|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5821 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 11:49:40 » |
|
Oks, értem... : Mit tudtok esetleg mondani az 1,8-as Suzuki Vitaráról? Van egy olyan is a hirdetésekben. Automata kivitel, 1.8 121Le Az én 1,6-os,benzines,kéziváltós, 3 ajtós Vitarám fogyaszt 8 és 10 között időjárási és terepviszonyok függvényében. Az 1,8-as automatát inkább nem tippelném meg. Bár az is régi tapasztalatom,hogy nem az üzemanyag ára szokott a legnagyobb tétel lenni. Itt az automata váltó tűnik a leggyengébb láncszemnek. Nekem legalábbis,akinek sosem volt olyan és nem is merném megvenni használtban.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5822 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 12:05:01 » |
|
Oks, értem... : Mit tudtok esetleg mondani az 1,8-as Suzuki Vitaráról? Van egy olyan is a hirdetésekben. Automata kivitel, 1.8 121Le Csak nem arra az izézöld színű csodára gondolsz a Hahun? 19 éves korára van benne 93 ezer kilométer!!! Na az az egy nem látszik rajta. Olyannak kéne lennie, mint a patika. De nem olyan. Hát még ha azokat a szép sötétzöld kerékjárati íveket lecsavaroznánk,akkor mit láthatnánk?
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5823 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 12:36:30 » |
|
Zusammen érvényes: osztrák-német terepjárót ne keress. Mind sz*rrá van rohadva Az olasz ütve-vágva van de a hibái látszanak, rohadni nem rohad. Főleg az észak-olasz... Ez sajnos tapasztalat, nem hallomás.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Janikafox
Vendég
|
|
« Új üzenet #5824 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 12:44:01 » |
|
Ha belegondolsz ez logikus is. Osztrák-német szinte csak télen használja, hóban-sárban. Nem dísztárgynak, mint én a Cherokeet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janikafox
Vendég
|
|
« Új üzenet #5825 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 12:53:44 » |
|
Kendtek is inkább elhozta vón a saját kis gasoline-nal működő hajtányát megmutatni a talira, mint itten fikázódik, kérem........... Nem fikázódok én Mestör. Csak azért említettem példaként, mert a cukros halászlé olyasvalami ami hasonlít az igazira, de qrvára más az íze . Eddig 6200 mérföldet mentem az enyémmel és jórészt elővárosi-városi forgalomban (Csömör-V. ker napi szinten) 12,3 - at fogyaszt. Szerintem egy dízel is bekapna közel tízet. Szerintem ez vállalható különbség. És ég és föld a 3.7-es benzines meg a 2.7-es dízel (kíváncsiságból kipróbáltam egyet) főleg járáskultúrában, arról nem is beszélve, hogy egy ekkora benzinmotort itthon nagyon nagy ügyességgel lehet csak tönkretenni és sokkal (feltételezem) olcsóbban is javítható a gázolajosnál. Egy offroad versenyző szerelőhöz járok, aki miután megvettem először hozzá se akart nyúlni. Most az a véleménye, hogy "utálom a benzinest, az automatát és az amerikai autót, de b+ ez egy qrva jó autó ".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5826 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 13:08:29 » |
|
Csak nem arra az izézöld színű csodára gondolsz a Hahun? 19 éves korára van benne 93 ezer kilométer!!! Na az az egy nem látszik rajta. Olyannak kéne lennie, mint a patika. De nem olyan. Hát még ha azokat a szép sötétzöld kerékjárati íveket lecsavaroznánk,akkor mit láthatnánk?
De arra... amúgy az a 93e km az mérföld és 150e körül van benne. Ezt már sikerült vele tisztáznom Nem volt vételi szándékom csak érdeklődtem Az igazság az, hogy keresek egy megfelelő autót, de nem igazán futottam eddig még bele... Automata kell legyen (sajnos...) és kb 70% közút - 30% terep. Ajánlottak már mindenféle SUV-kat, de nem igazán volt bennük bizadalmam... Tömören ennyi....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #5827 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 15:36:50 » |
|
Nem fikázódok én Mestör. Csak azért említettem példaként, mert a cukros halászlé olyasvalami ami hasonlít az igazira, de qrvára más az íze . Eddig 6200 mérföldet mentem az enyémmel és jórészt elővárosi-városi forgalomban (Csömör-V. ker napi szinten) 12,3 - at fogyaszt. Szerintem egy dízel is bekapna közel tízet. Szerintem ez vállalható különbség. És ég és föld a 3.7-es benzines meg a 2.7-es dízel (kíváncsiságból kipróbáltam egyet) főleg járáskultúrában, arról nem is beszélve, hogy egy ekkora benzinmotort itthon nagyon nagy ügyességgel lehet csak tönkretenni és sokkal (feltételezem) olcsóbban is javítható a gázolajosnál. Egy offroad versenyző szerelőhöz járok, aki miután megvettem először hozzá se akart nyúlni. Most az a véleménye, hogy "utálom a benzinest, az automatát és az amerikai autót, de b+ ez egy qrva jó autó ". OK.. és mi a túróért nem jössz már egyszer át ebédezni.... hogy szóban is megbeszéljük az élet ezen nagyon fontos kérdéseit??? Tudom, 130 méter qrva sok, de majd küldök érted Taxit Egyébként igazad van, a diesel Pajero eddig amit mértem kb. 10 országút és 14-15 mocsoknagydágvány. Így utólag sokkal jobb lett volna egy aranyos kis Vitara, de néha jó a nagy hely, mert ezt a batárt azért jobb pakolni. A Vitarához kellett volna akkor egy utánfutó.... Már nem is mérem, mi a fenének?, fogyaszt, amennyit fogyaszt.. ha valami miatt ezzel kell menni, akkor úgysem az asszony seggbosszantójával megyek... De a nagybüdös benzinesek tényleg sokkal jobban mennek ... vannak még halovány emlékeim az 5,7-es Grand Cherokee-ról....meg a 250-es Ford pickupról..... Qrva nagy járgányok az itthoniakhoz képest. :Emel0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5828 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 17:13:10 » |
|
De arra... amúgy az a 93e km az mérföld és 150e körül van benne. Ezt már sikerült vele tisztáznom Nem volt vételi szándékom csak érdeklődtem Az igazság az, hogy keresek egy megfelelő autót, de nem igazán futottam eddig még bele... Automata kell legyen (sajnos...) és kb 70% közút - 30% terep. Ajánlottak már mindenféle SUV-kat, de nem igazán volt bennük bizadalmam... Tömören ennyi.... Hát a Vitara az nagyon jó gondolat. Azt már nem tudom,hogy automatában mi a helyzet,mert úgy nem ismerem. De miért is kötelező opció az automata? A Samuraiom 87-es volt ezelőtt, a Vitara 93-as és jön megy,ahogy kell és ahol kell. Hazudnék ha azt mondanám néha nem kér ezt,azt,de messze nem annyit amennyit a korából következően sokan gondolnának. Pláne nem drágán és jókora választékból. Legnagyobb ellensége a vasoxid. De ha az rendben van,akkor már csak hajrá,menni kell vele. Jó,a kényelme (illetve annak hiánya) nem az igazi,de cserében nagy kihívásoknak meg tud felelni terepen. A második generációnak viszont már a kényelme is sokkal jobb. Summa,summárum én már ezután akkor is megmaradok a Suzukinál ha rámszakad valami istentelen nagy bank. Mondjuk egy vadiúj Vitara
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5829 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 17:20:17 » |
|
Hát a Vitara az nagyon jó gondolat. Azt már nem tudom,hogy automatában mi a helyzet,mert úgy nem ismerem. De miért is kötelező opció az automata? A Samuraiom 87-es volt ezelőtt, a Vitara 93-as és jön megy,ahogy kell és ahol kell. Hazudnék ha azt mondanám néha nem kér ezt,azt,de messze nem annyit amennyit a korából következően sokan gondolnának. Pláne nem drágán és jókora választékból. Legnagyobb ellensége a vasoxid. De ha az rendben van,akkor már csak hajrá,menni kell vele. Jó,a kényelme (illetve annak hiánya) nem az igazi,de cserében nagy kihívásoknak meg tud felelni terepen. A második generációnak viszont már a kényelme is sokkal jobb. Summa,summárum én már ezután akkor is megmaradok a Suzukinál ha rámszakad valami istentelen nagy bank. Mondjuk egy vadiúj Vitara Köszi! Azbautomata azért tényező, mert volt egy gerincműtétem és azóta a bal lábfejem érzéketlen (kuplung....) ami idővel visszaáll, de lehet, hogy hosszú idő....addig is vezetnék...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5830 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 17:48:17 » |
|
Köszi! Azbautomata azért tényező, mert volt egy gerincműtétem és azóta a bal lábfejem érzéketlen (kuplung....) ami idővel visszaáll, de lehet, hogy hosszú idő....addig is vezetnék... Sajnos a muszáj az nagy úr. Mielőbbi gyógyulást! Addig is jó keresgélést. Jó szórakozás ám az is.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5831 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 18:15:21 » |
|
Sajnos a muszáj az nagy úr. Mielőbbi gyógyulást! Addig is jó keresgélést. Jó szórakozás ám az is. Köszönöm szépen! Jó szórakozás azt már tapasztaltam... de azért bízom benne. hogy sikeresen megoldódik. SUV is lehetne akár, csak nem tudom azok terepjáró képességei milyenek....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
KBalázs
|
|
« Új üzenet #5832 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 22:35:48 » |
|
Mondjuk egy vadiúj Vitara Most vettünk Barcikán, szigorúan családi autónak. Látom a hirdetésben: 4*4 +600 eFt. Mondom szívem csücskének egyszuszra: "Nem is oly' sok az a többletke, és majd egyszer hét éves korában, amikor átvált vadászautóvá, akkor lesz egy kivvválóóó kocsikám. De ismerem magam. Már a vétel másnapján bemennék oda, ahová nem kéne..." No, summa summarum, nem lett négykerekes, hihetetlen önuralmamnak köszönhetően. Viszont, az autókhoz egyáltalán nem értve, de látva az árkategóriát, én nem hiszem, hogy az új Vitara anyagminőségben, és más fontos, a terepjárókat jellemző tulajdonságában tudná azt, amit egy pl. régi, vagy egy samuraj. De az is lehet, hogy tévedek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16603
|
|
« Új üzenet #5833 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 00:06:16 » |
|
Oks, értem... : Mit tudtok esetleg mondani az 1,8-as Suzuki Vitaráról? Van egy olyan is a hirdetésekben. Automata kivitel, 1.8 121Le RZoli egy automata váltós Vitarát használ vadászni, vele vedd fel a kapcsolatot. Amúgy is látott már kettőnél több suzuki
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5834 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 09:10:37 » |
|
Most vettünk Barcikán, szigorúan családi autónak. Látom a hirdetésben: 4*4 +600 eFt. Mondom szívem csücskének egyszuszra: "Nem is oly' sok az a többletke, és majd egyszer hét éves korában, amikor átvált vadászautóvá, akkor lesz egy kivvválóóó kocsikám. De ismerem magam. Már a vétel másnapján bemennék oda, ahová nem kéne..." No, summa summarum, nem lett négykerekes, hihetetlen önuralmamnak köszönhetően. Viszont, az autókhoz egyáltalán nem értve, de látva az árkategóriát, én nem hiszem, hogy az új Vitara anyagminőségben, és más fontos, a terepjárókat jellemző tulajdonságában tudná azt, amit egy pl. régi, vagy egy samuraj. De az is lehet, hogy tévedek.
Mondjuk én sem vadászni venném. Ez már nem terepjáró csak szerepjáró.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
|