Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792669 alkalommal)
forester73
Vendég
« Új üzenet #4110 Dátum: 2014. Október 10. - 19:41:23 »

Kövezzetek meg de én tartom azt , hogy három F betűst nem veszünk , Fordot , Fiatot , Franciát . Az , hogy a Freemont , hogy fogy a dígóknál nem tudom de itthon a futottak még kategóriában van , az olasz Fiatoknál viszont csak jobb lehet . A dígók egyedüli figyelemre méltó autója  a Ferrari , de az is rekorder az egy futott órára vetített javítási időre és költségre vetítve .
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4111 Dátum: 2014. Október 10. - 20:16:42 »

na befejezem  Röhög szóval a negyedik legmagasabb eladási példányszámú autó volt. Még annyit a sztoriról, hogy elég jó keretből választhat és az eddigi Verso, S-Max, Passat és utoljára 5008 számára összehasonlíthatatlan a Freemonttal. Ez lesz az első autó amit meg szeretne venni, miután cserélni fogják
Pedig a Verso sem rossz.
1,8 benzines,4 év és 120 ekm alatt eddig egy bal első fényszóró izzó csere,pedig női láb tapossa a pedálokat... Ördög
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #4112 Dátum: 2014. Október 10. - 20:41:35 »

Kövezzetek meg de én tartom azt , hogy három F betűst nem veszünk , Fordot , Fiatot , Franciát . Az , hogy a Freemont , hogy fogy a dígóknál nem tudom de itthon a futottak még kategóriában van , az olasz Fiatoknál viszont csak jobb lehet . A dígók egyedüli figyelemre méltó autója  a Ferrari , de az is rekorder az egy futott órára vetített javítási időre és költségre vetítve .

Úgy hozta a sors, hogy évek óta egy Seicentóra fussa', (azt is anyámtól kaptam ajándékba).
30 e volt benne amikor hozzám került, az első két hónapban hetente javítani kellett rajta valamit, azóta belehajtottam 120 e km-t, mondhatni meghibásodás nélkül.
Semmivel sem volt több gond vele, mint mondjuk a Mazda 323-al ugyanennyi futás után.
Persze egy fecske nem csinál nyarat, de én kellemesen csalódtam benne.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
forester73
Vendég
« Új üzenet #4113 Dátum: 2014. Október 10. - 20:48:44 »

Nagyon nem mindegy az , hogy ki és hogyan "hajtja" ill. a karbantartás is fontos . A lényegen azonban nem változtat , de így is én vagyok az okoskodó ezért nem mondok semmit . Én is a sajátjaimat dícsérem mint a cigány .  Emelem
Naplózva
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #4114 Dátum: 2014. Október 10. - 20:56:34 »

Kövezzetek meg de én tartom azt , hogy három F betűst nem veszünk , Fordot , Fiatot , Franciát . Az , hogy a Freemont , hogy fogy a dígóknál nem tudom de itthon a futottak még kategóriában van , az olasz Fiatoknál viszont csak jobb lehet . A dígók egyedüli figyelemre méltó autója  a Ferrari , de az is rekorder az egy futott órára vetített javítási időre és költségre vetítve .

A szűkebb családban eddig volt egy Tempra, egy Tipo, egy Alfa 146, két Punto, egy R19, egy C3, egy 5008, egy S-Max, egy C-Max, három Focus (plusz most is kettő, azaz öt), van egy Ranger, egy Bravo és egy Freemont. Ebből több futott 200 ezer felett nálunk, komolyabb javítás nélkül. Csak az F betűseket soroltam fel. Ennyit a fosról. A Fordokkal min 700 ezer km-t ment a család, semmi gond nem volt velük. Gondolom sok a saját, ellenkező tapasztalatod. Eddig három olyan autónk volt, illetve használtunk, amit sosem vennék ismét: egy Peugeot 307 (ami 120 ezer alatt gyakorlatilag széthullott, a legrosszabb autó volt amiben valaha ültem), egy Corolla, ami egy ipari hulladék volt, már nem mertünk vele a kollégákkal vidéki kiszállásra menni, pedig újonnan vette a cég és egy G Astra, ami sajnos sajátom volt, de állandóan javítani kellett.
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4115 Dátum: 2014. Október 10. - 20:57:57 »

Lajos, miert irod, hogy "szubjektiv ertekitelet" a szamok (arak) miket belinkeltem magukert beszelnek akkor megis miert szubjektiv ?  Csak biztos akarok lenni, hogy ertelek azert kerdem  Wave
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
forester73
Vendég
« Új üzenet #4116 Dátum: 2014. Október 10. - 21:24:28 »

A szűkebb családban eddig volt egy Tempra, egy Tipo, egy Alfa 146, két Punto, egy R19, egy C3, egy 5008, egy S-Max, egy C-Max, három Focus (plusz most is kettő, azaz öt), van egy Ranger, egy Bravo és egy Freemont. Ebből több futott 200 ezer felett nálunk, komolyabb javítás nélkül. Csak az F betűseket soroltam fel. Ennyit a fosról. A Fordokkal min 700 ezer km-t ment a család, semmi gond nem volt velük. Gondolom sok a saját, ellenkező tapasztalatod. Eddig három olyan autónk volt, illetve használtunk, amit sosem vennék ismét: egy Peugeot 307 (ami 120 ezer alatt gyakorlatilag széthullott, a legrosszabb autó volt amiben valaha ültem), egy Corolla, ami egy ipari hulladék volt, már nem mertünk vele a kollégákkal vidéki kiszállásra menni, pedig újonnan vette a cég és egy G Astra, ami sajnos sajátom volt, de állandóan javítani kellett.

Kívánok még sok-sok ilyen "jó" autót és sok örömöt bennük . Az , hogy milyen tapasztalataim vannak az meg az én dolgom .  S.Peti
Naplózva
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #4117 Dátum: 2014. Október 10. - 21:35:39 »

Kívánok még sok-sok ilyen "jó" autót és sok örömöt bennük . Az , hogy milyen tapasztalataim vannak az meg az én dolgom .  S.Peti

Köszi a jókívánságot. A tapasztalatról. Igen a te dolgod és én biztos vagyok benne hogy nagyon sok saját lehet, ha ilyen f@sza karakán véleményed van. Nekem pl nincs sem a harangöntésről, sem a hüvelygomba elleni gyógyszerekről, így nem is hintem az igét e témákban.
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4118 Dátum: 2014. Október 10. - 21:47:33 »

Na "forester" akkor ki is futott mibe bele? RöhögRöhög. Megint a hulyesegeiden lettel fogva ...huhh?  Röhög
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4119 Dátum: 2014. Október 11. - 07:18:08 »

Ha már mindenki hozzászól a Merck/Jeep témához, akkor én is megszólalok.
Egy éve vettem egy 2004-es Jeep Grand Cherokee- t, a 2,7l CRD Mercedes motorral, Grázba lett épitve, a Steyer-nél.
Evvel az autóval nagyon meg vagyok elégedve, az utolsó müszakira kellet két gömbcsuklót cserélni, különben semmi nem volt vele, a szervizeken kivül.
A Quadra-Drive összkerékhajtás idiótabiztos, csak a felezöt lehet kapcsolni minden mást önállóan kapcsol ((három difi zár) az összkerék permanent, 400Nm forgatónyomatékkal eddig mindenhol átment.
Nagyon  olcsó volt, nálunk a nagy ürtaltalmu Dieselnek magas AZ adója, nem kellet senkinek, nekem meg jó lett.
Meg vagyok vele elégedve, eddig nagyon jó, az úton kényelmes, terepen prima, 7,7-8,5l dieselt fogyaszt és megy és megy........

Üdv.         Gyuri Emelem
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4120 Dátum: 2014. Október 11. - 12:59:17 »

Na "forester" akkor ki is futott mibe bele? RöhögRöhög. Megint a hulyesegeiden lettel fogva ...huhh?  Röhög
Azért az megérne egy pár pofa sört, hogy ki beszél hülyeségeket. Aki szerint a jeep jobb terepjáró mint a merci g, az mindenesetre erősen elfogult...nem a jó irányba.
Úgy véded az amerikai ócskavasat mintha te gyártanád őket.
Nézzük csak, mit tud felmutatni az amerikai autógyártás...lapozzunk egy kicsit az elmúlt évek történéseiben...csődközeli állapot, csőd, állami segítség az adófizetők pénzéből, a lenézett európai autógyártók egyre komolyabb részesedése...mi jön még? Talán a kínaiak?
Elegánsan megkerülted-lefikáztad-a hírt, de hogy is van ez a csodajeep-el? Épp buziautót készülnek csinálni belőle? Pedig olyan jó, világverő...
A merci g meg persze egy túlárazott szar. Mégis fogy. Mégis gyártják...gyártják egy olyan európában ahol a barom bürokrácia hadat üzent minden igazi vasnak afféle ótvar gyalogosvédelmi rendszabályokra hivatkozva. A világ sok hadserege használja a mai napig, sorra készülnek az új modellek belőle...akár hatkerekes, portálhidas verzió is.
Feketeerdő grandcsirkéjében milyen motor van? Mercedes. De nyilván ez is csak hülye európai buziskodás.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
forester73
Vendég
« Új üzenet #4121 Dátum: 2014. Október 11. - 14:09:12 »

Azért az megérne egy pár pofa sört, hogy ki beszél hülyeségeket. Aki szerint a jeep jobb terepjáró mint a merci g, az mindenesetre erősen elfogult...nem a jó irányba.
Úgy véded az amerikai ócskavasat mintha te gyártanád őket.
Nézzük csak, mit tud felmutatni az amerikai autógyártás...lapozzunk egy kicsit az elmúlt évek történéseiben...csődközeli állapot, csőd, állami segítség az adófizetők pénzéből, a lenézett európai autógyártók egyre komolyabb részesedése...mi jön még? Talán a kínaiak?
Elegánsan megkerülted-lefikáztad-a hírt, de hogy is van ez a csodajeep-el? Épp buziautót készülnek csinálni belőle? Pedig olyan jó, világverő...
A merci g meg persze egy túlárazott szar. Mégis fogy. Mégis gyártják...gyártják egy olyan európában ahol a barom bürokrácia hadat üzent minden igazi vasnak afféle ótvar gyalogosvédelmi rendszabályokra hivatkozva. A világ sok hadserege használja a mai napig, sorra készülnek az új modellek belőle...akár hatkerekes, portálhidas verzió is.
Feketeerdő grandcsirkéjében milyen motor van? Mercedes. De nyilván ez is csak hülye európai buziskodás.

 Igen Emelem
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #4122 Dátum: 2014. Október 11. - 18:44:39 »

Lajos, miert irod, hogy "szubjektiv ertekitelet" a szamok (arak) miket belinkeltem magukert beszelnek akkor megis miert szubjektiv ?  Csak biztos akarok lenni, hogy ertelek azert kerdem  Wave

Lehet, hogy rosszul fogalmaztam.
Szóval az ÉN SZUBJEKTÍV értékítéletem az, hogy én - személy szerint - nem adnék háromszoros árat a Merciért.
Tehát nem a számok szubjetívek, hanem a véleményem.   
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4123 Dátum: 2014. Október 11. - 19:08:13 »

Gondolom sok a saját, ellenkező tapasztalatod.
G Astra, ami sajnos sajátom volt, de állandóan javítani kellett.

A saját, hosszú távú tapasztalaton kívül minden más csak irigység, naivitás vagy rosszindulatú hozzáállás - szerintem... Ja, van fos f-betűssel igen sok kellemes tapasztalatom Kacsint
Az Astra meg olyan kula volt, hogy a kertere is ledőt'  Ördög

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4124 Dátum: 2014. Október 11. - 19:18:30 »

A saját, hosszú távú tapasztalaton kívül minden más csak irigység, naivitás vagy rosszindulatú hozzáállás - szerintem... Ja, van fos f-betűssel igen sok kellemes tapasztalatom Kacsint
Az Astra meg olyan kula volt, hogy a kertere is ledőt'  Ördög

 Emelem S.Peti
Én a harmadik céges G Astrát hajtom. Tankolni kell, olaj kell bele. Nagyjából ennyi. Kétszázezer után sanszos egy trafósor csere és van rá esély, hogy a computer megadja magát. Sajnos a blokk oldalára van szerelve és túl sok neki a hőterhelés.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: