Sziasztok! Terranosoktól kérek pici segítséget!
A minap hosszú évődés után rászántam magamat autó cserére.Egy nagyon jó Nívát váltok fel egy 2,7 TDi Terrano II.-re.
Kérdéseim a következők:
-lesz-e a Nissan olyan jó terepen /sárban,hóban/ mint a Lada volt?
/majd' 500 kg többlet önsúllyal nem ül-e majd bele hasig a laza földbe?/
-ha turbo-,vagy intercoolerhibás a gép azt miről veszem észre? Sárga check-lámpa jelezné? Menet közben nem érzem,hogy bekapcsolna a turbo,de még a fütyülő hangját sem hallom.Egyébként a fogyasztás jó,nem is füstöl se kéket se feketét garantált 125e km-nél.
-milyen méretű terepgumit érdemes rá vennem 15"-ös felnire? /a márka az vagy BF Goodrich,vagy Hankook lesz/
Segítségeteket előre is köszönöm!
Niva Vs Terrano
A kettő autó tejesen máshogy viselkedik terepen, és máshogy is kell vezetni.
A Terrano orr-nehéz, és diesel, sokkal nagyobb nyomatékkal, de ha megismered az autót jobb is lesz szerintem mint a Niva, mert kényelmesebb, és szerintem erősebb motorja kiküszöböli a súlykülönbséget.
Még mielőtt a Nivások nekem esnének, én nagyon szeretem és sokra is tartom a Nivát...
/majd' 500 kg többlet önsúllyal nem ül-e majd bele hasig a laza földbe?/
a súlykülönbség miatt persze hogy hamarabb elsüllyed...
-ha turbo-,vagy intercoolerhibás a gép azt miről veszem észre?. Egyrészt nem megy másrészt füstöl álltalába, megnövekszik a fogyasztás stb...
Sárga check-lámpa jelezné? Az ha egyre gondolunk az bizony sok-mindent jelezhet, még a légzsákot, és még sok egyéb kis hülyeséget is stb. i de elvileg TDI az autód az meg ki tudják olvasni egy konzul műszerrel...
Menet közben nem érzem,hogy bekapcsolna a turbo, de még a fütyülő hangját sem hallom. Én nem igazán halottam sosem mikor kapcsolt be
, de a fütyülő hang nem mindig jelent jót, sokszor azt mondja, hogy már kivagyok...
Ezek csak személyes tapasztalatok, soha nem szereltem az autó, csak hajtottam... de majd Boar és a többiek többet segítenek...