S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1830 Dátum: 2011. április 10. - 21:58:41 » |
|
Nem győzködök senkit! Nekem tetszett amit tud Nem kell, hogy másnak is tetszen... De már bánom, hogy felvetettem a témát... Sose bánd! Számomra garancia, ha Te és ez az Espetya nevű partizán azt mondjátok, hogy jó Csak lenne egy kicsit nagyobb, bár mióta gyönyörű karcsú vagyok, egy kispolszkiba is beférek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1831 Dátum: 2011. április 10. - 22:06:04 » |
|
Sose bánd! Számomra garancia, ha Te és ez az Espetya nevű partizán azt mondjátok, hogy jó Csak lenne egy kicsit nagyobb, bár mióta gyönyörű karcsú vagyok, egy kispolszkiba is beférek EsPé véleménye 200x mérvadóbb is, mert neki sok tapasztalata van vele...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
jan
|
|
« Új üzenet #1832 Dátum: 2011. április 11. - 18:11:14 » |
|
Nem győzködök senkit! Nekem tetszett amit tud Nem kell, hogy másnak is tetszen... De már bánom, hogy felvetettem a témát... Balázs! Én 2001-óta a másodikat koptatom. Nem hobbiautó, hanem dolgozni járok vele az erdőbe. Tehát nem csak szép időben, jó útviszonyok között, hanem minden munkanapon. Ja, néha megáll ha beszív valami szutykot a karbi, meg néha eltörnek a laprugók. Ez ilyen. De ennél sokkal menőbb terepjárók egy év alatt hullanának atomjaikra, ha ilyen igénybevételt kapnának... szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1833 Dátum: 2011. április 11. - 19:05:47 » |
|
Balázs! Én 2001-óta a másodikat koptatom. Nem hobbiautó, hanem dolgozni járok vele az erdőbe. Tehát nem csak szép időben, jó útviszonyok között, hanem minden munkanapon. Ja, néha megáll ha beszív valami szutykot a karbi, meg néha eltörnek a laprugók. Ez ilyen. De ennél sokkal menőbb terepjárók egy év alatt hullanának atomjaikra, ha ilyen igénybevételt kapnának... szerintem. A múltkor mi is törtünk egy bal hátsót... Volt nálunk spanifer, hazavitt a gép...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #1834 Dátum: 2011. április 11. - 22:06:23 » |
|
Balázs! Én 2001-óta a másodikat koptatom. Nem hobbiautó, hanem dolgozni járok vele az erdőbe. Tehát nem csak szép időben, jó útviszonyok között, hanem minden munkanapon. Ja, néha megáll ha beszív valami szutykot a karbi, meg néha eltörnek a laprugók. Ez ilyen. De ennél sokkal menőbb terepjárók egy év alatt hullanának atomjaikra, ha ilyen igénybevételt kapnának... szerintem. Jó anyagból dolgoznak a japánok, ez bizonyos. Eszembe jut egy történet, amikor az L-200-on valamelyik agyament szerelő nem húzta meg a csavarokat a hátsó híd és a laprugók között, illetve vélhetően addig húzta, amíg a légkulcs vitte. Kopog, kopog, nézegetem mi baja lehet, az aknán látom, hogy félcentis rés van a híd és a rugó között. Nekifogom a 30 centis racsnis kulcsot, meg sem bírom mozdítani. Erősebb kulcs, fél méteres szár - még mindig nem enged. Lesz ami lesz, másfél méteres cső, neki teljes erőből, egy pattanás, majd utána nagy csikorgással elindul. Ugyanez mind a nyolcnál. A 12-es csavar kibírta azt az erőt, amivel az MTZ-n időnként húszasokat szoktam lemenetelni.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #1835 Dátum: 2011. április 12. - 23:10:04 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
|
koppany26
|
|
« Új üzenet #1837 Dátum: 2011. április 25. - 20:04:13 » |
|
Sziasztok!Használ valamelyikötök, Continental Cross Contact AT mintás gumit. Terránora raknám mindenes használatra ( télre nyárra terepre országútra ) Köszön, ha a döndésbe tudtok segíteni ! Koppány
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Anti
|
|
« Új üzenet #1838 Dátum: 2011. április 28. - 11:34:56 » |
|
Sziasztok!Használ valamelyikötök, Continental Cross Contact AT mintás gumit. Terránora raknám mindenes használatra ( télre nyárra terepre országútra ) Köszön, ha a döndésbe tudtok segíteni ! Koppány
Senki? Nekem is ez lett volna a kérdésem, ill. én még bonyolítanám is a gumiválasztási problémákat... Jelenleg BFG A-T gumi van fenn a Terránomon. Nem is lenne vele gond, de mégis van. Ugyanis a gumik nagyon el vannak öregedve, repedezettek (a futófelület még nincs igazán elkopva). Félek, hogy előbb-utóbb megadja valamelyik magát, és persze az ilyen a legrosszabb helyen és időben szokott bekövetkezni. Szóval gumit kellene venni... A válasz egyszerű lenne, vegyek ugyanilyen új gumit. Na, itt jön be a "hülyebogár" meg a pénztárca kérdése. A BFG A/T-t igazából még nem is teszteltem komolyabb terepen, keveset is jártam eddig vele, és mindig "óvatos duhaj" voltam. A nagyobb probléma az ára… Nálam 30e. Ft a fájdalomküszöb annál nem vagyok hajlandó többet adni darabjáért. Meg nem is lenne rossz, ha komolyabb terepképességű lenne a gumi, így az „MT-s vonal” is játszik. Az autó eleve keveset fut nálam, de ha már egyszer eljutok vele vadászni, ne kelljen az út szélén hagyni. De más gyártók A/T-s gumijai is érdekelnének, ha jó az ár és terepre se olyan rossz… A különböző forgalmazók akciós ajánlatait böngészve elég nagy árkülönbségeket lehet észrevenni. Az akciók hetente változnak, több gumi is beleesett a látókörömbe: -Hankook MT RT03 -kumho MT KL71 -BFG MT KM2 A terepjáró képesség ezeknél a mintából adódóan jó lehet. Az lenne a kérdésem, aszfalton hogy teljesítenek, nem túl balesetveszélyes-e télen, jeges, vizes úton? (Hét közben mégiscsak az asszony a gyerekkel közlekedik az autóval.) Ja, és túl hangos se legyen. A felsorolt A/T-s gumiknál meg a terepi használhatóság érdekelne: -Yokohama G012 -General Grabber AT2 És a fent említett Continental Cross Contact. Előre is köszönöm az alapos és kimerítő válaszokat!
|
|
|
Naplózva
|
"kilenc és fölötte" I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy...
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1839 Dátum: 2011. április 28. - 11:43:30 » |
|
Senki? Nekem is ez lett volna a kérdésem, ill. én még bonyolítanám is a gumiválasztási problémákat... Jelenleg BFG A-T gumi van fenn a Terránomon. Nem is lenne vele gond, de mégis van. Ugyanis a gumik nagyon el vannak öregedve, repedezettek (a futófelület még nincs igazán elkopva). Félek, hogy előbb-utóbb megadja valamelyik magát, és persze az ilyen a legrosszabb helyen és időben szokott bekövetkezni. Szóval gumit kellene venni... A válasz egyszerű lenne, vegyek ugyanilyen új gumit. Na, itt jön be a "hülyebogár" meg a pénztárca kérdése. A BFG A/T-t igazából még nem is teszteltem komolyabb terepen, keveset is jártam eddig vele, és mindig "óvatos duhaj" voltam. A nagyobb probléma az ára… Nálam 30e. Ft a fájdalomküszöb annál nem vagyok hajlandó többet adni darabjáért. Meg nem is lenne rossz, ha komolyabb terepképességű lenne a gumi, így az „MT-s vonal” is játszik. Az autó eleve keveset fut nálam, de ha már egyszer eljutok vele vadászni, ne kelljen az út szélén hagyni. De más gyártók A/T-s gumijai is érdekelnének, ha jó az ár és terepre se olyan rossz… A különböző forgalmazók akciós ajánlatait böngészve elég nagy árkülönbségeket lehet észrevenni. Az akciók hetente változnak, több gumi is beleesett a látókörömbe: -Hankook MT RT03 -kumho MT KL71 -BFG MT KM2 A terepjáró képesség ezeknél a mintából adódóan jó lehet. Az lenne a kérdésem, aszfalton hogy teljesítenek, nem túl balesetveszélyes-e télen, jeges, vizes úton? (Hét közben mégiscsak az asszony a gyerekkel közlekedik az autóval.) Ja, és túl hangos se legyen. A felsorolt A/T-s gumiknál meg a terepi használhatóság érdekelne: -Yokohama G012 -General Grabber AT2 És a fent említett Continental Cross Contact. Előre is köszönöm az alapos és kimerítő válaszokat! Anti, ez így nem megy. Vagy az asszony közlekedik a kocsival vagy vadászni használod. Nekem mióta megvan a terrano MT-s gumi van rajta. Télen ésszel kell közlekedni vele és akkor nincs gond. Egy időben az asszony is használta, aztán a második megpördülés után szépen leszoktattam róla. Rutin kell hozzá, nagyon előre kell gondolkodni mert ha valaki személyautós beidegződésekkel hajtja, hamar megvan a baj.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Anti
|
|
« Új üzenet #1840 Dátum: 2011. április 28. - 12:38:58 » |
|
Anti, ez így nem megy. Vagy az asszony közlekedik a kocsival vagy vadászni használod. Nekem mióta megvan a terrano MT-s gumi van rajta. Télen ésszel kell közlekedni vele és akkor nincs gond. Egy időben az asszony is használta, aztán a második megpördülés után szépen leszoktattam róla. Rutin kell hozzá, nagyon előre kell gondolkodni mert ha valaki személyautós beidegződésekkel hajtja, hamar megvan a baj.
Márpedig nálunk ez a helyzet. Ha az asszony nem használ(hat)ná meg se vettem volna. Mióta megvan így is többször mentem személyautóval vadászni mint a terranóval. Ha messze megyek, sok az autópálya, ha sietni kell, ha hárman megyünk - sok a cucc, mindíg az Oktáviába ülünk be. De ha végre a terranóval tudok menni, nem szeretnék az első pocslyánál megállni.
|
|
|
Naplózva
|
"kilenc és fölötte" I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy...
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1841 Dátum: 2011. április 28. - 13:21:25 » |
|
Anti, nekem a Rangeren BFG MT KM2 van, eddig cca 10 ezret ment, jórészt országúton, mivel oda-vissza 140 km a terület. De Bp-en is járok vele, télen főleg. Soha nem csúsztam meg, a Katalinpusztai emelkedőn friss havon fel-le simán ment, ott ahol a személykocsik korcsolyáztak. Terepen összehasonlíthatatlan a korábbi Michelin AT-val és én aszfalton sem érzem rosszabbnak. Eddig csak minimális mértékben kopott. Bármikor újra megvenném
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1842 Dátum: 2011. április 28. - 13:31:39 » |
|
Anti, nekem a Rangeren BFG MT KM2 van, eddig cca 10 ezret ment, jórészt országúton, mivel oda-vissza 140 km a terület. De Bp-en is járok vele, télen főleg. Soha nem csúsztam meg, a Katalinpusztai emelkedőn friss havon fel-le simán ment, ott ahol a személykocsik korcsolyáztak. Terepen összehasonlíthatatlan a korábbi Michelin AT-val és én aszfalton sem érzem rosszabbnak. Eddig csak minimális mértékben kopott. Bármikor újra megvenném
Bezony előttem ment aszfalton a hóban úgy, mintha dróton húznák, pedig platós, így könnyű a hátulja ( én meg mögötte mindenhol, jobbára kilinccsel előre )
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Hegedűs Sándor
|
|
« Új üzenet #1843 Dátum: 2011. április 28. - 16:38:22 » |
|
Szervusztok: Nekem Yokohama Geolander AT van fent nyáron (néha kevés a borda mélység) BF Goodrich AT jobb. Télen Brigeston Blizark van na ez kiváló hóban(egy kicsit puha gyorsan kopik) nagy sárban néha kevés. Üdv:HSanyi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BErik
|
|
« Új üzenet #1844 Dátum: 2011. április 28. - 18:07:30 » |
|
Anti! A Bridgestone Dueller 694-el szerintem nem járnál rosszul. Mondjuk nem tudom most, hogy mennyibe van.
|
|
|
Naplózva
|
"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
|
|
|
|