Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792667 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4935 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:05:16 »

Az emblémák !!! Röhög Röhög Röhög

Komolyan folytatva , szerintem semmi csak márkásítottak . De és ez a lényeg többen azt állítják , hogy a terrano országúti váltója erősebb . Vállat von

A 2.7 107le-ek még Nissan dízelek -tudtommal- hengerfej problémával (ami mellesleg szinte mindíg a hűtésproblémára utal) , a barátomé viszont már jóval 300 000 km felett jár gond nélkül -ez terrano- a másik barátomé az maveric már 400 000 felett van (nagyon jó ember de gyalázatos autó tulajdonos ) és neki sem volt motorikus gondja , viszont országúti váltó már a harmadik van benne .

Szerintem valamennyi most piacon lévő lutri , úgy mint a többi öreg vas . Wave
A 2.7 td az 100 lovas, a 2.7 tdi pedig 126.
Semmi különbség a maverick és a terrano között. Áll egy maverickem az udvarban donornak...
A 2.7-es motor öntöttvas hengerfejes, nem olyan könnyű megölni. A hűtés lehetne jobb is, pláne ha az ember el-eltömi gazmagokkal.
Ha egy lerobbant L400-ast-ami plafonig van rakva horgászcuccal és még egy döhér Bobákos is terpeszkedik benne-kell vontatni meredek dombon felfelé, attól hajlamos igencsak felmelegedni a víz. (Megoldás: átrántod egy bukkanón, kinyílik a L400 hátsó ajtaja, kiborul egy csomó cucc és máris könnyebb. Szemétség: a völgybe gurult labdát, miután Ákos utánarohant és apportírozta, "véletlenül" gurítsd le megint Ördög)
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4936 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:06:17 »

Urak!
Mi a lényegi különbség (ha egyáltalán van Vállat von) a Maverick és a Terrano között?
 Wave
Lakót vontatni a hosszú verziót vegyed. Igaz, terepen az nem annyira jó.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4937 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:25:53 »

Nna végre... Ördög
S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4938 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:44:02 »

Lakót vontatni a hosszú verziót vegyed. Igaz, terepen az nem annyira jó.
Sajnos (még) nem nekem lenne.
Robi keres autót a diesel Niva helyett, amivel dolgozni is tud (víz-gáz-központi) és vadászni is.
De magamnak is nézegettem már a Terranót, afféle lakókocsis-leendő maszekmunkás-vadászós autónak...és el is tudnám képzelni.....(mert lóvé az soha nem lesz Land Cruiserre Stoel)
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Tony
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1569



« Új üzenet #4939 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 12:22:14 »

Valaha volt I.-es Terranom több is, azután vettem egy II.-est, de gyorsan eladtam és vettem egy I.-es TERRANO-t...
Sajnos elkunyerálták néhány éve/mert mindig van az a pénz  Rííí/ és azóta nem találtam normálisat... Persze már kikoptak...
Most is Nissannal küzdök de ez már nem az...

 Emelem
Naplózva

"Az erdő az én templomom."
Stefi
Vendég
« Új üzenet #4940 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:06:41 »

Valaha volt I.-es Terranom több is, azután vettem egy II.-est, de gyorsan eladtam és vettem egy I.-es TERRANO-t...
Sajnos elkunyerálták néhány éve/mert mindig van az a pénz  Rííí/ és azóta nem találtam normálisat... Persze már kikoptak...
Most is Nissannal küzdök de ez már nem az...

 Emelem

És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ?     Emelem
Naplózva
Bütyök
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 773


« Új üzenet #4941 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:29:50 »

És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ?     Emelem
Nekünk volt Patrol 6 hengeres 2.8 benzines long. 11l. betonon . Terepen tökéletes . Alkatrészt nem mindig Patrolt tettünk bele. pl. kilyukadt a hűtő elég rossz helyen ...kétszer is ,tovább forrasztgatni nem volt értelme . 250e lett volna a gyári,de bontóból fillérekért kaptunk 300-as Merci hűtőt ,két óra munka,kis átalakítással máig megy vele.
 Most egy széles hidas injektoros Samu van .Kis autó de a célra elég, horgászni ,vadászni mindenhová eljutni nekünk jó,mert bárhol elmegy.   Tetején a BIC 245 pont rámegy és ha megfordítom akkor már úszik   Stoel  /kétéltű/ 
          Ha elromlik valami akkor sem kerülünk infarktus közeli állapotba, átlag szerelő megjavítja és  nem horror áron .
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4942 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:31:19 »

És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ?     Emelem
Nem olcsó. Volt egy széria aminek a motorja szart sem ért. A fogyasztása elég izmos, 14-15 litereket beszélnek a tulajdonosok. Persze ha rákeresel,biztos lesz olyan akinek hét litert eszik százon, sőt lejtőn lefelé visszatermel a tankba. Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Tony
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1569



« Új üzenet #4943 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:50:13 »

És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ?     Emelem

Nagyon jó a Patrol, barátomnak volt egy rövid 3300ccm anno, sokat nyúztuk, persze nem extrém terepen, de valamiért szerintem túl van misztifikálva és főleg árban... Persze a néhány év alatt soha nem volt baja...
Nekem Samurai -tól a Range Roverig mindenféle terepjáróm volt már/nem minden, de sok típus/ és a kedvenc történetem az amikor egy társasvadászaton a sok okos /kb. 14-15 Mitsubishik, Subaru, Isuzu, Nissan, Pick-Up-ok, stb. a teljesség igénye nélkül.../ egy erdei dagonyánál cukkolva egymást sorra beragadt a sárba, s amelyik nem az is szenvedett vagy 10 percet mire átjutott. Mikor mindenki átért így vagy úgy/csörlő meg vontatókötél  Ördög/ jött a vadőr a Nivával és a fák között kikerülve a sarat az élre vágott...  Taps
Hát ésszel él az ember. Már akinek van...

 Emelem
Naplózva

"Az erdő az én templomom."
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #4944 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 20:17:26 »

A 2.7 td az 100 lovas, a 2.7 tdi pedig 126.
Semmi különbség a maverick és a terrano között. Áll egy maverickem az udvarban donornak...
A 2.7-es motor öntöttvas hengerfejes, nem olyan könnyű megölni. A hűtés lehetne jobb is, pláne ha az ember el-eltömi gazmagokkal.
Ha egy lerobbant L400-ast-ami plafonig van rakva horgászcuccal és még egy döhér Bobákos is terpeszkedik benne-kell vontatni meredek dombon felfelé, attól hajlamos igencsak felmelegedni a víz. (Megoldás: átrántod egy bukkanón, kinyílik a L400 hátsó ajtaja, kiborul egy csomó cucc és máris könnyebb. Szemétség: a völgybe gurult labdát, miután Ákos utánarohant és apportírozta, "véletlenül" gurítsd le megint Ördög)

Én azóta is győzködöm magam, hogy az a második labdalegurítás csak véletlen lehetett.  Angyal
Egyébként pedig tényleg az jött ki rajta ott is, mint általában: a túlzottan sűrű hütőlamellák hibája.
De ennek ellenére, a majd 3 tonnát is becsülettel elhúzta.  Emelem
Csak zárójelben annyit, hogy nem dőhér, hanem lebőgött állapotban ültem a vontatmányban...  Ördög
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4945 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 22:27:35 »

és a kedvenc történetem az amikor egy társasvadászaton a sok okos /kb. 14-15 Mitsubishik, Subaru, Isuzu, Nissan, Pick-Up-ok, stb. a teljesség igénye nélkül.../ egy erdei dagonyánál cukkolva egymást sorra beragadt a sárba, s amelyik nem az is szenvedett vagy 10 percet mire átjutott. Mikor mindenki átért így vagy úgy/csörlő meg vontatókötél  Ördög/ jött a vadőr a Nivával és a fák között kikerülve a sarat az élre vágott...  Taps
Hát ésszel él az ember. Már akinek van...

 Emelem
Ezeknél a történeteknél azért azt is figyelembe kell venni, hogy ahol a vadőr elszlalomozik a nivával, ott egyáltalán nem biztos, hogy a pickupok is átférnek/be tudnak fordulni. Nem kell nekik feltétlenül beszorulni, elég, ha összecseszik a fényezést-ami a vadőr nivájánál valszeg nem szempont.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4946 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 22:28:18 »


Csak zárójelben annyit, hogy nem dőhér, hanem lebőgött állapotban ültem a vontatmányban...  Ördög
Jesszusom, milyen rusnya lehetsz akkor döhéren... Ördög Ördög Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4947 Dátum: 2015. Augusztus 23. - 21:48:30 »

Urak!
Mi a lényegi különbség (ha egyáltalán van Vállat von) a Maverick és a Terrano között?
 Wave

Semmi. Elpusztíthatatlan motorú (öntöttvas hengerfejes, fogaskerekes vezérlésű) mindkettő. Ha nem egy falábú gyökér volt az előző tulaj, sokat elmegy... Ezek még autók voltak.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #4948 Dátum: 2015. Augusztus 24. - 13:00:15 »

Sziasztok.

Örülök, hogy átbeszéltétek a FRONTERA-t, ugyanis én is ezzel kacérkodom.
HA jól vettem ki az ítéletekből, akkor főleg az első generációs Fronti kapta az ívet, a másodikról alig esett szó.

Engem egy ilyesmi érdekelne:
http://www.jofogas.hu/veszprem/Opel_Frontera_2_2_DTI_felbor_klima_33724128.htm?first=1

Nem kemény terepre kellene, mert arra van más, de jó lenne ha nem kéne mindig átszállni ha földútra megyek, főleg ha mondjuk csak a hasmagasság miatt nem tudok személyautóval határt járni. Felénk ha nincs nagy sár akkor egészen járható a határ. Ugyanakkor 90%-ban aszfalton használnám, utazható tempó fontos és egy közepes fogyasztás (8-9l/100 km).
Mi róla a véleményetek?
Naplózva

Üdv: Bence
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #4949 Dátum: 2015. Augusztus 24. - 14:25:01 »

Semmi. Elpusztíthatatlan motorú (öntöttvas hengerfejes, fogaskerekes vezérlésű) mindkettő. Ha nem egy falábú gyökér volt az előző tulaj, sokat elmegy... Ezek még autók voltak.


Én mikor eladtam a II Teranomat 2,7 TD, igazából a motorja és a váltója volt tökéletes  Emelem pedig szerény számításom alapján túl volt a 400-500 km-en, nem tudni ki mennyit tekert vissza rajt.  Fejvakarás Ördög Taps
Én semmit ekkor volt benne 240 ekm. De ennyivel már egyszer eladták, és előttem-közben még ketten hajtották...
A kaszni-futómű-belső az oda volt, de a többi  Igen Igen Igen
A hűtőt én is javítottam, meg a futóművet.

 Emelem



Naplózva

Üdv End
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: