S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1275 Dátum: 2010. Október 19. - 09:35:15 » |
|
Eddig sem volt szerintem komoly terepjárójuk...ez sem az. VW-t meg csak akkor vennék, ha más nem lenne.
Na erre nem mondok semmit ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tamás
|
|
« Új üzenet #1276 Dátum: 2010. Október 19. - 09:45:49 » |
|
Eddig sem volt szerintem komoly terepjárójuk...ez sem az. VW-t meg csak akkor vennék, ha más nem lenne.
Ha terepjáróként nem is, de pickup-ként biztosan meg fogja állni a helyét.
|
|
|
Naplózva
|
"Nem az a lényeg, hogy hol vadászik az ember, hanem hogy kivel."
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1277 Dátum: 2010. Október 19. - 09:46:37 » |
|
Ha terepjáróként nem is, de pickup-ként biztosan meg fogja állni a helyét.
Autóként nem hiszem...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1278 Dátum: 2010. Október 19. - 09:47:46 » |
|
Na erre nem mondok semmit ...
Mégis...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1279 Dátum: 2010. Október 19. - 11:17:58 » |
|
Autóként nem hiszem...
Aha. Igazad van, a VW-csoport közismerten sz.r autókat gyárt. Azért adnak el belőlük Európában a legtöbbet, sőt most már itthon is. Ez arra bizonyíték, hogy sok a mazochista a világban, akik szeretnek magukkal kicseszni. De biztos hallott mindenki olyan valakiről, akinek az unokatesójának az ükanyjának a mostohagyerekének a fiánál egyszer megállt a motor a 800 ezer kilométeres olaszból hozott dízel Passatban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1280 Dátum: 2010. Október 19. - 11:28:35 » |
|
Nem adok egy évet és leveri a Navarrát is eladásban, figyeljétek meg. Bruttó 6 milláért "már" adnak nem a fapados verzióból, 20 % bevezető akció van rá. Kinéz olyan jól és tud annyit a kategóriatársaival összehasonlítva, hogy vinni fogják, mint a cukrot. Dél-Amerikában fél éve árulják, eddig panaszmentes. Szerintem tarolni fog....
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9523
Piros betűs nagyokos...
|
|
« Új üzenet #1281 Dátum: 2010. Október 19. - 11:32:12 » |
|
Dél-Amerikában fél éve árulják, eddig panaszmentes. Szerintem tarolni fog....
Na azért ez plusz információ nekem. Ha egy év múlva is az lesz, mármint panaszmentes, akkor valóban van esélye. Bár nem fenyeget annak terhe, hogy bármit is tudnék most vásárolni sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában... -Levegyem?
-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #1282 Dátum: 2010. Október 19. - 11:37:13 » |
|
Én is értem, hogy csak a Terrano és a Samurai a terepjáró, (tényleg nagyon jók) de mi van ha valaki sokat jár aszfalton és haladni is akar de főleg nem akarja szétrázatni magát! Vagy netán rendszeresen nagy dolgokat szállít, mint például üzemanyagot a gépekhez! És nem extrém terepen használja! Az ilyen dolgokra miért nem jó a pickup? Szerintem jó és megbízható márka a VW. Igaz, hogy új ez a VW Amarok, és biztos lesznek gyermekbetegségei, de hasonló árért adják mint a többit! Viszont mechanikus difizárral, 6-os váltóval, pickupok közt a legnagyobb platóval, a legnagyobb teherbírással, és a legkisebb fogyasztással! Szerintem nem lebecsülendő! Az elvárosiasodott japán gépek között fog tudni érvényesülni! Én kipróbálnám!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1283 Dátum: 2010. Október 19. - 11:51:23 » |
|
Én is értem, hogy csak a Terrano és a Samurai a terepjáró, (tényleg nagyon jók) de mi van ha valaki sokat jár aszfalton és haladni is akar de főleg nem akarja szétrázatni magát! Vagy netán rendszeresen nagy dolgokat szállít, mint például üzemanyagot a gépekhez! És nem extrém terepen használja! Az ilyen dolgokra miért nem jó a pickup? Szerintem jó és megbízható márka a VW. Igaz, hogy új ez a VW Amarok, és biztos lesznek gyermekbetegségei, de hasonló árért adják mint a többit! Viszont mechanikus difizárral, 6-os váltóval, pickupok közt a legnagyobb platóval, a legnagyobb teherbírással, és a legkisebb fogyasztással! Szerintem nem lebecsülendő! Az elvárosiasodott japán gépek között fog tudni érvényesülni! Én kipróbálnám!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1284 Dátum: 2010. Október 19. - 11:57:24 » |
|
Én is értem, hogy csak a Terrano és a Samurai a terepjáró, (tényleg nagyon jók) de mi van ha valaki sokat jár aszfalton és haladni is akar de főleg nem akarja szétrázatni magát! Vagy netán rendszeresen nagy dolgokat szállít, mint például üzemanyagot a gépekhez! És nem extrém terepen használja! Az ilyen dolgokra miért nem jó a pickup? Szerintem jó és megbízható márka a VW. Igaz, hogy új ez a VW Amarok, és biztos lesznek gyermekbetegségei, de hasonló árért adják mint a többit! Viszont mechanikus difizárral, 6-os váltóval, pickupok közt a legnagyobb platóval, a legnagyobb teherbírással, és a legkisebb fogyasztással! Szerintem nem lebecsülendő! Az elvárosiasodott japán gépek között fog tudni érvényesülni! Én kipróbálnám!
Nálunk a cégnél az autók Passatok...mind fődarabcserés (motor, váltó, komplett vezérlés) volt, vagy a teljes autót cserélték. 2,0 PD TDI. Egy autót csak egy és ugyanaz az ember hajtja. Egy középkorú hölgynek is van céges Passatja...Ő nem hajtja, de nem is megy. A négykerekes kombit 3 hónapon belül kicserélték, megállt. Nincs olyan ismerősöm, aki meg lenne elégedve a PD-kel. Megvárnám én azt az egy évet vele... Bár az új VW-ben azt hiszem, hogy japán technológia van... : És a terepjáró merevhidas. MB G 300TD
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9523
Piros betűs nagyokos...
|
|
« Új üzenet #1286 Dátum: 2010. Október 19. - 12:06:21 » |
|
Ha már álmodozunk, akkor ISUZU! http://www.isuzu.co.uk/vehicles/denver/Ez speciel 5 milla alatt van. Ott!
|
|
|
Naplózva
|
-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában... -Levegyem?
-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1287 Dátum: 2010. Október 19. - 12:07:04 » |
|
Ezek közül a motorok közül egy sem PD TDI, vakvágány volt, a VW is elismerte, a mostani mind common rail. Egyetlen VW-ben sincs japán technológia tudomásom szerint, a motorokban biztosan nincs. Viszont a Suzuki jövő évtől VW motorokat (is) használ majd, ahogy a Mitsu is tette eddig a Lancerben a szar PD TDI-kel. A hál Istennek még mindig használatban lévő céges Corollánk óta nem biztos, hogy vennék BÁRMILYEN japán autót. Kollégám ÚJ Subaru Imprezát vett egy éve, Ő pl már biztos benne, hogy sohasem vesz többet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #1288 Dátum: 2010. Október 19. - 12:11:41 » |
|
Érdekes amit írsz! Nálunk is ugyanezek a Passatok vannak és én még nem hallottam panaszt rájuk! De ezek szerintem csak TDI, nem PDTDI! MB G 300TD igen, biztos, hogy azt vennék, ha lenne 5 x-em a fecnin pont jókor jó helyen! Nálunk a cégnél az autók Passatok...mind fődarabcserés (motor, váltó, komplett vezérlés) volt, vagy a teljes autót cserélték. 2,0 PD TDI. Egy autót csak egy és ugyanaz az ember hajtja. Egy középkorú hölgynek is van céges Passatja...Ő nem hajtja, de nem is megy. A négykerekes kombit 3 hónapon belül kicserélték, megállt. Nincs olyan ismerősöm, aki meg lenne elégedve a PD-kel. Megvárnám én azt az egy évet vele... Bár az új VW-ben azt hiszem, hogy japán technológia van... : És a terepjáró merevhidas. MB G 300TD
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1289 Dátum: 2010. Október 19. - 12:13:15 » |
|
Nálunk a cégnél az autók Passatok...mind fődarabcserés (motor, váltó, komplett vezérlés) volt, vagy a teljes autót cserélték. 2,0 PD TDI. Egy autót csak egy és ugyanaz az ember hajtja.
Állapotfelméréskor ki akarták velem cseréltetni a váltót, a hátsó szélvédőt (!), a tükröket (!), közölték, hogy 10000 km-ként a stabilizátorpálcákat, lengőkarokat, gumibakokat is cserélni kell, továbbá mivel gyakran kiégeti az izzót, így a komplett lámpaelektronikát, stb... soroljam? Mi lett belőle: 300-ft-os izzó cserélve van kéthavonta 2 mozdulatból, és az autó azóta is megy hibamentesen. Ennyit a szervízekről. Ha a cég elbírja, senkinek nem fáj. Turbós autót meg kb 5000 km alatt ki lehet nyírni, mindegy milyen jel díszeleg az elején.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
|