, de még nem találtam elérhető távolságban.......Most Rav4-en, vagy Grand Vitarán gondolkodok
Egyre többen nézelődünk és gondolkodunk.Lassan kikopnak (kiöregednek) alólunk a Terranok,Patrolok,Pajerok,Landruiserek....És akinek nem tetszenek a pick-upok,nem marad más alternatíva,mint kompromisszumot kötni a SUV-okkal.  Vállat von
Naplózva
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7304 Dátum: 2020. Február 05. - 18:05:32 »

Én ugyan csak kölcsönbe kaptam egy napra, viszont akkor a terület legnehezebben megközelíthető részeibe kellett bejutni és nem vallott szégyent. Engem kifejezetten meglepett.

köszi  Emelem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 [487] 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: