forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5160 Dátum: 2015. November 11. - 07:47:36 » |
|
Azért az alkatrész szerintem még mindíg az egyik legsarkallatosabb egy idős és terepen használt autónál ! Ne legyenek illuzióid , ami ritka és nehezen beszerezhető az rohadt drága tud lenni ! Nem tudom a Terranohoz milyen az alkatrész ellátás , de a Taronál ha a Toyot-ából indulok ki akkor qrva drága +ritka is !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5161 Dátum: 2015. November 11. - 10:10:25 » |
|
Elég rusnya jószág...
Na látjátok jól mondják,hogy " de gustibus non est disputandum". Nekem meg tetszik. Sokkal jobban mint ezek a mai nyálgép pickup-ok,amik ráadásul lassan akkorák mint egy pótos IFA. Amúgy meg nagy variálási lehetőség nincs a motor-kabin-plató hármas miatt.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5162 Dátum: 2015. November 11. - 11:21:45 » |
|
Na látjátok jól mondják,hogy " de gustibus non est disputandum". Nekem meg tetszik. Sokkal jobban mint ezek a mai nyálgép pickup-ok,amik ráadásul lassan akkorák mint egy pótos IFA. Amúgy meg nagy variálási lehetőség nincs a motor-kabin-plató hármas miatt.
http://www.mobile.de/modellverzeichnis/volkswagen/taro.htmlItt lehet böngészgetni,szerintem teljesen vállalható a régi Hilux bumfordisága. (Mondjuk nekem a Gaz 69 formája is )
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5163 Dátum: 2015. November 11. - 19:10:45 » |
|
s Nekem is. Hajaj de még mennyire. Használtam nyolc évig és naggyon szerettem. Terepen semmi nem volt jobb. Nekem legalábbis. Vezetni meg óriási királyság. Az még gép. Vezetni kell,gondolkodni és szerelni. De lehet is. Nem olyan "majd én gondolkodom helyetted" "majd én csinálom helyetted" mint a maiak. Ha meg valami baj van akkor laptop nélkül megáll az élet. Ráadásul javítani sem lehet csak cserélni amit kell. Csakhát a sok ázás-fázást is megúnja az ember. Mert aztán akármi okosságot csináltál úgyis beázott és megfagytál benne.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5164 Dátum: 2015. November 11. - 19:23:38 » |
|
Vezetni büntetés ! Beszálni/kiszálni borzalom , gyenge , zajos , nincs fék(ha megjavítottad is csak napokig jó ) , hidegvan benne , a kormány komoly erőt igényel , az eredeti motor maga a technika borzalma , annyit fogyaszt főleg terepen , hogy nem l/100km-en kell mérni hanem l/km-ben . Erős az alváza de szar a kasztnija csak ZUKmotor/váltó kombóval volt elfogadható . A hátam közepére sem kívánom . Off-road versenyeken amik futnak azok mind építettek valami nyugati motorral és váltóval , legtöbbször még a híd és a terepváltó is más . Lehet rá nosztalgiával gondolni , de ma már túlsok problémát okoz az üzemeltetése és nagyon puritán . Terepen addig jó amíg benem ázik a gyújtás . De sorolhatnám még mert van tapasztalatom vele sajnos !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #5165 Dátum: 2015. November 11. - 19:42:22 » |
|
Vezetni büntetés ! Beszálni/kiszálni borzalom , gyenge , zajos , nincs fék.........
Kezdtem infarktus közelébe kerülni.....aztán a ZUK motor említésekor rájöttem, hogy nem a VW a téma
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5166 Dátum: 2015. November 11. - 19:44:39 » |
|
Kezdtem infarktus közelébe kerülni.....aztán a ZUK motor említésekor rájöttem, hogy nem a VW a téma Mindig jövök valami pedagógus terepjáróval a te álmaid közé...
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5167 Dátum: 2015. November 12. - 09:57:46 » |
|
Kezdtem infarktus közelébe kerülni.....aztán a ZUK motor említésekor rájöttem, hogy nem a VW a téma Van itt egy neked való... Mondjuk az etetéséhez kissé fel kellene srófolni a szakértői díjakat de majd biztos találsz hozzá valami jó marketing dumát...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5168 Dátum: 2015. November 12. - 19:47:40 » |
|
Vezetni büntetés ! Beszálni/kiszálni borzalom , gyenge , zajos , nincs fék(ha megjavítottad is csak napokig jó ) , hidegvan benne , a kormány komoly erőt igényel , az eredeti motor maga a technika borzalma , annyit fogyaszt főleg terepen , hogy nem l/100km-en kell mérni hanem l/km-ben . Erős az alváza de szar a kasztnija csak ZUKmotor/váltó kombóval volt elfogadható . A hátam közepére sem kívánom . Off-road versenyeken amik futnak azok mind építettek valami nyugati motorral és váltóval , legtöbbször még a híd és a terepváltó is más . Lehet rá nosztalgiával gondolni , de ma már túlsok problémát okoz az üzemeltetése és nagyon puritán . Terepen addig jó amíg benem ázik a gyújtás . De sorolhatnám még mert van tapasztalatom vele sajnos !
Na erről beszéltem (de dustibus). Imadtam vezetni. Beszállás? Volt egy könnyed módja: bal láb a fellépő és az ajtó találkozásánál,bal kéz a kormányon és félköríves lendülettel már benn is vagy). A kiszállással egyetértek. Legkönnyebben kiesni lehetett orral. Nekem a fékkel sosem volt bajom. Igaz tettem is érte. A Zuk motorral is egyetértek,de csak a saját váltóval. A gyújtással sem volt soha semmi bajom. Én nem offroadra használtam hanem vadászni. Volt,hogy disznóhajtáskor 12-14 ember volt benne,rajta ( a kutyákat nem számoltam )és ment zokszó nélkül. Szóval én nagyon szerettem. A hibái ellenére is.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
emerik
|
|
« Új üzenet #5169 Dátum: 2015. November 12. - 19:59:29 » |
|
Hátha Ő is megszeret!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5170 Dátum: 2015. November 12. - 20:06:19 » |
|
Használd egészséggel !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #5171 Dátum: 2015. November 12. - 22:52:22 » |
|
Van itt egy neked való...
Megnéztem mobilon, aztán laptopon, majd TV-re ráküldve is. Nagyon jó felvételek Hogy mit kibír egy rendes futómű?!
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5172 Dátum: 2015. November 13. - 07:01:13 » |
|
Mondjuk arra kíváncsi lennék mit kóstál egy ilyen "rendes" futómű , meg ez az épített autó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #5174 Dátum: 2015. November 13. - 21:50:11 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|