wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #765 Dátum: 2010. Január 25. - 19:34:55 » |
|
A Huntert már láttam, az egyik vadászújságban is volt róla kép korábban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #766 Dátum: 2010. Január 25. - 19:35:31 » |
|
Igen Chevrolet Níva...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #767 Dátum: 2010. Január 25. - 19:39:38 » |
|
...és akkor ha már itt tartunk, egy másik keleti termék, az Aro Skorpion:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #768 Dátum: 2010. Január 25. - 19:42:05 » |
|
A hajtáslánc a Niváé, a motor, meg a kasztni Chevrolet. Állítólag kényelmes, és jó. Bár ha lúd, legyen kövér: UAZ Ha a Volgába bele tudják reszelni a 2,5ös dízel BMW motort, az UAZ-ba sem ártana. Azt hiszem ha vennék terepjárót, csak ez utóbbit. (bár ez egyelőre nem aktális)
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #769 Dátum: 2010. Január 25. - 19:45:28 » |
|
Aro? Nem is értem, hogy az erdészetek nálunk miért 6-7 milliós Hiluxot vesznek? (nem mintha nem lennének jók, csak extrém helyzetekre nem azok vannak kitalálva szerintem), ja és ebben pl. tényleg BMW dízel motor van.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #770 Dátum: 2010. Január 25. - 19:58:05 » |
|
Aro?
Nem is értem, hogy az erdészetek nálunk miért 6-7 milliós Hiluxot vesznek?
Megmondom én miért, hát "reprezentálni".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #771 Dátum: 2010. Január 25. - 19:59:38 » |
|
Fogalmam sincs, de a vám úgy tudom horror, meg azt hiszem nem EU mittudoménhányas a motorja (talán már euro 4 a minimum, amit be lehet hozni újonnan), így nem is tudom, hogy egyáltalán lehet-é, és ha lehet megérné-e behozni? De hétvégén megérdeklődöm. Nekem nagyon tetszenek. Az ARO cseh gyártmány, meg is kérik az árát, a fenti cirka 4, de inkább 5 millió. Viszont terepjáró minimál elektronikával, vasból.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #772 Dátum: 2010. Január 25. - 20:03:18 » |
|
Sas! Az Aro román "teknika". Íme mégegy keleti jószág, a Níva III.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #773 Dátum: 2010. Január 25. - 21:12:58 » |
|
Nagysas mit járkál ide a szomszédba?
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #774 Dátum: 2010. Január 26. - 10:06:34 » |
|
Nem rossz az ARO, de nekem akkor inkább ez kellene! Engem az UAZ-ok spártaiságára emlékeztet! Semmi fölösleges kütyü! Gyönyörűűű! http://www.honker.cz/engl/nabidka-42.php
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #775 Dátum: 2010. Január 26. - 12:37:34 » |
|
Nagysas mit járkál ide a szomszédba? 50-es Belarushoz szelepszárszimmeringért, meg egyeneshidas új 82-hez (ami 105 lovas) nyelestengelyért! Kis kíváncsi. Viccet félretéve Életem Értelme ottani születésű. Nálunk a medence nem úszó-, hanem Kárpát- Ok köszi, érdekelne, bár a Rangernek nincs párja Az Aro az nem cseh, hanem román A luxnak (pardon: Luxnak) nincs párja, az Aro román, de ez cseh!
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #776 Dátum: 2010. Január 26. - 12:46:22 » |
|
50-es Belarushoz szelepszárszimmeringért, meg egyeneshidas új 82-hez (ami 105 lovas) nyelestengelyért! Kis kíváncsi. Viccet félretéve Életem Értelme ottani születésű. Nálunk a medence nem úszó-, hanem Kárpát- A luxnak (pardon: Luxnak) nincs párja, az Aro román, de ez cseh!
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Urr Antal
Vendég
|
|
« Új üzenet #777 Dátum: 2010. Január 26. - 14:56:21 » |
|
Szia Kalcsob! Tetszetős masinák! Mekkora motor lehet bennük? Jól le van védve a karter, és látom, a kormányösszekötőt is Ügyesen a híd mögé helyezték. Ha van bennük diffizár, akkor biztos sokat tudnak. Az akciófotók között van pár jó kép. Azért jó az a merev híd elől, egy lengőkar azért nem tud akkorát mozdulni szerintem, hogy lekövesse a terepet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #778 Dátum: 2010. Január 26. - 15:10:16 » |
|
Szia Kalcsob! Tetszetős masinák! Mekkora motor lehet bennük? Jól le van védve a karter, és látom, a kormányösszekötőt is Ügyesen a híd mögé helyezték. Ha van bennük diffizár, akkor biztos sokat tudnak. Az akciófotók között van pár jó kép. Azért jó az a merev híd elől, egy lengőkar azért nem tud akkorát mozdulni szerintem, hogy lekövesse a terepet. Szia Anti! Megnéztem, 66 vagy 75 kw-os 2,5 Td Andoria (lengyel ) mocival szerelik és hátsó difizárat lehet gyárilag rendelni hozzá! Sajnos elég drágán mérik a cseh testvéreink, ahogy számolgatom, kinti áron is 6 milla fölött van és akkor még be is kell hozni! Pedig nagyon tetszik!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
Urr Antal
Vendég
|
|
« Új üzenet #779 Dátum: 2010. Január 26. - 15:19:46 » |
|
Nekem is nagyon tetszik. Képről nem tűnik nagynak a motor (jó helyen van az olajszűrő), de csalóka ezek szerint. Jó drága, annyit nem ér, azért már jó Nissan Terranot is lehet kapni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|