Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5385 Dátum: 2016. Január 05. - 11:25:56 » |
|
A felszereltsége arra utal hogy terepen nyüstölték de rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #5386 Dátum: 2016. Január 05. - 11:31:51 » |
|
Annak idején volt lehetőségem egy ismerősön keresztül licitálni céges pickupokra... Mitsuk voltak és Hiluxok. Az illető egyet mondott csak nekem, hogy az L200-asokat sürgősen verjem ki a fejemből. Soha nem volt nekem, de náluk futott bőven belőlük, és ha ő azt mondja, akkor nekem az készpénz. Ünnepek között voltam az Erdészetnél terelésen.Mindkét felvezetőm Hiluxában 600 ezer fölött volt,de egyikből sem jött egy rossz hang sem,pedig erdőn szaladt bele a km 90 %-a!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5387 Dátum: 2016. Január 05. - 11:39:06 » |
|
Felmerült az igény egy kisautóra. Gyerekek lassan abba a korba érnek, hogy edzésről szakkörre, oda vissza kell őket hurcolni, és ezt valahogy menedzselni kellene. Arra jutottam, hogy nem az asszony kap egy kisautót, hanem én Tehát terepjáró kell. Ami a terepet illeti semmi nagy wasistdas, nem kell offroadozni vele. Az se baj, ha kicsi (Jimny, Feroza...). Ami viszont fontos, hogy közúton is haladjon. 120-at tudjon kényelmesen, mert ha egyedül megyek haza vadászni, akkor nem akarom szét unni a fejem. Meg persze munkába is simán eljárnék vele. Nem létkérdés, az is lehet hogy nem lesz belőle semmi...igazából ha típusokat ajánlanátok, akkor megköszönném, nehogy vmi kimaradjon a szórásból. (Pajero, Terrano, Samu, Jimny, Vitara, Daihatsu, stb...). Jah, és sokat nem ölnék bele, max 1 mio. Danke sör!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hahnbarna
|
|
« Új üzenet #5388 Dátum: 2016. Január 05. - 11:41:29 » |
|
A felszereltsége arra utal hogy terepen nyüstölték de rendesen. Arra van a tulajnak egy X90-es, ez csak a "családi kirándulós".
|
|
|
Naplózva
|
Üdv, Barna
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5389 Dátum: 2016. Január 05. - 11:48:03 » |
|
Felmerült az igény egy kisautóra. Gyerekek lassan abba a korba érnek, hogy edzésről szakkörre, oda vissza kell őket hurcolni, és ezt valahogy menedzselni kellene. Arra jutottam, hogy nem az asszony kap egy kisautót, hanem én Tehát terepjáró kell. Ami a terepet illeti semmi nagy wasistdas, nem kell offroadozni vele. Az se baj, ha kicsi (Jimny, Feroza...). Ami viszont fontos, hogy közúton is haladjon. 120-at tudjon kényelmesen, mert ha egyedül megyek haza vadászni, akkor nem akarom szét unni a fejem. Meg persze munkába is simán eljárnék vele. Nem létkérdés, az is lehet hogy nem lesz belőle semmi...igazából ha típusokat ajánlanátok, akkor megköszönném, nehogy vmi kimaradjon a szórásból. (Pajero, Terrano, Samu, Jimny, Vitara, Daihatsu, stb...). Jah, és sokat nem ölnék bele, max 1 mio. Danke sör! Egy tippem van ! Ne zöldet vegyél inkább pirosat, lilát, vagy ilyesmit azt vélhetően nem nyúzták agyon terepen. Ez pl.?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5390 Dátum: 2016. Január 05. - 11:53:39 » |
|
Egy tippem van ! Ne zöldet vegyél inkább pirosat, lilát, vagy ilyesmit azt vélhetően nem nyúzták agyon terepen. Ez pl.? Beférek én ebbe?... Amúgy hasznos tanács
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5391 Dátum: 2016. Január 05. - 12:03:05 » |
|
Beférek én ebbe?... Amúgy hasznos tanács Ha a Vitarába beférsz akkor ebbe is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5392 Dátum: 2016. Január 05. - 12:06:32 » |
|
Ha a Vitarába beférsz akkor ebbe is.
Jaja, valamiért ez nekem olyan Daewo Tico méretnek tűnt első blikkre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5393 Dátum: 2016. Január 05. - 12:13:33 » |
|
Jaja, valamiért ez nekem olyan Daewo Tico méretnek tűnt első blikkre.
Nagyobb mint a háromajtós Vitara. Egyébként meg: Jimny, Jimny, Jimny. No meg még a Jimny. Inkább tegyél még kicsit hozzá. De csak a kézzel kapcsolható összkerékhajtásút. Ahhoz a forgókapcsolós elektromos miskulanciához nincs bizodalmam. Vas a vason dolgozzon, az a tuti.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5394 Dátum: 2016. Január 05. - 12:45:19 » |
|
Jaja, valamiért ez nekem olyan Daewo Tico méretnek tűnt első blikkre.
Egy Feroza mit bír haladni közúton még kényelmes, nem gyilkolós tempóban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
immi
|
|
« Új üzenet #5395 Dátum: 2016. Január 05. - 12:56:40 » |
|
A felszereltsége arra utal hogy terepen nyüstölték de rendesen. Hàt hasznàltàk az tuti. Màr csak az a kérdés,hogy ami meg van csinàlva rajta az tényleg jól legyen megcsinàlva. Mert motorikussan akkora probléma nem lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #5396 Dátum: 2016. Január 05. - 13:24:57 » |
|
Mitsubishi L200 vs. Mazda B2500? Véleményeket kérnék pro és kontra, hogy melyik a jobb vétel. Megbízhatóság, tereptulajdonságok, fogyasztás stb. A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni. A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki. Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva. A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni. A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható. Remélem sikerült összezavarni.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
HunterDave
|
|
« Új üzenet #5397 Dátum: 2016. Január 07. - 13:59:20 » |
|
Annak idején volt lehetőségem egy ismerősön keresztül licitálni céges pickupokra... Mitsuk voltak és Hiluxok. Az illető egyet mondott csak nekem, hogy az L200-asokat sürgősen verjem ki a fejemből. Soha nem volt nekem, de náluk futott bőven belőlük, és ha ő azt mondja, akkor nekem az készpénz. Ünnepek között voltam az Erdészetnél terelésen.Mindkét felvezetőm Hiluxában 600 ezer fölött volt,de egyikből sem jött egy rossz hang sem,pedig erdőn szaladt bele a km 90 %-a! A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni. A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki. Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva. A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni. A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható. Remélem sikerült összezavarni. Köszönöm a tanácsokat! Az igazat megvallva a szívem a Mazda felé húzna. A múltkor Boar említette, hogy a B2500 unalmasan megbízható. Az már nem hangzik rosszul. Népítéleten meg ahol csak tudtam, olvastam róla véleményeket, és mindenki csak jókat mondott róla. Egyetlen negatívum talán a fogyasztás, ami egy kicsit több, mint a többi hasonló évjáratú pick up-nak, viszont azt is olvastam, hogy rendkívül kényelmes az első két ülés. Na majd ez még messze van, sikerüljön eladni a suzukit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5398 Dátum: 2016. Január 07. - 16:54:37 » |
|
Annak idején volt lehetőségem egy ismerősön keresztül licitálni céges pickupokra... Mitsuk voltak és Hiluxok. Az illető egyet mondott csak nekem, hogy az L200-asokat sürgősen verjem ki a fejemből. Soha nem volt nekem, de náluk futott bőven belőlük, és ha ő azt mondja, akkor nekem az készpénz. Ha mög modta hát mög mondta nincs mit tenni ! Te meg készpénznek vetted ez meg a te bajod ! Ünnepek között voltam az Erdészetnél terelésen.Mindkét felvezetőm Hiluxában 600 ezer fölött volt,de egyikből sem jött egy rossz hang sem,pedig erdőn szaladt bele a km 90 %-a! Természetesen minden az eredeti és csak a kötelező olaj cseréket kellett megcsinálni ! A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni. A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki. Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva. A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni. A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható. Remélem sikerült összezavarni. Sajnos az összes laprúgós autónál ez probléma , mert a laprúgót gondozni (tisztítani majd zsírozni kellene amit senki se végez el ) kell ! A Hilux qrvára túlárazott . Ami jó volt terepen azaz a elől/hátul merev hidas Hilux az olyan fapados volt , hogy a kifelé nyíló ajtó és az átlátszó üvegezés is extra volt . Az utána lévők már korántsem hozták a szintet , főleg az után , hogy a törökök szerelik össze . Ezzel szemben az L200 már 96-tól jól felszerelt volt és menet közben kapcsolható 4x4 hajtással rendelkezett . L200-nál te döntöd el , hogy a 3000 Ft-os kínai , a 8000 Ft-os minőségi után gyártott vagy a 13000 Ft-os gyári talpast veszed meg az ára meghatározza az élet tartamát . Egy szó mint 100 minden "cigány" a maga lovát dicséri , de én érvekkel is alá tudom támasztani . Ja , hogy az enyémben csak 560.000 km van , az eredeti turbóval , bontatlan motorral , 0 azaz 0 olaj fogyasztással és a -14ben most is egy izzítással indult , de arról tényleg nem tehetek , hogy ennek a km-nek csak az 1/3-a volt terep . De költeni kell rá ha azt akarom , hogy ne rohadjon le sehol -eddig nem tette - ! U.I.: A klímát még mindig nem kellet tölteni (ja , hogy a 99 es toyotákban ritkán találni ) és minden elektromos ablak kitűnően mükszik ( ja ilyet se nagyon keressünk mert az is ritka volt )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5399 Dátum: 2016. Január 07. - 17:00:47 » |
|
Ha mög modta hát mög mondta nincs mit tenni ! Te meg készpénznek vetted ez meg a te bajod !
Egy szó mint 100 minden "cigány" a maga lovát dicséri , de én érvekkel is alá tudom támasztani . J
Annál a cégnél több száz futott belőle...kicsit reprezentatívabb a minta, így annak vettem. Volt aki akkor is az L200-at sztárolta. Valami alapján azonban döntenie kell a parasztnak. Nagy bajom nem lett, mert B2500 lett helyette annak idején. Habár hogy ez mennyire baj, azt már soha nem tudjuk meg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|