Oldalak: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792599 alkalommal)
FeCZo
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új üzenet #7530 Dátum: 2022. Május 03. - 13:49:58 »

Sziasztok!

Hátha keres valaki egy rendszámos, műszakis, bevadászott frankó kis Samurait.  Kacsint

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/sj_samurai/suzuki_sj_samurai_santana_cabrio_-_hard_top-18207698

Ha magadra ismertél, hívj bizalommal!  Igen

Vadászüdv  Emelem
Naplózva

" Azért lehetsz ma vegán, mert az őseid vadásztak. "
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7531 Dátum: 2022. Június 08. - 10:27:40 »

https://telex.hu/kulfold/2022/06/07/vkontakte-vk-menedzserek-baleset-tundra-sarkkor
Rosseb gondolná, hogy ilyen érzékenyek ezek a szimpatikus kis vasak... Fejvakarás
https://sherpglobal.com/#aboutus
Vagy az ukránok bosszúja... Vigyorog A cég Kijevben van bejegyezve... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7532 Dátum: 2022. Július 01. - 15:52:20 »

Hátha érdekel vkit itt a Fórumon:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/nissan/terrano/nissan_terrano_ii_2.7_tdi_sr-18305083#sid=0725909e-6f71-478f-9d29-314261c2ef0c
(én autóm)
Naplózva
harkazoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284


« Új üzenet #7533 Dátum: 2022. Július 13. - 13:04:33 »

Sziasztok!
Jager74 hirdetésének apropóján.
Megnéztem a Terranoját, és tényleg jó állapotúnak tűnik.
Többektől is olvastam, hogy például a Terrano II 2.7 TDi egy jó, megbízható, strapabíró motorral rendelkező konstrukció.
Mindezektől függetlenül, általánosságban is érdekelne, hogy mennyire szabad megvenni egy 20-25-30 éves terepjárót, a gazdaságosságra tekintettel?
Ilyen korú járművekhez például mennyire lehet még alkatrészeket szerezni?
Mik az általános üzemeltetési tapasztalatok ilyen korú gépeknél?
Előre is köszi a megosztott tapasztalatokat, véleményeket.
Zoli


Naplózva
harkazoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284


« Új üzenet #7534 Dátum: 2022. Július 13. - 14:41:31 »

Pontosítok, mielőtt félreértés lenne belőle: nem a Terranot néztem meg, hanem a hirdetést, illetve az ottani fotókat.
Naplózva
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7535 Dátum: 2022. Július 13. - 17:33:01 »

Sziasztok!
Jager74 hirdetésének apropóján.
Megnéztem a Terranoját, és tényleg jó állapotúnak tűnik.
Többektől is olvastam, hogy például a Terrano II 2.7 TDi egy jó, megbízható, strapabíró motorral rendelkező konstrukció.
Mindezektől függetlenül, általánosságban is érdekelne, hogy mennyire szabad megvenni egy 20-25-30 éves terepjárót, a gazdaságosságra tekintettel?
Ilyen korú járművekhez például mennyire lehet még alkatrészeket szerezni?
Mik az általános üzemeltetési tapasztalatok ilyen korú gépeknél?
Előre is köszi a megosztott tapasztalatokat, véleményeket.
Zoli



Szia!
Szerintem így csomagban nem lehet ezt vizsgálni, hogy "20-25-30 éves terepjáró"  Níva, vagy Toyota? Lepukkant, vagy jól karbantartott? stb. Az adott terepjárót kell megvizsgálni, tisztában lenni a típus hibáival. Egy ilyen öreg vasnál a rohadásra kell nagyon odafigyelni, mert manapság nem találni lakatost aki megcsinálná, ha meg igen akkor annyiért, hogy azt nem akarod kifizetni egy 25 éves kocsira. Nekem egy autószerelő barátom azt mondta, hogy terepjárónál nem a kort nézzük hanem az állapotot. Egy 25 éves jól karbantartott, viszonylag kevesett futott, jó állapotú toyotával még ki tudsz menni a világból kétszer gond nélkűl. Csak nehéz ilyet kifogni. A terranót én nem ismerem, de én nem hallottam túl sok rosszat róla, csak azt hogy sokat eszik. (jelentsen ez bármit is  Vigyorog) Alkatrész nagyjából van mindenhez, bontott is utángyártott is és gyári is.
Szerintem elöszőr olvasgass utána, és döntsd el, hogy pontosan mit szeretnél. (Majdnem minden típusnak van FB csoportja, vagy fórum, ahol tájékozódhatsz.)Aztán indúlhat a keresgélés. Jellemzően nem érdemes a kiválasztott típusból az alsó polcról válogatni, érdemes inkább drágábban egy tényleg jó állapotút venni. Ebben az esetben különösen igaz, hogy az olcsó a drága. A kérdésedre a válasz, az hogy igen vannak olyan típusok amiket nyugodtan meg lehet venni 25 -30 évesen is, ha jó állapotút sikerűl kifognod. Ezeket meg fogod ismerni könnyen az árukról Mosolyog És vannak olyanok is, amitől a jobb távol tartaní magadat. Ezeket inkább nem sorolnám fel.
Naplózva

Jó szelet!
harkazoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284


« Új üzenet #7536 Dátum: 2022. Július 14. - 08:14:00 »

Köszi szépen a tanácsokat, Csaba!
Csak nyugati járműben gondolkodnék, elsősorban japánban.
Ezek közül is olyanban, ami elterjedt az országban.
Platósok nem játszanak.
A LandCruiserek szerintem elég drágák.
Amik eszembe jutottak, például a Terrano, a Patrol, esetleg a Pajero.
Esetleg G Merci, de azokat is elég drágának látom.
A Jeepeket kihagynám, bár a Grand Cherokeekról olvastam jókat is.
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7537 Dátum: 2022. Július 27. - 11:23:03 »

Üdv Urak!
Német barátom egy kissé elhamarkodva eladta a Navaráját és rendelt egy L-200-ast helyette.
Csak azzal nem számolt, hogy a jelenlegi német kereskedelem erősen hajaz a '70-80as évek ittenijére Meglepődött
Kézi váltóst rendelt és sötét metálszürkét.... jött helyette automata és gyögyfehér-metál! 🤣🤪
Ha nem veszi át, akkor decemberrel bíztatták, hogy TALÁN addigra lesz kézi váltós, TALÁN nem fehér... scheiße... Röhög
Szeptemberben viszont itt vannak a bikás vendégek..... riesen scheiße..... átvette😁
Egy optimális lehetőség maradt, a teljes fóliázás.
Ez ügyben kérnék javaslatokat, ha valakinek van személyes tapasztalata.
Melyik cég ajánlgató, melyiktől óvakodjunk, árak, stb...
Köszönettel
 Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7538 Dátum: 2022. Augusztus 07. - 12:20:48 »

Elkelt a hirdetési ár fölött! Már nekem volt kellemetlen,hogy licitálnak rá...
Naplózva
Lorka
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Koma


« Új üzenet #7539 Dátum: 2022. Október 22. - 20:41:58 »

Hallo Mindenki,

Kicsi fából vaskarika a kérdésem de hátha.
Lehet, hogy céges autoban "igényelhetnék" valami pickupot.
Elég nagy a kísértés de a józanész mást mond. 2019 május óta 120e km ment az oktáviába. Ennek nagyon nagy része autópálya.
Ami miatt bejött a képbe az a haszongépjárműs átok a skodán. szegényke kapja rendesen mert sokszor igencsak tele van rakva minden kosszal vassal, melos cuccal ami persze meglátszódik rajta.

Szóval azert kicsi az a rész ami miatt jo lenne céges szempontbol a pickup. A másik szempontot ugye nem kell mondanom
 Emelem

Szóóval.
Ki milyen tapasztalattal van?
D-max?
Navarra?
Hilux?
L200?

80% Autopálya
10-15% Bp, de nem belváros
5-10% "terep"

Köszi!!!
Naplózva

Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
szili76
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


« Új üzenet #7540 Dátum: 2022. Október 22. - 21:41:42 »

Én ilyen (~80-10-5%) használatra biztos nem vennék Pickup-ot.
Fogyasztás, rugózási kényelem, menetteljesítmény, zaj stb. - a használatod mellett - ellene szól.
Ráadásul évi közel 40000km is inkább ellene szól


Hallo Mindenki,

Kicsi fából vaskarika a kérdésem de hátha.
Lehet, hogy céges autoban "igényelhetnék" valami pickupot.
Elég nagy a kísértés de a józanész mást mond. 2019 május óta 120e km ment az oktáviába. Ennek nagyon nagy része autópálya.
Ami miatt bejött a képbe az a haszongépjárműs átok a skodán. szegényke kapja rendesen mert sokszor igencsak tele van rakva minden kosszal vassal, melos cuccal ami persze meglátszódik rajta.

Szóval azert kicsi az a rész ami miatt jo lenne céges szempontbol a pickup. A másik szempontot ugye nem kell mondanom
 Emelem

Szóóval.
Ki milyen tapasztalattal van?
D-max?
Navarra?
Hilux?
L200?

80% Autopálya
10-15% Bp, de nem belváros
5-10% "terep"

Köszi!!!
Naplózva
Lorka
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Koma


« Új üzenet #7541 Dátum: 2022. Október 22. - 22:28:56 »

Hát nekem sem adja ki a puzzle a pikápot. Emiattis akartam megkérdezni.

De érdekes is a piac mert teljesen kinyírták a pickup suv közti autósávot.

Jöhet még gondolat mástol is.
Naplózva

Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
vegeza
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3061



« Új üzenet #7542 Dátum: 2022. Október 23. - 07:56:43 »

Hallo Mindenki,

Kicsi fából vaskarika a kérdésem de hátha.
Lehet, hogy céges autoban "igényelhetnék" valami pickupot.
Elég nagy a kísértés de a józanész mást mond. 2019 május óta 120e km ment az oktáviába. Ennek nagyon nagy része autópálya.
Ami miatt bejött a képbe az a haszongépjárműs átok a skodán. szegényke kapja rendesen mert sokszor igencsak tele van rakva minden kosszal vassal, melos cuccal ami persze meglátszódik rajta.

Szóval azert kicsi az a rész ami miatt jo lenne céges szempontbol a pickup. A másik szempontot ugye nem kell mondanom
 Emelem

Szóóval.
Ki milyen tapasztalattal van?
D-max?
Navarra?
Hilux?
L200?

80% Autopálya
10-15% Bp, de nem belváros
5-10% "terep"

Köszi!!!
Céges autó esetén, csak pickup. Komfortban alig marad el személytől és az üzembetartáson évente, millió fölött lehet spórolni.
Naplózva

"Sors bona, nihil aliud"
Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül.....
A realista meg lőni!
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7543 Dátum: 2022. Október 23. - 14:51:02 »

Nem az a lényeg, hogy hány százalék a terep, hanem az, hogy be tudsz menni mással vagy nem. Cseszheted az autópálya kényelmet ha aztán van még vissza 5-6 kilométer összevágott földesút és te csak nézel riadtan mint kezdő buzi a gőzfürdőben mert a kényelmes országúti verdádat az első száz méteren háromszor ültetted fel a bakhátra és csak a műanyag elemekben okozott kár félmillió...
Szóval pickup.
Kerékméret, raktér, összkerékhajtás. Ja, és teherautó, annak minden elszámolhatóságával...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Vattila68
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167

Vadász


« Új üzenet #7544 Dátum: 2022. Október 23. - 15:31:49 »

Hallo Mindenki,

Kicsi fából vaskarika a kérdésem de hátha.
Lehet, hogy céges autoban "igényelhetnék" valami pickupot.
Elég nagy a kísértés de a józanész mást mond. 2019 május óta 120e km ment az oktáviába. Ennek nagyon nagy része autópálya.
Ami miatt bejött a képbe az a haszongépjárműs átok a skodán. szegényke kapja rendesen mert sokszor igencsak tele van rakva minden kosszal vassal, melos cuccal ami persze meglátszódik rajta.

Szóval azert kicsi az a rész ami miatt jo lenne céges szempontbol a pickup. A másik szempontot ugye nem kell mondanom
 Emelem

Szóóval.
Ki milyen tapasztalattal van?
D-max?
Navarra?
Hilux?
L200?

80% Autopálya
10-15% Bp, de nem belváros
5-10% "terep"

Köszi!!!

Nekem L200-as van, normál öreguras tempóval (max 100 ) 5,5-7,5 l a fogyasztása hosszabb távon. Autópályán sebesség osztva tízzel : 110km/h 11l, 120-nál 12, 130-nál 13l.
A terep és a rövid távok megint más tészta, de úgy összességében a megadott 8,5l átlagfogyasztás tartható.
A fenntartási ktg-ről inkább ne beszéljünk.
De ha nem Te fizeted...
Akkor csak is pickup.
Ez egy igazából semmire sem jó, de mindenre is használható kategória: nem igazi terepjáró, nem kimondott teherautó, nem családi személyautó, de elmegy terepen is ha kell, pakolhatsz rá cuccot ha szükséges, ha megmosod mehetsz vele a családdal színházba...
Ezért szeretjük.
Naplózva

A fegyver a szabad ember legfőbb ismérve. Akinek nincs fegyvere az fogoly.
Maderspach Viktor
Oldalak: 1 ... 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: