Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 797629 alkalommal)
Fredi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


« Új üzenet #900 Dátum: 2010. Június 02. - 01:58:23 »

Hasonlo piciben:

Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #901 Dátum: 2010. Június 04. - 14:12:29 »

Sziasztok! Terranosoktól kérek pici segítséget!
A minap hosszú évődés után rászántam magamat autó cserére.Egy nagyon jó Nívát váltok fel egy 2,7 TDi Terrano II.-re.
Kérdéseim a következők:
-lesz-e a Nissan olyan jó terepen /sárban,hóban/ mint a Lada volt?
/majd' 500 kg többlet önsúllyal nem ül-e majd bele hasig a laza földbe?/
-ha turbo-,vagy intercoolerhibás a gép azt miről veszem észre? Sárga check-lámpa jelezné? Menet közben nem érzem,hogy bekapcsolna a turbo,de még a fütyülő hangját sem hallom.Egyébként a fogyasztás jó,nem is füstöl se kéket se feketét garantált 125e km-nél.
-milyen méretű  terepgumit érdemes rá vennem 15"-ös felnire? /a márka az vagy BF Goodrich,vagy Hankook lesz/
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #902 Dátum: 2010. Június 04. - 14:35:24 »

Sziasztok! Terranosoktól kérek pici segítséget!
A minap hosszú évődés után rászántam magamat autó cserére.Egy nagyon jó Nívát váltok fel egy 2,7 TDi Terrano II.-re.
Kérdéseim a következők:
-lesz-e a Nissan olyan jó terepen /sárban,hóban/ mint a Lada volt?
/majd' 500 kg többlet önsúllyal nem ül-e majd bele hasig a laza földbe?/
-ha turbo-,vagy intercoolerhibás a gép azt miről veszem észre? Sárga check-lámpa jelezné? Menet közben nem érzem,hogy bekapcsolna a turbo,de még a fütyülő hangját sem hallom.Egyébként a fogyasztás jó,nem is füstöl se kéket se feketét garantált 125e km-nél.
-milyen méretű  terepgumit érdemes rá vennem 15"-ös felnire? /a márka az vagy BF Goodrich,vagy Hankook lesz/
Segítségeteket előre is köszönöm!

Niva Vs Terrano

A kettő autó tejesen máshogy viselkedik terepen, és máshogy is kell vezetni.
A Terrano orr-nehéz, és diesel, sokkal nagyobb nyomatékkal, de ha megismered az autót jobb is lesz szerintem mint a Niva, mert kényelmesebb, és szerintem erősebb motorja kiküszöböli a súlykülönbséget.
Még mielőtt a Nivások nekem esnének, én nagyon szeretem és sokra is tartom a Nivát...

/majd' 500 kg többlet önsúllyal nem ül-e majd bele hasig a laza földbe?/    Vállat von Fejvakarás a súlykülönbség miatt persze hogy hamarabb elsüllyed...

-ha turbo-,vagy intercoolerhibás a gép azt miről veszem észre?. Egyrészt nem megy másrészt füstöl álltalába, megnövekszik a fogyasztás stb...

Sárga check-lámpa jelezné? Az ha egyre gondolunk az bizony sok-mindent jelezhet, még a légzsákot, és még sok egyéb kis hülyeséget is stb. i de elvileg TDI az autód az meg ki tudják olvasni egy konzul műszerrel...

Menet közben nem érzem,hogy bekapcsolna a turbo, de még a fütyülő hangját sem hallom. Én nem igazán halottam sosem mikor kapcsolt be Ördög, de a fütyülő hang nem mindig jelent jót, sokszor azt mondja, hogy már kivagyok...

Ezek csak személyes tapasztalatok, soha nem szereltem az autó, csak hajtottam... de majd Boar és a többiek többet segítenek...
 Wave
Naplózva

Üdv End
Zolimester
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



« Új üzenet #903 Dátum: 2010. Június 04. - 22:11:18 »

És azzal a "nagyon jó" Nivával mi lesz?  :Mosolyog
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #904 Dátum: 2010. Június 04. - 23:31:51 »

Sziasztok! Terranosoktól kérek pici segítséget!
A minap hosszú évődés után rászántam magamat autó cserére.Egy nagyon jó Nívát váltok fel egy 2,7 TDi Terrano II.-re.
Kérdéseim a következők:
-lesz-e a Nissan olyan jó terepen /sárban,hóban/ mint a Lada volt?
Nem. Jobb lesz. Ahol a nivát pörgetni kell ott ez elmegy alapjáraton, jó nagy cipőket teszel rá oszt a hasa sem ér le olyan hamar.
/majd' 500 kg többlet önsúllyal nem ül-e majd bele hasig a laza földbe?/
Nem. Rendes gumi kell rá.
-ha turbo-,vagy intercoolerhibás a gép azt miről veszem észre? Sárga check-lámpa jelezné? Menet közben nem érzem,hogy bekapcsolna a turbo,de még a fütyülő hangját sem hallom.Egyébként a fogyasztás jó,nem is füstöl se kéket se feketét garantált 125e km-nél.
Az intercooleren nem tudom, mi tud elromlani, a turbó hibáját meg észreveszed a teljesítményvesztésről, olajzabálásról, füstölésről. 2000 felett lódul meg az autó, onnan dolgozik a turbó(ez azért gond, mert lakott területen vissza kell kapcsolnod).
-milyen méretű  terepgumit érdemes rá vennem 15"-ös felnire? /a márka az vagy BF Goodrich,vagy Hankook lesz/
Segítségeteket előre is köszönöm!
31x10.5R15 a legnagyobb méret ami felmegy átalakítgatás nélkül, ehhez egy minimálisat kell flexelned a műanyagokból, hogy amikor alászeded a kormányt, belül ne érje el a gumi széle a sarkukat. Kívülről nem látszik az átalakítás.
Ezzel a méretű gumival terepen istenkirály lesz a vas, viszont a jó fogyasztást el kell felejteni. Nekem a 235-ös bridgestone dueller at-gumikkal 8.5, max. 9 litert evett, a nagy mt-s BFG-vel felment 10.5-11 literre. Igaz, ezekkel a gumikkal olyan helyekre is bementem ahová más traktorral szokott...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #905 Dátum: 2010. Június 05. - 08:03:16 »

Köszönöm Feri,bíztam Benned...és ezek után a Teriben is bízni fogok:) Hiszek Neked,mert ismered a Nivát is,meg a Terranot is.
Zoli! A Nívea (sajnos) eladósorba kerül...Túl "jóárasítva" vettem a Nissant,kár lett volna otthagyni.
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7949


Generalbakter


« Új üzenet #906 Dátum: 2010. Június 09. - 19:13:41 »

Egy klasszikus győztes eszköz! Lajosnak sok szeretettel.....










Az összehasonlító képeken jól látszik az imperialisták gyermeteg próbálkozása, hogy lemásolják..... Rájuk jellemző módon rikító szín, felesleges idomok. No meg mindenféle légpárnás ülés, zárt kabin, légkondícionáló, nyilván a puhány tőkésifjoncoknak.
Természetesen a mi népünk fiai és lányai megvető pillantással méltatják és megmosolyogják ezeket a divatos úri huncutságokat.
Előre!  Ördög Ördög Ördög
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #907 Dátum: 2010. Június 09. - 19:23:21 »

A T150 tényleg elég komoly gép volt a maga idejében.
Azt mondják a TSz-ekben volt hozzájuk M-zárolt tengely a véghajtáshoz amivel 70-80 km/h sebességet tudott elérni és különböző katonai célú dolgokat tudott vontatni. Vállat von
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #908 Dátum: 2010. Június 09. - 20:21:30 »

A T150 tényleg elég komoly gép volt a maga idejében.
Azt mondják a TSz-ekben volt hozzájuk M-zárolt tengely a véghajtáshoz amivel 70-80 km/h sebességet tudott elérni és különböző katonai célú dolgokat tudott vontatni. Vállat von

A T-150K eredetileg katonai vontató!  Kacsint
Naplózva
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #909 Dátum: 2010. Június 09. - 20:46:43 »

Akkor csak félig jók az értesüléseim.
Mondjuk azt nem hallottam hogy eredetileg katonai célra fejlesztették ki.
Annyit mondott az egyik haver akinek van is egy, hogy arra is alkalmas. Meg sajnálta hogy annak idején nem "privatizált" egy ilyen tengelyt hozzá.
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #910 Dátum: 2010. Június 09. - 20:50:04 »

Föld-föld rakéta vontató jármű. Kacsint
Naplózva
hunor1
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új üzenet #911 Dátum: 2010. Június 09. - 21:34:59 »

Üdv. Mindenkinek! Az lenne a kérdésem,hogy van e tapasztalata valakinek SUBARU FORESTER és OPEL FRONTERÁVAL kapcsolatban?
Naplózva
Taser
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149

"“ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”"


« Új üzenet #912 Dátum: 2010. Június 09. - 21:37:52 »

Opel Frontérával van. Pár hsz ezelőtt le is írtam. Figyelmes olvasás
Naplózva

A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem.
Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #913 Dátum: 2010. Június 10. - 08:04:53 »

Sziasztok!
Még mindíg Terrano: Boar anno írta itt,hogy a hátsó torziós rugón lehet állítani (húzni),azaz emelni a karosszériát az alváztól.
Az enyémen most az állító orsó anyája az alsó holtponton van,azaz az orsóból kiáll felfelé kb.60 mm.
Na ez mit is jelent akkor? Most van a kasznim a legmagasabban,avagy most van alaphelyzetben?
Hozzáértő segítségeteket köszönöm!
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #914 Dátum: 2010. Június 10. - 08:17:32 »

Sziasztok!
Még mindíg Terrano: Boar anno írta itt,hogy a hátsó torziós rugón lehet állítani (húzni),azaz emelni a karosszériát az alváztól.
Az enyémen most az állító orsó anyája az alsó holtponton van,azaz az orsóból kiáll felfelé kb.60 mm.
Na ez mit is jelent akkor? Most van a kasznim a legmagasabban,avagy most van alaphelyzetben?
Hozzáértő segítségeteket köszönöm!
Szia!
A torziós rugó az elejét emeli, nem értem a "hátsó" jelzőt. A karosszériát az alváztól nem emeli el, hanem az első futóművet keményíted fel vele, ezért lesz magasabb. Az első lengőkar alatt és felett is van gumibak, alaphelyzetben a lengőkarnak középen kell lenni hozzájuk képest. Mennél beljebb(feljebb) hajtod a torziós csavart, annál keményebb lesz a futómű. Egyszer a nagy eszemmel fullra betekertem oszt villámgyorsan szét is tépte az egyik gömbfejet a keresztstabilizátoron...
A karosszériát az alváztól "body lift"-el, magyarul távtartók behelyezésével lehet elemelni, asszem, négy-öt centi még befér , annyit elbírnak a fékcsövek stb.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: