Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792582 alkalommal)
Viktor
Vendég
« Új üzenet #375 Dátum: 2009. Február 05. - 07:20:08 »

Az érzelmi faktor tényleg nagyon fontos.  A csili villi agyonpáncélozott Toyoták mellett legjobban a KIA Sportage volt ami leginkább a szívemhez nőtt-. Eleinte nagyon nem bíztam benne , Ki a fene hallott jó koreai autóról.  Fejvakarás Aztán nem bántam meg hogy ilyenünk is volt. gyozo Sok sz@r helyzetből kihozott bennünket mert nem feltűnő ellenben erős mint a bivaly, és jól gyorsult. Igénytelen volt mégis kényelmes. Két helyi szaki egy csavarhúzóval meg egy villáskulccsal bármit megszerelt rajta. Itt éppen a   3500m  magasan

Igen, emlékszem, amikor még azzal viccelődtek, hogy a sárgák kaKIA, de azóta ez a márka is elfoglalta a helyét a piacon.
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #376 Dátum: 2009. Február 05. - 09:55:34 »

Nézd, Koppány, minden szubjektív.
Az is, hogy miért írod a Swiftet következetesen Swittnek.
Nem biztos, hogy a szerelő a komplett cserét lustaságból javasolta (ez egyébként a 80%-ra jellemző...), hanem valódi szakmai okok alapján.


Tényleg nem biztos. Sokkal valószínűbb, hogy le akar húzni a köcsög.
Az azért nonszensz, hogy néhány filléres gumitömítés helyett vegyen az ember egy többtíz(száz)ezres alkatrészt. Vagy a tíz perc alatt kicserélhető, háromszáz forintos zárrugó helyett ötvenezerért egy komplett zárszet aminek a cseréjére kiírnak három munkaórát...
És még sorolhatnám...
Márkaszervíz sucks...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #377 Dátum: 2009. Február 05. - 10:15:48 »

Tényleg nem biztos. Sokkal valószínűbb, hogy le akar húzni a köcsög.
Az azért nonszensz, hogy néhány filléres gumitömítés helyett vegyen az ember egy többtíz(száz)ezres alkatrészt. Vagy a tíz perc alatt kicserélhető, háromszáz forintos zárrugó helyett ötvenezerért egy komplett zárszet aminek a cseréjére kiírnak három munkaórát...
És még sorolhatnám...
Márkaszervíz sucks...

Feri, én mindíg átnézek a lövészárok másik oldalára is.

Veszel egy bringát, újat, szépet.
Három hónap múlva hallod, hogy mittomén, zúg a váltód.
Vissza, márkaszerviz, garanciális javítás.
Mondja a fellah, hogy kicserélné a csapágysort,meg fog javulni.
Erre Te:

NEM! CSERÉlJÉK KI AZ EGÉSZ VÁLTÓT!!GARANCIÁS!

Erre mondom, hogy minden szubjektív.
Nekem is van olyan szerelőm, akinek kényelmesebb az új alkatrészt kivételezni a raktárból és beépíteni.
De van olyan is, aki hajlandó fél órát pettingelni egy tömítéssel és töredékköltségből tökéletesen orvosolni a problémát.

A pettingelős még a mai napon is a telepemen dolgozik.

 :turbanos
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
koppany26
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88


« Új üzenet #378 Dátum: 2009. Február 05. - 17:53:44 »

Szervusztok!
Az alkatrész kereskedelmi boltokban, a katalógusban az általam keresett alkatrész nem szerepelt, ezért voltam kénytelen a KIA Márkakereskedéseket felkeresni.Állítólag az Ö gépükben csak a komplett szerepel, kivéve a fent említett szervizt, aki tudta, hogy darabonként is be lehet szerezni. Az alkatrészre visszatérve valóban meglepődtem, hogy a gyári csomag korrekt felszerelésű, nem néztem volna ki a koreai cégből!
A hibás alkatrész ötvényből készült, az ellen darabja pedig acélból. Az off-roodos barátom autószerelő, én szerszámkészítő vagyok, ketten csak érünk egyet, hogy elbíráljuk, hogy nem kopletten kell cserélni az alkatrészt. Ez az a fenmaradó 20 %, és nem kell " egy új nő" . :turbanos
 
Naplózva
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #379 Dátum: 2009. Február 05. - 18:28:48 »

Sziasztok!
Ma ismét bizonyított a Steyer! A vadőrünk telefonált,hogy elakadtak a szórón,miután lerakták a silót,ha ráérnék próbáljam meg kihuzni az autójukat.
Persze ráértem és indultam is.Útközbe azon gondolkodtam,hogy Nívával hogyan szállította a sílót,de legfőképp az nem tetszet,hogy még meg is sülyedtek.
Az aggodalmam valóra vált,mert a dagonyává változott szóró közepén egy IFA billencs vesztegelt.A feladat adott,tengelyig sülyedt IFA elsőhajtás nélkül.
Egy lánccal összekötöttük a két járművet,utána a csörlőt kikötöttem egy fához,és hajrá.Két probálkozás nem sikerült,mert a fára tekert kötél elszakadt.Harmadikra aztán betettem egyes felezőbe,elsőhajtás,difizár,csörlő,és a szerelvény szépen lassan kiaraszolt.
Közben akadt nézőközönség,egy erdész és néhány favágó személyében.Sajnos fogadást nem kötöttünk,de roppant elégedett vagyok a technikával!

Csináltam néhány képet a telefonommal,esetleg ha valaki segítene,akkor elküldeném neki a képeket.
Naplózva
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #380 Dátum: 2009. Február 05. - 22:37:27 »

Naplózva
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #381 Dátum: 2009. Február 05. - 22:39:02 »

Naplózva
Taser
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149

"“ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”"


« Új üzenet #382 Dátum: 2009. Február 06. - 09:13:10 »

Szia Troja

Én azt látom a képen, hogy az IFA  lánccal  tolja a Steyert !  Bion Bion Bion

Egyébként ez a Steyer egy  kiköpött Mercedes  Fejvakarás Bion Bion Bion.
Naplózva

A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem.
Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #383 Dátum: 2009. Február 06. - 09:18:53 »

Szia Troja

Én azt látom a képen, hogy az IFA  lánccal  tolja a Steyert !  Bion Bion Bion

Egyébként ez a Steyer egy  kiköpött Mercedes  Fejvakarás Bion Bion Bion.
Nem...a Merci a kiköpött Steyr...
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Viktor
Vendég
« Új üzenet #384 Dátum: 2009. Február 06. - 09:19:19 »


Egyébként ez a Steyer egy  kiköpött Mercedes  Fejvakarás Bion Bion Bion.

Nem csoda, mert az összes G-Mercit ott gyártották egy időben a Steyrnél Grazban. A hazai piacon pedig Steyr-Puch márkajel alatt hozták forgalomba.
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #385 Dátum: 2009. Február 06. - 09:47:41 »

Nem csoda, mert az összes G-Mercit ott gyártották egy időben a Steyrnél Grazban. A hazai piacon pedig Steyr-Puch márkajel alatt hozták forgalomba.
Szerintem ez Tasernek új...
Ami viszont nem tetszett az általam tesztelt Steyr-ben az az, hogy csak egy hátsó zár volt benne...
A G-ben minimum kettő van... Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #386 Dátum: 2009. Február 06. - 10:21:23 »

Szerintem ez Tasernek új...
Ami viszont nem tetszett az általam tesztelt Steyr-ben az az, hogy csak egy hátsó zár volt benne...
A G-ben minimum kettő van... Ördög
A Steyerbe is lehet tenni elsőt is,csak pénzkérdés!
Naplózva
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #387 Dátum: 2009. Február 06. - 10:32:18 »

A csörlőről még annyit,hogy 24v-os,és 10t-ás.A kereskedelemben kapható vontatóköteleket úgy tépi,mint a cérnát.
A fához egy 5t-ás vontatókötelet tekertünk,aminek a kampóit játszi könnyedséggel tépte le.
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #388 Dátum: 2009. Február 06. - 12:52:45 »

Troja!  Igen
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #389 Dátum: 2009. Február 06. - 14:16:42 »

Ez nagyon szigorú Troja! Igen Igen

Jól látom, hogy ez egy osztrák Bundesheer jármű volt?
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: