Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792623 alkalommal)
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #360 Dátum: 2009. Február 01. - 19:25:36 »

Tehát megintcsak úgy érzem, a Terrano a király  Nyihi Táncol
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Sam6
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1732



WWW
« Új üzenet #361 Dátum: 2009. Február 01. - 19:27:41 »

Azért a Vitara se rossz Táncol
Naplózva

"A vadászat számomra egy életre szóló ösztönös elhivatottság"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #362 Dátum: 2009. Február 01. - 19:29:58 »

Azért a Vitara se rossz Táncol

 Kacsint
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Dudu
Tacskós
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 328



« Új üzenet #363 Dátum: 2009. Február 01. - 19:33:18 »

Azért a Vitara se rossz Táncol

Azért a Niva sem rossz, csak arra kell használni (ezt is) amire való  Táncol
Naplózva

Dávid
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #364 Dátum: 2009. Február 01. - 19:45:58 »

Tehát megintcsak úgy érzem, a Terrano a király  Nyihi Táncol

Hány km-t vezettél nehéz terepen, susnyában Terranoval, hogy ezt ilyen kategórikusan leírtad?  Ördög
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #365 Dátum: 2009. Február 01. - 19:56:17 »

Hány km-t vezettél nehéz terepen, susnyában Terranoval, hogy ezt ilyen kategórikusan leírtad?  Ördög

Háttértörténet: a Terrano minden vágyam nem kimondottan mint terepjáró, hanem mint autó tekintetben. Azzal egyébként vadászni is eljárhatnék, nem úgy mint a Clioval... Szóval viccnek szántam a dolgot, ha félreérthető volt, lnézést. Sokan ismernek itt ezzel a Terrano-őrületemmel együtt...
Egyébként egy emelt 3.3 Patrollal sokat jártam terepen, feladta volna a leckét sok "igazi" terepjárónak.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bandi
Vendég
« Új üzenet #366 Dátum: 2009. Február 01. - 22:18:34 »

Nekem is, és Antinak is.
3000-en megy 110 km/h.-val.
Ranger ugyan ez.
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #367 Dátum: 2009. Február 01. - 23:31:35 »

Ez megint egy örökzöld téma. Mi a jobb? Soha sem lesz igazság.
Saját terepjáró tapasztalataim:
Trabant kombi. Olcsó volt, más nem volt annyi pénzért, befért a gímbika is. Hóban, mély talajon a felnin átfűzött kutyalánccal általában kikecmergett. Akatrészprobléma nem volt, mert nem ment tönkre. Három évig használtam.
-Lada Níva 1,6. 88-ban ötévesen, maga az álom. Volga felnikkel dögös, csajozós verda…  eredeti gumikkal nagyon jól szuperált terepen. Gázüzemben működött, akkoriban nem éppen legális módon. Baja, a kardánkereszteknek volt, + komplett váltócsere, meg rohadt nagyon. 92-ben Suzuki jött a házhoz, SJ-413, nyitott. Bikini toppal még jobb, csajozós járgány. Jóvanna… akkoriban ezek fontosabb szempontok voltak, mint a vadászat… egy évig volt nálam, gyári gumikkal, semmi panasz, jól járt, aki megvette.
93-ban jött a házhoz a szerelmem, egy egyéves GR Patrol 2,8 TDi  személyében. Fullextrásan, végigcsövezve, gyári gumikkal. A legjobb csajozós járművem volt…. Jovanna.
Kerültek rá Ficsóros extraterep gumik, mindenhonnan kihozott. Fő baja, hogy kicsi volt a raktér hátul (3 ajtós), no meg a nálam eltöltött 12 év alatt nagyon lepusztult. Dizájn és motor maradt okés, de a futómű és kormányalkatrészek hullottak, mint a falevél.  Tízévesen 120 ezernél egy téli, töviggázas kaptatón ledaráltam a terepváltó bordástengelyét. Rotterdami konszigraktárban volt, potom akkori 550 ezerért. Érthető okokból nem éltem a lehetőséggel, kocsit leállítottam (volt már akkor másik családi autóm) bordástengelyt kiszereltem, a minta alapján a helyi szerszámgéplakatos kireszelte 30 ezerért meg 10 liter borért. Tökéletesen működött. Ezt követően lelopták mindkét, első tengelyen lévő terepkihajtás rögzítőjét. Ezt nem tudtam megbuheráltatni, balos volt Rotterdamban, jobbos Japánból jött jó két hét alatt. Akkor már volt euró, darabja 1200-ba került.
Kormányösszekötő is tönkrement 120 ezernél. Gyári lett volna gyenge 300 ezer,   buhera után egy éppen passzoló  Zsuk gömbfejt  építettünk be.  Költség 3 ezer forint.
2005-ben jött el a Pickupok  ideje, egy megkímélt Ford Ranger formájában.
Ekkor már nem kellett csajozni, de méhkaptárakat, tüzelőfát hordani annál inkább. A Ford tökéletesen teljesített, mindezek mellett pedig tökéletes menettulajdonságokat nyújtott. Szerintem a Ford terepképessége nem maradt el bármi típusétól.
Mára maradtam a márkánál és egy hároméves Rangerem van, de állítom, hogy számomra tökéletes. BFG-MT gumikkal mindenhonnan kihoz, elviszek vele 4 NB Rakodó kaptárt. Van benne ABS, Airbag, klima. Szóval jól érzem magam benne terepen és országúton 130 km/h-nál egyaránt.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
fabrigo
erdész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 313



« Új üzenet #368 Dátum: 2009. Február 01. - 23:50:24 »

Wetzlar!

Félreértelmeztem a kijelentésedet "fogralmazza" :Mosolyog

Fabrigo
Naplózva

Olyan a békéért harcolni, mint a szüzességért dugni.
kisvador
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


« Új üzenet #369 Dátum: 2009. Február 03. - 19:59:13 »

"Gyári lett volna 300 ezer,buhera után egy éppen passzoló Zsuk gömbfejet építettünk be.Költség 3 ezer forint." gyozo Anyám!Behalok OOO Terepen minden autó iszonyatosan amortizálódik,az olcsóbb kevesebből javítható,a drágább többől.A haveromnak most ment szét a sziklán egy BF,sajna tropára,javíthatatlanul.A platós UAZomban 3 éve ropog az első féltengely,ropogjon még 3 évig,és jól jártam.
Naplózva
koppany26
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88


« Új üzenet #370 Dátum: 2009. Február 04. - 20:13:23 »

Szerbusztok! Mikor minket is elért az autópálya építés, a Suzuki Swit-t kénytelen voltam lecserélni terepjáróra, mivel már mással nem lehet a terepet megközelíteni. Suzuki Vitarát szerettem volna, de a beszámítás rendkívül kedvezőtlenül alakult. Ezért úgy döntöttem, hogy veszek egy Nivát. Elég sokat megnéztünk, mire kiválasztottunk egy l988-as benzin-gázost. Haza fele jövet 30 km után a vízpumpa megadta magát. Szégyenszemre a Suzukival huzattuk haza. Bion Rendbe rakattam, vadrács került rá hátulra, csomagtartóba a gáztartályt bedobozoltam, a két vizsla csak úgy ugrott fel a tetejére.A Siwtet sikerült eladnom, mivel két autót nem akartam fenntartani. Igazhogy a Nivához nem drágák az alkatrészek, de folyamatosan igényelte. A gázfogyasztással kapcsolatosan: 20-22 l volt a városban, terepen. Mivel a kasznira egy kis lakatos munka, illetve fényezés is ráfért volna, el kellett döntenem, hogy megcsináltatom és lesz egy öreg autóm, vagy veszek egy Vitarát. Egyik autószerelő vadász barátom mondását idézem most: " a Niva elszegényít..."
 Okos Eladtam a Nivát, elmentünk több helyre Vitarát nézni, egyik pusztultabb volt, mind a másik!
Az egyik kereskedésbe keresztül estem egy Kia Sportage-n. mivel az ára jó volt, de féltem tőle, mint a tűztől, ezért szakműhelybe szerettem volna megnézetni, sem az érdi Kia, sem az Autóklub nem kívánt segíteni a dologba, végül találtam egy műhelyt, ahol műszakiztatnak is.Ők nagyon korrektek voltak,árban is Mind az öt ember segített, ez egyik mért, a másik emelt, a hármadik rázta az alját...stb.
A főnökkel elvoltunk próba uton, végül is nem találtunk hibát benne. Annyi tűnt föl neki, hogy elég jó megerősített az autó.Vettem rá Goodyear AT-s gumit Egyszer észre vettem, hogy a féltengely szabadonfutóval gondok vannak, mivel kapcsoltam az összkereket és kattogot. Megkerestem egy-két szakboltot, Kia-szervizet, 90.000 Ft-ról meséltek. Mivel meggyőzödtem róla, hogy a helyi szervizben hótra nem értenek hozzá, Vállat von ezért egy off-rood-s barátom szedte szét. Egyértelmű volt, hogy ez nemcsak kompletten javítható, mint ahogy a szervizek modták, hanem egységenként igen ésszerű módon szétszedhető, és cserélhető minden. Hosszas keresgélés után eljutottam a dunaharaszti Kia szervizhez, ahol rögtön tudták, hogy miről is beszélek, megerősítettek benne, hogy minden alkatrésze külön is megrendelhető. Mellékesen jegyzem meg, hogy nálunk a komplett rész 50.000 Ft-ba került volna. A megrendelt alkatrész postaköltséggel együtt nem volt 10.000Ft.Mivel a tulaj is vadász ezért kedvezmény is adott
A javittó készletbe gyárilag volt csomagolva az alkatrész,a zégergyűrű, alátét, +zsír.
A mi terepviszonyainknak ez az autó kompromiszumokkal, de megfelel országúti használatra, pedig megfelel egy családi autonak bőven elférünk benne.Már három éve ez a mindenes autóm
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #371 Dátum: 2009. Február 04. - 20:41:57 »

Azért valljuk be a mai autószerelők is rendesen elk.rvultak, ők már nem olyanok akik szeretnek igazán szerelni. (persze tisztelet a kivételnek)
Nekik is jobban esik megrendelni a komplett alkatrészt betenni, aztán rámondani, hogy ez bizony ennyibe kerül, te meg nem tudsz mást csinálni, kifizeted...aztán meg az öreg autóra rámondja, hogy "elszegényít".

...és abban is megegyezhetünk, hogy egy Sportage közelsem ugyanaz a kategória mint a Níva.  Kacsint
Sem terepen ütve-vágva, sem országúton kényelmi szempontokból. Mosolyog
Naplózva
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #372 Dátum: 2009. Február 04. - 21:09:58 »

Nézd, Koppány, minden szubjektív.
Az is, hogy miért írod a Swiftet következetesen Swittnek.
Nem biztos, hogy a szerelő a komplett cserét lustaságból javasolta (ez egyébként a 80%-ra jellemző...), hanem valódi szakmai okok alapján.
Néhány példa:
Kilyukad a kipuffogód.
Lehet, hogy Ladikos Lacibácsi kétezerért meghegeszti, sőt, lehet, hogy a szakszerviz is ezt javasolja. Viszont, ha már a rozsdához hegesztik a rozsdát, akkor olyan sok értelme nincs.
Befosik a féked.
Lehet mókuskodni, hogy a főfékhengerbe veszel egy felújító szettet, de semmi nem grantálja, hogy az ambuláns beavatkozás hosszú távon eredményre vezet.

Mivel azt írod, hogy " Mivel meggyőzödtem róla, hogy a helyi szervizben hótra nem értenek hozzá", Neked adok igazat, bár nem tudom, mire alapozod ezt, ill. azt sem, hogy milyen szervizben jártál.

Mondok mégegyet:
Elájultál attól, hogy a "A javittó készletbe gyárilag volt csomagolva az alkatrész,a zégergyűrű, alátét, +zsír."

Námbör ván: a javító, az egy "t".
Tú: Találkoztam már olyan féltengely-gumiharang felújító szettel, ahol minden egyben volt, harang, bilincs, zsír. Csak éppen zsír egy kis tubussal. Erre mondta a mester, hogy mivel a g.csuklónak állandó kenésben kell mozognia, 1/2-3/4 KILÓ zsírt kell odaszuszakolni.
A kis tubust meg kidobta a kukába.

Kereskedelmi szempontból ha vizsgálom, amit leírtál, nem vagyok benne biztos, hogy megéri-e, hogy darabonként cserélünk ki alkatrészeket azonos funkció-területről.

Profán példa: frigid a nőd.
Először kicserélteted a cicijét. Nem jó. Aztán a G pontját. Az sem az igazi. Jön az agya. Ez sem oké. Elküldöd wellness-loch ness, stb. kúrára.
Csak nem jön össze a nász....
NEM LETT VOLNA EGYSZERŰBB ÉS OLCSÓBB EGY ÚJ NŐ??

 :turbanos
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
Viktor
Vendég
« Új üzenet #373 Dátum: 2009. Február 04. - 22:16:12 »

NEM LETT VOLNA EGYSZERŰBB ÉS OLCSÓBB EGY ÚJ NŐ??

 :turbanos


No és az érzelmi faktor?  Figyelmes olvasás Vigyorog
Naplózva
Taser
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149

"“ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”"


« Új üzenet #374 Dátum: 2009. Február 05. - 00:00:43 »

Az érzelmi faktor tényleg nagyon fontos.  A csili villi agyonpáncélozott Toyoták mellett legjobban a KIA Sportage volt ami leginkább a szívemhez nőtt-. Eleinte nagyon nem bíztam benne , Ki a fene hallott jó koreai autóról.  Fejvakarás Aztán nem bántam meg hogy ilyenünk is volt. gyozo Sok sz@r helyzetből kihozott bennünket mert nem feltűnő ellenben erős mint a bivaly, és jól gyorsult. Igénytelen volt mégis kényelmes. Két helyi szaki egy csavarhúzóval meg egy villáskulccsal bármit megszerelt rajta. Itt éppen a   3500m  magasan
Naplózva

A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem.
Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: