Ha meg a sárban nagyot talál fogni az a gumi, lehet kezitcsókolomot köszönni az uaz hátsó híd maradványainak...
Párat sikerült belőle szétszaggatnom
A hátuljánál a hézagolás volt az Isten.
Ha azt sikerült elkapni, akkor elég sokáig bírta a pápai "nehézterep" mintával is.
Ha nem, akkor a sima gyári gumival is hamar leköszönt.
Az elejénél pedig komolyabb gumikhoz kicsit preparálni kellett a féltengelyt.
A középső golyót behegeszteni, majd összerakás után a tányérok szélét finoman felpakolni, hogy kitekert kormánynál a golyók ne tudjanak megszorulni, netán kiesni.
Mert az hirtelenhalál az Uaznál.
Sokat segít a kormányzás határoló szigorúbb beszabályozása is, de nincs mindenhol fél hektáros fordulókörre lehetőség
Habár sok időt töltöttem karbantartással és szereléssel, valahogy nem tudok rossz szájízzel visszagondolni az Uazaimra.
Volt valami sajátos bájuk és nagyon egyszerűen lehetett orvosolni minden hibájukat (ami a mostani balett-terepjárókra nem igaz).