Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792668 alkalommal)
Jagdterier
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 529



« Új üzenet #2160 Dátum: 2011. December 29. - 10:53:48 »



 Vigyorog


A picr.de automatikusan leméretezi.  Emelem
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 29. - 17:21:17 írta Sakac » Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #2161 Dátum: 2012. Január 06. - 11:40:40 »

http://www.theautomotiveindia.com/forums/off-terrain-4x4-adventures/5382-russian-uaz-patriot.html

Kíváncsi lennék az új UAZ képességeire !
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #2162 Dátum: 2012. Január 07. - 11:32:17 »


Itt a bázis, amihez mérheted!  Ördög

http://www.origo.hu/auto/20120106-veteran-gaz-69teszt.html
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #2163 Dátum: 2012. Január 07. - 14:08:44 »


Megvételre keresek  sürgősen, összesen 8-10 használt, de még terhelhető pickup-ot egyben, vagy 3-4 -es csomagokban!  Azonnali kp. fizetés.

Üdv,H.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
forester73
Vendég
« Új üzenet #2164 Dátum: 2012. Január 08. - 15:17:38 »

Stefi ez az új UAZ olyan mintha a tervezői egy régebbi Landcruiser-rel álmondtak volna . Elől merevhidas ahogyan látom ami jó is lehet , de megint beleestek az alulmotorizáltságba.

Üdv az OGRE
Naplózva
Dudu
Tacskós
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 328



« Új üzenet #2165 Dátum: 2012. Január 10. - 14:29:04 »

http://www.vadaszapro.hu/58362/friss-vizsga-599e

 Röhög  Vigyorog

i nyektor  Röhög Ez valami új rendszer lehet
Naplózva

Dávid
Jagdterier
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 529



« Új üzenet #2166 Dátum: 2012. Január 10. - 16:28:54 »

http://www.vadaszapro.hu/58362/friss-vizsga-599e

 Röhög  Vigyorog

i nyektor  Röhög Ez valami új rendszer lehet
Az ára viccesebb szerintem Vigyorog OOO
Naplózva
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2167 Dátum: 2012. Január 10. - 21:43:49 »

Szerintem nem lehet egy lapon említeni a régi Panarancsnoki UAZ-zal.
Naplózva

pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2168 Dátum: 2012. Január 10. - 21:49:46 »

Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja?
Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél.
 Emelem
Naplózva

Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #2169 Dátum: 2012. Január 10. - 22:05:44 »

Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja?
Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél.
 Emelem

NIVA 2 kerék hajtásban?   Fejvakarás
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #2170 Dátum: 2012. Január 10. - 22:10:01 »

Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja?
Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél.
 Emelem
Nincs "hídzár", hosszanti difizár van.
Nincs kétkerék hajtás, hacsak nem módosított osztóműves nivád van.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2171 Dátum: 2012. Január 10. - 22:46:48 »

Nekem azt mondták, hogy ez nem klasszikus difi zár, hanem hídzár, én meg elhittem.
Akkor mi a különbség a terepfokozat és a sima fokozat között, én az autót inkább csak használom mint értek hozzá  Rííí, de biztos nem osztottműves a gép?
 Emelem
Naplózva

Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #2172 Dátum: 2012. Január 10. - 22:52:57 »

Nekem azt mondták, hogy ez nem klasszikus difi zár, hanem hídzár, én meg elhittem.
Akkor mi a különbség a terepfokozat és a sima fokozat között, én az autót inkább csak használom mint értek hozzá  Rííí, de biztos nem osztottműves a gép?
 Emelem
A nivában középen is van egy difi. A "kis" karral ezt tudod lezárni, ekkor ugyanakkora nyomatékot ad előre is meg hátra is. Ha ez "nyitva" van, akkor azt a tengelyt hajtja, amelyiket könnyebb. A másik kar a felező.
A hosszanti difizárra ritkán van szükség, elég nagy a rendszer belső súrlódása ahhoz, hogy előre is, hátra is küldjön nyomatékot. Népbetegség, hogy berakni könnyű "difizárba", de kivenni sokszor baromi nehéz, összefeszül oszt jónapot.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2173 Dátum: 2012. Január 10. - 22:54:56 »

Nekem azt mondták, hogy ez nem klasszikus difi zár, hanem hídzár, én meg elhittem.
Akkor mi a különbség a terepfokozat és a sima fokozat között, én az autót inkább csak használom mint értek hozzá  Rííí, de biztos nem osztottműves a gép?
 Emelem

A "klasszikus" diffizár éppenhogy a hídzár. Feri Bátyám jól mondja, ebben osztóműzár van, lényegében hasonló elvvel mint pickupokban az összkerék-kapcsolása... A Nivád állandó összkerékhajtású formailag, attól függetlenül, hogy mikor-mit hajt amit épp könnyű Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Dudu
Tacskós
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 328



« Új üzenet #2174 Dátum: 2012. Január 11. - 09:12:48 »

Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja?
Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél.
 Emelem

Csak módosított osztóművel oldható meg, hogy 2 kerék hajtású legyen. Nagyjából 1-2 liter közötti nagyságrenddel csökken a fogyasztás.
Naplózva

Dávid
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: