Egon
|
|
« Új üzenet #7020 Dátum: 2019. Január 14. - 23:43:31 » |
|
Ha már Vitara. Nekem 3 ajtós, 1,6 benzines van. Sajnos összkerékbe kapcsolás előtt meg kell állni vele és ugyanígy a kikapcsolásnál is (érdekes módon a 6 évvel idősebb Samuban ez ment menet közben is,de nem ez a kérdésem). Ez így roppant kényelmetlen,de ez van. Sajnos akkor van igazán gond, amikor olyan az időjárás, illetve az utak állapota, mint most. Többnyire már letakarították, tehát nincs szükség az összkerékre, de aztán az egyik kanyar után belefutsz egy havas, jeges szakaszba és kéne. Akkor állj meg, kapcsold be, aztán ha már megint nem kell, megint állj meg.... A kérdésem az, hogy mennyire lehet használni az összkerékhajtást úgy, hogy nem igazán indokolt. Ha jól tudom a Vitarákban nincs központi differenciál, tehát ha száraz aszfalton használjuk, akkor tönkremehet.
Az enyémen simán tudom kapcsolni menetközben a 2 és a 4 kereket, viszont tényleg hajt előre ha be van kapcsolva ha nincs. Megállni csak felezőhöz kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #7021 Dátum: 2019. Január 15. - 12:11:13 » |
|
Az enyémen simán tudom kapcsolni menetközben a 2 és a 4 kereket, viszont tényleg hajt előre ha be van kapcsolva ha nincs. Megállni csak felezőhöz kell.
Mert a következő évjáratoknál már megoldották. Az enyém ezek szerint öregebb, mint a tied. Rendben van már a motor?
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #7022 Dátum: 2019. Január 16. - 22:46:33 » |
|
Mert a következő évjáratoknál már megoldották. Az enyém ezek szerint öregebb, mint a tied. Rendben van már a motor?
Igen már rendben. Az enyém 98-as évjáratú.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #7023 Dátum: 2019. Január 17. - 06:35:50 » |
|
Úgy néz ki, hogy van itt helyben egy Honda CR-V I. gen és olyan ember árulja, akitől meg is merném venni. Sok tapasztalatom nincs ezzel a típussal, de ahogy néztem róla videokat, arra amire nekem kell, bőven elég lesz a tudása terepen. Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mire érdemes odafigyelni? 2.0 benya 147 LE, kéziváltós. Azt tudom, hogy az egyik sárvédőív nemrég lett rajta javítva, küszöbök, alváz rendben van.
Jól néznek ki,de nem sok jót olvastam terepképességeikről a népitéleten.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #7024 Dátum: 2019. Január 17. - 14:02:38 » |
|
Úgy néz ki, hogy van itt helyben egy Honda CR-V I. gen és olyan ember árulja, akitől meg is merném venni. Sok tapasztalatom nincs ezzel a típussal, de ahogy néztem róla videokat, arra amire nekem kell, bőven elég lesz a tudása terepen. Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mire érdemes odafigyelni? 2.0 benya 147 LE, kéziváltós. Azt tudom, hogy az egyik sárvédőív nemrég lett rajta javítva, küszöbök, alváz rendben van.
A volt munkahelyemen volt egy ilyen Honda. Terepgumik soha nem voltak rajta, de jó minőségű téli gumikon egész virgonc volt könnyebb terepen. Pár alkalommal vendégállítós autónak is befogtuk kerti hajtásokon, ott mindig készenlétben állt egy vontató a bakhátasabb részeknél. Volt is rá szükség, mert a hasmagassága az nagyon gyatra. Nekem még egy élményem van a kocsival, egyszer Bécsbe kellett gyorsan kiérnem, majd onnan haza is tempóztam rendesen. Az üzemanyagmérő mutatója olyan ütemben tartott lefelé az autópályán, hogy tankoláskor alánéztem, nem lukas-e valahol a tankja Nem volt lukas.....úgy zabált, mint egy disznó! Illetve ami nem tetszett rajta (nem tudom ez általánosan van-e így), hogy a fékje igen gyengusz volt, mint ha alulméretezték volna a nagy kasznihoz képest. Többször vezettem az Alpokban, lejtmenetben hamarabb elfogyott belőle a fék, mint az Oktáviámból, pedig az is egy nagy kalap szar volt. Ha nem viszed komolyabbnak tűnő terepre és nem száguldozol vele, akkor nem lehet vele nagy probléma.
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #7025 Dátum: 2019. Január 17. - 14:13:23 » |
|
Úgy néz ki, hogy van itt helyben egy Honda CR-V I. gen és olyan ember árulja, akitől meg is merném venni. Sok tapasztalatom nincs ezzel a típussal, de ahogy néztem róla videokat, arra amire nekem kell, bőven elég lesz a tudása terepen. Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mire érdemes odafigyelni? 2.0 benya 147 LE, kéziváltós. Azt tudom, hogy az egyik sárvédőív nemrég lett rajta javítva, küszöbök, alváz rendben van.
Nekem CR-V II van dieselben a fogyasztás nagyon barátságos . Könnyebb terepen elboldogul a CR-V I et tudtommal csak benzinesben gyártották és két ismerősöm is azért tett túl rajta mert sokat kb. 12 litert vagy az fölött fogyasztott . A kényelem viszont
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #7026 Dátum: 2019. Január 17. - 14:23:29 » |
|
Nekem CR-V II van dieselben a fogyasztás nagyon barátságos . Könnyebb terepen elboldogul a CR-V I et tudtommal csak benzinesben gyártották és két ismerősöm is azért tett túl rajta mert sokat kb. 12 litert vagy az fölött fogyasztott . A kényelem viszont Úgy emlékszem a normális, hétköznapi fogyasztása is ott volt valahol 12 liternél, ha terepre is ment akkor nem is volt érdemes nézni, csak írtuk a menetlevélen a mindenféle szorzókat, hogy valahogyan kikerekedjen a vége. Az ominózus bécsi úton valahol 18-19 liter körül szürcsölgetett a drága, a cég gépjárműves embere sírt is, mint egy fürdőskurva, hogy ezzel a rengeteg számlával hogyan fog elszámolni egy úton? Mert a tankja is nevetségesen kicsire sikerült, állandóan tankolni kellett kiállni vele. Mondjuk menni, azt ment rendesen.... nem sokan előztek meg a pályán
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #7027 Dátum: 2019. Január 17. - 14:49:40 » |
|
Nekem CR-V II van dieselben a fogyasztás nagyon barátságos . Könnyebb terepen elboldogul a CR-V I et tudtommal csak benzinesben gyártották és két ismerősöm is azért tett túl rajta mert sokat kb. 12 litert vagy az fölött fogyasztott . A kényelem viszont A hrv meg a crv is úgy került képbe,hogy hirtelen 2 kezdett el szaladgálni a környéken,amolyan munkásautóként (gyümölcsösbe járni,metszőket hurcolni) így kiváncsi lettem...Illetve a jelenlegi Vitara felhozatal rettenetes,viszont ezek ugyanazon az áron sokkal jobb állapotban vannak.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #7028 Dátum: 2019. Január 17. - 15:20:41 » |
|
A hrv meg a crv is úgy került képbe,hogy hirtelen 2 kezdett el szaladgálni a környéken,amolyan munkásautóként (gyümölcsösbe járni,metszőket hurcolni) így kiváncsi lettem...Illetve a jelenlegi Vitara felhozatal rettenetes,viszont ezek ugyanazon az áron sokkal jobb állapotban vannak.
Arra jó lehet ! Nem tudom de a benzines Vitarta is bekajál 10 litert szerintem . Ezeket a Hondákat( már mint a CR-V -t) meg nagyon jól lehet pakolni . Hely az van bennük , csomagtér és utastér is .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
godena
|
|
« Új üzenet #7029 Dátum: 2019. Január 17. - 15:42:31 » |
|
Nem tudom de a benzines Vitarta is bekajál 10 litert szerintem .
MT-s gumival, ilyenkor télen, inkább többet. Legalábbis az enyémhez benzinkutat kell kötni. ('93-as, 1,6-os, benzines)
|
|
|
Naplózva
|
"A VADÁSZAT számomra egy életre szóló ösztönös elhivatottság. Alázatos szolgálata erdőnek, vadnak egyaránt" - Bornemisza Péter
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #7030 Dátum: 2019. Január 17. - 18:56:39 » |
|
MT-s gumival, ilyenkor télen, inkább többet. Legalábbis az enyémhez benzinkutat kell kötni. ('93-as, 1,6-os, benzines) Ugyanaz az évjárat, ugyanaz a motor és a 10 l a plafon, de csak ilyenkor, amikor reggel tíz percig melegítem indulàs előtt és az útviszonyok miatt szinte állandóan játszik az összkerék. Nyáron nyolc liter vagy nagyon kicsivel fölötte. Igaz AT-s gukikkal.Nekem nagyon kellemes meglepetés. Rosszabbra számítottam. Főleg a GAZ után. A Samurai is többet kêrt, bár azon Simex gumik voltak.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #7031 Dátum: 2019. Január 17. - 20:33:48 » |
|
Végetért a 2019-es Dakar. A KTM-et megint nem sikerült megverni, a dobogó tele van velük, a 4-5.-helyen a KTM csoporthoz tartozó Husqvarnák végeztek.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #7032 Dátum: 2019. Január 17. - 20:52:45 » |
|
Végetért a 2019-es Dakar. A KTM-et megint nem sikerült megverni, a dobogó tele van velük, a 4-5.-helyen a KTM csoporthoz tartozó Husqvarnák végeztek. Hááát,nem lehet valami nagy márka az a KTM,ha a fűrészek majdnem utolérik...
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
hahnbarna
|
|
« Új üzenet #7033 Dátum: 2019. Január 17. - 21:24:52 » |
|
A hrv meg a crv is úgy került képbe,hogy hirtelen 2 kezdett el szaladgálni a környéken,amolyan munkásautóként (gyümölcsösbe járni,metszőket hurcolni) így kiváncsi lettem...Illetve a jelenlegi Vitara felhozatal rettenetes,viszont ezek ugyanazon az áron sokkal jobb állapotban vannak.
Azért a Hondák nem egy ligában játszanak a Vitarával. Mivel alapvetően közúti használatú autók összkerékhajtással, mindenképp illik jobb állapotban lenniük egy átlagnál jobb közúti képességekkel megáldott alvázas terepjárónál. Terepen én egy Hrv-vel mentem egyszer, átlag személyautóval nem járató földúton a pár centivel nagyobb hasmagassága elég volt, és nagyon jól, finoman érezhetően dolgozott a hajtása is. Magát a technikát kiválónak tartom. Az én "Vitarám" -Sidekick- 10,5-11 liter közt fogyaszt amúgy télen-nyáron. '96-os, 1.8 benzines, automata váltóval, 235/75r16 MT gumikkal.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv, Barna
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #7034 Dátum: 2019. Január 17. - 21:33:54 » |
|
Azért a Hondák nem egy ligában játszanak a Vitarával. Mivel alapvetően közúti használatú autók összkerékhajtással, mindenképp illik jobb állapotban lenniük egy átlagnál jobb közúti képességekkel megáldott alvázas terepjárónál. Terepen én egy Hrv-vel mentem egyszer, átlag személyautóval nem járató földúton a pár centivel nagyobb hasmagassága elég volt, és nagyon jól, finoman érezhetően dolgozott a hajtása is. Magát a technikát kiválónak tartom. Az én "Vitarám" -Sidekick- 10,5-11 liter közt fogyaszt amúgy télen-nyáron. '96-os, 1.8 benzines, automata váltóval, 235/75r16 MT gumikkal. Tisztában vagyok vele,hogy a Hrv inkább személyautó,csak tényleg elgondolkodtatott,hogy mostanában láttam párat,illetve oceanwave fórumtárs is hasonlóban törte a fejét. Gondoltam-ez nem lehet véletlen,de lassan eleresztem ezt a vonalat.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
|