Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 797633 alkalommal)
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #4395 Dátum: 2015. Január 13. - 08:22:21 »

A Nissan is uj full size pick up-al jon ki 2016-ba a Nissan Titan. 5 literes Cummins dizel 310 LE, 550  nyomatek.

Mondjuk számomra az sem világos, mi a francnak kell egy kisteherautóba 5000 cm3-es dízelmotor, meg 310 lóerő, amikor mindkettőnek a felével urasan el lehet boldogulni.
300 lóerővel hatfejes ekét kell húzni.  Ördög
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7949


Generalbakter


« Új üzenet #4396 Dátum: 2015. Január 13. - 18:05:36 »

Mondjuk számomra az sem világos, mi a francnak kell egy kisteherautóba 5000 cm3-es dízelmotor, meg 310 lóerő, amikor mindkettőnek a felével urasan el lehet boldogulni.
300 lóerővel hatfejes ekét kell húzni.  Ördög

És a 420-al?  Ördög Ördög Stoel
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4397 Dátum: 2015. Január 13. - 18:10:31 »

Mondjuk számomra az sem világos, mi a francnak kell egy kisteherautóba 5000 cm3-es dízelmotor, meg 310 lóerő, amikor mindkettőnek a felével urasan el lehet boldogulni.
300 lóerővel hatfejes ekét kell húzni.  Ördög

Udv Lajos.
 A Toyota is ugyanezt az 5 L Cummins dizel motrot fogja hasznalni a 2016 -os full size Tundra dizel.pickup-jaba.  A benzines verzioja jelenleg az a 5.7 L V8.
Hogy miert, ezek a nagy kobcentis autok errol volt mar szo a multkor. Mert masak az igenyek (meg a fizetesek, meg az utak, meg az egesz infrastruktura egyszoval) Itt vontatnak Lajos nagy cargo trailereket, lakokocsikat, nagy hajokat stb.  A meretek masak mint eu-ba. ....de nagyon (Lajos a hutoszekrenyek is haromszor nagyobbak mint  eu- ba  Mosolyog) A tavolsagok itt hatalmasak ezek a nagy autok kib@szott kenyelmesek, a kis dizelek vagy kis benzinesek szenvednek es tobbet esznek a hegyekbe  es foleg ha vontatsz mint a nagy kobcentis tarsaik melyek vigyorogva huznak akarmit. Nincs ero bennuk a kis motrokba nagy hagokra valo felmenesekkor amikbol vanitt boven . Elozeskor egyszeruen veszelyesek annyira verszegeny erotlenek. Hidd el nekem, volt ilyen is es olyanom is.
    http://vadaszforum.net/forum/index.php/topic,87.4155.html    











Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4398 Dátum: 2015. Január 13. - 18:27:25 »

A fenti kepek melyeket feltettem rutinosak egesz nap latod oket.
Ez inkabb mar valami i. OOO

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4399 Dátum: 2015. Január 13. - 18:42:24 »

Akkor melyiket kozulok "kotned" egy kis 4 hengeres TDI moge egy harom negy ezer km -es es turara indulva.. Mosolyog.....meg a 3L TDI is nyogne Lake Louise kornyeken garantalom.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4400 Dátum: 2015. Január 13. - 19:03:59 »

Ezen már túl vagyok.Volt egyik is és másik is.Sőt,egyszerre is mindkettő vagy 2 hónapig!

Ezzel tisztában vagyok Mosolyog

Valahogy én mégis a "nagyvasakat" szeretem. Kinek-kinek ízlés szerint. (Halkan merem csak mondani, ha lenne egy UAZ erős motorral-váltóval, normális ülésekkel és legalább annyi pontossággal, hogy ne szeleljen minden illesztés, esélyt adva így a fűtésnek - akkor én vadászautónak szívesen elfogadnám. Persze építeni lehetne, de itthon papírozni ilyet... Na meg építettem én egy életre elég autót).
Egyébként én szeretem, ha valaki elégedett a saját járművével, és hiszem, senki másnak nem is kell megfelelni! Én is egy sz@r francia autóval járok közel negyedmillió kilométer óta, legnagyobb megelégedésemre Mosolyog

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4401 Dátum: 2015. Január 13. - 19:09:02 »

Ezzel tisztában vagyok Mosolyog

Valahogy én mégis a "nagyvasakat" szeretem. Kinek-kinek ízlés szerint. (Halkan merem csak mondani, ha lenne egy UAZ erős motorral-váltóval, normális ülésekkel és legalább annyi pontossággal, hogy ne szeleljen minden illesztés, esélyt adva így a fűtésnek - akkor én vadászautónak szívesen elfogadnám. Persze építeni lehetne, de itthon papírozni ilyet... Na meg építettem én egy életre elég autót).
Egyébként én szeretem, ha valaki elégedett a saját járművével, és hiszem, senki másnak nem is kell megfelelni! Én is egy sz@r francia autóval járok közel negyedmillió kilométer óta, legnagyobb megelégedésemre Mosolyog

 Emelem S.Peti
Wave
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4402 Dátum: 2015. Január 13. - 19:27:27 »



Sok-sok munkaóra mind az autó építésében, mind tökéletesítésében, mind gyakorlásban... Európa-szerte megcsodálják, mit tud az UAZ-al. Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
forester73
Vendég
« Új üzenet #4403 Dátum: 2015. Január 13. - 20:24:40 »

Ha a motor eredeti mire költötted a Níva árát?  Nyihi
Pl.terepváltóban új láncra,és a felsorolásnak vége is... Ördög

Konkrétan 300 e Ft-t . Lakatolni kellet , rozsdátlanítani és újra festeni az alvázat , újfestést kapott , levizsgázott etcetera .

A láncot nem cseréltem mert 50 e Ft-t vettem egy bontott " Angol váltót "  Amuvel azóta is kiválóan üzemel csak most már jobban odafigyelek az olajra és hajtás autómatikára . Wave
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #4404 Dátum: 2015. Január 13. - 20:44:54 »

Megint elfeledkeztem Márk, hogy az ott, a tengeren túl egy teljesen más világ.
Mások a távolságok, mások az üzemanyagárak és mások a jövedelmek.
Nehezen lép túl az ember a saját árnyékán.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #4405 Dátum: 2015. Január 13. - 21:46:48 »

És a 420-al?  Ördög Ördög Stoel
Azt meg majd kipróbáljuk, ha nem leszel papírkutya... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #4406 Dátum: 2015. Január 13. - 21:48:43 »



Sok-sok munkaóra mind az autó építésében, mind tökéletesítésében, mind gyakorlásban... Európa-szerte megcsodálják, mit tud az UAZ-al. Mosolyog
Oszt ebből mennyi az UAZ? Az alváz meg néhány karosszériaelem...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4407 Dátum: 2015. Január 13. - 22:27:45 »

Oszt ebből mennyi az UAZ? Az alváz meg néhány karosszériaelem...

Jogos... Gyári formájában viszont köll a hátam közepének Ördög
(A videót csak érdekességként tettem be, természetesen vadászati célra a képen látható autó teljesen alkalmatlan). Verecz' cimborámnak viszont van egy szuper gépe: gyári kasztni, gyári alváz, gyári kardánok és futómű, BTR hidak diffivel, ha jól rémlik BMW váltó Robur terepváltóval (mindent kibír, nem is hinnétek!) és egy V6 Ford motor. A "lapátgumival" vicces videók készülnek, jellemzően a fordulatszám-tartomány alsó harmadában Ördög Van jópár videó róla - persze ez is csak érdekesség a terepjáró témában, a vadászathoz vajmi kevés a köze. De valahogy ezek a "ruszkik" tetszenek...



Más kérdés Feri! Neked hol áll üzemben a vízhőfok? Cseréltem a Terranoban hőgombát is és termosztátot is, mégsem akar üzemmeleg lenni. Bár hiába új a termosztát, attól még sok a sz*r. Szomorú
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4408 Dátum: 2015. Január 14. - 02:24:33 »

Megint elfeledkeztem Márk, hogy az ott, a tengeren túl egy teljesen más világ.
Mások a távolságok, mások az üzemanyagárak és mások a jövedelmek.
Nehezen lép túl az ember a saját árnyékán.

Te legalabb belatod, es igy van. Igen, teljesen mas vilag. Ma, 70 cent/liter -ert tankoltam, majdnem naponta lejebb es lejebb megy a benzin ara. Remelem nem lesz meg olcsobb az olaj, rossz a gazdasagunknak mint koolaj exportalo orszag.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #4409 Dátum: 2015. Január 14. - 07:35:58 »



Más kérdés Feri! Neked hol áll üzemben a vízhőfok? Cseréltem a Terranoban hőgombát is és termosztátot is, mégsem akar üzemmeleg lenni. Bár hiába új a termosztát, attól még sok a sz*r. Szomorú
"Öt percel" félállás alatt. Nyáron hosszú emelkedőn melegszik, elég gatya már a hűtőm. Ez a nagy böszme motor lassan fűt fel, ha elindulok éjjel  vadászatból, nagyjából hazaérek mire elkezd fűteni... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: