Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792732 alkalommal)
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #3015 Dátum: 2013. Január 29. - 23:19:33 »

A tapasztalataim szerint a terepjárók akkor dolgoznak jól ha megfelelő abroncs van rajtuk .
Saját autóm hihetetlen helyeken elmegy a "fenyőmintás" gumival .
Az autó cipője a gumi , amit ha jól megválasztunk akkor némi kompromisszum árán szerintem bármelyik terepjáróból "hegymászót"csinál .
A kompromisszum az ha terepre jó akkor országúton zajos és ráz , de még a "fenyőmintás" guminál is elviselhető .
A sebesség ilyenkor kb. 90 km/ó aszfalton max .
Néhány fórumtárs már megtapasztalta  Ördög a képességeit a guminak és ez nem az autó típusnak köszönhető elsősorban .
Külömbséget kell tenni hó ,sár, agyagos talaj stb. között és nem az autókat kell tuningolni .
Ennek kell megfelelően abroncsot választani és minden terepjáró tudja amit kell !
A kocsimon túlméretes gumik vannak amit a tipus még éppen elvisel és kényelmessen elautózom vele szélsőséges helyeken is .
 Emelem



A kerdes az, hogy kinek mit reprezental a "szelsoseges" ??   Mosolyog  A tobbivel egyetertek....(nameg ha raz, akkor a kerekcsapagyok nem sokaig fognak tartani)

Lajos, ez valahogy jobban tetszik es nepszerubb errefele, eleg gyakoriak a tavon (es "csak" tiz ezerbe kerul  :Mosolyog )es megcsak egy ocska terepjaro kell hozza raszerelni.













 
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #3016 Dátum: 2013. Január 30. - 08:37:09 »


Lajos, ez valahogy jobban tetszik es nepszerubb errefele, eleg gyakoriak a tavon (es "csak" tiz ezerbe kerul  :Mosolyog )es megcsak egy ocska terepjaro kell hozza raszerelni.
 

Ilyesmi volt a mi kombájnlánctalpunk is, csak fémből.
Csináltak az olaszok a Carraro SRX-nek egy kicsit feltuningolt változatára egy hasonlót, mindjárt megkeresem.

Antonio Carraro Mach 4 Raupe
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
troger
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154



« Új üzenet #3017 Dátum: 2013. Január 30. - 08:39:00 »



  Vigyorog
Naplózva
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #3018 Dátum: 2013. Január 30. - 08:41:32 »

Üdv!

Szerintem Zoli a Magyarország-i körülményekről beszélt, és nem a Kanadairól. Ki a bánatnak lenne pénze venni egy ilyet a terepjárójára?  
És mikor használná, egy évben egy hetet? Ne érts félre Bentshaft, qrva jó dolgok vannak arra felétek, de nem a mi "körülményeinkre" szabva.
Érdekességnek jó, de ennyi.  Emelem
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #3019 Dátum: 2013. Január 30. - 09:37:48 »

Szerintem az abroncs a legfontossabb !
Meg az a fószer, aki ott a bal egyben azt a kerek bizbaszt tekergeti, meg a varrógép pedáljain ügyködik........ Ördög
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #3020 Dátum: 2013. Január 30. - 09:41:55 »

Meg az a fószer, aki ott a bal egyben azt a kerek bizbaszt tekergeti, meg a varrógép pedáljain ügyködik........ Ördög
Való igaz ! Igen Vigyorog
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #3021 Dátum: 2013. Január 30. - 13:10:22 »

A tapasztalataim szerint a terepjárók akkor dolgoznak jól ha megfelelő abroncs van rajtuk .
Saját autóm hihetetlen helyeken elmegy a "fenyőmintás" gumival .
Az autó cipője a gumi , amit ha jól megválasztunk akkor némi kompromisszum árán szerintem bármelyik terepjáróból "hegymászót"csinál .
A kompromisszum az ha terepre jó akkor országúton zajos és ráz , de még a "fenyőmintás" guminál is elviselhető .
A sebesség ilyenkor kb. 90 km/ó aszfalton max .
Néhány fórumtárs már megtapasztalta  Ördög a képességeit a guminak és ez nem az autó típusnak köszönhető elsősorban .
Külömbséget kell tenni hó ,sár, agyagos talaj stb. között és nem az autókat kell tuningolni .
Ennek kell megfelelően abroncsot választani és minden terepjáró tudja amit kell !
A kocsimon túlméretes gumik vannak amit a tipus még éppen elvisel és kényelmessen elautózom vele szélsőséges helyeken is .
 Emelem



 Igen  Az első nagyobb hónál felraktam a fenyőmintás szettet aztán azóta is az van a Samun mert a hó után jött az eső meg a sár de mindez már nem akadály !   Csak az udvarra nem merek beállni mert szántóföldet varázsol belőle.       Emelem
Naplózva
Beregi Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új üzenet #3022 Dátum: 2013. Január 30. - 14:59:36 »



  Vigyorog

Nem semmik az  oroszok. A bentschaft-é se kutya, de az orosz leleményesség most ledöbbentett.
Már vártam, hogy mikor rukkolnak elő valami ilyesmivel. Látom, hogy Lada Niva -kompatibilis az egész cucc. Kacsint

 Emelem
Naplózva

Csak azok véleményére adj, akikről tudod, hogy valóban szeretnek téged. S cserébe élj úgy, hogy ők látva azt boldogok legyenek.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #3023 Dátum: 2013. Január 30. - 16:52:29 »

Nem semmik az  oroszok. A bentschaft-é se kutya, de az orosz leleményesség most ledöbbentett.
Már vártam, hogy mikor rukkolnak elő valami ilyesmivel. Látom, hogy Lada Niva -kompatibilis az egész cucc. Kacsint

 Emelem
Arról persze nem szól a fáma, hogy a niva amúgy is alulméretezett hajtásláncát mennyi idő alatt nyírja ki ez a ketyere. Fejvakarás
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #3024 Dátum: 2013. Január 30. - 18:35:28 »

Az nem jön át, hogy hogyan irányít.
Addig világos, hogy lehúzza a Niva differenciálművéről a kardánt, aztán átteszi az alvázéra.
Az is világos, hogy van két fék a csillagkerekeket hajtó tengelyen és úgy fordul, hogy az egyik oldalt fékezi.
Azt nem értem, hogy hozza eszt szinkronba a kormánykerékkel, mert a videón úgy látszik, hogy azt tekergeti forduláskor.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #3025 Dátum: 2013. Január 30. - 19:17:34 »

Neue Deutsche Grün-design........ Stoel Ördög
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Silvestris
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 734



« Új üzenet #3026 Dátum: 2013. Január 30. - 19:37:01 »

Az nem jön át, hogy hogyan irányít.
Addig világos, hogy lehúzza a Niva differenciálművéről a kardánt, aztán átteszi az alvázéra.
Az is világos, hogy van két fék a csillagkerekeket hajtó tengelyen és úgy fordul, hogy az egyik oldalt fékezi.
Azt nem értem, hogy hozza eszt szinkronba a kormánykerékkel, mert a videón úgy látszik, hogy azt tekergeti forduláskor.
Mutatnak két főfékmunkahenger szerűséget. Talán úgy, hogy ezekkel fékezi hol az egyik, hol a másik oldali féltengelyeket. De hohy ezt hogyan kötik rá a kormányra?  Vállat von
Naplózva

Erdő az én templomom...
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #3027 Dátum: 2013. Január 30. - 20:36:34 »

Mutatnak két főfékmunkahenger szerűséget. Talán úgy, hogy ezekkel fékezi hol az egyik, hol a másik oldali féltengelyeket. De hohy ezt hogyan kötik rá a kormányra?  Vállat von
Van nálunk a cégnél egy gumihevederes Claas Challenger.Az is kormánykerékkel irányítható és félfékkel fordul.Ott a szervo-kormánymű kétutas,kettősműködésű munkahengert vezérel,amelynek a dugattyúja idézi elő a jobb/bal oldali hidraulikus fékhengerekben a  (kanyarodáshoz=fékezéshez) megfelelő nyomást,azaz fékerőt.De itt én is  Fejvakarás,mert ezekben a Nivákban sem szervokormányt,sem hidraulika gyorscsatlakozókat nem mutogatnak... Vállat von
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #3028 Dátum: 2013. Január 30. - 21:16:48 »

Van nálunk a cégnél egy gumihevederes Claas Challenger.Az is kormánykerékkel irányítható és félfékkel fordul.Ott a szervo-kormánymű kétutas,kettősműködésű munkahengert vezérel,amelynek a dugattyúja idézi elő a jobb/bal oldali hidraulikus fékhengerekben a  (kanyarodáshoz=fékezéshez) megfelelő nyomást,azaz fékerőt.De itt én is  Fejvakarás,mert ezekben a Nivákban sem szervokormányt,sem hidraulika gyorscsatlakozókat nem mutogatnak... Vállat von
Hát persze mert hadititok ! Vigyorog
Naplózva
troger
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154



« Új üzenet #3029 Dátum: 2013. Január 31. - 21:25:27 »

 Meglepődött


Naplózva
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: