Eb
|
|
« Új üzenet #2235 Dátum: 2010. Január 20. - 10:28:45 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomek
|
|
« Új üzenet #2236 Dátum: 2010. Január 20. - 12:15:38 » |
|
Ez a sorozat szerintem csak így élvezhető.
|
|
|
Naplózva
|
"... nem is a lövés a vadászat. A puska elsütése csak kicsengése, emberállati kiélése a vadászatnak. Mert a vadászat - áhítat." (Gr. Sz.Zs.)
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #2237 Dátum: 2010. Január 20. - 18:17:11 » |
|
Panaszlevél "A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."
"Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai szerint minden rendben.
Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.
Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül, amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban. Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a szolgáltatás és mindenki boldog. Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás, hanem egy fos. Egy FOS.
Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.
Várom megkeresésüket! Nyomorékok...
Tisztelet nélkül: ________________________ "
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Kedve-lő
|
|
« Új üzenet #2238 Dátum: 2010. Január 20. - 18:21:15 » |
|
Nagytiszteletű Sabbati Said figyelmébe....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kedve-lő
|
|
« Új üzenet #2239 Dátum: 2010. Január 20. - 19:55:21 » |
|
A tezsvírekkel izs van egy csepp azonosság..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #2240 Dátum: 2010. Január 20. - 20:21:58 » |
|
Panaszlevél "A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."
"Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai szerint minden rendben.
Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.
Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül, amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban. Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a szolgáltatás és mindenki boldog. Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás, hanem egy fos. Egy FOS.
Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.
Várom megkeresésüket! Nyomorékok...
Tisztelet nélkül: ________________________ "
Én is voltam így egy kábel TV szolgáltatóval és nekem is csak az jött be, amikor szinte perrel, feljelentéssel fenyegetőzve levelet írtam. (pedig utálom ezt a módzsert, de már kész voltam a nemtörődömségüktől...) A mailjeimre nem válaszoltak, a telefonon a kollégához hasonlóan kb. 10x pofáztam el a gondomat. Sz.rtak rá. Küldtem nekik egy "barátságos" levelet tértivevénnyel...érdekes annak volt hatása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
St.Girgesz
|
|
« Új üzenet #2241 Dátum: 2010. Január 20. - 20:36:06 » |
|
Dettó ugyanígy jártam három évvel ezelőtt. Négy hónapig tartott, míg sikerült váltanom. Erre két hete felhívnak, hogy nem akarnék-e visszamenni, mert milyen jó ügyfél voltam. Mondtam a leányzónak, hogy ha ők lennének az egyetlen szolgáltató, akkor inkább eladnám a tévémet.
Biztosító ugyanez, tavaly Apukámat B10-ből díjnemfizetés miatt vissza akarták sorolni A0-ba. Mikor mellékelten megküldtük a három levelet, amiben kértük a számlát meg a válaszokat, hogy várjunk türelemmel majd küldik, ránk se bagóztak. Másodszor mellékelten megküldtem nekik a PSZÁF-nak írt, később elküldendő levelünk másolatát, két nap múlva ott volt a csekk, B10-es besorolással. Csak ebből értenek, sajnos
Két év után nyűglődés után én már kitapasztaltam az internet szolgáltatónknál, hogy a legkisebb problémával is elengedek nekik egy telefont, és közlöm, hogy ez volt az utolsó eset, hogy reklamálok, mert szerződést bontok, jelentem a fogyasztóvédelemnek, mert nem megfelelő az adatforgalom biztonsága, sebessége, stb. Érdekes, hogy egyre ritkábban kell nekik szólnom és ha áramszünet van a faluban, akkor az első között jön vissza a net
|
|
|
Naplózva
|
Üdv a vadásznak! "Gazdagnak érezheti magát az a nép, amely ilyen hagyományokkal rendelkezik."(John Paget; 1839.)
"Amiről nem mondunk le, az mindig a miénk marad."
|
|
|
Karcsi
|
|
« Új üzenet #2242 Dátum: 2010. Január 20. - 21:34:27 » |
|
Májusban lemondtam egy Pannonos telefont.Mindent kifizettem.Augusztusban jött egy 360 Ft-os csekk.Felhivtam Őket,azt mondták,hogy fáradjak be a legközelebbi ügyfélszolgálatra.Hát nem fáradtam,mert a benzin több lett volna. Erre novemberbe kiküldtek 1 Ft.-os csekket.A számlán rajta volt egy 96 filléres késedelmi tartozás.
|
|
|
Naplózva
|
A sikeres ember az, aki reggel felkel, este lefekszik, és közben azt csinálja, amihez kedve van. (Bob Dylen)
|
|
|
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9530
Piros betűs nagyokos...
|
|
« Új üzenet #2243 Dátum: 2010. Január 20. - 21:36:29 » |
|
Májusban lemondtam egy Pannonos telefont.Mindent kifizettem.Augusztusban jött egy 360 Ft-os csekk.Felhivtam Őket,azt mondták,hogy fáradjak be a legközelebbi ügyfélszolgálatra.Hát nem fáradtam,mert a benzin több lett volna. Erre novemberbe kiküldtek 1 Ft.-os csekket.A számlán rajta volt egy 96 filléres késedelmi tartozás. Várj még 3 hónapot és a Pannon utalni fog egy kis pénzmagot Neked!
|
|
|
Naplózva
|
-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában... -Levegyem?
-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
|
|
|
Karcsi
|
|
« Új üzenet #2244 Dátum: 2010. Január 20. - 22:11:03 » |
|
..... ......nak utaljon.Azért fizettem be az 1 Ft-t,mert öt év mulva kijön 5000 Ft késedelmi.Ezek már csak ilyenek.
|
|
|
Naplózva
|
A sikeres ember az, aki reggel felkel, este lefekszik, és közben azt csinálja, amihez kedve van. (Bob Dylen)
|
|
|
Tomek
|
|
« Új üzenet #2245 Dátum: 2010. Január 20. - 22:41:46 » |
|
Nekünk egyszer a T..val volt egy mosógépes ügyünk, tisztára hülyének néztek minket. Aztán sok huzavona, és pár elejtett megjegyzés (fogyasztóvédelem, helyi sajtó, stb.) után borítékban hozták az árát, és ingyen el is vitték.
|
|
|
Naplózva
|
"... nem is a lövés a vadászat. A puska elsütése csak kicsengése, emberállati kiélése a vadászatnak. Mert a vadászat - áhítat." (Gr. Sz.Zs.)
|
|
|
jan
|
|
« Új üzenet #2246 Dátum: 2010. Január 21. - 11:01:09 » |
|
Nekem van egy nem könnyű természetű kollégám, aki -bármilyen hihetetlen- sikerrel megküzdött előbb a Matávval, aztán az áramszolgáltatóval (nem tudom hogy eon volt vagy még a Dédász). Az egyiknél egy idő után már külön ügyintézője volt. Mikor felhívta az ügyfélszolgálatot, és mondta a nevét, nem is szóltak hozzá, hanem egyből kapcsoltak egy embert, aki mindig foglalkozott vele. Telefonos ügyintézésben gyakran használt mondatai: "Nem tudja? Akkor legyenszíves kapcsoljon valami értelmesebbet!" "Elküldtem önöknek levélben is. Remélem van ott valami írástudó." "Nem hívom vissza! Most hívom!" "És van a cégüknél olyan, aki tud valamit?"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ma-98
|
|
« Új üzenet #2247 Dátum: 2010. Január 21. - 12:25:12 » |
|
Megtörtént eset:
A bácsikát leküldi a boltba a felesége, hogy vegyen neki mosogatót. Az öreg a boltban keresgél egy darabig, majd odafordul az eladólányhoz és kérdezi: -Mondja kedves, hol találok "megy" mosogatót, mert az asszonynak az kellene? Az eladó először csak néz, gondolkodik, majd elkezdi faggatni az öreget: -Meggy illatúra gondol vagy kivonatút keres? A beszélgetésbe közbeszól egy másik vevő: -Nem Jaar-ra tetszik gondolni? Erre az öreg: Nem mindegy, hogy "megy" vagy Jaar?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jágerboy
|
|
« Új üzenet #2248 Dátum: 2010. Január 21. - 12:47:25 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindig lehet megtenni, amit kell, de mindig meg kell tenni, amit lehet.
|
|
|
Grey
Levél
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Új üzenet #2249 Dátum: 2010. Január 21. - 17:13:17 » |
|
Ember a feleségének:
-Öltözz asszony, megyek a kocsmába!
-Csak nem viszel magaddal?!
-Dehogy viszlek,csak lekapcsolom a fűtést.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|