Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792668 alkalommal)
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11253


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5460 Dátum: 2016. Január 09. - 19:19:33 »

Sziasztok.  Emelem

Új vas került a házhoz, egy X-trail.
Első teendők közt lenne a felgumizása.
215/65R15 a mérete. 90% országút, 10 % könnyű terep, négyévszak.
Kinek milyen gumival van tapasztalata, mit tudnátok ajánlani ami még normál árban kapható.

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Bence
Nem találok ebben a méretben a kritériumoknak megfelelőt. Vállat von
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5461 Dátum: 2016. Január 09. - 19:21:58 »

http://www.jofogas.hu/nograd/Lada_Niva_1_6_41475467.htm?first=1
Pont amilyet akartál. Bilikék,vadászos,megy,ócsó. Nekem is ilyen kell! Kacsint

elég hányatott élete lehetett így ránézésre  Ördög
Naplózva
nagyi 571027
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 390


« Új üzenet #5462 Dátum: 2016. Január 09. - 19:32:24 »

Sziasztok.  Emelem

Új vas került a házhoz, egy X-trail.
Első teendők közt lenne a felgumizása.
215/65R15 a mérete. 90% országút, 10 % könnyű terep, négyévszak.
Kinek milyen gumival van tapasztalata, mit tudnátok ajánlani ami még normál árban kapható.

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Bence

Szia, Bence!

Sok éve hajtok egy T30-as X-Trail-t, volt pár gumival tapasztalatom. Ha gondolod keress magánban, szívesen leírom a tapasztalatimat.
Az ímél (ha jól tudom az új helyesírás szerint így kell írni  Kacsint)  címem publikus, lehetőleg direktben írj!

 Emelem
Naplózva

"Hajnal" csak hat betű papíron; jelentőségét csak az tudja, aki ismeri, aki nemcsak szemével látta, hanem lelkével megérezte, aki elmerült a virradás természeti csodájában, aki áhítatosan nézte a keletről jövő rózsás derengést és megérezte a végtelenséget és az örökkévalóságot.
Nadler Herbert
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5463 Dátum: 2016. Január 09. - 22:20:26 »

Ez szopóágas kocsi. Műszakin lehet vele komoly gond is, hiába savazták ki a motorszámot. A trail master emelés nagyon jó, csak nem biztos, hogy le tudod vizsgáztatni vele a vasat. A krézi féle tuningal az 1.9tádé  egy jó motor versenyzőknek akik állandóan az autójukat baszogatják de napi, normál használatra Fejvakarás
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5464 Dátum: 2016. Január 10. - 09:51:46 »

Doki!

Ez egy szarrábuherált kocsi, a KPM agyonlő, és én - kövezzen meg bárki - ilyen mértékű átalakításban már nem bízok... Itt nagy hangsúly nem a KRÉZI adagolón, az SDI tengelyen, a FIRAD csúcsokon meg a töktudja min van, hanem hogy ki építette. Mert a TDI-re a recept tuti, de sajnos annak ellenére, hogy mindenki azt hiszi ért hozzá, azért mégsem  Ördög

Egy barátom most hozott Svájcból ilyen körlámpás csirkét, az itthoni ~2m-hez képest 1.5-ben állt meg, tehát - nem tudom pontosan - 100-200e-t lehete spórolni, de a km valósan kevés volt benne, és felszereltebb volt itthoni társainál.

Ja, az 5.2 marhára nem városi terepjáró, elől-hátul merev híd és igen, van benne felező is, csak tudnám mi a fenének...? Egy hosszú t*knyos tél alatt egyszer használtuk a felezőt, akkora gázlóban, ahol a jeges vizet a géptető tolta... A Niva-hoz képest a teljesítménye 2.7x annyi, a nyomatéka 3x annyi, a tömege viszont csak 1.3x annyi egy 80kg-os utast feltételezve. A számok magukért beszélnek Mosolyog

Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5465 Dátum: 2016. Január 10. - 13:52:10 »

elég hányatott élete lehetett így ránézésre  Ördög
A nivával nem csak az a gond, hogy sokat kell szervizelni, hanem az, hogy a legváratlanabb pillanatokban, ráadásul a kapható alkatrészek minősége kritikán aluli.
Neked sem az a drága, amit az autóra költesz, hanem az, ha elmarad az amúgy is ritka vadászat mert be sem indul a retek vagy lesre ülés helyett traktorost kell kajtatni aki hazahúz.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
ragadozo
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 577


« Új üzenet #5466 Dátum: 2016. Január 10. - 14:27:35 »

A nivával nem csak az a gond, hogy sokat kell szervizelni, hanem az, hogy a legváratlanabb pillanatokban, ráadásul a kapható alkatrészek minősége kritikán aluli.
Neked sem az a drága, amit az autóra költesz, hanem az, ha elmarad az amúgy is ritka vadászat mert be sem indul a retek vagy lesre ülés helyett traktorost kell kajtatni aki hazahúz.
Nem beszélve a gyújtás elosztó fedél beázásáról!
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5467 Dátum: 2016. Január 10. - 14:29:27 »

A nivával nem csak az a gond, hogy sokat kell szervizelni, hanem az, hogy a legváratlanabb pillanatokban, ráadásul a kapható alkatrészek minősége kritikán aluli.
Neked sem az a drága, amit az autóra költesz, hanem az, ha elmarad az amúgy is ritka vadászat mert be sem indul a retek vagy lesre ülés helyett traktorost kell kajtatni aki hazahúz.

Szerinted egy öreg cherokee mentes ezektől a balesetektől?
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5468 Dátum: 2016. Január 10. - 16:43:54 »

Szerinted egy öreg cherokee mentes ezektől a balesetektől?
Egy ilyen öreg autó mindig lutri. De ha elfelejted a "frissen felújított" meg a "megkímélt" dumákat és vásárlás után egy hozzáértő szerelővel átnézeted, rendberakatod akkor a Janika féle felhasználásra lesz egy megbízható autód. Arra nem venném meg, hogy nyolcvan, száz kilométerekre járjak vele vadászni.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5469 Dátum: 2016. Január 10. - 19:57:46 »

egy hozzáértő szerelővel átnézeted, rendberakatod akkor a Janika féle felhasználásra lesz egy megbízható autód. Arra nem venném meg, hogy nyolcvan, száz kilométerekre járjak vele vadászni.

 Igen

(Ezt és egy Niva-t semmilyen tekintetben nem lehet egy lapon említeni - és ezzel véletlenül sem akarok senkit megsérteni, de ezt tapasztaltam...)
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #5470 Dátum: 2016. Január 10. - 20:50:01 »

B.sszátok meg kezdem magam szoktatni a gondolathoz.  Woest Woest Woest
Még családi autóként is, mert a bringa miatt max 5000 km-t menne, így a fogyasztás nem túl releváns. Meg könnyű a talpam is, minden cégautó min 1-1.5 literrel kevesebbet fogyszt nekem, mint bárki másnak, szeintem 15 alatt elröcögne és egy V8 hang az talám még az erekciómban is segítség lenne.

Ha V8 hangot akarsz, az legalább 28 liter! Nekem elhiheted... 😀😀 tudod V24. 😀😀
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5471 Dátum: 2016. Január 10. - 21:05:27 »

Ha V8 hangot akarsz, az legalább 28 liter! Nekem elhiheted... 😀😀 tudod V24. 😀😀
Nono...
Janika verdája nem kell, hogy eltartson egy léhűtő managementet... Ördög Ördög Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5472 Dátum: 2016. Január 10. - 22:13:02 »

A nivával nem csak az a gond, hogy sokat kell szervizelni, hanem az, hogy a legváratlanabb pillanatokban, ráadásul a kapható alkatrészek minősége kritikán aluli.
Neked sem az a drága, amit az autóra költesz, hanem az, ha elmarad az amúgy is ritka vadászat mert be sem indul a retek vagy lesre ülés helyett traktorost kell kajtatni aki hazahúz.

Ha már Nivea...a vadőrünknek (édesapáméknál egészen pontosan) kellene egy Niva váltó.
Ha valaki tudna segíteni kérem jelezze.
(Most asszem egy Lada váltó van benne átmenetileg...)
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11253


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5473 Dátum: 2016. Január 10. - 23:11:54 »

Ha már Nivea...a vadőrünknek (édesapáméknál egészen pontosan) kellene egy Niva váltó.
Ha valaki tudna segíteni kérem jelezze.
(Most asszem egy Lada váltó van benne átmenetileg...)
http://www.jofogas.hu/magyarorszag?q=niva%20v%E1lt%F3
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5474 Dátum: 2016. Január 11. - 08:07:53 »


 Stoel
Köszi!
Még nem jutottam el a guglizásig, de azt mondta sehol nem talált. Ezek szerint azért ez nem egy lehetetlen küldetés  Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: