Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6450 Dátum: 2018. Május 09. - 11:55:40 » |
|
Pinnin az benzines ! Volt az aprón egy háromajtós gyönyörű 1,5 milláért 2000 -es és 2005 évjárat . Tegnapelőtt tették fel tegnap már törölték a hirdetést . Ha olyan hegyek között vadásznék mint táborilelkész druszám csak Samuban és Jimnny ben gondolkodnék de itt zömében homokos terület van és az esetek 95% -ban akár személyautóval is el lehet járni . Ezért gondolkodom most valami kényelmesebb MELEGEBB járgányban . Szóba jött még a pick-up ok valamelyike is ( első helyen Toyota) mert volt már ilyen autóm (Nissan) és nagyon hasznos volt mint mobil magasles is meg a kutyáknak is nagyon jó helyet találni a platón . Ha Hiluxot szeretnél venni, az egyik barátom árul egy tényleg makulátlan állapotut, valós 70 egynéhány ezer km-el. Magánszemély, meggvette de alig fér be vele a garázsba. A kocsi tényleg új állapotú!!! https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/hi_lux/toyota_hi_lux_hilux_2_5_d-4d_4x4_double_comfort_ac-12753241
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6451 Dátum: 2018. Május 09. - 13:01:03 » |
|
Ez a Land Cruiser feltetelezem az itteni Toyota 4Runner kozep '90 -es evek valtozata (Prado alvaz) Mint ez ? Habar ezek V6 benzinesek. Kesobb jottek V8 is, de most mind V6 -ak. A 4Runner szerintem egy Hilux, csak nem platóval. A Land Cruiser 90/95-öst (prado) nálatok Colorado néven hozták forgalomba. Elöször az 1KZTE motorral (az enyém is ilyen) később a d4d motorral, ritkán a 4,2L HZJ soros 6 hengeressel, meg a 3,4L V6-os benzinessel.
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6452 Dátum: 2018. Május 09. - 16:13:12 » |
|
Nem, itt E. Amerikaba sosem volt Colorado. Az Angliaba volt. A Wikin olvastam miket elobb irtam a 4 Runner - Land Cruiser-t illetoen csak azert emlitettem.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6453 Dátum: 2018. Május 09. - 16:41:01 » |
|
Nem, itt E. Amerikaba sosem volt Colorado. Az Angliaba volt. A Wikin olvastam miket elobb irtam a 4 Runner - Land Cruiser-t illetoen csak azert emlitettem.
https://www.computeroutpost.com.au/item/ep-th4p/A Coloradot illetően tévedhettem, a névből gondoltam, hogy ott voltak azok.
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6454 Dátum: 2018. Május 09. - 17:04:37 » |
|
Igen ami Ausztraliaba, Japanba (Azsiaba) a "Hilux Surf" nev alatt szaladt az E. Amerikaba a 4 Runner ( es van) mig Europaba a Land Cruiser Prado.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #6455 Dátum: 2018. Május 09. - 17:27:28 » |
|
Köszi Csaba ! A legnagyobb gond hogy 6 milka nincs rá de ha volna se szabad ilyen szép autót beküldeni a kökénybe . Persze irigylem azokat akiknek ez nem számít .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #6456 Dátum: 2018. Május 09. - 19:16:13 » |
|
Pinnin az benzines ! Volt az aprón egy háromajtós gyönyörű 1,5 milláért 2000 -es és 2005 évjárat . Tegnapelőtt tették fel tegnap már törölték a hirdetést . Ha olyan hegyek között vadásznék mint táborilelkész druszám csak Samuban és Jimnny ben gondolkodnék de itt zömében homokos terület van és az esetek 95% -ban akár személyautóval is el lehet járni . Ezért gondolkodom most valami kényelmesebb MELEGEBB járgányban . Szóba jött még a pick-up ok valamelyike is ( első helyen Toyota) mert volt már ilyen autóm (Nissan) és nagyon hasznos volt mint mobil magasles is meg a kutyáknak is nagyon jó helyet találni a platón . Hát a fűtése az kiváló, de, hogy nem a kényelem jut eszembe a Vitaráról, az tuti. Országúton sokkal jobb, viszont terepen csak olyan bakszekér,mint a Samu volt dacára a csavarrúgóknak. Talán már a gömbölyűbb második generáció. De az nem nagyon van eladó. Nekem még titkos tippem a Kia Sportage első kiadása, a kétezres benzinmotorral. No meg ha, mint mondod nem durva terepre kell, akkor a Duster is jó választás. Meglepően jó terepen. A Nissan Xtrail összkerékhajtása van benne,ami nagyon jó. A vőmnek Xtrail-ja van és sokszor esett már le az állam,hogy hol elmegy.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Grus grus
|
|
« Új üzenet #6457 Dátum: 2018. Május 09. - 20:37:55 » |
|
Üdv vadásztársak! Erről az autóról bárkinek bármilyen információja volna szívesen venném legyen az akár pozitív akár negatív,nem durva terepre kellene,egyenlőre annyi hogy nekem tetszik! http://www.ewallpapers.eu/60087-hyundai-terracan.html
|
|
|
Naplózva
|
"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete." (Fekete István)
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6458 Dátum: 2018. Május 09. - 20:55:05 » |
|
Szia! Én nagyon jókat hallottam róla! Nem csak könnyű terepre! Jó nagy vas, 2 tonna. A hyundai-nak azért van tapasztalata 4×4 vonalon, csak gondolj a galloper-re. Nem tudom, hogy a bontott alkatrész ellátás milyen ennél a típusnál, mert nem sok van belőle. De szerintem akár jó alternatíva is lehet. Az áruk sem vészes.
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Grus grus
|
|
« Új üzenet #6459 Dátum: 2018. Május 09. - 21:25:51 » |
|
Szia!
Én nagyon jókat hallottam róla! Nem csak könnyű terepre! Jó nagy vas, 2 tonna. A hyundai-nak azért van tapasztalata 4×4 vonalon, csak gondolj a galloper-re. Nem tudom, hogy a bontott alkatrész ellátás milyen ennél a típusnál, mert nem sok van belőle. De szerintem akár jó alternatíva is lehet. Az áruk sem vészes.
Köszönöm Csaba,igen ár-érték arányban nagyon korrektnek látszik valóban kevés van belőle és amit neten lehet fellelni infót azok is többségében jókat írnak róluk,2.9-es Mercedes motor van bennük ha minden igaz talán az sem olyan rossz,gondolom én! A múltkor voltam vadászni eg helyen és ott ültem egy ilyenben ami akkor nem is izgatott nagyon mert mással voltam elfoglalva de miután hazajöttem azóta nézegetem őket és ezért minden fellelhető infó érdekelne róla! Ha legközelebb megyek ugyanoda isten bizony töviről hegyire átnézem és kikérdezem a tulajt róla ő csak tud már valami releváns infót a vasról mondani!
|
|
|
Naplózva
|
"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete." (Fekete István)
|
|
|
HunterDave
|
|
« Új üzenet #6460 Dátum: 2018. Június 06. - 19:46:46 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lefer
|
|
« Új üzenet #6461 Dátum: 2018. Június 12. - 19:27:04 » |
|
Üdv. Régen jártam itt, és látom éppen megy az eszmecsere melyik terepjáró az "igazi". Én már több min 30 éve vadászom, volt több Niva a fenekem alatt, és nagyon meg voltam elégedve vele, azonban én is tudom, hogy talán már lejárt az idejük. Nagyon jók, de állandó szerelést igényelnek, igaz olcsón elvégezhető. Én hosszas megfontolás után, nagyon sokat keresgéltem Samut, Vitarát de rozsdaboglya volt csak a piacon, ami meg nem azt horror áron adták. Ezen megfontolásból, mert egy vadászbarátomnak ilyen autója van vettem egy Toyota RAV4 -t, 1995-s évjárat, mert ennek még igazi "terepes hajtása" van, hajt mind a 4 kerék és difizárja van, ami mindkét tengelyen zárja a difit, így szinte ekkor mind a 4 kerék hajt akkor is ha az egyik a levegőben van. Olyan helyeken elment vel ahol az L200 és a Niva is elakadt. Nálam csak 1 hónapja van, igazából még nem tudok komoly véleményt mondani róla. Esetleg valakinek volt ilyen, mi a tapasztalat vele. Terepen és országúton nagyon jó, eddig ez a véleményem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ptomi
|
|
« Új üzenet #6462 Dátum: 2018. Június 13. - 07:35:49 » |
|
Üdv. Régen jártam itt, és látom éppen megy az eszmecsere melyik terepjáró az "igazi". Én már több min 30 éve vadászom, volt több Niva a fenekem alatt, és nagyon meg voltam elégedve vele, azonban én is tudom, hogy talán már lejárt az idejük. Nagyon jók, de állandó szerelést igényelnek, igaz olcsón elvégezhető. Én hosszas megfontolás után, nagyon sokat keresgéltem Samut, Vitarát de rozsdaboglya volt csak a piacon, ami meg nem azt horror áron adták. Ezen megfontolásból, mert egy vadászbarátomnak ilyen autója van vettem egy Toyota RAV4 -t, 1995-s évjárat, mert ennek még igazi "terepes hajtása" van, hajt mind a 4 kerék és difizárja van, ami mindkét tengelyen zárja a difit, így szinte ekkor mind a 4 kerék hajt akkor is ha az egyik a levegőben van. Olyan helyeken elment vel ahol az L200 és a Niva is elakadt. Nálam csak 1 hónapja van, igazából még nem tudok komoly véleményt mondani róla. Esetleg valakinek volt ilyen, mi a tapasztalat vele. Terepen és országúton nagyon jó, eddig ez a véleményem. Szia! Nem ismerem igazán a konkrét típust, de tengelyenkénti difizár biztos nincs a RAV4-ben, az csak G-Mercikben, Toyotákban (pl. HZJ) meg még néhány autóban van (meg amibe utólag beépítik)... Difizár szerintem csak a merevhidasokban lehet, bár lehet valaki kijavít majd... Egyes pickupokban (pl. Ranger, L200) is van hátsó difizár. A Nívában is csak középső zár van, ami a két tengely közötti hajtást zárja tudtommal. De lehet van aki tud konkrétabbat is mondani. Persze ettől még lehet jó a terepen a RAV4, nekem is tetszik egyébként, csak én ha terepjárásról van szó, akkor a Samuból indulok ki, ami magasra teszi a lécet... Persze ha országúton is használni kell, az más tészta!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lefer
|
|
« Új üzenet #6463 Dátum: 2018. Június 13. - 23:39:18 » |
|
Talán ez segít és valaki jobban értelmezi mint én :-) 6:43-tól indul a konkrétan az 1994-2000 között gyártott autókra vonatkozó, ilyen kapcsoló van a műszerfalon és a gyári leírásban is ez szerepel. Kiemelik, hogy ezt a difizárat csakis álló helyzetben és egyenes kormányállásban lehet kapcsolni, kikapcsolásnál max 25-km, de egyenes kormányállás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ptomi
|
|
« Új üzenet #6464 Dátum: 2018. Június 14. - 07:30:40 » |
|
Talán ez segít és valaki jobban értelmezi mint én :-) 6:43-tól indul a konkrétan az 1994-2000 között gyártott autókra vonatkozó, ilyen kapcsoló van a műszerfalon és a gyári leírásban is ez szerepel. Kiemelik, hogy ezt a difizárat csakis álló helyzetben és egyenes kormányállásban lehet kapcsolni, kikapcsolásnál max 25-km, de egyenes kormányállás.
Én úgy értelmezem, hogy ezzel a kapcsolóval csinálsz az első kerék meghajtású autóból 4 kerék meghajtásút, ami fixen 55% hajtás az első kerekeken és 45% a hátsókon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|