Üdv Urak!
Két év és 70 ekm után azon gondolkodom, hogy kiszállok az ML-ből, és valami más autó után nézek.
Nem alakult ki köztünk a "kémia", pedig alapjában véve nem rossz autó ez a nagy batár.
De nekem nem nyújt annyit, amennyit a fenntartási oldalon kér. És ez utóbbi nem kevés.
Tudom, ide vastagon áll a majom/banán örök bölcselet, de ennek a kocsinak a költségén legi úton, Columbiából
légi postával, egyenként hozathatnám a banánt, vagy komplett ültetvényt vehetnék
Amire nekem a kocsi kell:
Nem ritkán napi 3-400 km, a munkahelyen 10-20 km könnyebb, vagy közepes tereppel.
Fontos a kényelem és biztonság, mert sokszor heteken át megyek szünnap nélkül, nagyon nem mindegy,
hogy este itthon úgy szállok-e ki belőle, mint a mosottszar, vagy még ember formához közelítve.
Kell a nagy hely, mert kukorica és napraforgó szezonban több zsák minta jön velem haza, azon felül is van cucc bőven.
Néha családi autó szerepre is kárhoztatom, esetleg motorszállító trélert, utánfutót is húz,
így bármiféle platós autó kizárva!
Kizárólag automata jöhet szóba, én többé az életben nem akarok botot rángatni, meg kuplungon lábgépezni városi dugóban.
Nézegetek erre-arra, és egyre gyakrabban megakad a szemem a Subaru Foresteren.
Abból is a 2 literes benzines iránt alakul a vonzalmam.
Lenne visszalépés a 3000 ccm V6 225 LE után, de az a 150 lovas boxer talán még egy használható erőforrás.
Ahogyan a német piacot szondázom, ennek a 15 éves mercinek az árán kapnék egy 8-9 éves Forestert, ami korban sokkal jobban mutat.
Ha valakinek van/volt szerencséje (vagy bánata) ilyen Subaruval, legyen szíves írjon róla pár dolgot