Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792665 alkalommal)
forester73
Vendég
« Új üzenet #4065 Dátum: 2014. Október 06. - 15:34:30 »

Csak egy kis statisztika:

380.000 Km , 5 garnitúra BFGOODRICH 1 gar. AT , 4 gar. KM2  , volt próbálva más is de nem mérvadó . Amióta a Michelin felvásárolta a BF-t azóta jó a gumikeverék is , én 65-70 e km-nél cserélem a KM2-t . Nem zúg az aszfalton és nem eszik többet mint az AT , a fékút szárazon ugyan olyan , télen is csak a letaposott , kijegesedett havas/jeges út a kényes , de ott az AT sem jeleskedik  . Sárban össze sem lehet hasonlítani . Boar téli felvetésére megfordult a fejemben a Good Year Wrangler Duratec , de a barátaim akik használják és a gumisom szerint is a 35-40 000 km megállítja . Tehát hiába az esetleges "havon jobban viselkedek" lehetőség és 7-8000 Ft-os árelőny nem áldozom fel azt a plusz 35-40 000 km futásteljesítményt . Emelem

Üdv ÉN
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4066 Dátum: 2014. Október 06. - 16:40:51 »

Csak egy kis statisztika:

380.000 Km , 5 garnitúra BFGOODRICH 1 gar. AT , 4 gar. KM2  , volt próbálva más is de nem mérvadó . Amióta a Michelin felvásárolta a BF-t azóta jó a gumikeverék is , én 65-70 e km-nél cserélem a KM2-t . Nem zúg az aszfalton és nem eszik többet mint az AT , a fékút szárazon ugyan olyan , télen is csak a letaposott , kijegesedett havas/jeges út a kényes , de ott az AT sem jeleskedik  . Sárban össze sem lehet hasonlítani . Boar téli felvetésére megfordult a fejemben a Good Year Wrangler Duratec , de a barátaim akik használják és a gumisom szerint is a 35-40 000 km megállítja . Tehát hiába az esetleges "havon jobban viselkedek" lehetőség és 7-8000 Ft-os árelőny nem áldozom fel azt a plusz 35-40 000 km futásteljesítményt . Emelem

Üdv ÉN
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #4067 Dátum: 2014. Október 06. - 16:43:47 »





     Vállat von             Röhög       (Magasan szállt a pöttyös!)
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4068 Dátum: 2014. Október 06. - 16:51:01 »



     Vállat von             Röhög       (Magasan szállt a pöttyös!)
telefonról erre telt.... Stoel
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4069 Dátum: 2014. Október 06. - 17:02:32 »


Csaba, az èn km2-esemnèl valami nem stimmel akkor. 100-nál már rezeg a gèp mint álllat
130-nál halálfèlelmem van a gèpben. Most van rajta sima országúti, 120-nál tök simán fut. Valami nem stimmel
A futómű, kasztni ezek szerint rendben. Csak a nagy buflák Km2-es gumi lehet a hunyó.
 Emelem


Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #4070 Dátum: 2014. Október 06. - 17:06:49 »

Csaba, az èn km2-esemnèl valami nem stimmel akkor. 100-nál már rezeg a gèp mint álllat
130-nál halálfèlelmem van a gèpben. Most van rajta sima országúti, 120-nál tök simán fut. Valami nem stimmel
A futómű, kasztni ezek szerint rendben. Csak a nagy buflák Km2-es gumi lehet a hunyó.
 Emelem


Szerintem a Ranger alatt sem zúg/pattog, de majd az illetékes kolléga pontosít.  Vállat von

Ki-e van rendesen centlírozva?  Vigyor
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14842



« Új üzenet #4071 Dátum: 2014. Október 06. - 17:08:25 »

Csaba, az èn km2-esemnèl valami nem stimmel akkor. 100-nál már rezeg a gèp mint álllat
130-nál halálfèlelmem van a gèpben. Most van rajta sima országúti, 120-nál tök simán fut. Valami nem stimmel
A futómű, kasztni ezek szerint rendben. Csak a nagy buflák Km2-es gumi lehet a hunyó.
 Emelem



Szerintem is! Centrírozás.
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
forester73
Vendég
« Új üzenet #4072 Dátum: 2014. Október 06. - 17:51:03 »

Az autódat 31x10.5x15 gumikhoz tervezték , a 33-as már extrém méret , extrém körülmények közé . Mellesleg osztom az előttem szólók véleményét a centírozás csodákra képes ! Emelem
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4073 Dátum: 2014. Október 06. - 20:00:56 »

Csaba, az èn km2-esemnèl valami nem stimmel akkor. 100-nál már rezeg a gèp mint álllat
130-nál halálfèlelmem van a gèpben. Most van rajta sima országúti, 120-nál tök simán fut. Valami nem stimmel
A futómű, kasztni ezek szerint rendben. Csak a nagy buflák Km2-es gumi lehet a hunyó.
 Emelem



Ha nem elég a centírozás akkor a felniket "görgőztetni" kell és csodákra képes! Kevesebb súly a felnikre és simább futás normál úton.
Beleszaladtam én is ebbe a csapdába, de mára túl vagyok rajta!  Ördög
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4074 Dátum: 2014. Október 06. - 20:50:05 »

Elég a centírozás. Csak jól kell csinálni.
El kell forgatni a gumit a felnin.
Időigényes, de megéri.
Ezek a gumik, leginkább a BFG KM2 qrva vastag oldalfallal készülnek.
Jó gumist kell keresni csak...



S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4075 Dátum: 2014. Október 06. - 21:03:04 »

Csak egy kis statisztika:

380.000 Km , 5 garnitúra BFGOODRICH 1 gar. AT , 4 gar. KM2  , volt próbálva más is de nem mérvadó . Amióta a Michelin felvásárolta a BF-t azóta jó a gumikeverék is , én 65-70 e km-nél cserélem a KM2-t . Nem zúg az aszfalton és nem eszik többet mint az AT , a fékút szárazon ugyan olyan , télen is csak a letaposott , kijegesedett havas/jeges út a kényes , de ott az AT sem jeleskedik  . Sárban össze sem lehet hasonlítani . Boar téli felvetésére megfordult a fejemben a Good Year Wrangler Duratec , de a barátaim akik használják és a gumisom szerint is a 35-40 000 km megállítja . Tehát hiába az esetleges "havon jobban viselkedek" lehetőség és 7-8000 Ft-os árelőny nem áldozom fel azt a plusz 35-40 000 km futásteljesítményt . Emelem

Üdv ÉN
Csak azt nem írtad,hogy a 380 ezret mennyi idő alatt futottad.Én ugyan Hankook Dynapro RT03 MT-t használok,4 év alatt most van benne 30 ezer.Simán elmenne még 4 évet és 30 ezret,de szvsz. 2 év múlva műszakira új "cipő" kell,mert addigra elöregszik,elérik az oldalfala.Tehát nem minden a futásteljesítmény...
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4076 Dátum: 2014. Október 06. - 21:03:43 »

Ismeretségi körben a Terrano meglepően szépen teljesített az AT-vel, azon túl a többségében aszfalt is feküdt a guminak. Talán a hajtást sem pattintja szét olyan könnyen, mint egy "fogósabb" gumi.  Vállat von
A V.erdőnél a Hilux-okon szinte kivétel nélkül AT van.  Wave

Hagyd már a fenébe a kotvány Terranot!  Tasli Ördög
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4077 Dátum: 2014. Október 06. - 21:14:41 »

Elég a centírozás. Csak jól kell csinálni.
El kell forgatni a gumit a felnin.
Időigényes, de megéri.
Ezek a gumik, leginkább a BFG KM2 qrva vastag oldalfallal készülnek.
Jó gumist kell keresni csak...



S.Peti
Peti! Nem kötözködés, de azért csak ellentmondok!
Sajnos a lemez és könnyüfém  felnik hajlamosak a deformálódásra!
Mielőtt a gumit felteszik a jó gumis megpörgeti a felnit a centírozó gépen!
Ha elváltozást tapasztal akkor normális és görgőzést javasol. Ha csak a pénz érdekli akkor aggat rá mindenfelé súlyokat, de a megoldás akkor is a görgőzés!
Sajnos tapasztaltam mind a két megoldást és a tulaj gépjármű hiánya miatt mindig a kedvező,de rosszat választotta!
A téli gumim felnijei is a görgőzés után sírnak, mert tavaly későn szereltettem fel őket! Rííí
Most mielőtt bejön a fagyos idő meg kell csináltatni őket! Rííí Rííí
Gumi le+ fel + Centir+görgőzés! Ez több mint amire szeretném belőni anyagilag , de csak így fog egy garnitúra a gyári futásteljesiményre eljutni.
Az utazás komfortja viszont kellemesebb, mint az elhanyagolt felni!
 Emelem


Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4078 Dátum: 2014. Október 06. - 21:19:54 »

El kell forgatni a gumit a felnin.
Időigényes, de megéri.
Jó gumist kell keresni csak...
Igen
Amelyik gumis ért is egy kicsit ahhoz amivel a kenyerét keresi, az a gép kijelzőjén látva a magas értékeket nem a súlyokhoz nyúl, hanem a gumit forgatja el a felnin.
Ez motorgumi szerelésnél mindennek az alfája, de autókeréken is csodákra képes Vigyorog

Terepjárónál meg nem árt megpörgetni külön a felnit a szerelés előtt.
 Wave
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4079 Dátum: 2014. Október 06. - 21:36:42 »

Érdemes figyelni a gumiabroncs nyomásra hiszen a kerekek méretei néha megegyeznek a teherautó gumiabroncsaira vonatkozó előírásokkal ami magasabb nyomást ír elő.
Miután a 3,5 bar ról leengedtem a nyomást 2,2 bar-ra a a "gumin nyoma sem látszott a nyomás külömbségnek" az utazási komfortja azonnal kedvezőbbre
változott! Elötte a lelkem is kirázta, utána csak egyszerü terepjárós volt. Sok múlik a gumison és érdemes megfogadni a tanácsait, de utána azokat tesre kell szabni!  Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: