Márminthogy?
Mivel Niveám volt 4,5 évig Terrano-t meg csak vezettem, nyilván nem valami szakszerű a véleményem.
A Terrano egy erős, kényelmes nagy vas, tűrhető teljesítménnyel, a Nivea pedig...... először is gyenge, az enyém egyszerre volt gáz és benzinszagú, egyszer minden évben elakadtam vele, nincs benne elég hely......... Igazából egy dolog tetszett benne, hogy nem kellett sajnálni, és karosszéria lakatosként is megálltam a helyem...... ezüst szupererős ragszalag és epokitt... maga a csoda volt, mit össze autószobrászkodtam velük, Pininfarina elbújhatott. Ja, és minden télen nagy hidegben befagyott a csomagtartója, nem lehetett kinyitni. Le is tört az a kis biszbasz, amit arra terveztek, hogy kinyissam. Valami sparherd fogantyút tett rá a mester, működött is jól... amíg be nem fagyott megint. A remek sparherd fogantyút már nem kockáztattam.
Én, mivel az autószerelési tudományom rendesen véget ért a Trabant gyertya tisztára kefélésénél, érthetően nem rajongtam a Nivea cseppet sem "gondozásmentes" igényein.
Elhiszem, ha valaki a mezőn kicseréli a motrot és a futóművet a tajga tigrisében, akkor az szeretheti... de köszi, én nem, tudom a határaimat.
A Terrano-ban alapjaiban csak akkor kezdett megrendülni a bizalmam, amikor az a Boar nicknevű fórumozó elkezdte dicsérni...
...... Húha, mondom, akkor itt valami bibi van
Na, de mondok, egy kecske nem csinál nyarat....
A fentiek miatt nem gondolnám, hogy egy lapon lehet a kettőt említeni.