Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #4395 Dátum: 2015. Január 13. - 08:22:21 » |
|
A Nissan is uj full size pick up-al jon ki 2016-ba a Nissan Titan. 5 literes Cummins dizel 310 LE, 550 nyomatek.
Mondjuk számomra az sem világos, mi a francnak kell egy kisteherautóba 5000 cm3-es dízelmotor, meg 310 lóerő, amikor mindkettőnek a felével urasan el lehet boldogulni. 300 lóerővel hatfejes ekét kell húzni.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7949
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #4396 Dátum: 2015. Január 13. - 18:05:36 » |
|
Mondjuk számomra az sem világos, mi a francnak kell egy kisteherautóba 5000 cm3-es dízelmotor, meg 310 lóerő, amikor mindkettőnek a felével urasan el lehet boldogulni. 300 lóerővel hatfejes ekét kell húzni. És a 420-al?
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4397 Dátum: 2015. Január 13. - 18:10:31 » |
|
Mondjuk számomra az sem világos, mi a francnak kell egy kisteherautóba 5000 cm3-es dízelmotor, meg 310 lóerő, amikor mindkettőnek a felével urasan el lehet boldogulni. 300 lóerővel hatfejes ekét kell húzni. Udv Lajos. A Toyota is ugyanezt az 5 L Cummins dizel motrot fogja hasznalni a 2016 -os full size Tundra dizel.pickup-jaba. A benzines verzioja jelenleg az a 5.7 L V8. Hogy miert, ezek a nagy kobcentis autok errol volt mar szo a multkor. Mert masak az igenyek (meg a fizetesek, meg az utak, meg az egesz infrastruktura egyszoval) Itt vontatnak Lajos nagy cargo trailereket, lakokocsikat, nagy hajokat stb. A meretek masak mint eu-ba. ....de nagyon (Lajos a hutoszekrenyek is haromszor nagyobbak mint eu- ba ) A tavolsagok itt hatalmasak ezek a nagy autok kib@szott kenyelmesek, a kis dizelek vagy kis benzinesek szenvednek es tobbet esznek a hegyekbe es foleg ha vontatsz mint a nagy kobcentis tarsaik melyek vigyorogva huznak akarmit. Nincs ero bennuk a kis motrokba nagy hagokra valo felmenesekkor amikbol vanitt boven . Elozeskor egyszeruen veszelyesek annyira verszegeny erotlenek. Hidd el nekem, volt ilyen is es olyanom is. http://vadaszforum.net/forum/index.php/topic,87.4155.html
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4398 Dátum: 2015. Január 13. - 18:27:25 » |
|
A fenti kepek melyeket feltettem rutinosak egesz nap latod oket. Ez inkabb mar valami i.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4399 Dátum: 2015. Január 13. - 18:42:24 » |
|
Akkor melyiket kozulok "kotned" egy kis 4 hengeres TDI moge egy harom negy ezer km -es es turara indulva.. .....meg a 3L TDI is nyogne Lake Louise kornyeken garantalom.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4400 Dátum: 2015. Január 13. - 19:03:59 » |
|
Ezen már túl vagyok.Volt egyik is és másik is.Sőt,egyszerre is mindkettő vagy 2 hónapig!
Ezzel tisztában vagyok Valahogy én mégis a "nagyvasakat" szeretem. Kinek-kinek ízlés szerint. (Halkan merem csak mondani, ha lenne egy UAZ erős motorral-váltóval, normális ülésekkel és legalább annyi pontossággal, hogy ne szeleljen minden illesztés, esélyt adva így a fűtésnek - akkor én vadászautónak szívesen elfogadnám. Persze építeni lehetne, de itthon papírozni ilyet... Na meg építettem én egy életre elég autót). Egyébként én szeretem, ha valaki elégedett a saját járművével, és hiszem, senki másnak nem is kell megfelelni! Én is egy sz@r francia autóval járok közel negyedmillió kilométer óta, legnagyobb megelégedésemre
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4401 Dátum: 2015. Január 13. - 19:09:02 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4402 Dátum: 2015. Január 13. - 19:27:27 » |
|
Sok-sok munkaóra mind az autó építésében, mind tökéletesítésében, mind gyakorlásban... Európa-szerte megcsodálják, mit tud az UAZ-al.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4403 Dátum: 2015. Január 13. - 20:24:40 » |
|
Ha a motor eredeti mire költötted a Níva árát? Pl.terepváltóban új láncra,és a felsorolásnak vége is... Konkrétan 300 e Ft-t . Lakatolni kellet , rozsdátlanítani és újra festeni az alvázat , újfestést kapott , levizsgázott etcetera . A láncot nem cseréltem mert 50 e Ft-t vettem egy bontott " Angol váltót " Amuvel azóta is kiválóan üzemel csak most már jobban odafigyelek az olajra és hajtás autómatikára .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #4404 Dátum: 2015. Január 13. - 20:44:54 » |
|
Megint elfeledkeztem Márk, hogy az ott, a tengeren túl egy teljesen más világ. Mások a távolságok, mások az üzemanyagárak és mások a jövedelmek. Nehezen lép túl az ember a saját árnyékán.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16603
|
|
« Új üzenet #4405 Dátum: 2015. Január 13. - 21:46:48 » |
|
Azt meg majd kipróbáljuk, ha nem leszel papírkutya...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16603
|
|
« Új üzenet #4406 Dátum: 2015. Január 13. - 21:48:43 » |
|
Sok-sok munkaóra mind az autó építésében, mind tökéletesítésében, mind gyakorlásban... Európa-szerte megcsodálják, mit tud az UAZ-al. Oszt ebből mennyi az UAZ? Az alváz meg néhány karosszériaelem...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4407 Dátum: 2015. Január 13. - 22:27:45 » |
|
Oszt ebből mennyi az UAZ? Az alváz meg néhány karosszériaelem...
Jogos... Gyári formájában viszont köll a hátam közepének (A videót csak érdekességként tettem be, természetesen vadászati célra a képen látható autó teljesen alkalmatlan). Verecz' cimborámnak viszont van egy szuper gépe: gyári kasztni, gyári alváz, gyári kardánok és futómű, BTR hidak diffivel, ha jól rémlik BMW váltó Robur terepváltóval (mindent kibír, nem is hinnétek!) és egy V6 Ford motor. A "lapátgumival" vicces videók készülnek, jellemzően a fordulatszám-tartomány alsó harmadában Van jópár videó róla - persze ez is csak érdekesség a terepjáró témában, a vadászathoz vajmi kevés a köze. De valahogy ezek a "ruszkik" tetszenek... Más kérdés Feri! Neked hol áll üzemben a vízhőfok? Cseréltem a Terranoban hőgombát is és termosztátot is, mégsem akar üzemmeleg lenni. Bár hiába új a termosztát, attól még sok a sz*r.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4408 Dátum: 2015. Január 14. - 02:24:33 » |
|
Megint elfeledkeztem Márk, hogy az ott, a tengeren túl egy teljesen más világ. Mások a távolságok, mások az üzemanyagárak és mások a jövedelmek. Nehezen lép túl az ember a saját árnyékán.
Te legalabb belatod, es igy van. Igen, teljesen mas vilag. Ma, 70 cent/liter -ert tankoltam, majdnem naponta lejebb es lejebb megy a benzin ara. Remelem nem lesz meg olcsobb az olaj, rossz a gazdasagunknak mint koolaj exportalo orszag.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16603
|
|
« Új üzenet #4409 Dátum: 2015. Január 14. - 07:35:58 » |
|
Más kérdés Feri! Neked hol áll üzemben a vízhőfok? Cseréltem a Terranoban hőgombát is és termosztátot is, mégsem akar üzemmeleg lenni. Bár hiába új a termosztát, attól még sok a sz*r. "Öt percel" félállás alatt. Nyáron hosszú emelkedőn melegszik, elég gatya már a hűtőm. Ez a nagy böszme motor lassan fűt fel, ha elindulok éjjel vadászatból, nagyjából hazaérek mire elkezd fűteni...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|