forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4110 Dátum: 2014. Október 10. - 19:41:23 » |
|
Kövezzetek meg de én tartom azt , hogy három F betűst nem veszünk , Fordot , Fiatot , Franciát . Az , hogy a Freemont , hogy fogy a dígóknál nem tudom de itthon a futottak még kategóriában van , az olasz Fiatoknál viszont csak jobb lehet . A dígók egyedüli figyelemre méltó autója a Ferrari , de az is rekorder az egy futott órára vetített javítási időre és költségre vetítve .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4111 Dátum: 2014. Október 10. - 20:16:42 » |
|
na befejezem szóval a negyedik legmagasabb eladási példányszámú autó volt. Még annyit a sztoriról, hogy elég jó keretből választhat és az eddigi Verso, S-Max, Passat és utoljára 5008 számára összehasonlíthatatlan a Freemonttal. Ez lesz az első autó amit meg szeretne venni, miután cserélni fogják Pedig a Verso sem rossz. 1,8 benzines,4 év és 120 ekm alatt eddig egy bal első fényszóró izzó csere,pedig női láb tapossa a pedálokat...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #4112 Dátum: 2014. Október 10. - 20:41:35 » |
|
Kövezzetek meg de én tartom azt , hogy három F betűst nem veszünk , Fordot , Fiatot , Franciát . Az , hogy a Freemont , hogy fogy a dígóknál nem tudom de itthon a futottak még kategóriában van , az olasz Fiatoknál viszont csak jobb lehet . A dígók egyedüli figyelemre méltó autója a Ferrari , de az is rekorder az egy futott órára vetített javítási időre és költségre vetítve .
Úgy hozta a sors, hogy évek óta egy Seicentóra fussa', (azt is anyámtól kaptam ajándékba). 30 e volt benne amikor hozzám került, az első két hónapban hetente javítani kellett rajta valamit, azóta belehajtottam 120 e km-t, mondhatni meghibásodás nélkül. Semmivel sem volt több gond vele, mint mondjuk a Mazda 323-al ugyanennyi futás után. Persze egy fecske nem csinál nyarat, de én kellemesen csalódtam benne.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4113 Dátum: 2014. Október 10. - 20:48:44 » |
|
Nagyon nem mindegy az , hogy ki és hogyan "hajtja" ill. a karbantartás is fontos . A lényegen azonban nem változtat , de így is én vagyok az okoskodó ezért nem mondok semmit . Én is a sajátjaimat dícsérem mint a cigány .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #4114 Dátum: 2014. Október 10. - 20:56:34 » |
|
Kövezzetek meg de én tartom azt , hogy három F betűst nem veszünk , Fordot , Fiatot , Franciát . Az , hogy a Freemont , hogy fogy a dígóknál nem tudom de itthon a futottak még kategóriában van , az olasz Fiatoknál viszont csak jobb lehet . A dígók egyedüli figyelemre méltó autója a Ferrari , de az is rekorder az egy futott órára vetített javítási időre és költségre vetítve .
A szűkebb családban eddig volt egy Tempra, egy Tipo, egy Alfa 146, két Punto, egy R19, egy C3, egy 5008, egy S-Max, egy C-Max, három Focus (plusz most is kettő, azaz öt), van egy Ranger, egy Bravo és egy Freemont. Ebből több futott 200 ezer felett nálunk, komolyabb javítás nélkül. Csak az F betűseket soroltam fel. Ennyit a fosról. A Fordokkal min 700 ezer km-t ment a család, semmi gond nem volt velük. Gondolom sok a saját, ellenkező tapasztalatod. Eddig három olyan autónk volt, illetve használtunk, amit sosem vennék ismét: egy Peugeot 307 (ami 120 ezer alatt gyakorlatilag széthullott, a legrosszabb autó volt amiben valaha ültem), egy Corolla, ami egy ipari hulladék volt, már nem mertünk vele a kollégákkal vidéki kiszállásra menni, pedig újonnan vette a cég és egy G Astra, ami sajnos sajátom volt, de állandóan javítani kellett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4115 Dátum: 2014. Október 10. - 20:57:57 » |
|
Lajos, miert irod, hogy "szubjektiv ertekitelet" a szamok (arak) miket belinkeltem magukert beszelnek akkor megis miert szubjektiv ? Csak biztos akarok lenni, hogy ertelek azert kerdem
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4116 Dátum: 2014. Október 10. - 21:24:28 » |
|
A szűkebb családban eddig volt egy Tempra, egy Tipo, egy Alfa 146, két Punto, egy R19, egy C3, egy 5008, egy S-Max, egy C-Max, három Focus (plusz most is kettő, azaz öt), van egy Ranger, egy Bravo és egy Freemont. Ebből több futott 200 ezer felett nálunk, komolyabb javítás nélkül. Csak az F betűseket soroltam fel. Ennyit a fosról. A Fordokkal min 700 ezer km-t ment a család, semmi gond nem volt velük. Gondolom sok a saját, ellenkező tapasztalatod. Eddig három olyan autónk volt, illetve használtunk, amit sosem vennék ismét: egy Peugeot 307 (ami 120 ezer alatt gyakorlatilag széthullott, a legrosszabb autó volt amiben valaha ültem), egy Corolla, ami egy ipari hulladék volt, már nem mertünk vele a kollégákkal vidéki kiszállásra menni, pedig újonnan vette a cég és egy G Astra, ami sajnos sajátom volt, de állandóan javítani kellett.
Kívánok még sok-sok ilyen "jó" autót és sok örömöt bennük . Az , hogy milyen tapasztalataim vannak az meg az én dolgom .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #4117 Dátum: 2014. Október 10. - 21:35:39 » |
|
Kívánok még sok-sok ilyen "jó" autót és sok örömöt bennük . Az , hogy milyen tapasztalataim vannak az meg az én dolgom . Köszi a jókívánságot. A tapasztalatról. Igen a te dolgod és én biztos vagyok benne hogy nagyon sok saját lehet, ha ilyen f@sza karakán véleményed van. Nekem pl nincs sem a harangöntésről, sem a hüvelygomba elleni gyógyszerekről, így nem is hintem az igét e témákban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4118 Dátum: 2014. Október 10. - 21:47:33 » |
|
Na "forester" akkor ki is futott mibe bele? . . Megint a hulyesegeiden lettel fogva ...huhh?
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #4119 Dátum: 2014. Október 11. - 07:18:08 » |
|
Ha már mindenki hozzászól a Merck/Jeep témához, akkor én is megszólalok. Egy éve vettem egy 2004-es Jeep Grand Cherokee- t, a 2,7l CRD Mercedes motorral, Grázba lett épitve, a Steyer-nél. Evvel az autóval nagyon meg vagyok elégedve, az utolsó müszakira kellet két gömbcsuklót cserélni, különben semmi nem volt vele, a szervizeken kivül. A Quadra-Drive összkerékhajtás idiótabiztos, csak a felezöt lehet kapcsolni minden mást önállóan kapcsol ((három difi zár) az összkerék permanent, 400Nm forgatónyomatékkal eddig mindenhol átment. Nagyon olcsó volt, nálunk a nagy ürtaltalmu Dieselnek magas AZ adója, nem kellet senkinek, nekem meg jó lett. Meg vagyok vele elégedve, eddig nagyon jó, az úton kényelmes, terepen prima, 7,7-8,5l dieselt fogyaszt és megy és megy........ Üdv. Gyuri
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #4120 Dátum: 2014. Október 11. - 12:59:17 » |
|
Na "forester" akkor ki is futott mibe bele? . . Megint a hulyesegeiden lettel fogva ...huhh? Azért az megérne egy pár pofa sört, hogy ki beszél hülyeségeket. Aki szerint a jeep jobb terepjáró mint a merci g, az mindenesetre erősen elfogult...nem a jó irányba. Úgy véded az amerikai ócskavasat mintha te gyártanád őket. Nézzük csak, mit tud felmutatni az amerikai autógyártás...lapozzunk egy kicsit az elmúlt évek történéseiben...csődközeli állapot, csőd, állami segítség az adófizetők pénzéből, a lenézett európai autógyártók egyre komolyabb részesedése...mi jön még? Talán a kínaiak? Elegánsan megkerülted-lefikáztad-a hírt, de hogy is van ez a csodajeep-el? Épp buziautót készülnek csinálni belőle? Pedig olyan jó, világverő... A merci g meg persze egy túlárazott szar. Mégis fogy. Mégis gyártják...gyártják egy olyan európában ahol a barom bürokrácia hadat üzent minden igazi vasnak afféle ótvar gyalogosvédelmi rendszabályokra hivatkozva. A világ sok hadserege használja a mai napig, sorra készülnek az új modellek belőle...akár hatkerekes, portálhidas verzió is. Feketeerdő grandcsirkéjében milyen motor van? Mercedes. De nyilván ez is csak hülye európai buziskodás.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4121 Dátum: 2014. Október 11. - 14:09:12 » |
|
Azért az megérne egy pár pofa sört, hogy ki beszél hülyeségeket. Aki szerint a jeep jobb terepjáró mint a merci g, az mindenesetre erősen elfogult...nem a jó irányba. Úgy véded az amerikai ócskavasat mintha te gyártanád őket. Nézzük csak, mit tud felmutatni az amerikai autógyártás...lapozzunk egy kicsit az elmúlt évek történéseiben...csődközeli állapot, csőd, állami segítség az adófizetők pénzéből, a lenézett európai autógyártók egyre komolyabb részesedése...mi jön még? Talán a kínaiak? Elegánsan megkerülted-lefikáztad-a hírt, de hogy is van ez a csodajeep-el? Épp buziautót készülnek csinálni belőle? Pedig olyan jó, világverő... A merci g meg persze egy túlárazott szar. Mégis fogy. Mégis gyártják...gyártják egy olyan európában ahol a barom bürokrácia hadat üzent minden igazi vasnak afféle ótvar gyalogosvédelmi rendszabályokra hivatkozva. A világ sok hadserege használja a mai napig, sorra készülnek az új modellek belőle...akár hatkerekes, portálhidas verzió is. Feketeerdő grandcsirkéjében milyen motor van? Mercedes. De nyilván ez is csak hülye európai buziskodás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #4122 Dátum: 2014. Október 11. - 18:44:39 » |
|
Lajos, miert irod, hogy "szubjektiv ertekitelet" a szamok (arak) miket belinkeltem magukert beszelnek akkor megis miert szubjektiv ? Csak biztos akarok lenni, hogy ertelek azert kerdem Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Szóval az ÉN SZUBJEKTÍV értékítéletem az, hogy én - személy szerint - nem adnék háromszoros árat a Merciért. Tehát nem a számok szubjetívek, hanem a véleményem.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4123 Dátum: 2014. Október 11. - 19:08:13 » |
|
Gondolom sok a saját, ellenkező tapasztalatod. G Astra, ami sajnos sajátom volt, de állandóan javítani kellett.
A saját, hosszú távú tapasztalaton kívül minden más csak irigység, naivitás vagy rosszindulatú hozzáállás - szerintem... Ja, van fos f-betűssel igen sok kellemes tapasztalatom Az Astra meg olyan kula volt, hogy a kertere is ledőt'
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #4124 Dátum: 2014. Október 11. - 19:18:30 » |
|
Én a harmadik céges G Astrát hajtom. Tankolni kell, olaj kell bele. Nagyjából ennyi. Kétszázezer után sanszos egy trafósor csere és van rá esély, hogy a computer megadja magát. Sajnos a blokk oldalára van szerelve és túl sok neki a hőterhelés.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|