Állapotfelméréskor ki akarták velem cseréltetni a váltót, a hátsó szélvédőt (!), a tükröket (!), közölték, hogy 10000 km-ként a stabilizátorpálcákat, lengőkarokat, gumibakokat is cserélni kell, továbbá mivel gyakran kiégeti az izzót, így a komplett lámpaelektronikát, stb... soroljam? Mi lett belőle: 300-ft-os izzó cserélve van kéthavonta 2 mozdulatból, és az autó azóta is megy hibamentesen. Ennyit a szervízekről. Ha a cég elbírja, senkinek nem fáj. Turbós autót meg kb 5000 km alatt ki lehet nyírni, mindegy milyen jel díszeleg az elején.
Itt nem az akarással volt gond.
Nem ment az autó...pontosabban Belgrád alatt megállt a pályán éjszaka.
Itt kevés volt az izzócsere...a szervíz nem talált hibát a vezérlőelektronikában, csak az autót nem lehetett beindítani. Komplett elektronika-csere.
A másik motorba belecseppent az izzítógyertya.
Az ötödik autó nem megy 140-nél többet, de hiba nincs benne, és a szervíz szerint jó.
35e!!!!!!!!!! km-nél automataváltó csere...mert nem váltott...nem kellett ajánlani sem, hogy cseréljék.
Három év pereskedés után visszafizették a vételárat egy barátomnak a Tuareg "végeztével". Egy év alatt 3 azaz HÁROM hónapig tudta vezetni az új autóját.
Nem sorolom...