Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 799694 alkalommal)
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #3390 Dátum: 2013. November 22. - 07:35:27 »

A mostani volt a negyedik ezzel a Samuval.
Most Közlekedésfelügyeleten vizsgázott.
Szerintem azt sem tudják, hogy eszik-e vagy isszák...
Emelve, OME rugószemekkel. Rugó ˝picit˝ felhúzva...esélyem sincs visszarakni...nem éri el a csatlakozási pontot.
Ettől függetlenül nem viselkedik rosszul közúton, terepen meg nagyon jó.
Nem költöttem többet a futóműre sem, nint a széria autók.
Üdv SPeti
Megkérdezhetem, hogy hol, és hogyan ,,huzattad" fel a rugókat? Mennyire tartós? Nem ül hamar vissza?Nem vagy Te a SamuraiPeti a suzuki4x4-en?
Az én rugóim, főleg elől már minuszosak. Hosszabbak a rugónyolcasok, szóval a terepszögek nem túl jók, ami ritkán okoz ugyan gondot, de akkoris:-)
Ui.: mindenkimásnak: ,,A terepjáró dízel..., meg a Sámuel:-)
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3391 Dátum: 2013. November 22. - 08:30:42 »

A platós UAZ-om is dízel! Hát aztán?
Nekem 469-es volt.
Egy benzines, majd egy MB 123-as 2400D.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3392 Dátum: 2013. November 22. - 08:32:38 »

Üdv SPeti
Megkérdezhetem, hogy hol, és hogyan ,,huzattad" fel a rugókat? Mennyire tartós? Nem ül hamar vissza?Nem vagy Te a SamuraiPeti a suzuki4x4-en?
Az én rugóim, főleg elől már minuszosak. Hosszabbak a rugónyolcasok, szóval a terepszögek nem túl jók, ami ritkán okoz ugyan gondot, de akkoris:-)
Ui.: mindenkimásnak: ,,A terepjáró dízel..., meg a Sámuel:-)
Este leírom.
Amúgy difipeti vagyok... Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #3393 Dátum: 2013. November 22. - 08:45:14 »

Nyáron defekt az MBP 6.5-ön.
Méteres erőkar - semmi.
Csavarlazító befúj, nyög, befúj nyög .... -semmi.
Melegítés - semmi.
Kisflex - minden csavar engedett.
Zalaegerszeg, Axiál Kft, 8 db kerékcsavar (vagy 6, vagy 12, tudja már a rosseb) 15 e Ft-os számla.
Szerencsétek volt,ha elsőre stimmelt a keréktőcsavar...ugyanis az MBP-ket a HÓDGÉP anno 3 féle fékdobbal gyártotta.Minden méretében egyezett,kivéve a tőcsavar belső felfekvési helyét variálták.(Ricnis,nútos,belső anyás lemezbiztosítású).Nálunk már az összes kocsin belülről lehegesztett tőcsavarok vannak,így mindegy milyen a csavar feje és -helye.
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9997



« Új üzenet #3394 Dátum: 2013. November 22. - 10:45:27 »

Szerencsétek volt,ha elsőre stimmelt a keréktőcsavar...ugyanis az MBP-ket a HÓDGÉP anno 3 féle fékdobbal gyártotta.Minden méretében egyezett,kivéve a tőcsavar belső felfekvési helyét variálták.(Ricnis,nútos,belső anyás lemezbiztosítású).Nálunk már az összes kocsin belülről lehegesztett tőcsavarok vannak,így mindegy milyen a csavar feje és -helye.

Ez volt az üzletben az eladó első kérdése. Mobiltelefon a fiúknak, aztán már válaszolni is tudtam rá.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Tata
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


« Új üzenet #3395 Dátum: 2013. December 02. - 09:37:26 »

Lecserélném a névadó Tata terepjárómat.Két autóban gondolkodok helyette:az egyik egy Mitshu L200 a másik egy rövid Mitshu Pajero 2,8.Mindkettő 99-es évjárat.Műszakilag melyik lenne szerintetek a jobb döntés?
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16606



« Új üzenet #3396 Dátum: 2013. December 02. - 10:00:29 »

A pajero.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Tata
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


« Új üzenet #3397 Dátum: 2013. December 03. - 14:46:25 »

A pajero.
Köszi a megerősítést. Mosolyog
Naplózva
zoli0627
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új üzenet #3398 Dátum: 2013. December 03. - 21:27:26 »

Lecserélném a névadó Tata terepjárómat.Két autóban gondolkodok helyette:az egyik egy Mitshu L200 a másik egy rövid Mitshu Pajero 2,8.Mindkettő 99-es évjárat.Műszakilag melyik lenne szerintetek a jobb döntés?
Üdv Tata!
Engedd meg hogy elmondjam a tapasztalataimat. Nekem egy L200.om volt a pajero előtt éppen ezért kicsit tudom a különbségeket. A legnagyobb kérdés mire használnád a vadászaton kívül természetesen. Városban a Pajero sokkal komfortosabb hiszen nem pattog a laprugó miatt, nagyobb a hely a pakolásra hiszen van egy szép nagy csomagtartó, a családdal is simán elmehetsz kirándulni az összes cuccal. A tereptulajdonságai is jobbak mint az L200-é hiszen van súly a hátsó keréken nem csúszkál és ahol az L200-nak már kelett a négy kerék ott még elmegy a pajero hátsó kerékkel is. Ami nekem hiányzik az a plató. Ördög Bármit felrakhattam rá ( törtszem, kukorica ömlesztve) tűzifa és a vad. Én feldobtam egy raklapot a platóajtót teljesen lehajtottam nekitámasztottam a raklapot és nem kellett emelni a vadat csak felhúzni, otthon meg vagy lemostam vagy nem a vért. A pajeroba is befér akár egy ünő is de ennél az autónál gondolom neked se mindegy hogy mennyire gányolod össze. Én is sajnáltam ezért hegesztettem egy vadrácsot magamnak. Összességében azt mondanám a Pajero jobb választás de nem tudom mennyire használnád ki a platót, mert az azért nem elhanyagolható szempont. Amúgy a Mitshu nagyon jó választás ha megadod neki a szervizeket akkor egy élet meg egy nap mindkettő. De azt ne felejts el ezek Japán autók és horror az alkatrész hozzájuk mert nincs után gyártott csak eredeti. Ja és a Pajeronak nagyobb a fogyasztása mint az L200-nak. Remélem tudtam segíteni sok szerencsét hozzájuk.
Vadászbaráti Üdvözlettel Zoli!   
Naplózva
Tata
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


« Új üzenet #3399 Dátum: 2013. December 04. - 08:06:56 »

Üdv Tata!
Engedd meg hogy elmondjam a tapasztalataimat. Nekem egy L200.om volt a pajero előtt éppen ezért kicsit tudom a különbségeket. A legnagyobb kérdés mire használnád a vadászaton kívül természetesen. Városban a Pajero sokkal komfortosabb hiszen nem pattog a laprugó miatt, nagyobb a hely a pakolásra hiszen van egy szép nagy csomagtartó, a családdal is simán elmehetsz kirándulni az összes cuccal. A tereptulajdonságai is jobbak mint az L200-é hiszen van súly a hátsó keréken nem csúszkál és ahol az L200-nak már kelett a négy kerék ott még elmegy a pajero hátsó kerékkel is. Ami nekem hiányzik az a plató. Ördög Bármit felrakhattam rá ( törtszem, kukorica ömlesztve) tűzifa és a vad. Én feldobtam egy raklapot a platóajtót teljesen lehajtottam nekitámasztottam a raklapot és nem kellett emelni a vadat csak felhúzni, otthon meg vagy lemostam vagy nem a vért. A pajeroba is befér akár egy ünő is de ennél az autónál gondolom neked se mindegy hogy mennyire gányolod össze. Én is sajnáltam ezért hegesztettem egy vadrácsot magamnak. Összességében azt mondanám a Pajero jobb választás de nem tudom mennyire használnád ki a platót, mert az azért nem elhanyagolható szempont. Amúgy a Mitshu nagyon jó választás ha megadod neki a szervizeket akkor egy élet meg egy nap mindkettő. De azt ne felejts el ezek Japán autók és horror az alkatrész hozzájuk mert nincs után gyártott csak eredeti. Ja és a Pajeronak nagyobb a fogyasztása mint az L200-nak. Remélem tudtam segíteni sok szerencsét hozzájuk.
Vadászbaráti Üdvözlettel Zoli!  

Köszi a választ.Igen engem is a plató hiánya foglalkoztat egy kicsit,de ha nagyon kell majd megoldom utánfutóval.Azt hiszem elkezdek alkudozni a Pajeróra.Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2013. December 04. - 08:08:38 írta Voldemort » Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16606



« Új üzenet #3400 Dátum: 2013. December 04. - 20:01:52 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/12/04/geppuskas_dacia_a_hadseregnek/?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11260


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #3401 Dátum: 2013. December 04. - 20:16:00 »

Én is szerettem volna linkelni délután...Amikor majd a román hadsereg m-zárolt Dusterei vágják a magyar vadász alatt a magyar talajt,na akkor lesz majd jó világ... Kacsint
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9997



« Új üzenet #3402 Dátum: 2013. December 04. - 22:03:07 »

Mint a cigány lova: nem vak, csak vakmerő.

Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #3403 Dátum: 2013. December 04. - 23:33:55 »

Ilyen páncélzott járműveket kellene rendszeresíteni a TEK-eseknek is. Akkor talán nem lövöldöznék le egymást kocsiajtón keresztül... Nyihi
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3404 Dátum: 2013. December 08. - 16:57:43 »

EsPetyának szeretettel Mosolyog


(Rainforest Challenge 2013, Malaysia)
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: