Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792668 alkalommal)
forester73
Vendég
« Új üzenet #3240 Dátum: 2013. Szeptember 28. - 18:49:51 »

Ez sem rossz:

Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #3241 Dátum: 2013. Szeptember 28. - 19:10:13 »

Ők viszont nem mindig  hobbyból csinálják:









Naplózva
tornay
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



« Új üzenet #3242 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 17:10:15 »

Gaz 66 a legjobb mindközül  Ördög
Naplózva
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #3243 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 18:32:10 »

Gaz 66 a legjobb mindközül  Ördög



Tényleg iszonyat jól viseli a terepet.
A meglepő az benne, hogy az alváza mekkorát képes csavarodni, és ezzel milyen nagyokat tud "lépni".
Csak a váltókar ne lenne olyan rossz helyen.  Rííí Nyihi
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3244 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 19:10:27 »



Tényleg iszonyat jól viseli a terepet.
A meglepő az benne, hogy az alváza mekkorát képes csavarodni, és ezzel milyen nagyokat tud "lépni".
Csak a váltókar ne lenne olyan rossz helyen.  Rííí Nyihi

Egyszer de kipróbálnék egyet! Mégiscsak 'vényóc Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #3245 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 19:23:34 »

Egyszer de kipróbálnék egyet! Mégiscsak 'vényóc Mosolyog

Na de annak amikorra rájöttem a gyújtási sorrendjére... Ördög
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
tornay
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



« Új üzenet #3246 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 20:06:53 »

Na de annak amikorra rájöttem a gyújtási sorrendjére... Ördög


Na ezt megoszthatnád velünk is kíváncsi vagyok rá  Mosolyog
Naplózva
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #3247 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 20:28:44 »


Na ezt megoszthatnád velünk is kíváncsi vagyok rá  Mosolyog

Mesélem:
Mikor elszaladtam barátomhoz egy egyszerű gyújtásállítás-gyetyacsere manőverre, azzal fogadott, hogy segített: Ő már kiszedte a gyetyákat.
Mikor megláttam a katasztrófa jellegét a dolognak: Gyertyakábelek kidobálva, gyertyák kiszedve.
Na innentől amikorra csavarhúzóval megtaláltam a felső holtpontokat, és akkor már csak a szelepváltásokat kellett számolni...
Nem volt túl egyszerű, elhiheted.
Akkoriban, frissen végzett autószerelőként, kevés tapasztalattal, jó lecke volt.
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #3248 Dátum: 2013. Szeptember 30. - 22:12:03 »

Mesélem:
Mikor elszaladtam barátomhoz egy egyszerű gyújtásállítás-gyetyacsere manőverre, azzal fogadott, hogy segített: Ő már kiszedte a gyetyákat.
Mikor megláttam a katasztrófa jellegét a dolognak: Gyertyakábelek kidobálva, gyertyák kiszedve.
Na innentől amikorra csavarhúzóval megtaláltam a felső holtpontokat, és akkor már csak a szelepváltásokat kellett számolni...
Nem volt túl egyszerű, elhiheted.
Akkoriban, frissen végzett autószerelőként, kevés tapasztalattal, jó lecke volt.
Ha nyolcból kettő nem megy,még csak-csak...de ha négyből kettő nem dolgozik! Fejvakarás Kacsint Vigyorog
Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #3249 Dátum: 2013. Október 01. - 20:47:56 »

Még egy-két csemege:







Naplózva
Büki
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389


Vadkan vadász


« Új üzenet #3250 Dátum: 2013. Október 13. - 00:04:48 »

Üdv!
Érdeklődöm, hogy Cherokee Jeep XJ-vel kapcsolatban tud-e valaki segíteni?
A problémám a következő. Az első hídon (a jobb oldalon) van egy "csömböllék" - véleményem szerint a difizár-, amelyhez vékony műanyag csövek csatlakoznak. Ugyan ilyen vékony csövek ( 4 db) csatlakoznak a váltómű hátsó kihajtásának a házába a jobb oldalon. A motortérben viszont ezek a csövek nem csatlakoznak sehova, tehát valami hiányzik onnan, talán valami vákum motor vagy mi? Sajnos a neten talált szervizdokumentációkban csak a difizáras első hidat, valamint a váltó oldalán lévő kerek lyukat mutatják, de a csövezésről semmit sem találtam.
Ezeknek a csöveknek a bekötése nélkül biztonsággal használható-e a 4x4 hajtás? Illetve pontosan milehet a szerepe ezeknek a csövecskéknek? Némi tippem van rá, de nem igazán szeretnék sem találgatni, sem pedig kisérletezgetni. Ha van itt a fórumon olyan Jeep szakértő aki tudna ebben segíteni annak nagyon örülnék.
Tisztelettel: Büki
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3251 Dátum: 2013. Október 13. - 11:21:31 »

Üdv!
Érdeklődöm, hogy Cherokee Jeep XJ-vel kapcsolatban tud-e valaki segíteni?
A problémám a következő. Az első hídon (a jobb oldalon) van egy "csömböllék" - véleményem szerint a difizár-, amelyhez vékony műanyag csövek csatlakoznak. Ugyan ilyen vékony csövek ( 4 db) csatlakoznak a váltómű hátsó kihajtásának a házába a jobb oldalon. A motortérben viszont ezek a csövek nem csatlakoznak sehova, tehát valami hiányzik onnan, talán valami vákum motor vagy mi? Sajnos a neten talált szervizdokumentációkban csak a difizáras első hidat, valamint a váltó oldalán lévő kerek lyukat mutatják, de a csövezésről semmit sem találtam.
Ezeknek a csöveknek a bekötése nélkül biztonsággal használható-e a 4x4 hajtás? Illetve pontosan milehet a szerepe ezeknek a csövecskéknek? Némi tippem van rá, de nem igazán szeretnék sem találgatni, sem pedig kisérletezgetni. Ha van itt a fórumon olyan Jeep szakértő aki tudna ebben segíteni annak nagyon örülnék.
Tisztelettel: Büki

Mekkora csövek ezek (átmérő) ? Párban vannak mindenhol? A JEEP azon kevés gyártók egyike, akik a hajtások szuszogóit felcsövezik biztonságos magasságba (és nem hagyja a melót a tulajra), hogy véletlenül se jusson be a víz, ha nagyobb mélységet gázolsz... Nem arról van jelen esetben szó?

 Emelem Wave
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #3252 Dátum: 2013. Október 14. - 16:14:08 »

Nem a gyári automata (vákuumkapcsolt) féltengelyzárról van szó?  Fejvakarás Vállat von
Ha nincsenek bekötve valszeg kézzel működtethetőek.
Legalábbis az én Jimny-men lecserélte az előző tulaj a gyári kapcsolókat.
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #3253 Dátum: 2013. Október 14. - 19:24:35 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/10/14/mindenhol_elmegy_a_roman_szuperterepjaro/?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
Mik nem vannak itt a szomszédban...... Vigyorog
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Büki
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389


Vadkan vadász


« Új üzenet #3254 Dátum: 2013. Október 14. - 23:24:03 »

Mekkora csövek ezek (átmérő) ? Párban vannak mindenhol? A JEEP azon kevés gyártók egyike, akik a hajtások szuszogóit felcsövezik biztonságos magasságba (és nem hagyja a melót a tulajra), hogy véletlenül se jusson be a víz, ha nagyobb mélységet gázolsz... Nem arról van jelen esetben szó?

 Emelem Wave
Üdv!
Kb. 3- max 4 mm a külső átmérő. Az biztos, hogy nem a szuszogókról van szó. A váltónál egy olajgomba szerű szerelvényhez (négy csőcsonkja van) csatlakozik a 4 db kemény falú műanyag cső. A difizár házáhóz pedig ha jól emlékszem akkor 2 db ugyan olyan csatlakozik.
 Emelem Büki
Naplózva
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: