Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792749 alkalommal)
Stefi
Vendég
« Új üzenet #5385 Dátum: 2016. Január 05. - 11:25:56 »


A felszereltsége arra utal hogy terepen nyüstölték de rendesen.   Ördög
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #5386 Dátum: 2016. Január 05. - 11:31:51 »

Röhög
Annak idején volt lehetőségem egy ismerősön keresztül licitálni céges pickupokra...
Mitsuk voltak és Hiluxok. Az illető egyet mondott csak nekem, hogy az L200-asokat sürgősen verjem ki a fejemből. Soha nem volt nekem, de náluk futott bőven belőlük, és ha ő azt mondja, akkor nekem az készpénz.
Ünnepek között voltam az Erdészetnél terelésen.Mindkét felvezetőm Hiluxában 600 ezer fölött volt,de egyikből sem jött egy rossz hang sem,pedig erdőn szaladt bele a km 90 %-a!  Emelem
Naplózva
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5387 Dátum: 2016. Január 05. - 11:39:06 »

 Emelem

Felmerült az igény egy kisautóra. Gyerekek lassan abba a korba érnek, hogy edzésről szakkörre, oda vissza kell őket hurcolni, és ezt valahogy menedzselni kellene. Arra jutottam, hogy nem az asszony kap egy kisautót, hanem én  Röhög
Tehát terepjáró kell. Ami a terepet illeti semmi nagy wasistdas, nem kell offroadozni vele. Az se baj, ha kicsi (Jimny, Feroza...).
Ami viszont fontos, hogy közúton is haladjon. 120-at tudjon kényelmesen, mert ha egyedül megyek haza vadászni, akkor nem akarom szét unni a fejem. Meg persze munkába is simán eljárnék vele.
Nem létkérdés, az is lehet hogy nem lesz belőle semmi...igazából ha típusokat ajánlanátok, akkor megköszönném, nehogy vmi kimaradjon a szórásból.
(Pajero, Terrano, Samu, Jimny, Vitara, Daihatsu, stb...).
Jah, és sokat nem ölnék bele, max 1 mio.

Danke sör!
 Wave
Naplózva
hahnbarna
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



WWW
« Új üzenet #5388 Dátum: 2016. Január 05. - 11:41:29 »

A felszereltsége arra utal hogy terepen nyüstölték de rendesen.   Ördög
Arra van a tulajnak egy X90-es, ez csak a "családi kirándulós".  Kacsint
Naplózva

Üdv,
Barna
Stefi
Vendég
« Új üzenet #5389 Dátum: 2016. Január 05. - 11:48:03 »

Emelem

Felmerült az igény egy kisautóra. Gyerekek lassan abba a korba érnek, hogy edzésről szakkörre, oda vissza kell őket hurcolni, és ezt valahogy menedzselni kellene. Arra jutottam, hogy nem az asszony kap egy kisautót, hanem én  Röhög
Tehát terepjáró kell. Ami a terepet illeti semmi nagy wasistdas, nem kell offroadozni vele. Az se baj, ha kicsi (Jimny, Feroza...).
Ami viszont fontos, hogy közúton is haladjon. 120-at tudjon kényelmesen, mert ha egyedül megyek haza vadászni, akkor nem akarom szét unni a fejem. Meg persze munkába is simán eljárnék vele.
Nem létkérdés, az is lehet hogy nem lesz belőle semmi...igazából ha típusokat ajánlanátok, akkor megköszönném, nehogy vmi kimaradjon a szórásból.
(Pajero, Terrano, Samu, Jimny, Vitara, Daihatsu, stb...).
Jah, és sokat nem ölnék bele, max 1 mio.

Danke sör!
 Wave

Egy tippem van ! Ne zöldet vegyél inkább pirosat, lilát, vagy ilyesmit azt vélhetően nem nyúzták agyon terepen.

Ez pl.? 
Naplózva
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5390 Dátum: 2016. Január 05. - 11:53:39 »

Egy tippem van ! Ne zöldet vegyél inkább pirosat, lilát, vagy ilyesmit azt vélhetően nem nyúzták agyon terepen.

Ez pl.? 

Beférek én ebbe?... Röhög
Amúgy hasznos tanács  Emelem
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #5391 Dátum: 2016. Január 05. - 12:03:05 »

Beférek én ebbe?... Röhög
Amúgy hasznos tanács  Emelem

Ha a Vitarába beférsz akkor ebbe is.
Naplózva
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5392 Dátum: 2016. Január 05. - 12:06:32 »

Ha a Vitarába beférsz akkor ebbe is.

Jaja, valamiért ez nekem olyan Daewo Tico méretnek tűnt első blikkre.
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5393 Dátum: 2016. Január 05. - 12:13:33 »

Jaja, valamiért ez nekem olyan Daewo Tico méretnek tűnt első blikkre.

Nagyobb mint a háromajtós Vitara. Egyébként meg:  Jimny, Jimny, Jimny. No meg még a Jimny. Inkább tegyél még kicsit hozzá. De csak a kézzel kapcsolható összkerékhajtásút. Ahhoz a forgókapcsolós elektromos miskulanciához nincs bizodalmam. Vas a vason dolgozzon, az a tuti.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5394 Dátum: 2016. Január 05. - 12:45:19 »

Jaja, valamiért ez nekem olyan Daewo Tico méretnek tűnt első blikkre.

Egy Feroza mit bír haladni közúton még kényelmes, nem gyilkolós tempóban?
Naplózva
immi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Új üzenet #5395 Dátum: 2016. Január 05. - 12:56:40 »

A felszereltsége arra utal hogy terepen nyüstölték de rendesen.   Ördög

Hàt hasznàltàk az  tuti. Màr csak az a kérdés,hogy ami meg van csinàlva rajta az tényleg jól legyen megcsinàlva. Mert motorikussan akkora probléma nem lehet.
Naplózva
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #5396 Dátum: 2016. Január 05. - 13:24:57 »

Emelem
Mitsubishi L200 vs. Mazda B2500?
Véleményeket kérnék pro és kontra, hogy melyik a jobb vétel. Megbízhatóság, tereptulajdonságok, fogyasztás stb.  Wave

A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni.
A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki.
Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva.
A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni.
A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható.

Remélem sikerült összezavarni.  Nyihi
Naplózva

Üdv: Bence
HunterDave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591



« Új üzenet #5397 Dátum: 2016. Január 07. - 13:59:20 »

Röhög
Annak idején volt lehetőségem egy ismerősön keresztül licitálni céges pickupokra...
Mitsuk voltak és Hiluxok. Az illető egyet mondott csak nekem, hogy az L200-asokat sürgősen verjem ki a fejemből. Soha nem volt nekem, de náluk futott bőven belőlük, és ha ő azt mondja, akkor nekem az készpénz.
Ünnepek között voltam az Erdészetnél terelésen.Mindkét felvezetőm Hiluxában 600 ezer fölött volt,de egyikből sem jött egy rossz hang sem,pedig erdőn szaladt bele a km 90 %-a!  Emelem
A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni.
A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki.
Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva.
A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni.
A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható.

Remélem sikerült összezavarni.  Nyihi

Köszönöm a tanácsokat! Az igazat megvallva a szívem a Mazda felé húzna. A múltkor Boar említette, hogy a B2500 unalmasan megbízható. Az már nem hangzik rosszul. Népítéleten meg ahol csak tudtam, olvastam róla véleményeket, és mindenki csak jókat mondott róla. Egyetlen negatívum talán a fogyasztás, ami egy kicsit több, mint a többi hasonló évjáratú pick up-nak, viszont azt is olvastam, hogy rendkívül kényelmes az első két ülés. Na majd ez még messze van, sikerüljön eladni a suzukit.  Mosolyog  Wave
Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #5398 Dátum: 2016. Január 07. - 16:54:37 »

Röhög
Annak idején volt lehetőségem egy ismerősön keresztül licitálni céges pickupokra...
Mitsuk voltak és Hiluxok. Az illető egyet mondott csak nekem, hogy az L200-asokat sürgősen verjem ki a fejemből. Soha nem volt nekem, de náluk futott bőven belőlük, és ha ő azt mondja, akkor nekem az készpénz.

Ha mög modta hát mög mondta nincs mit tenni ! Te meg készpénznek vetted ez meg a te bajod !

Ünnepek között voltam az Erdészetnél terelésen.Mindkét felvezetőm Hiluxában 600 ezer fölött volt,de egyikből sem jött egy rossz hang sem,pedig erdőn szaladt bele a km 90 %-a!  Emelem

Természetesen minden az eredeti és csak a kötelező olaj cseréket kellett megcsinálni !

A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni.
A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki.
Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva.
A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni.
A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható.

Remélem sikerült összezavarni.  Nyihi


Sajnos az összes laprúgós autónál ez probléma , mert a laprúgót gondozni (tisztítani majd zsírozni kellene amit senki se végez el ) kell ! A Hilux qrvára túlárazott . Ami jó volt terepen azaz a elől/hátul merev hidas Hilux az olyan fapados volt , hogy a kifelé nyíló ajtó és az átlátszó üvegezés is extra volt . Az utána lévők már korántsem hozták a szintet , főleg az után , hogy a törökök szerelik össze  Nem .


Ezzel szemben az L200 már 96-tól jól felszerelt volt és menet közben kapcsolható 4x4 hajtással rendelkezett . L200-nál te döntöd el , hogy a 3000 Ft-os kínai , a 8000 Ft-os minőségi után gyártott vagy a 13000 Ft-os gyári talpast veszed meg az ára meghatározza az élet tartamát . Egy szó mint 100 minden "cigány" a maga lovát dicséri , de én érvekkel is alá tudom támasztani . Ja , hogy az enyémben csak 560.000 km van , az eredeti turbóval , bontatlan motorral , 0 azaz 0 olaj fogyasztással és a -14ben most is egy izzítással indult , de  arról tényleg nem tehetek , hogy ennek a km-nek csak az 1/3-a volt terep . De költeni kell rá ha azt akarom , hogy ne rohadjon le sehol -eddig nem tette - ! Figyelmes olvasás Wave






U.I.: A klímát még mindig nem kellet tölteni (ja , hogy a 99 es toyotákban ritkán találni ) és minden elektromos ablak kitűnően mükszik ( ja ilyet se nagyon keressünk mert az is ritka volt )
Naplózva
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5399 Dátum: 2016. Január 07. - 17:00:47 »

Ha mög modta hát mög mondta nincs mit tenni ! Te meg készpénznek vetted ez meg a te bajod !

Egy szó mint 100 minden "cigány" a maga lovát dicséri , de én érvekkel is alá tudom támasztani . J

Annál a cégnél több száz futott belőle...kicsit reprezentatívabb a minta, így annak vettem. Volt aki akkor is az L200-at sztárolta. Valami alapján azonban döntenie kell a parasztnak. Nagy bajom nem lett, mert B2500 lett helyette annak idején. Habár hogy ez mennyire baj, azt már soha nem tudjuk meg Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: