Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792662 alkalommal)
Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Erdőmérnök hallgató


« Új üzenet #165 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 20:42:57 »

Nos a lada átalakítással megrekedtünk a motort szétszedtük persze előtte indítottuk, nem volt olajnyomás, főtengelyt kéne felújítani + a 2-es engerben a dugattyú cserére szorul, stb ugy hogy egyenlőre kasztnizunk, szombaton megyünk egy másik motort nézni.
Naplózva

Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #166 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:05:46 »

Régen a svédek nagyon komoly terepjárókat építettek egyébként. Nézzétek az egyik kedvencemet, ezt a gyönyörűséget:

http://totalcar.hu/tesztek/sugga/

A kutya mindenit ez aztán remek darab.
De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal.

...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik.  Igen Igen Taps Taps

Mesenelkul nekem is tetszik az a sved koca !! ......de most oszinten Te melyik kocat valasztanad...??? (az autora is gondolok am ??? )  Fejvakarás Bion)



Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Viktor
Vendég
« Új üzenet #167 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:06:36 »

Ez egy ami verziójú Land Cruiser ugye?
Naplózva
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #168 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:08:32 »

Nem akarok fikázni, de láttátok volna szegény apukám oldalkocsis Uralját...27 paci, kardán, rükverc, nyeregülés (elhalt a s.ggem Makóig...), az oldalkocsin a géppuskaállvány helye, pótkerék, usw, usw.
Egyszer 8 vadász, meg a porbatekintő Sábagyerek repesztett rajta a mihályhalmai bombatéren. Hát, jobban dübörgött, mint a gazdaság...
Az egyik legjobb koppintás volt (BMW), ha mindent így puskáztak volna  a tokosoktól, előrébb tartana az orosz anyácska...

Sábikám! Testvérem!
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 01. - 21:13:53 írta Viktor » Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #169 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:26:50 »

Ez egy ami verziójú Land Cruiser ugye?

Nem a fenti kep az FJ Cruiser....!! ( MO-n is gondolom van)

http://images.google.ca/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=t6E&q=fj%20cruiser&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Az alabbi a Land Cruiser...nagyon mas !! Bion
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Viktor
Vendég
« Új üzenet #170 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:29:00 »

Ez egy ami verziójú Land Cruiser ugye?

Nem a fenti kep az FJ Cruiser....!! ( MO-n is gondolom van)

http://images.google.ca/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=t6E&q=fj%20cruiser&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Az alabbi a Land Cruiser...nagyon mas !! Bion

hahó Cimbora!

Itt nincs FJ Cruiser, van viszont kétféle Land Cruiser, a sima (90-es) és a V8-as. Ez utóbbi látható a képen.
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #171 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:41:38 »

Ez egy ami verziójú Land Cruiser ugye?

Nem a fenti kep az FJ Cruiser....!! ( MO-n is gondolom van)

http://images.google.ca/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=t6E&q=fj%20cruiser&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Az alabbi a Land Cruiser...nagyon mas !! Bion

hahó Cimbora!

Itt nincs FJ Cruiser, van viszont kétféle Land Cruiser, a sima (90-es) és a V8-as. Ez utóbbi látható a képen.

Szia
Eleg baj az, es csodalkozok kulonben, mivel az FJ Cruiser a Toyota legkomolyabb off-road autoja jelenleg !!
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #172 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 22:33:22 »

Emlitesre valo errol az autorol, (FJ Cruiser) hogy persze difizaras, gumislaggal a belsejet ki lehet mosni a szekek is viziallok, egy csepp szonyeg tapeta nincs benne .... vadaszatra es ilyen "outdoor "-i aktivitasokra kituno, es a varosba sztradan  is jo ..(fogyasztasa turheto, az itteni atlag)

http://www.toyoland.com/trucks/fj.html
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Viktor
Vendég
« Új üzenet #173 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 07:25:17 »

Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #174 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 09:43:31 »

Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...

Szia Viktor!

Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van...

 Wave
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Viktor
Vendég
« Új üzenet #175 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 09:53:44 »

Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...

Szia Viktor!

Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van...

 Wave

Én meg a gémerciért nem vagyok annyira oda. Szerintem az UAZ ezerszer jobb terepen, ha a régi exkatonai G-kkel hasonlítjuk össze, akkor a kényelmi deficitje sem akkora....
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #176 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:00:22 »

Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...

Szia Viktor!

Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van...

 Wave

Én meg a gémerciért nem vagyok annyira oda. Szerintem az UAZ ezerszer jobb terepen, ha a régi exkatonai G-kkel hasonlítjuk össze, akkor a kényelmi deficitje sem akkora....

Azért a G az G!
Jobb, mint a Bobik!
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Viktor
Vendég
« Új üzenet #177 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:07:00 »

Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...

Szia Viktor!

Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van...

 Wave

Én meg a gémerciért nem vagyok annyira oda. Szerintem az UAZ ezerszer jobb terepen, ha a régi exkatonai G-kkel hasonlítjuk össze, akkor a kényelmi deficitje sem akkora....

Azért a G az G!
Jobb, mint a Bobik!

És mint a Samuk... Nyihi
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #178 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:24:53 »

Az Uaz lehet, hogy jobb terepn a G-nél, amíg nincs sár - lélektani okokból. Nem félsz betenni a dágványba, nem félsz karcolni, ölni. Egy dízel G gyújtása sosem ázik be, nagyobb nyomaték és sárban 3 diffizár. na ott már az Uaz kapaszkodva sem ér fel a kötél tetejére... Pedig én végképp nem vagyok Mercedes párti.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Viktor
Vendég
« Új üzenet #179 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:30:05 »

Az Uaz lehet, hogy jobb terepn a G-nél, amíg nincs sár - lélektani okokból. Nem félsz betenni a dágványba, nem félsz karcolni, ölni. Egy dízel G gyújtása sosem ázik be, nagyobb nyomaték és sárban 3 diffizár. na ott már az Uaz kapaszkodva sem ér fel a kötél tetejére... Pedig én végképp nem vagyok Mercedes párti.

Ühümm.. meg a Merci másfélszer nehezebb csupasz katonai kivitelben is (amiről írtam és amit nem félsz karcolni)... Mellesleg az UAZ-ba is lehet difizárat szerelni, ha nem is hármat, de kettőt,  ahogyan a szembeszomszédom is csinálta... Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: