Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792609 alkalommal)
Yonas
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Új üzenet #7635 Dátum: 2022. November 30. - 18:58:09 »

Én hasonló körülmények között Michelin Latitude Cross-t használok. Bónuszban négyévszakos is (bár hivatalosan nyárinak mondják, benne van az M+S jel), és 80-100 eKm-t elmegy egy szett.
Nyilván nem egy Kaiman, de szerintem - a vázolt szempontrendszerben - a fő szempont az országúti képesség, senki sem szeret magyarázkodni, hogy miért kell lámpát cserélni egy hosszabb fékút miatt.  OOO

Köszönöm! Téliben használom a Latitude Alpint, azzal meg vagyok elégedve ezért is gondoltam a cross climate 2-re az is 4 évszak plusz 3 hegycsúcs  és egész hasonló a mintázata Mosolyog de megnézem akkor a latitude cross-t is mert a másikról csak olvastam de még konkrét tapasztalatot senkitől sem kaptam.

 Emelem

Naplózva

“Mond, miért hiszed, hogy nincs más csak az ember?
És értelmetlen, minthogy másként él,
Ha lábnyomába lépsz egy idegennek,
Látod azt, mit nem hittél, hogy nem hittél”
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #7636 Dátum: 2023. Február 21. - 08:06:51 »

https://totalcar.hu/magazin/gumipor/2023/02/20/megvolt-hogy-dacia-duster-1984-ota-van-/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
csvarasdy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új üzenet #7637 Dátum: 2023. Március 21. - 09:02:38 »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy használ-e valaki a csapatban fóliázott autót vadászni? Ha igen, mennyire elégedett vele illetve tartósságával?
Vmi erősebb, matt fóliával gondoltam "átszinezni" a kis dobozost (fehér Jimny).

Előre is köszönöm!
Naplózva
kofedr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új üzenet #7638 Dátum: 2023. április 10. - 02:29:53 »

Tisztelt Urak!

Használ-e valaki YOKOHAMA GEOLANDAR A/T G015 gumit?
Ha igen, milyen tapasztalatai vannak vele kapcsolatban?

Üdvözlettel: KF
Naplózva
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7639 Dátum: 2023. április 11. - 09:59:45 »

Tisztelt Urak!

Használ-e valaki YOKOHAMA GEOLANDAR A/T G015 gumit?
Ha igen, milyen tapasztalatai vannak vele kapcsolatban?

Üdvözlettel: KF

Szia! Első generációs HONDA CR-V-n használtam két évig. Nekem nagyon bevált, mély sárban is jól tette a dolgát.
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7640 Dátum: 2023. április 11. - 18:15:58 »

Tisztelt Urak!

Használ-e valaki YOKOHAMA GEOLANDAR A/T G015 gumit?
Ha igen, milyen tapasztalatai vannak vele kapcsolatban?

Üdvözlettel: KF
Hóban brutál jó.
Nem feneketlen sárban egész használható.
Oldaltartása nem sok van, de ennek ellenére egészen jól lépegetett keréknyomból ki-be.
A VW Taromról azért került le, mert az erdészeti gépek után összeb.szott utakkal nem bírt.
És keveselltem az oldaltartását is.
Nem hivatásos vadásznak szerintem teljesen megfelelő.
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
kofedr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új üzenet #7641 Dátum: 2023. április 11. - 20:34:54 »

Hóban brutál jó.
Nem feneketlen sárban egész használható.
Oldaltartása nem sok van, de ennek ellenére egészen jól lépegetett keréknyomból ki-be.
A VW Taromról azért került le, mert az erdészeti gépek után összeb.szott utakkal nem bírt.
És keveselltem az oldaltartását is.
Nem hivatásos vadásznak szerintem teljesen megfelelő.

Nagyszerű, köszönöm az infót!
Naplózva
hegyomlás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



« Új üzenet #7642 Dátum: 2023. április 17. - 17:15:13 »

Sziasztok!

Adott a Nissan terrano 2 esem!A következő jelenség jött elő rajta, gáz adáskor illetve motorfeknel is egy fémes rezonancia hallható valahonnan előről!
Arra gondoltam hogy a haspancel hozzáerhet valamihez és az rezonal!
Autószerelő egyenlőre nem találja meg a hibát!
Ötletek?
Köszönöm! Emelem
Naplózva
Lorka
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Koma


« Új üzenet #7643 Dátum: 2023. Május 13. - 14:20:15 »

Van itten valaki aki a tetőcsomagtartók ismerője?
Adott az auto (d-max) és nincs rajta ez a tetőkorlát. Azt mondták, hogy ezt a tető szélbe ajtónál kpaszkodós fajtát lehet rárakni.
Az látszódik, hogy van egy gumi tömítéssel rendelkező sáv a tetőn de mielőtt kiberhelem jó lenne megtudni, hogy ez az a hely amibe lehet akár utólag korlátot felrakni, azaz kvázi félig elő van készítve vagy ez valami sínszerű?
Mielőtt nekiállnék berhelni jo lenne tudni hogy valaki vágja e ezt


Köszi
Naplózva

Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #7644 Dátum: 2023. Május 13. - 18:58:15 »

Van itten valaki aki a tetőcsomagtartók ismerője?
Adott az auto (d-max) és nincs rajta ez a tetőkorlát. Azt mondták, hogy ezt a tető szélbe ajtónál kpaszkodós fajtát lehet rárakni.
Az látszódik, hogy van egy gumi tömítéssel rendelkező sáv a tetőn de mielőtt kiberhelem jó lenne megtudni, hogy ez az a hely amibe lehet akár utólag korlátot felrakni, azaz kvázi félig elő van készítve vagy ez valami sínszerű?
Mielőtt nekiállnék berhelni jo lenne tudni hogy valaki vágja e ezt


Köszi

Szia Lorka!

https://www.trip-tec.de/dach-quertraeger-heavy-duty-rhino-rack-fuer-isuzu-d-max-ab-bj.-2021-doka-43jc00568?c=4893

Itt sok félét találsz.
Szerencsére nem az "ajtóperembe kapaszkodós", hanem ott a gumik alatt lesz neki fix rögzítési pont.

 :WA
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Lorka
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Koma


« Új üzenet #7645 Dátum: 2023. Május 14. - 15:45:50 »

Köszi a segítséget skacok!


Kacsint
Naplózva

Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7646 Dátum: 2023. Május 29. - 10:24:18 »

Üdv Urak!
A német bérlő cimborámnak tegnap hoztak egy öregecske, de nagyon jó állapotban lévő Hyundai Gallopert.
Automata a táltos, de nekem eléggé kínai, hogy némelyik fokozat mit jelent rajta.
Amivel tisztában vagyok, az a P, R, N és a D állás.
De van még egy 2 és egy L fokozat is.
Ők vajon mire szolgálnak?

Illetve van egy tekerentyű a váltó közelében, Auto és Low lehetőségekkel.
Ennek a szerepe is oly ködös előttem, mint Albion…

Aki tud ezekről hitelt érdemlő infót, legyen szíves segítsen ki😁
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Borzgróf
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 673


« Új üzenet #7647 Dátum: 2023. Május 29. - 10:45:30 »

Üdv Urak!
A német bérlő cimborámnak tegnap hoztak egy öregecske, de nagyon jó állapotban lévő Hyundai Gallopert.
Automata a táltos, de nekem eléggé kínai, hogy némelyik fokozat mit jelent rajta.
Amivel tisztában vagyok, az a P, R, N és a D állás.
De van még egy 2 és egy L fokozat is.
Ők vajon mire szolgálnak?

Illetve van egy tekerentyű a váltó közelében, Auto és Low lehetőségekkel.
Ennek a szerepe is oly ködös előttem, mint Albion…

Aki tud ezekről hitelt érdemlő infót, legyen szíves segítsen ki😁

Gyors guglizás eredménye:

A L-re azt találta, hogy Low, azaz alacsony, mindíg a lehető legkisebb fokozatot hasznája: kis sebesség, pörög a motor de húz is. Nehéz vontatmány húzására, nehéz terepre, jeges-havas útra javasolják, illetve motorfékhez.
A 2-re azt írják, csak az első két fokozatot használja, mint az előző de nem kapcsol kettes felé.

a tekerentyű még ködös........
Naplózva
Gewehr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1406



« Új üzenet #7648 Dátum: 2023. Május 29. - 12:07:29 »

Üdv Urak!
A német bérlő cimborámnak tegnap hoztak egy öregecske, de nagyon jó állapotban lévő Hyundai Gallopert.
Automata a táltos, de nekem eléggé kínai, hogy némelyik fokozat mit jelent rajta.
Amivel tisztában vagyok, az a P, R, N és a D állás.
De van még egy 2 és egy L fokozat is.
Ők vajon mire szolgálnak?

Illetve van egy tekerentyű a váltó közelében, Auto és Low lehetőségekkel.
Ennek a szerepe is oly ködös előttem, mint Albion…

Aki tud ezekről hitelt érdemlő infót, legyen szíves segítsen ki😁

Üdv!

Február óta beléptem az autómata váltósok világába is, azóta barátkozom vele. Igaz én egy TLC-vel, de a koncepció hasonló. Nálam 1-4 ig van a lehetőség, ez terepen vagy emelkedőn fel, illetve lejtőn ereszkedésnél hasznos. Nem engedi feljebb váltani,   az adott fokozatnál. Illetve van a 2ndr start funkció, az alapból kettesben inditja az autót, szintén terepen hasznos szarsá..., akarom írni funkció.
A tekerős bigyó, az valószínűleg az összkerékhajtás módját állítja (Nekem ilyen hálistennek nincs, de láttam már ilyet).

 Emelem
Naplózva

Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
Janika78
Erdő
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Új üzenet #7649 Dátum: 2023. Augusztus 02. - 11:51:55 »

Jó napot. Kellene egy autó olyan mindenes ami azért  elboldogul terepen is. Grand Vitara 2006-os  1.9 ddis dízellel van valakinek esetleg tapasztalata? Vagy valami javaslat?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511 512 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: