Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #2415 Dátum: 2012. Február 11. - 08:58:49 » |
|
Srácok a horror áron mért kormányösszekötő konkrétan mi? A Bárdi hoz olyat, hogy kormányösszekötő belső gömbfej ill. külső gömbfej, mindkettő olyan 5e környéke Lemförderböl. Az axiális csukló, amivel anyagi baj van? A lemförder gömbfejek nekem a kersztstabinál már leszerepeltek. A kormányösszekötő rúd pedig a kutyacsont, egy rúd a végein fix gömbfejekkel.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #2416 Dátum: 2012. Február 11. - 09:56:29 » |
|
Látom, az off-road fórumon is küzdesz vele. Arra jó volt, hogy tisztára belekavarodtam ebbe a kardán szögsebesség témába. Ja...meg még tucat helyen... Ne kavarodj bele,Téged szerencsére (még) nem érint a dolog.Viszont meg vagyok győződve,hogy a hiba tényleg a szögsebesség különbségben rejtőzik.Banális lehet a dolog(vmi elment a hátsóhíd felfüggesztésénél),csak én (és sokan mások sem) jönnek rá. Eddig kb. nyolvanba fájt a történet és még nincs vége!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #2417 Dátum: 2012. Február 11. - 10:00:05 » |
|
A lemförder gömbfejek nekem a kersztstabinál már leszerepeltek. A kormányösszekötő rúd pedig a kutyacsont, egy rúd a végein fix gömbfejekkel.
Ha jól tévedek,egyszer küldtem Neked ezzel kapcsolatban egy márkát és cikkszámot...nekem 1,5 éve van benne és bírja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #2418 Dátum: 2012. Február 11. - 10:06:37 » |
|
Küldtél, de azóta még nem mentek szét a gömbfejeim
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #2419 Dátum: 2012. Február 11. - 11:32:36 » |
|
A lemförder gömbfejek nekem a kersztstabinál már leszerepeltek. A kormányösszekötő rúd pedig a kutyacsont, egy rúd a végein fix gömbfejekkel.
Feri, szomorúan olvasom Személykocsiba a Lemförder ill a FEBI sokat szokott bírni. Minden más utángyártott márka ennyi körül van, én mondjuk ha egyszer eljutok (remélem) a Terranoig, inkább két évente kukázom az utángyártottat mint 10x annyiért gyárit vegyek (lesz vele vagy évi 5000 futás max.) Minden esetre akkor arra gondoltam, amire Te. Mi kiváltottuk a 'csába G-szemekkel azt is Igaz, gömbfej már nincs az autóban egyáltalán...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #2420 Dátum: 2012. Február 11. - 12:17:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Silvestris
|
|
« Új üzenet #2421 Dátum: 2012. Február 12. - 12:46:30 » |
|
Mi kiváltottuk a 'csába G-szemekkel azt is Igaz, gömbfej már nincs az autóban egyáltalán... Szia Balázs! Mik azok a G-szemek?
|
|
|
Naplózva
|
Erdő az én templomom...
|
|
|
Silvestris
|
|
« Új üzenet #2422 Dátum: 2012. Február 12. - 12:51:05 » |
|
Kösz,akkor most már tudom,az van az enyémben is. Eddig azt hittem,hogy csak erősített rugó.Hátsó sárvédő íven középen mérve 90 cm a hátulja!? A eleje nekem is hozzá van emelve a torzióssal.A kardánszöget ne is emlegesd,1 évig semmi baj nem volt az emelés miatt,de nyár óta kardán-ciripeléssel küzdök,egyik szervízben-, és fórumon sem tudnak tutit mondani... Megnéztem az autódat. Jól néz ki! Biztos azok a rugók vannak benne az említett magasság miatt. Nekem valamivel magasabb, de az a kerékméretbeli különbség miatt van. A kardánciripelésről.Bár az Off-roados szakik biztos ezerszer jobban értenek hozzá, jól kiveséztétek a dolgot, de eszembe jutott, hogy nekem egyszer az UAZ-omon hátsó kardántengelyt kellett cserélni, mert rázott az autó egy kicsit, és kiderült, hogy elgörbült (szemmel nem látható módon) a tengely. Utána minden rendben volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 12. - 13:00:26 írta Erdojaro (Molnár Attila) »
|
Naplózva
|
Erdő az én templomom...
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #2423 Dátum: 2012. Február 12. - 17:47:07 » |
|
Megnéztem az autódat. Jól néz ki! Biztos azok a rugók vannak benne az említett magasság miatt. Nekem valamivel magasabb, de az a kerékméretbeli különbség miatt van. A kardánciripelésről.Bár az Off-roados szakik biztos ezerszer jobban értenek hozzá, jól kiveséztétek a dolgot, de eszembe jutott, hogy nekem egyszer az UAZ-omon hátsó kardántengelyt kellett cserélni, mert rázott az autó egy kicsit, és kiderült, hogy elgörbült (szemmel nem látható módon) a tengely. Utána minden rendben volt. Nekem 235/75x15-ös van rajta,sajnos a 7"-os gyári alufelnin.Keskenyebb kellene,de 15"-ban nem sok variáció van.Habár az UAZ gyári pogácsás nagyon izgatja a fantáziámat,de annak meg keveslem a sebesség-indexét. Harmadik kardán van rajta,nem ráz,csak szól...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #2424 Dátum: 2012. Február 12. - 18:30:57 » |
|
Szia Balázs! Mik azok a G-szemek? Szia Anti! Így néz ki, egy menetes csapra lehet húzni anyaával vagy csavarral egy furathoz rögzíteni, másik fele a gyári gömbfejhez hasonlóan rögzíthető: Van sok verziója: köszörült edzett acél-ronz perselyben, ugyanez teflon siklóbetéttel, vízzáró offroad verzió, stb... Már van olyan gyár, amelyik kifejezetten autósport célra gyártja ezeket vízálló-porálló tartós kivitelben, csak jutna eszembe
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #2425 Dátum: 2012. Február 12. - 19:06:12 » |
|
Off topik Balázs, ígértél egyszer valamit a versenygépről
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RWS
|
|
« Új üzenet #2426 Dátum: 2012. Február 12. - 20:06:15 » |
|
Szia Anti! Így néz ki, egy menetes csapra lehet húzni anyaával vagy csavarral egy furathoz rögzíteni, másik fele a gyári gömbfejhez hasonlóan rögzíthető: Van sok verziója: köszörült edzett acél-ronz perselyben, ugyanez teflon siklóbetéttel, vízzáró offroad verzió, stb... Már van olyan gyár, amelyik kifejezetten autósport célra gyártja ezeket vízálló-porálló tartós kivitelben, csak jutna eszembe Szia Balázs! El nem tudtam képzelni én sem, hogy mi ez a G szem. Soha nem is hallottam ezt a kifejezést. A képet látva, hát mifelénk ezt "halszem"-nek mondják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #2427 Dátum: 2012. Február 12. - 20:12:52 » |
|
Szia Balázs! El nem tudtam képzelni én sem, hogy mi ez a G szem. Soha nem is hallottam ezt a kifejezést. A képet látva, hát mifelénk ezt "halszem"-nek mondják. Szia Zoli! Hivatalos neve spherical ball joint illetve rod end, a G-szem ellnevezést onnan kaptam, hogy az SKF mint egyik úttörő kódjai erre a szerkezetre G, GE, GL... kódúak
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #2428 Dátum: 2012. Február 12. - 20:15:17 » |
|
Off topik Balázs, ígértél egyszer valamit a versenygépről Off Még nagyon alakulófélben van, tavaszra remélem fényezhető, és akkor műszakilag kész. On
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #2429 Dátum: 2012. Február 12. - 20:19:05 » |
|
Kemények vagytok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|