Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 799647 alkalommal)
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #2760 Dátum: 2012. Május 01. - 19:46:15 »

Volt cégemnél a  Ford Transit-ba is 2db akksi volt.  Vállat von
Naplózva
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #2761 Dátum: 2012. Május 01. - 20:13:48 »

A Hilux pl ha jól tudom 24V-ról indít Mosolyog De nem ennék rá mérget - csak úgy emlékszem.

Ez a Pajeró 12v-os, valószínüleg annyiról is indít, mert eggyel is szépen indult, de akkor mi a francnak bele kettő? Vállat von
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2762 Dátum: 2012. Május 01. - 20:56:55 »

Ez a Pajeró 12v-os, valószínüleg annyiról is indít, mert eggyel is szépen indult, de akkor mi a francnak bele kettő? Vállat von

Akkor minden bizonnyal a hifi cuccnak meg a dvd-nek  Röhög :Mosolyog Stoel
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #2763 Dátum: 2012. Május 01. - 21:02:29 »

Ha a lámpádat kocsiból akarod tölteni Bali, lehet 3db is elkél benne!  Ördög
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2764 Dátum: 2012. Május 01. - 21:38:02 »

Ha a lámpádat kocsiból akarod tölteni Bali, lehet 3db is elkél benne!  Ördög

 Tasli Woest Röhög Röhög
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bobakos
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #2765 Dátum: 2012. Május 02. - 23:09:40 »

A Hilux pl ha jól tudom 24V-ról indít Mosolyog De nem ennék rá mérget - csak úgy emlékszem.

12V-ról indít az is,mint a többi Toyota.

Troja! Szerintem nézd meg a testkábeleket! Ha jól gondolom annyira oxidált, hogy kézzel le tudod venni az egyiket.  Kacsint
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9997



« Új üzenet #2766 Dátum: 2012. Május 03. - 08:07:45 »

Ez a Pajeró 12v-os, valószínüleg annyiról is indít, mert eggyel is szépen indult, de akkor mi a francnak bele kettő? Vállat von

Talán svéd exportra szánták.
Az MTZ-ben is kettő van, két db 100 AH-s. Nyáron akár egy "zsebteleppel" is elindul, télen a két akku is kevés.
Én is azt hiszem egyébként, hogy a mi viszonyaink között a Pajeróba elég egy 100 AH-s akksi. Az én L-200-asomban is ilyen van, soha nem történt meg, hogy nem indult volna. Amikor már többet kellett hidegben csühölni, (úgy 200 e km körül) kicserélték az izzítógyetyákat, onnéttól újra pöccre indult -20 fokban is.   
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Jager74
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #2767 Dátum: 2012. Május 03. - 11:37:48 »


Az MTZ-ben is kettő van, két db 100 AH-s. Nyáron akár egy "zsebteleppel" is elindul, télen a két akku is kevés.

Neked 2 db 12V/100 Ah van benne párhuzamosan kötve? Mert gyárilag valóban kettő volt benne a 6V/190 Ah-ból (sorba kötve). Aztán (amikor brutálisan felment az áruk) kiváltottuk őket 1 db 12V/155 Ah-ra,és az nem volt kevés se télen-se nyáron. Vállat von
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9997



« Új üzenet #2768 Dátum: 2012. Május 03. - 12:10:36 »


Neked 2 db 12V/100 Ah van benne párhuzamosan kötve?


Igen, így kaptam gyárilag. Kb 10 évig így ment, egyszer kellett kicserélni mindkét akksit újra. Idén tavasszal aztán kicseréltük  az önindítóját egy cseh cuccra, meg a két akksit kiváltottam egy JD 140 vagy 150 AH-al.
Az új öndindítóval úgy -5-ig aránylag kis csühöléssel elindul, az alatt továbbra is bekapcsoljuk 1-2 órára az elektromos előmelegítőt.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2769 Dátum: 2012. Május 03. - 19:42:05 »

12V-ról indít az is,mint a többi Toyota.

Troja! Szerintem nézd meg a testkábeleket! Ha jól gondolom annyira oxidált, hogy kézzel le tudod venni az egyiket.  Kacsint

Igazad van, kevertem -4 megkérdeztem, a 250GD indított 24V-ról. Valóban nem Toyota.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #2770 Dátum: 2012. Május 10. - 08:58:55 »

Üdv!  Emelem

Múltkor leszedtem a terepjáró nyári gumijait, mert le szeretném festeni a felniket. A gumikat lemostam, de elég ocsmány volt a felülete még így is. Müllerben láttam glicerint eg kis üvegcsében és azt írták jót tesz a guminak is. Kipróbáltam egy darabon, hogy lássam lesz-e változás. Ma reggel letöröltem a felesleget róla, és mintha új lenne a köpeny. Most már csak végig kell maszálnom a többit is. 

Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2771 Dátum: 2012. Május 10. - 16:49:47 »

LR Defender es Wrangler-rol valo kis jellemzes:

http://www.expeditionportal.com/vehicules/4x4/jeep/1021-why-the-jeep-wrangler-is-the-new-land-rover-defender.html

-megjegyzesek:

-amiota a Jeep kihozta a 4 ajtos valtozatat Eu-ba 62%emelkedett az eladasi szamuk.
-a Defender (DC100) nagyon eltavolodott eredeti off road "gyokereitol"  a Wrangler maradt melyik ragaszkodik ahoz.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
forester73
Vendég
« Új üzenet #2772 Dátum: 2012. Május 10. - 19:25:54 »

Ben

Azért azt tudd , hogy a régi Deffender is gyártásban marad , sőt amióta az indiai TATA a tulajdonos  , az egész cég új lendületet kapott . Az új modellek szélesítik a a termék skálát de az ikont a DEFFENDER-t remélhetőleg még sokáig fogják gyártani , legalábbis a média ezt hangoztatja . Amikor a Jeep kihoszta a Commander-t és a Compast senki sem kezdett huhogni , hogy meghalt a  Wrangler.

Ha a hazai eladási statisztikáját nézem a Jeep-ek szinte kivétel nélkül a még Mercedes származék diesel-lel futnak . De szerintem most sakkot fognak kapni mert szövetkeztek a dígókkal és az ő diesel motorjaik nem a csúcsot képviselik.

A DC100 kb. azt tudja mint a Compas csak sokkal szebb .

Üdv az OGRE
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2773 Dátum: 2012. Május 11. - 01:51:48 »

. Amikor a Jeep kihoszta a Commander-t és a Compast senki sem kezdett huhogni , hogy meghalt a  Wrangler.

Miert is "huhogtak" volna az altalad emlitett modelek nem a Wrangler nev alatt jelentek meg (akarcsak a Patriot, Nitro, vagy Liberty) es igy a Wranglerek-nek semmi kozuk hozzuk.
Ha a neve Wrangler Compass lenne akkor lett volna "huhogas" abba biztos lehetsz.

Ezzel ellentetbe a Land Rover viszont az uj  DC100 a DEFENDER nevvel  forgalmazza ami szerintem rossz arnyekot vet az igazi  "Defender" -re


A DC100 kb. azt tudja mint a Compas csak sokkal szebb .

Elhiszem, de az akkor abszolut nem sok, sot inkabb szegyen a Defender nevnek  ha ezekkel van egy kategoriaba; a Compass akar a Patriot csak egy egyszeru olcso kis osszkerekes telekjaro aruk $16 ezernel kezdodik;  namostmar mindaddig amig a " nagyon szep" DC100 Defender is csak $16 ezer lesz marcsak egy beleposzintu model is akkor az OK lenne legalabbis a telekjaro ktg.-ba, de arra ne vegyel merget !!!!!!!! inkabb akkor egy RAV4   

Itt E Amerikaba azert nem ment a Defender mert atlagnal dragabbak voltak, rossz melegites, rossz es draga alkatresz ellatas, sokat ettek (mind benzinesek) es marha nagy kompeticio a helyi es japan markaktol. Eladaskor, becsereleskor meg nem kaptal semmit ertuk es nehez volt megszabadulni toluk......hiaba jok terepen.

Itt p.l veszel egy jo hasznalt 4x4 Chevy Silverado-t, Ford F150, Dodge, Toyota, Grand Cherokee-t, Wranglert stb (5 -10 -15 ezer dollarert) radobsz egy szet 33 vagy 35 inches gumit, egy ket inches liftet az egesz belekerul $ 2000 -be es hidd el olyan terepen elmesz veluk ahol sok draga exklusziv terepjaro kozelebe sem megy es ezek meg jo autok nem regiek csak par evesek. Na ezert nem megy itt olyanok mint pl a Defender ...ja ha kerulnenek 15-20 ezerbe ba akkor lehet lenne eselyuk.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2774 Dátum: 2012. Május 11. - 02:14:42 »

Az arokat a legjobban megorzo (eladaskor) autok Top 10 listaja.  Ez mit a dealerek neznek becsereleskor.

http://www.kbb.com/new-cars/best-resale-value-awards/best-resale-top-10-cars/



 
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: