Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 [382] 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792678 alkalommal)
nagyi 571027
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 390


« Új üzenet #5715 Dátum: 2016. Június 22. - 06:48:15 »

A hozzáértőket szeretném kérdezni,hogy mit lehet és kell tudni a Nissan X-Trail máodik generációjának 136 lóerős dieselmotorjáról?  Renault motor? Ki gyártja és hol?  Milyen? Vannak tipushibái,mire kell figyelni?

                Köszi! Emelem

Itt érdemes olvasgatni illetve kérdezni:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9172206

Második X-Trail-met nyúzom, de pont az általad kérdezett motorom még nem volt.

 Emelem
Naplózva

"Hajnal" csak hat betű papíron; jelentőségét csak az tudja, aki ismeri, aki nemcsak szemével látta, hanem lelkével megérezte, aki elmerült a virradás természeti csodájában, aki áhítatosan nézte a keletről jövő rózsás derengést és megérezte a végtelenséget és az örökkévalóságot.
Nadler Herbert
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5716 Dátum: 2016. Június 22. - 09:06:03 »

Itt érdemes olvasgatni illetve kérdezni:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9172206

Második X-Trail-met nyúzom, de pont az általad kérdezett motorom még nem volt.

 Emelem

Köszi! Emelem
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #5717 Dátum: 2016. Június 25. - 21:04:56 »

Én mint autószerelő tudok a common rail dízelekhez hozzászólni.   A probléma  amivel nap mint  nap találkozom azaz, hogy az emberek jóhiszeműen megveszik a 230 ezer kilométer feletti CDI-CRDI motorokkal szerelt járműveket, gyorsan ráköltenek 100-200 ezer forintot a : vezérlés , olaj, szürők, fékek, szilentek, lengéscsillapítók cseréjére, majd néhány 10 ezer kilóméter mulva  mondjuk a turbo meghibásodásakor, a motor által felszívott motorolajtól  a motor felpörög és a kontrolálatlan égéstől és fordulatszámtól a motor belseje elolvad, beleértve a befecskendezőket is. Na ha ilyenkor csak használt alkatrészekből javítjuk meg az autónkat , is beleszaladhatunk 500 ezer forintos kárba. Na ez egy G Vitarával nehezen tud előfordulni a maga kis Mazda motorjával. Legalábbis  sokkal olcsóbban meg lehet úszni a bajt. Ha csak arra gondolunk, hogy egy CRDI befecskendező több mint 100 ezer , egy nagynyomású szivattyú 200ezer körül mozog akkor már600 ezernél tartunk  egy 4 hengeres autónál. Ezért van az hogy Pl: egy 2000 évjáratú szívódízel Citroen berlingóért még 800-900 ezret kérnek szemben egy 2005-ös HDIvel amit már 500 ezer alatt meg lehet venni. Sajnos ezek a CRDI alkatrész árak nem a magyar pénztárcához vannak belőve. 
Személy szerint én egy 1989 -es Isuzu Troopert vezetek Amit  2 éven keresztül újítottam fel és  kb 1.2 millió forintomban állt meg. 2.8 Literes turbódízel motorja 8 litert fogyaszt terepen és közúton is,bár múlt héten egy 1 tonnás gépet húztam haza Zalából Heves megyébe, ekkor fölment 10 literre a fogyasztás. Motorja csak mínusz fokban izzít 2-3 másodpercre, egyébként úgy indul, hogy nem hallani az indítót , mert már jár a motor. Ezek a régebbi dízelek  nem annyira érzékenyek  az üzemanyag minőségre  mint a CRDI -HDI motorok, egyszerűbbek és olcsóbb a javításuk és üzemeltetésük is is.  A télen egy olyan mély patakon sikerült a Trooperrel átmennem ,hogy a szélvédőig ért a víz, mivel snorkelem nincs így a vizet sajnos beszívta a motor. Meg is ijedtem, hogy most aztán vége a motornak, már lelki szemeim előtt láttam az elgörbült hajtókarokat, de ő csak fújta a kipufogón a gőzt vagy 10-15 másodpercig , majd ment tovább mintha misem történt volna.
 Összefoglalva: fegyverrel sem tudnának rákényszeríteni , hogy közösnyomós dízelt vegyek, még ha engedné a pénztárca sem.
Naplózva
NAPE
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97



« Új üzenet #5718 Dátum: 2016. Július 05. - 15:56:30 »

Szia Abonyi!

2000- 2004-es pickupokat nézegetek.

Azok közül Te melyiket ajánlanád? Melyiknek jobb a motorja?

A Mazda,Ford, Nissan márkákat nézegetem.
A Toyota az 1.5-ös többletár végett sajnos kiesett.


Köszönöm válaszod
Üdv.
Péter
Naplózva
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #5719 Dátum: 2016. Július 05. - 17:39:18 »

Szia Abonyi!

2000- 2004-es pickupokat nézegetek.

Azok közül Te melyiket ajánlanád? Melyiknek jobb a motorja?

A Mazda,Ford, Nissan márkákat nézegetem.
A Toyota az 1.5-ös többletár végett sajnos kiesett.


Köszönöm válaszod   
 .
Üdv.
Péter

   
 Elsősorban a Nissant ajánlanám, de nézd át  rozsda miatt.  Majd Mazda -Ford. Én kaptam kölcsön egy Mazda B2500-at amíg a Trooper papírjait intézték , és nagyon meglepett,  hogy 12 liter körüli fogyasztás jött ki. Én mindenesetre ragaszkodnék az adagolós autókhoz , hogy később ne legyen meglepetés.
Naplózva
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5720 Dátum: 2016. Július 05. - 21:28:57 »

Sziasztok!

Eladó sorba került 2001-es Ford Ranger.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ranger/ford_ranger_2.5_td_4x4-10306036

 Emelem
Naplózva
NAPE
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97



« Új üzenet #5721 Dátum: 2016. Július 06. - 06:21:08 »

   
 Elsősorban a Nissant ajánlanám, de nézd át  rozsda miatt.  Majd Mazda -Ford. Én kaptam kölcsön egy Mazda B2500-at amíg a Trooper papírjait intézték , és nagyon meglepett,  hogy 12 liter körüli fogyasztás jött ki. Én mindenesetre ragaszkodnék az adagolós autókhoz , hogy később ne legyen meglepetés.

Köszönöm Emelem
Naplózva
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #5722 Dátum: 2016. Július 06. - 08:04:45 »

   
 Elsősorban a Nissant ajánlanám, de nézd át  rozsda miatt.  Majd Mazda -Ford. Én kaptam kölcsön egy Mazda B2500-at amíg a Trooper papírjait intézték , és nagyon meglepett,  hogy 12 liter körüli fogyasztás jött ki. Én mindenesetre ragaszkodnék az adagolós autókhoz , hogy később ne legyen meglepetés.

Az enyém kevesebbel is beéri, olyan 10.5-11 l.  :Mosolyog
De tény, hogy adott kor pickup-jai közt a legnagyobb étvágyúra sikeredett. Ranger is ugyanennyit eszik?

Volt 2,8-as trooperem is, az beérte 7-8 literrel. Pedig lóreőben is kb ugyanaz.  Vállat von
A 2,2 trooper meg 6,5-el is beéri, viszont nem megy.  Vigyorog
Naplózva

Üdv: Bence
Stefi
Vendég
« Új üzenet #5723 Dátum: 2016. Július 06. - 10:47:56 »


A 2,2 trooper meg 6,5-el is beéri, viszont nem megy.  Vigyorog

Az enyémek ha nem mennek nem is fogyasztanak . Ez nagyon pozitív .   Vigyorog     Röhög
Naplózva
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #5724 Dátum: 2016. Július 06. - 11:30:17 »

Az enyémek ha nem mennek nem is fogyasztanak . Ez nagyon pozitív .   Vigyorog     Röhög

Sőt, ezt az üzemanyagár mizériát sem értem, hol csökkentik, hol emeleik.  OOO
Mióta az eszemet tudom 5000-ért tankolok minden alkalommal.  Vigyorog
Naplózva

Üdv: Bence
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5725 Dátum: 2016. Július 06. - 17:15:44 »

Az enyém kevesebbel is beéri, olyan 10.5-11 l.  :Mosolyog
De tény, hogy adott kor pickup-jai közt a legnagyobb étvágyúra sikeredett. Ranger is ugyanennyit eszik?

Volt 2,8-as trooperem is, az beérte 7-8 literrel. Pedig lóreőben is kb ugyanaz.  Vállat von
A 2,2 trooper meg 6,5-el is beéri, viszont nem megy.  Vigyorog

A Ranger nálam a 9-11L között ingadozik. Êvszak, útviszony, lábméret függő na meg, hogy mennyire sietős  Vigyorog
 Emelem
Naplózva
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #5726 Dátum: 2016. Július 06. - 22:42:39 »

A Ranger nálam a 9-11L között ingadozik. Êvszak, útviszony, lábméret függő na meg, hogy mennyire sietős  Vigyorog
 Emelem
  Igen, az elég kellemetlen, hogy egy az Isuzu esetében több mint 30 éves technológiás  terepjáró  miért fogyaszt jobban, mint egy 12-13 éves unokatestvére. Gondolok itt a Mazdára vagy L200-ra.  :Mosolyog
Naplózva
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5727 Dátum: 2016. Július 09. - 10:54:12 »

Sziasztok!

A hozzáértőktől kérdezném, hogy a Nissan Terrano 3.0 Di motorjáról mit érdemes tudni?
Mennyivel jobb/rosszabb mint a 2.7d ?

Köszönöm!  Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5728 Dátum: 2016. Július 09. - 12:42:15 »

Sziasztok!

A hozzáértőktől kérdezném, hogy a Nissan Terrano 3.0 Di motorjáról mit érdemes tudni?
Mennyivel jobb/rosszabb mint a 2.7d ?

Köszönöm!  Emelem

Mondjuk negyede/fele az élettartama a 2.7-hez képest...
3.0: erős, de gyárilag konstrukciós hibás olajozással, láncos vezérléssel, közös nyomócsővel, kéttömegű lendkerékkel, alu hengerfejjel, 16 szeleppel (azt hiszem)
2.7: kevésbé erős, de bőven elég abba az autóba, kiforrott, régi konstrukcióval, adagolóval, fogaskerekes-tolórudas vezérléssel, egytömegű lendkerekes kuplunggal, öntöttvas hengerfejjel, 8 szeleppel. Igazi munkagép, szerintem jó tulajnál simán millió km-es futásteljesítmény-tudással... Persze az előző gazdára nem szabad alapozni Szomorú
Ja, nem vagyok szakértő csak szerelgetek néha ezt-azt... Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5729 Dátum: 2016. Július 09. - 12:52:27 »

Mondjuk negyede/fele az élettartama a 2.7-hez képest...
3.0: erős, de gyárilag konstrukciós hibás olajozással, láncos vezérléssel, közös nyomócsővel, kéttömegű lendkerékkel, alu hengerfejjel, 16 szeleppel (azt hiszem)
2.7: kevésbé erős, de bőven elég abba az autóba, kiforrott, régi konstrukcióval, adagolóval, fogaskerekes-tolórudas vezérléssel, egytömegű lendkerekes kuplunggal, öntöttvas hengerfejjel, 8 szeleppel. Igazi munkagép, szerintem jó tulajnál simán millió km-es futásteljesítmény-tudással... Persze az előző gazdára nem szabad alapozni Szomorú
Ja, nem vagyok szakértő csak szerelgetek néha ezt-azt... Mosolyog

Köszönöm szépen! Ez is sokkal több mint amennyit én értek hozzá Mosolyog
Régebben valahol én is azt olvastam, hogy a 2,7-est szabad megvenni, mert strapabíró konstrukció...

 Emelem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 [382] 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: