Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792653 alkalommal)
forester73
Vendég
« Új üzenet #2505 Dátum: 2012. Március 14. - 16:38:03 »

Forma 4

 Kicsit megfontoltabban fogalmazz és irogass , ha ezt megteszed valószínüleg kevesebben fognak megtalálni.

Én alapvetően erdőgazdálkodással foglalkozom . Ebből következik ,hogy a terepezés a munkám része -az más ,hogy a hobbim is , de az nem muszály- a munka viszont igen . Ez azt jelenti , hogy minden körülmények között ki kell jutnom az erdőre , napi 20-60 km a terepes futás teljesítményem ,heti 6 szor. Elnyúztam eddig 1db GAZ69-t , 2db parancsnoki UAZ-t ,5 db bódésat , 3 db platósat , 3 db Niva-t ,1 db 2.3 Pajero-t , 2db L300-t és most már ötödik éve használok egy L200-t . Évente megyek vele 60-70 e KM-t minden körülmények között a legnagyobb megelégedéssel . Sokszor van , hogy az erdőből kell Pestre , Debrecenbe v. máshová mennem , nem probláma . Nem egy triál autó , de ezt a hátrányát leszámítva kitűnő és ami fő megfizethető , megbízható terepjáró . Az autó hibájából még nem akadtam el , csak a saját hülyeségem miatt . Ezzel nem akarom azt állítani ,hogy a legjobb mert olyan nincs ,viszont  az extrém dolgokat leszámítva használható , jó munkatárs és sok jó élményben volt társam- igen szeretek a platójáról vadászni. Az alkatrész ellátás nagyon jónak mondható és többféle árfekvésü alkatrész közül választhatsz.

A Niva-ról lebeszélnélek , olcsónak de mégis jónak tartják - aki szereti és becsüli azt sem szeretném megbántani- de szerintem egy jó áráért már vehetünk elfogadhatóbbat . Talán ha lenne hozzá jó minőségü alkatrész , talán ha nem benzines volna stb. Az egyedüli előnye a rövid tengelytávja . A jó állapotuak ebben is drágák az olcsók pedig olyanok amilyenek . Nekem a legnagyobb probémám az volt velük , hogy szinte minden héten szerelni kellet őket és hosszabb távra mint 50 km alkalmatlanok. Az az elgondolás ,hogy majd kint tartjátok és csak vadászatra használjátok is felvet egy nagyon komoly problémát . Ugyanis a Niva úszóféknyerges  ami , hogy óvatosan fogalmazzak hordoz magában -főleg ritkább használat mellet- hibalehetőséget , nemes egyszerűséggel berohad és eléggé komoly beavatkozást igényel . Sorolhatnám az üzemeltetési tapasztalataimat de most nem teszem , helyette azt ajánlom ,hogy gondold át milyen célra -részeletesen ám- is fogod használni , mik az anyagi lehetőségeid és csak ez után dönts . Mert nics nagyobb bosszúság mint a legnagyobb sárban kúlcsolni a technikát v neki készűlni a vadászatnak és az autó hibálya miatt hazakullogni .  Nem állítom ,hogy a japán v. a nyugati terepjárókkal nincs gond , de a lehetősége a meghibásodásnak töredéke a Niva -hoz képest . Tudom ezzel az írásommal sok Niva tulajt megbotránkoztatok , de ők gondoljanak bele , hogy csak az elmúlt évbe mentek e 20000 km-nél többet , hány talpast , kerékcsapágyat ,kardánkeresztet, kormány gömbfejet , régieknél gyújtás elosztót , újaknál üza szivattyút stb. cseréltek v. a megszorúlt központi difi kar miatt mennyit bosszankodtak és még sokáig sorolhatnám . Nem nézem le a Niva-t de csak az vegyen ilyen autót aki ért hozzá és vállalja a hibáit valamint nem siet és a biztonsággal szemben sincsennek nagy elvárásai.

Üdv az OGRE
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #2506 Dátum: 2012. Március 14. - 16:56:55 »

Forma 4

 Kicsit megfontoltabban fogalmazz és irogass , ha ezt megteszed valószínüleg kevesebben fognak megtalálni.

Én alapvetően erdőgazdálkodással foglalkozom . Ebből következik ,hogy a terepezés a munkám része -az más ,hogy a hobbim is , de az nem muszály- a munka viszont igen . Ez azt jelenti , hogy minden körülmények között ki kell jutnom az erdőre , napi 20-60 km a terepes futás teljesítményem ,heti 6 szor. Elnyúztam eddig 1db GAZ69-t , 2db parancsnoki UAZ-t ,5 db bódésat , 3 db platósat , 3 db Niva-t ,1 db 2.3 Pajero-t , 2db L300-t és most már ötödik éve használok egy L200-t . Évente megyek vele 60-70 e KM-t minden körülmények között a legnagyobb megelégedéssel . Sokszor van , hogy az erdőből kell Pestre , Debrecenbe v. máshová mennem , nem probláma . Nem egy triál autó , de ezt a hátrányát leszámítva kitűnő és ami fő megfizethető , megbízható terepjáró . Az autó hibájából még nem akadtam el , csak a saját hülyeségem miatt . Ezzel nem akarom azt állítani ,hogy a legjobb mert olyan nincs ,viszont  az extrém dolgokat leszámítva használható , jó munkatárs és sok jó élményben volt társam- igen szeretek a platójáról vadászni. Az alkatrész ellátás nagyon jónak mondható és többféle árfekvésü alkatrész közül választhatsz.

A Niva-ról lebeszélnélek , olcsónak de mégis jónak tartják - aki szereti és becsüli azt sem szeretném megbántani- de szerintem egy jó áráért már vehetünk elfogadhatóbbat . Talán ha lenne hozzá jó minőségü alkatrész , talán ha nem benzines volna stb. Az egyedüli előnye a rövid tengelytávja . A jó állapotuak ebben is drágák az olcsók pedig olyanok amilyenek . Nekem a legnagyobb probémám az volt velük , hogy szinte minden héten szerelni kellet őket és hosszabb távra mint 50 km alkalmatlanok. Az az elgondolás ,hogy majd kint tartjátok és csak vadászatra használjátok is felvet egy nagyon komoly problémát . Ugyanis a Niva úszóféknyerges  ami , hogy óvatosan fogalmazzak hordoz magában -főleg ritkább használat mellet- hibalehetőséget , nemes egyszerűséggel berohad és eléggé komoly beavatkozást igényel . Sorolhatnám az üzemeltetési tapasztalataimat de most nem teszem , helyette azt ajánlom ,hogy gondold át milyen célra -részeletesen ám- is fogod használni , mik az anyagi lehetőségeid és csak ez után dönts . Mert nics nagyobb bosszúság mint a legnagyobb sárban kúlcsolni a technikát v neki készűlni a vadászatnak és az autó hibálya miatt hazakullogni .  Nem állítom ,hogy a japán v. a nyugati terepjárókkal nincs gond , de a lehetősége a meghibásodásnak töredéke a Niva -hoz képest . Tudom ezzel az írásommal sok Niva tulajt megbotránkoztatok , de ők gondoljanak bele , hogy csak az elmúlt évbe mentek e 20000 km-nél többet , hány talpast , kerékcsapágyat ,kardánkeresztet, kormány gömbfejet , régieknél gyújtás elosztót , újaknál üza szivattyút stb. cseréltek v. a megszorúlt központi difi kar miatt mennyit bosszankodtak és még sokáig sorolhatnám . Nem nézem le a Niva-t de csak az vegyen ilyen autót aki ért hozzá és vállalja a hibáit valamint nem siet és a biztonsággal szemben sincsennek nagy elvárásai.

Üdv az OGRE
A meghibásodások leírásából látszik, hogy nivás voltál Ördög
Ahogy Németh Lajos fórumtársunk nyilatkozott, a niva egy szabadidőautó, kell heti két nap szabadidő a szerelésre.
Anno én sem értettem, hogy miért nem tudok harmadikba kapcsolni, miért nem bírja a motor...aztán kiszálltam és éreztem a fék szagát...
Aztán az első difi az le bírt szakadni, az első féltengelyek sem örökéletűek de legalább drágák, aztán első kerékcsapágyak, gömbfejek, kardánkeresztek...mind baromi olcsók voltak de az idő amit az autó alatt fekve töltöttem, annál drágább...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2507 Dátum: 2012. Március 14. - 17:01:29 »

Forma 4

 Kicsit megfontoltabban fogalmazz és irogass , ha ezt megteszed valószínüleg kevesebben fognak megtalálni.


miről beszélsz?...nem értem...ki talál meg?..és mivel?..és mikor?

Véleményeket kaptam a kérdésemre..valamint elbeszélgettünk egy témában..

Mindamellett igazad van abban, hogy amennyiben áll egy autó akkor a féknyergek berohadhatnak (nálam nem...de erről egy külön topikban mesélnék), aksi a kis távok miatt,hideg, huzamosabb állás stb..lemerűlhet. de egy karbantartott bármilyen autó, ha heti  esetleg kétheti egyszeri használat esetén ilyen gondokkal küzd, azt nem nevezném karbantartottnak.

A Zsiguli (LADA) gyártmányú autóknak, minden kopó és forgó alkatrészére megvan adva az adott km utáni átvizsgálás (reviziónak hívják)...ma már nem foglalkoznak vele, mert nincs taxi, céges tulajdonban ilyen típus...ahol meg van, ott szakember nincs...ma már iskolapadban elektronikai műszerészekből akarnak autószerelőket varázsolni.

Szóval erről a szakmáról már hallottam, meg olvastam egy pár dolgot... Ördög, mindössze azt vallom, hogy típus ismeret nélkül csak kontár munkát lehet végezni...mégha autószerelőnek is tartja magát egy két vizsgázott ember. Ezért kértem ki azok véleményét akik már legalább hallottak, láttak, vagy esetleg használtak ilyen típusú járgányt

Elég megfontoltan (mint az életben mindent) fogalmaztam és írogattam..és ezt azért egy páran meg is értették...mivel tisztességgel, kötözködés nélkül ,emberi módon adtak válaszokat  Emelem
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #2508 Dátum: 2012. Március 14. - 17:19:26 »

A meghibásodások leírásából látszik, hogy nivás voltál Ördög
Ahogy Németh Lajos fórumtársunk nyilatkozott, a niva egy szabadidőautó, kell heti két nap szabadidő a szerelésre.
Röhög
Járta felénk egy mondás a hivatásos vadászok között: Egy szezon....egy Niva.
Méla csodálattal néztük Rakiczky Béla kollégánkat, aki hosszú évekig használt egy orosz csodát, aztán rájöttünk a titok nyitjára.
Mivel a kerületén műút vezetett keresztül, ha rossz utak voltak, ő le nem ment arról az istenért sem.
A műút mellett vadástatott és inkább húzták a dámbikát többszáz métert, de nem ment bele a dagonyákba a kocsival Vigyorog.
Én ezt nem tudtam megtenni, ez meg is látszott a Niváimon. Elszaggattam belőlük (szó szerint) négyet, a fentebb írott hibák (kicsit bővítve) mind megvoltak többször is.
Mellette volt UAZ-om vagy 8, parancsnoki, dobozos egyaránt. Ha este széthullott valamelyik difi, reggelre működőképes híd volt a kocsi alatt. Motorcsere a diófára szerelt csőrlő segítségével szintén megvolt egy napon belül segítség nélkül. Megtanított találékonyságra és sok apróbb/nagyobb fogásra, de nem sírom vissza azt a korszakot Vigyorog
A leállított és néha elővett Niva nem valami jó ötlet, több bosszúságot fog szülni, mint örömöt.
Főleg ha "közös ló" lesz, véleményem szerint normális ember, ép ésszel ilyen hülyeségre nem vállalkozik Ördög!!!!
 Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
zsolt68
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1542



« Új üzenet #2509 Dátum: 2012. Március 14. - 17:26:26 »

miről beszélsz?...nem értem..

Ez magyarra fordítva annyit tesz, hogy " forester73, köszönöm, a részletes választ, és hogy megosztottad a tapasztalataidat" ???   Ördög  Ördög
Naplózva

Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok. Mosolyog
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2510 Dátum: 2012. Március 14. - 17:31:47 »

Röhög

Főleg ha "közös ló" lesz, véleményem szerint normális ember, ép ésszel ilyen hülyeségre nem vállalkozik Ördög!!!!
 Emelem

.ez is igaz  Ördög

Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11253


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #2511 Dátum: 2012. Március 14. - 19:09:21 »

Lassan,ha az autó nem is, de mi bevisszük Forma4-et az erdőbe. Egy dolog tuti. Minden autó egy bizonyos kor után hibák négy keréken gördülő halmaza. Eddigi tapasztalataim nem olyan bőségesek mint az előttem szóló fórumtársaknak,de el kell mondani,hogy egy 10-12 éves Pajero és az ugyanannyi idős Niva is,ha ütve verve van (nehéz terepen jár) folyamatosan képes bosszúságot okozni tulajdonosának. Mondjuk a Pajeroban nem törik el az ülés legalább...De az L200 sem tehet csodát,bár motorikusan nagyon rendben van,nekem terepen nem meggyőző. Bár ez a gumiválasztástól kezdve sok mindentől lehet. Mint már korábban leírtam én egy Suzuki Lj vagy sj vel elégedett lennék ,ha beleférnék... A dobozos uazt meg nem sajnálnám sehol,igaz ő sem engem. Tehát Forma 4 ne hallgass másra csak a szívedre,a használt autó egy nagy lutri,igaz egy újjal is be lehet fürödni. Szóval ha rám hallgatsz azt veszel amit akarsz. Kacsint
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
forester73
Vendég
« Új üzenet #2512 Dátum: 2012. Március 14. - 19:44:55 »

Forma 4

 Még mindig nem szeretnélek megbántani , de ha az írásomból csak az első mondat fogot meg , akkor a baj nem kicsi . Vagy te nem szoktad vissza olvasni , netán értelmezni a neked címzett válaszokat ? Tetudod , lelked rá . Fejvakarás

Látod a ,hogy csak kettőnk közöti különbséget - nem túldramatizálva és a szerénység ösvényétől nem eltérve- konkrétizáljam te olvasol sok mindenről pl Lada(zsiguli) én meg szereltem , hegesztettem és nyúztam őket (az első autóm is egy ezeröcsi volt fehér , kétkörlámpás veszedelem) , a szerviz intervallum abban az időben ismeretlen volt , 5000 km-ként olaj csere(ha már AGIP-od volt már menő voltál) és ha valami gond volt barkácsoltál , esetleg elvitted a haverhoz v. bevitted egy állami autójavítóba(AFIT stb.) a revízióba meg bele lehetett sz@rni mert lehet ,hogy a motorháztetőt sem nyitották fel.

De istenuccse többet nem okoskodok. Nem szól szám Nem szól szám Nem szól szám


Saigy már a marmadik garnitúra BF KM2 van rajta és nagyon jó , amíg nem hasalfel addig bárhonnan kijöttem eddig , pedig csőrlő elvből nincs rajta . A gyári vákumos difizár nagyon hatékony . A tengelytáv és a túlnyúlás bekorlátoz , de ha megszokod és nem sajnálod a technikát szinte minden helyzetet meg lehet vele oldani . Azt azért most is hangsúlyozom , nem triál autó . Nem más mint egy igazi mokány öszvér.

Üdv az OGRE
Naplózva
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2513 Dátum: 2012. Március 14. - 20:09:47 »

Lassan,ha az autó nem is, de mi bevisszük Forma4-et az erdőbe. Egy dolog tuti. Minden autó egy bizonyos kor után hibák négy keréken gördülő halmaza. Eddigi tapasztalataim nem olyan bőségesek mint az előttem szóló fórumtársaknak,de el kell mondani,hogy egy 10-12 éves Pajero és az ugyanannyi idős Niva is,ha ütve verve van (nehéz terepen jár) folyamatosan képes bosszúságot okozni tulajdonosának. Mondjuk a Pajeroban nem törik el az ülés legalább...De az L200 sem tehet csodát,bár motorikusan nagyon rendben van,nekem terepen nem meggyőző. Bár ez a gumiválasztástól kezdve sok mindentől lehet. Mint már korábban leírtam én egy Suzuki Lj vagy sj vel elégedett lennék ,ha beleférnék... A dobozos uazt meg nem sajnálnám sehol,igaz ő sem engem. Tehát Forma 4 ne hallgass másra csak a szívedre,a használt autó egy nagy lutri,igaz egy újjal is be lehet fürödni. Szóval ha rám hallgatsz azt veszel amit akarsz. Kacsint

..ez volt a legtutibb..és így igaz  Vigyorog Emelem
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2514 Dátum: 2012. Március 14. - 20:24:34 »

Forma 4

 Még mindig nem szeretnélek megbántani , de ha az írásomból csak az első mondat fogot meg , akkor a baj nem kicsi . Vagy te nem szoktad vissza olvasni , netán értelmezni a neked címzett válaszokat ? Tetudod , lelked rá . Fejvakarás

Látod a ,hogy csak kettőnk közöti különbséget - nem túldramatizálva és a szerénység ösvényétől nem eltérve- konkrétizáljam te olvasol sok mindenről pl Lada(zsiguli) én meg szereltem , hegesztettem és nyúztam őket (az első autóm is egy ezeröcsi volt fehér , kétkörlámpás veszedelem) , a szerviz intervallum abban az időben ismeretlen volt , 5000 km-ként olaj csere(ha már AGIP-od volt már menő voltál) és ha valami gond volt barkácsoltál , esetleg elvitted a haverhoz v. bevitted egy állami autójavítóba(AFIT stb.) a revízióba meg bele lehetett sz@rni mert lehet ,hogy a motorháztetőt sem nyitották fel.

De istenuccse többet nem okoskodok. Nem szól szám Nem szól szám Nem szól szám




Üdv az OGRE

Próbáltam érzékeltetni, hogy "olvastam hallottam"...néha nem vagyunk egy hullámhosszon...közel 7 évig olvastam, hallgattam az autószerelés alap és középfokát, közben a gépipari technikushoz való dolgokat is belém nyomták Mosolyog..aztán elég jól be is számoltam a tudásomról szóban és tettben is  Ördög..a kókányt soha nem szerettem, a lakótelepi és útszéli "sufni tuningok" azért a végén csak a szervizembe kötöttek ki..hogy helyre rángassak egy-egy "sima dízel szíj csere" utáni fél generálra szoruló motorokat stb stb stb...

...de tudjuk, mi magyarok sosem használtunk téli gumit(én sem)...minek az, pénzbe kerül (jogos)....mi a sufniba különb dolgokra voltunk képesek kalapáccsal és csavarhúzóval, mint a gyári fejlesztőmérnökök, akik évekig alkottak...mi azt átalakítottuk, mert úgy tutibb...hát ne haragudj, de nem biztos, hogy egyetértek ezekkel az eszközökkel, mikor egy gépről, ember életekről van adott esetben szó..és lehet, hogy pont az én gyerekemet csapja el a csoda hentes végzettségű féket tuningoló emberke javító emberke.

Tudod ez a puskás ember és a vadász különbség, erre a szakmára is igaz, csak ezt ezekben a körökben másként határozzák meg Mosolyog
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #2515 Dátum: 2012. Március 14. - 20:37:39 »

Forma4, versenyeztél, gondolom értesz az autókhoz is, legalábbis annyira biztos, mint a legtöbb olyan, akit megkérdeztél. Jól döntöttél, senkire ne hallgass! Minden olyan autóval lesz gond, amilyet a bömös áráért megkaphatsz, nem is kevés. Ha meg tudod javítani a Nivát, szerintem ne agyalj tovább. Nekem 11 éves a Ranger, szeretem, de egy pickup egy autónak, családi autónak teljesen alkalmatlan. Sokat eszik, kényelmetlen a városban (a válaszadók nem Pesten laknak, nem tudják milyen parkolni a belvárosban), ugyanolyan szükség megoldás, mint a BMW terepen
Naplózva
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2516 Dátum: 2012. Március 14. - 20:42:10 »

Forma4, versenyeztél, gondolom értesz az autókhoz is, legalábbis annyira biztos, mint a legtöbb olyan, akit megkérdeztél. Jól döntöttél, senkire ne hallgass! Minden olyan autóval lesz gond, amilyet a bömös áráért megkaphatsz, nem is kevés. Ha meg tudod javítani a Nivát, szerintem ne agyalj tovább. Nekem 11 éves a Ranger, szeretem, de egy pickup egy autónak, családi autónak teljesen alkalmatlan. Sokat eszik, kényelmetlen a városban (a válaszadók nem Pesten laknak, nem tudják milyen parkolni a belvárosban), ugyanolyan szükség megoldás, mint a BMW terepen

Igy igaz  Emelem, mivel nem helyben vadászok,  egy autóval nem megoldható a mindennapok és a vadászat,  (versenyhajóval sem lehet túrázni menni..lehet, csak elég érdekes lenne Mosolyog Mosolyog )valamelyik a kárát fogja látni...mindent a maga helyén...

Megoldjuk Mosolyog...és köszönöm a hozzászólásaitokat Mosolyog
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
BesztiImi
Liget
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Új üzenet #2517 Dátum: 2012. Március 14. - 23:29:09 »

Üdv Mindenki!

Véleményeteket szeretném kérni a következő autókról: VW T3 Syncro, Isuzu Trooper öt ajtós és a Pajero Wagon 7személyes változatáról. Fenttartási költség , alkatrészek, fogyasztás, de leginkább saját tapasztalataitokra lennék kíváncsi, mert szám adatokat találtam árakban, fogyasztásban stb.
Amiért kérdezem: Szeretnénk lassan egy járművet. A helyzet kb. átlagos. Két gyerkőc (sok cucc), nagy vizsla (nagy csomagtér), kirándulni szeretünk: terepen, nem betonon, vadászom (még több cucc), Asszonyka is csak eljön néha (MÉG több cucc), több időre megyünk (nem kevés cucc), pénz nem sok (hitel semmiképp). Röviden így áll a helyzet.
Nagyon köszönöm előre is a jó és a megmosolyogtató tanácsokat is.

Vadászüdvözlettel: Imre
Naplózva

Kalappal!
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #2518 Dátum: 2012. Március 14. - 23:53:31 »

A szabadidő autóról...
Idestova 2 éve van nálunk, kint állomásozik az erdőszélen, aszfaltot nem lát. Komoly pénzügyi befektetést igénylő javítás mióta használjuk, még nem volt rajta.
Mindig van valami baja, érző orosz lélek, de nem igényel gigabytos számítógép diagnosztikát a javítása.
Kint a terepen én jobban elboldogulok vele, mint az L-200-al.
A Mitsu kétségtelenül kényelmesebb. De sajnáltam mindig az erdőn. Sajgott a szívem, amikor koppant a fának az 5 milliós kocsi, karcolta a kökénytüske, meg folyt a kerékagyak között a sár. Utóbbi meg is eszi hamar a hajtáslánc szinte minden elemét és bizony nem olcsó hozzá semmi. Szétment egy kardán. Bontottan majdnem annyiba került a pótlása, mint a Niva tokkal-vonóval.
Én most pontosan azt az utat járom, amit Forma4 kitalált, hogy az erdőszélen vár a Niva, odáig meg egy aszfaltautó. Egyelőre beválik.
   
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #2519 Dátum: 2012. Március 15. - 00:44:22 »

A szabadidő autóról...
Idestova 2 éve van nálunk, kint állomásozik az erdőszélen, aszfaltot nem lát. Komoly pénzügyi befektetést igénylő javítás mióta használjuk, még nem volt rajta.
Mindig van valami baja, érző orosz lélek, de nem igényel gigabytos számítógép diagnosztikát a javítása.
Kint a terepen én jobban elboldogulok vele, mint az L-200-al.
A Mitsu kétségtelenül kényelmesebb. De sajnáltam mindig az erdőn. Sajgott a szívem, amikor koppant a fának az 5 milliós kocsi, karcolta a kökénytüske, meg folyt a kerékagyak között a sár. Utóbbi meg is eszi hamar a hajtáslánc szinte minden elemét és bizony nem olcsó hozzá semmi. Szétment egy kardán. Bontottan majdnem annyiba került a pótlása, mint a Niva tokkal-vonóval.
Én most pontosan azt az utat járom, amit Forma4 kitalált, hogy az erdőszélen vár a Niva, odáig meg egy aszfaltautó. Egyelőre beválik.
   

Baszodalássan, azon a mitsun olyan gumik vannak, hogy az aszfaltról nem mennék le velük, a nivádon meg elég kemény mt-s papucsok figyelnek, így nem járja az összehasonlítás... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: