jan
|
|
« Új üzenet #945 Dátum: 2010. Augusztus 25. - 10:11:14 » |
|
SJ 413 fix első kerékagyát szeretném kicserélni kapcsolhatóra. Kaptam is egy ajánlatot, csak azt nem tudom hogy ebből egyféle készült, vagy típusonként eltérő? Magyarul a 410-esé beszerelhető-e a 413-asba? Az eladó szerint teljesen csereszabatosak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #946 Dátum: 2010. Augusztus 25. - 14:20:09 » |
|
Mind megegyezik. Hat csavart kitekersz, és felteszed helyette a kapcsolhatót. Szerintem ha nem túl sokat mész közútra, fölösleges hibaforrás. Bár nem sűrűn törik, kopik, de ha nincs benne az a biztos.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #947 Dátum: 2010. Augusztus 25. - 14:25:07 » |
|
Mind megegyezik. Hat csavart kitekersz, és felteszed helyette a kapcsolhatót. Szerintem ha nem túl sokat mész közútra, fölösleges hibaforrás. Bár nem sűrűn törik, kopik, de ha nincs benne az a biztos. Ha meg benne van, akkor kíméled a gumit, féltengelyt, difit, kardánt, kereszteket...fogyasztást. :buba
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #948 Dátum: 2010. Augusztus 25. - 18:19:39 » |
|
Ha meg benne van, akkor kíméled a gumit, féltengelyt, difit, kardánt, kereszteket...fogyasztást. :buba Így igaz. Ezért írtam, hogy ha nem túl sokat megy közútra... Egyébként szerintem a gumit nem kíméli. A többi igaz.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
jan
|
|
« Új üzenet #949 Dátum: 2010. Augusztus 25. - 21:15:07 » |
|
Köszönöm a választ! Ilyenkor nagyrészt közúton, vagy szilárd burkolatú erdészeti úton közlekedem. A kifejezetten sz@r helyekre általában télen kell bemennem. Most elsősorban a fogyasztás mérséklése lenne az átalakítás célja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tamás
|
|
« Új üzenet #950 Dátum: 2010. Augusztus 25. - 23:26:03 » |
|
Köszönöm a választ! Ilyenkor nagyrészt közúton, vagy szilárd burkolatú erdészeti úton közlekedem. A kifejezetten sz@r helyekre általában télen kell bemennem. Most elsősorban a fogyasztás mérséklése lenne az átalakítás célja. Én is raktam egyek a Samura korábban. Nálam nem okozott számokban kifejezhető fogyasztáscsökkenést. Nyáron 7,4, Télen 8,4 l/100 gázolajból. Az első kardánkereszteket nagyon kíméli. Nem is emlékszem mikor cseréltem utoljára, pedig a hátsót gyorsan zabálja a dízel magasabb nyomatéka. ...és tényleg csendesebb.
|
|
|
Naplózva
|
"Nem az a lényeg, hogy hol vadászik az ember, hanem hogy kivel."
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #951 Dátum: 2010. Augusztus 26. - 07:22:46 » |
|
Első keresztet egyébként is ritkán kell cserélni, a gyenge láncszem a leghátsó. Első kereszt még csak a barátnőm Vitarájába kellett,(pedig automata agyas) de az is azért mert az első csepp eső után már tolja is neki az összkereket. "Úgy a biztos."
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
jan
|
|
« Új üzenet #952 Dátum: 2010. Augusztus 26. - 07:47:17 » |
|
Nem tudom, hogy az előző gazdája hogyan használta, de mióta megvan (2008) -a kis kardán kivételével- mindenhol le kellett cserélni a kereszteket, a hátsókat kétszer. Igaz, hogy én dolgozni járok vele, minden nap megy az autó. A téli hónapokban havi 1000 km fölött.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #953 Dátum: 2010. Augusztus 26. - 08:47:07 » |
|
Így igaz. Ezért írtam, hogy ha nem túl sokat megy közútra... Egyébként szerintem a gumit nem kíméli. A többi igaz. Mivel a két első kerék hajtja meg az egész lehajtást visszafelé, így szerintem ez több terhelést adhat a gumiknak, mintha csak magukban forognának. Szerintem valamilyen szinten jobban fogy a gumi, mintha nem lenne kapcsoló. :buba
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #954 Dátum: 2010. Szeptember 02. - 10:56:43 » |
|
Terrano II. tujdonosok! Meg tudnátok mondani,hogy a műszerfalon a ford.szám mérő alatt,de már az üvegen kívül,mi az a fehér LED? Egy kipattintható 2x4 cm-es fedélbe van beépítve. Még soha nem világított...vagy addig jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #955 Dátum: 2010. Szeptember 02. - 20:37:01 » |
|
A kedvencem! Ha volt már akkor bocs!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #956 Dátum: 2010. Szeptember 02. - 20:51:41 » |
|
Ezt egy Niva is tudja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Troja
|
|
« Új üzenet #957 Dátum: 2010. Szeptember 02. - 21:35:15 » |
|
Az én steyerem is tudja majdnem mindet ezek közül!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Troja
|
|
« Új üzenet #958 Dátum: 2010. Szeptember 02. - 21:44:53 » |
|
Az én steyerem is tudja majdnem mindet ezek közül!
És eladó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #959 Dátum: 2010. Szeptember 03. - 07:01:59 » |
|
Terrano II. tujdonosok! Meg tudnátok mondani,hogy a műszerfalon a ford.szám mérő alatt,de már az üvegen kívül,mi az a fehér LED? Egy kipattintható 2x4 cm-es fedélbe van beépítve. Még soha nem világított...vagy addig jó? Passz... Nem volt rajta valamikor vonóhorog? Az enyémen volt, bár akitől vettem, hevesen tagadta. Aztán amikor raktam fel az újat, előbújt a régi kábelköteg... Nekem is ott van a led de még soha nem csinált semmit. Elvittem a vasat a doktorbácsihoz mert a küszöbök eléggé szét voltak rohadva. Tegnap hív a szaki, hogy nem véletlen a dolog, a tetőablaktól jön le négy vízelvezető cső ami a küszöbök belsejébe(!) okádja mocskát. Persze a küszöbön gyárilag van kivezető lyuk, az első terepezésig működik is... Csókoltatom a japánokat...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|