Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792657 alkalommal)
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #2580 Dátum: 2012. Március 19. - 06:30:42 »

Latod? Te magad adod a valaszt magadnak. Miert nem nyer amerikai auto? mert csak egy tipus indul,igy kiszamolhatod,hogy mennyi az eselye, egy a nem tudom en hany tipushoz. Arrol mar nem is akarok irni,hogy ebbol mennyi a szeria auto. (egyiksem az.)

Indultak az oroszok Nívával is, nyertek is. Oszt olyan rengeteg féle orosz vas nincs. Namegyugye ott a KAMAZ is, igaz abban CUMMINS szív dobog.  Vigyorog
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11253


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #2581 Dátum: 2012. Március 19. - 07:41:20 »

Kicsit olyanok vagytok mint mikor mi az oviban annak idején azon vitatkoztunk,hogy a Lada vagy a Skoda a jobb autó. Mindenki csak a sajátját ismerte, (főleg ovisként) nem is vezette,de állította ,hogy az övé a jobb. Az Óperencián túli terepjárókkal, kintlakó (élő) kollégáinkon kívül senkinek sincs tartóstesztnyi tapasztalata,ezért szerintem kár verbális iszap-birkózást folytatni a használhatóságukról és szerviz-igényükről:azt ők tudják. Ti meg az itthon kaphatókhoz értetek , gondolom ezt Bentshaft és optica2 is elhiszi. A Dakar meg egy nagy reklám-kampány évről évre,úgyhogy l.sz.rom,hogy ki nyeri. Wave
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Stefi
Vendég
« Új üzenet #2582 Dátum: 2012. Március 19. - 13:47:58 »


Egy diesel Jeep Wranglert szivesen kipróbálnék. Még csak benzineshez volt szerencsém de az ügyes volt a terepen.
Off rodos ismerősök felsoroltak néhány alapkövetelményt az igazi TEREPJÁRÓVAL szemben.

Létraalváz
Első és hátsó híd
difizár
van aki hozzáteszi hogy diesel  stb.
Az Ő értékrendjük valahogy így alakul:

G. Mercedes
Toyota Landcruiser
Jeep Wrangler
Land Rover Deffender

Jónak tartják még TEREPRE  Suzuki Samuraj , LJ 80, Jimnny, Niva, Uaz,Gaz,  Nissan Patrol 
A tengeren túl meg valószínűleg vannak olyan márkák típusok amiről nem is hallottunk.
Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #2583 Dátum: 2012. Március 19. - 20:19:32 »

A spórolás közel 50 %-os , ami nem elhanyagolható főleg a világ ezen felén ahol a gazdasági és nagyhatalmi erővel biztosított ólcsó üzemanyag árból mi nem érzünk semmit . Az ,hogy a benzinesek extrém hidegben jobban indulnak részben igaz , jó diesel olaj , adalékolva sokat javít az autó használatán . Nekem többet ér ,hogy olcsóbban (és ez világ mértékben méginkább igaz) üzemeltethető a diesel és bátran áthajthatok a vizen akár 60 cm mélyen is és nem ázik be a gyújtás . A benzines Hummerek is rosszul bírták a BALATON vizét. Röhög Röhög Röhög

Hát sok  Off road-os elvitatkozna azon ,hogy melyik a jobb terepjáró a deffender v.  a wrangler de csak akkor ha a wrangler is diesel lenne . Hidd el nálunk sokat nyom a latba az öngyulladós motor. Mindenesetre a minden napi  használatra a deffender -márcsak a kialakítása miatt is - alkalmasabb.

Amikor a HUMMER született még egy önnálló kis cég gyártotta és semmi köze nem volt egyik nagy amerikai márkához sem , tehát logikus és költségtakarékos lépés lett volna egy már meglévő motort választani bármelyik hazai gyártótol . De az ARMY kikötötte a tenderben , hogy nem lehet benzin temető ,hanem takarékos diesel lehet csak . Csak éredekességként jegyzem meg , hogy nem látták problémának azt , hogy nem indulhat a nagy hidegben.

Az  Motorblokk ami már több mint negyven éves és csak a külső sallangokon fejlesztettek az lehet ,hogy  bevált  de ,hogy korszerűtlen az biztos . Az meg csak akkor igaz  ,hogy 14-16 liter benzinből kijön százon ha lépésben közlekednek vele . Mert a barátom Jeep-je 20 liter alá nem akart menni , most LPG-s a kicsike.

Hummert H1-t már legalább 4 éve nem árulhatnak újat ,legfeljebb kínai gyártásut mert a teljes gépsort és alicenszet ők vásáűrólták meg.

Még sok mindent elmondhatnék de ti amerikában ezt úgysem értitek meg.

Üdv az OGRE
















Naplózva
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2584 Dátum: 2012. Március 20. - 00:58:02 »

A spórolás közel 50 %-os , ami nem elhanyagolható főleg a világ ezen felén ahol a gazdasági és nagyhatalmi erővel biztosított ólcsó üzemanyag árból mi nem érzünk semmit . Az ,hogy a benzinesek extrém hidegben jobban indulnak részben igaz , jó diesel olaj , adalékolva sokat javít az autó használatán . Nekem többet ér ,hogy olcsóbban (és ez világ mértékben méginkább igaz) üzemeltethető a diesel és bátran áthajthatok a vizen akár 60 cm mélyen is és nem ázik be a gyújtás . A benzines Hummerek is rosszul bírták a BALATON vizét. Röhög Röhög Röhög

Hát sok  Off road-os elvitatkozna azon ,hogy melyik a jobb terepjáró a deffender v.  a wrangler de csak akkor ha a wrangler is diesel lenne . Hidd el nálunk sokat nyom a latba az öngyulladós motor. Mindenesetre a minden napi  használatra a deffender -márcsak a kialakítása miatt is - alkalmasabb.

Amikor a HUMMER született még egy önnálló kis cég gyártotta és semmi köze nem volt egyik nagy amerikai márkához sem , tehát logikus és költségtakarékos lépés lett volna egy már meglévő motort választani bármelyik hazai gyártótol . De az ARMY kikötötte a tenderben , hogy nem lehet benzin temető ,hanem takarékos diesel lehet csak . Csak éredekességként jegyzem meg , hogy nem látták problémának azt , hogy nem indulhat a nagy hidegben.

Az  Motorblokk ami már több mint negyven éves és csak a külső sallangokon fejlesztettek az lehet ,hogy  bevált  de ,hogy korszerűtlen az biztos . Az meg csak akkor igaz  ,hogy 14-16 liter benzinből kijön százon ha lépésben közlekednek vele . Mert a barátom Jeep-je 20 liter alá nem akart menni , most LPG-s a kicsike.

Hummert H1-t már legalább 4 éve nem árulhatnak újat ,legfeljebb kínai gyártásut mert a teljes gépsort és alicenszet ők vásáűrólták meg.

Még sok mindent elmondhatnék de ti amerikában ezt úgysem értitek meg.

Üdv az OGRE

Mondjal meg sok ilyet,hogy hatvancenti mely vizben beazik a gyujtas. Meg elreped a gyujtas-eloszto fedele mi? Mi itt amerikaban tiszta hulyek vagyunk.

Mi mar rag nem hasznaljuk az effle modern gyujtast.

Figyelmedbe ajanlom ezt a kis izelitot!
















« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 20. - 06:30:15 írta Sakac » Naplózva
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2585 Dátum: 2012. Március 20. - 01:06:07 »

Itt van meg egy amerikai "otvar". Nekunk tokeletesen megfelel,es nagyon nem akarjuk oket lecserelni sem Japan,sem Nemet csodatechnikara.

Naplózva
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2586 Dátum: 2012. Március 20. - 01:18:07 »

Draga Forester baratom!

Valahogy a japan,es nemet terepjarokrol nem talalok ilyen,vagy ehhez hasonlo felveteleket. Ha lennel oly kedves es segitenel nekem,hogy hol talalhatnek.

Naplózva
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2587 Dátum: 2012. Március 20. - 01:30:42 »

Tudom,hogy messze elmarad minden nem amerikai technikatol,elavult,gazdasagtalan vacak,ami kozlekedesre alkalmatlan. De hatha valaki megnezi!

Naplózva
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2588 Dátum: 2012. Március 20. - 02:09:29 »

Ti ezt nevezitekterepjaroak:




Mi meg ezt:

Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2589 Dátum: 2012. Március 20. - 05:45:23 »

Csak éredekességként jegyzem meg , hogy nem látták problémának azt , hogy nem indulhat a nagy hidegben.

Nem, ahol nagy hideg van oda a benzines Humvee-ket kuldik.....arra vannak, vagy azt az " ARMY tenderbe" nem olvastad.....?  Röhög
Meg egy dolog, ha a Hummer nev alatt emlegeted oket mint ahogy teszed akkor mar eleve a civil gyartasra keszult szeriarol beszelsz. A katona-i szerianak Humvee a nevuk.....de ezt biztos tudtad  Vigyorog

Mert a barátom Jeep-je 20 liter alá nem akart menni , most LPG-s a kicsike.

Milyen Jeep OGRE mert legtobbszor os autokrol beszelsz ?  Az enyem 6 hengeres benzines 4 ajtos Wrangler Unlimited ma 10.3 fogyasztott orszaguton jo hatszellel maskepp 11.5-12l......messze van a 20-tol mint a jo baratod-e. Kacsint
 
.....segitek, Jeep fajtak :

-Wrangler (a rovid 2 ajtos)
-Wrangler Unlimited  (a hosszabb 4 ajtos)
-Wrangler Unlimited Rubicon (2 vagy 4 ajtos)
-G.Cherokee
-Jeep Patriot
-Jeep Compass
-Jeep Liberty


Hummert H1-t már legalább 4 éve nem árulhatnak újat ,legfeljebb kínai gyártásut mert a teljes gépsort és alicenszet ők vásáűrólták meg.

OGRE, OGRE guglizd ujra, a kinaiak nem vasaroltak meg semmit az  a "vasar" regota szetesett (2010-be)   LQrtad

Még sok mindent elmondhatnék de ti amerikában ezt úgysem értitek meg.

....naaaaa, ne kinozz igy bennunket pliz.... Röhög

......ja, ezt irtad egy masik hsz-ba:

Mindenesetre a minden napi  használatra a deffender -márcsak a kialakítása miatt is - alkalmasabb.

Tehat akkor aruld el "pliz" hogy miert alkalmasabb koznapi hasznalatra szerinted egy Defender mint egy 4 ajtos Wrangler Unlimited, tegyuk fel, hogy mindketto dizel mint ahogy te szereted.....? ......szerintem koznapi hasznalatra a 4 ajtos Jeep Wrangler messzire jobb a 2 ajtos " kalakitott" doboz Defendernel.....4 ajtos mindig praktikusabb mint 2 ajtos vagy csak a hulye tengerentuliak gondoljak igy ? Kacsint 


Optica

......eszmeletlen..... Igen
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #2590 Dátum: 2012. Március 20. - 08:12:33 »

Ti ezt nevezitekterepjaroak:



Mi meg ezt:


Kezd átmenni szánalmasba a dolog...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #2591 Dátum: 2012. Március 20. - 08:21:37 »

A katona-i szerianak Humvee a nevuk.....de ezt biztos tudtad  Vigyorog

Pontosabban High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (HMMWV) csak ezt nem tudták kimondani... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #2592 Dátum: 2012. Március 20. - 11:40:02 »

Pontosabban High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (HMMWV) csak ezt nem tudták kimondani... Ördög

Szőlősgazda ereszkedik le a hegyről a Nivaval, aztán a kűjjes' útnál megállítják a szervek.
Ahányan vannak, annyiféle egyenruhában.
- Jó estét kívánok, közúti és jövedéki ellenőrzés. Kérem az útiokmányokat.
.
.
- Minden rendben, köszönöm. Mit szállít az ülés mögött?
- Két demizson bort.
- Na, erről a vámos kolléga jegyzőkönyvet készít. Milyen fajta?
- Tudja mit, legyen Kövidinka, mert azt, hogy Chardonnay, úgysem tudja leírni!
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #2593 Dátum: 2012. Március 20. - 12:16:12 »

 Ördög Ördög Röhög Röhög
Naplózva

Üdv End
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #2594 Dátum: 2012. Március 20. - 12:21:54 »

Tudjátok azért olyan nagy az eltérés itt a terepjárók megítélése között, mert mindenki a saját életerébe, és saját igényeihez viszonyulva helyezi el őket. És így még egy kicsit se lehet összhang.
Nálunk a vadőrnek például teljesen megfelel az 5 ajtós Vitara, pedig nem egy terepjáró, de ha már csak 60-80 km használná távolabb, csak állandó traktorhívások többe kerülnének mint egy autócsere. És ez csak pár kilóméter... nem tengerentúl, és nem kell elfelejteni az sem, hogy hol mennyi a téli átlaghőmérséklet.

 Wave
Naplózva

Üdv End
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: