Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 [486] 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792604 alkalommal)
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7275 Dátum: 2019. November 01. - 05:46:01 »

Na latod, es meg terepgumi sem kell a kis kerekeire.. Röhög
Ilyen balfaszsag. Mindegy, a kommentek alul a legjobbak, latjak, hogy kamu az egesz.

Hát persze. Mi más is lehetne?!  Ördög  Nyihi Ördög Nyihi :Mosolyog :Mosolyog :Mosolyog :Mosolyog
Naplózva

Jó szelet!
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7276 Dátum: 2019. December 07. - 17:51:59 »

Eddig semmi extrém igénybevételnek nem volt kitéve. Szárazon,vizesen nem csúszik,nincs búgó hangja sem. Majd a letaposott hó lesz a főpróba,az MT-s ott szokott elvérezni.
Na,kipróbáltam ma rendesen a Kumho Road Venture MT51-et. Jobb,mint reméltem. Reggel tükörjég volt az út,fékpróbával kezdtem az utcában. Nem csúszott jobban,mint a céges autó Continental Winter  Contact-ja. Aztán az erdőn még találtam 10 cm szűz havat,baromi jól kapaszkodott az emelkedőkön. Sík terepen sokszor nem is kellett az első hajtás. Aztán hazafelé már olvadt,akadt némi sár is,az öntisztulásával is meg voltam elégedve,nem lett a kerékből henger. Kiérve a vizes aszfaltra,ott sem okozott meglepetést a kanyarokban. A korábbi Hankook Dynapro RT03 mélyen elbújhat mögötte!
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #7277 Dátum: 2019. December 08. - 11:33:56 »

 
Na,kipróbáltam ma rendesen a Kumho Road Venture MT51-et. Jobb,mint reméltem. Reggel tükörjég volt az út,fékpróbával kezdtem az utcában. Nem csúszott jobban,mint a céges autó Continental Winter  Contact-ja. Aztán az erdőn még találtam 10 cm szűz havat,baromi jól kapaszkodott az emelkedőkön. Sík terepen sokszor nem is kellett az első hajtás. Aztán hazafelé már olvadt,akadt némi sár is,az öntisztulásával is meg voltam elégedve,nem lett a kerékből henger. Kiérve a vizes aszfaltra,ott sem okozott meglepetést a kanyarokban. A korábbi Hankook Dynapro RT03 mélyen elbújhat mögötte!
Igen
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
ptomi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114


« Új üzenet #7278 Dátum: 2020. Január 18. - 14:21:00 »

Sziasztok!
Visszaolvasva látom, hogy többen használtatok Pajero Pinint. Érdekelnének az azóta összegyűlt tapasztalatok (rozsdásodási hajlam, fogyasztás, esetleges jellemző hibák)!
Köszönettel: ptomi Wave
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #7279 Dátum: 2020. Január 19. - 21:57:36 »

Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
cujoe
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


« Új üzenet #7280 Dátum: 2020. Január 20. - 10:33:53 »



Pontosan!

Nagyon szerettem a Nívát, de elmondhatatlanul NEM hiányzik. Mosolyog
Naplózva
cujoe
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


« Új üzenet #7281 Dátum: 2020. Január 20. - 10:36:09 »

Szia kardi!  Egy kicsit visszább szokott állni a vizhőfok jelző a Nívák többségénél (egy mutatószélességgel, minimum). Amennyiben még mindig zavar a gyakori ventilátor kapcsolgatás, a helyedben kicserélném a hűtőt egy újra, illetve cserélném a vízhőfokjeladót is.  Emelem

Ja, meg kell nézetni szerelővel, mert hengerfejes lesz.
Én is úgy jártam éveken keresztül, hogy a piros alatt volt a mutató - nem lesz azzal baj - gondoltam. Hát egy nagy frászt! Hengerfejes lett.. Szomorú
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #7282 Dátum: 2020. Január 20. - 11:36:02 »

Jó lenne játszani akármelyik.



Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Tomek
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1497



« Új üzenet #7283 Dátum: 2020. Február 05. - 09:09:38 »

Sziasztok!

Gondolkodom egy kis terepjáró beszerzésén, ami nem Niva. Két kiszemeltem van, a Jimny és a Pajero Pinin. Esetleg Vitara. Melyiket ajánlanátok? Városban is használnám, terep főleg Alföld, de megfordulok itt-ott keményebb helyeken is az ország másik végében. Azok megközelítésekor lenne benne hosszabb közút is.
Naplózva

"... nem is a lövés a vadászat. A puska elsütése csak kicsengése, emberállati kiélése a vadászatnak.
Mert a vadászat - áhítat." (Gr. Sz.Zs.)
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7284 Dátum: 2020. Február 05. - 11:12:49 »

Sziasztok!

Gondolkodom egy kis terepjáró beszerzésén, ami nem Niva. Két kiszemeltem van, a Jimny és a Pajero Pinin. Esetleg Vitara. Melyiket ajánlanátok? Városban is használnám, terep főleg Alföld, de megfordulok itt-ott keményebb helyeken is az ország másik végében. Azok megközelítésekor lenne benne hosszabb közút is.

Szia Tomek!

Pininhez nem tudok hozzászólni, mert egyszer ültem benne összesen. Viszont apósnak volt régi Vitarája, a Zasszony terepi ellenőrzésre Grand Viatrával jár, sógornőmnek pedig a legújabb típusú van, mindet vezettem. Nekem pedig Jimnym van, sajnos nem a legújabb  Rííí, de viszonylag fiatal, 2013-as. Nem tudom melyik Vitarára gondolsz, a régebbi inkább terepjáró, mint a többi, későbbi Grand Vitara már kevésbé, de még használható terepen, a mostani pedig szerintem SUV, nem terepjáró.
Terepen a Jimny szerintem sokkal jobb mindnél, a réginél is, viszont országúton a legújabb Vitarával össze sem lehet hasonlítani. A tegnapi szélben folyamatosan céloznom kellett a kormánnyal, hogy ne váltsak sávot akaratlanul Mosolyog. 100 km/h felett már nekem hangos és 110 felett érezhetően nem is esik jól neki a sebesség. Én ingázásra és vadászatra használom, napi szinten 25-25 km, előváros- Bp belváros és mérem a fogyasztást, eddig sosem érte el a 8 litert, nem tudom milyen faláb kell ahhoz, hogy 10 litert egyen közúton, mert ilyet is hallottam. Ha vadászni megyek, akkor a fogyasztás a viszonylag kevés terep (néhány km) és a hosszú odaút (75-75 km) miatt simán lemegy 7 liter környékére. Szerintem a Jimny terepen és városban ideális, én ezzel járok egy ideje a Focus helyett. General Grabber A/T gumival gyűröm és teljesen jók a városi és terepi tapasztalatok, lazán, akár összkerék nélkül elmegy ott, ahol korábban a Jeep majd megszakadt, összekerékkel meg gyakorlatilag bárhol.
Viszont ha közúton hosszabb távokat kell menni, akkor a Grand Vitara sokkal jobb, a mostani pedig teljesen más színvonal. A régi Vitara szerintem semmivel nem jobb közúton, emlékeim szerint hangos volt, terepen egyértelműen veri a Jimny és nem hiszem, hogy kapható még olyan példány, ami nincs szétrohadva.
A Pininről nem tudok nyilatkozni, de meglepne, ha terepen felvenné a versenyt a Jimnyvel, országúton viszont nyilván jobbnak kell lennie. Alkatrészben biztosan drágább, mint a Suzukik.

 Emelem
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7285 Dátum: 2020. Február 05. - 12:15:34 »

Szia Tomek!

Pininhez nem tudok hozzászólni, mert egyszer ültem benne összesen. Viszont apósnak volt régi Vitarája, a Zasszony terepi ellenőrzésre Grand Viatrával jár, sógornőmnek pedig a legújabb típusú van, mindet vezettem. Nekem pedig Jimnym van, sajnos nem a legújabb  Rííí, de viszonylag fiatal, 2013-as. Nem tudom melyik Vitarára gondolsz, a régebbi inkább terepjáró, mint a többi, későbbi Grand Vitara már kevésbé, de még használható terepen, a mostani pedig szerintem SUV, nem terepjáró.
Terepen a Jimny szerintem sokkal jobb mindnél, a réginél is, viszont országúton a legújabb Vitarával össze sem lehet hasonlítani. A tegnapi szélben folyamatosan céloznom kellett a kormánnyal, hogy ne váltsak sávot akaratlanul Mosolyog. 100 km/h felett már nekem hangos és 110 felett érezhetően nem is esik jól neki a sebesség. Én ingázásra és vadászatra használom, napi szinten 25-25 km, előváros- Bp belváros és mérem a fogyasztást, eddig sosem érte el a 8 litert, nem tudom milyen faláb kell ahhoz, hogy 10 litert egyen közúton, mert ilyet is hallottam. Ha vadászni megyek, akkor a fogyasztás a viszonylag kevés terep (néhány km) és a hosszú odaút (75-75 km) miatt simán lemegy 7 liter környékére. Szerintem a Jimny terepen és városban ideális, én ezzel járok egy ideje a Focus helyett. General Grabber A/T gumival gyűröm és teljesen jók a városi és terepi tapasztalatok, lazán, akár összkerék nélkül elmegy ott, ahol korábban a Jeep majd megszakadt, összekerékkel meg gyakorlatilag bárhol.
Viszont ha közúton hosszabb távokat kell menni, akkor a Grand Vitara sokkal jobb, a mostani pedig teljesen más színvonal. A régi Vitara szerintem semmivel nem jobb közúton, emlékeim szerint hangos volt, terepen egyértelműen veri a Jimny és nem hiszem, hogy kapható még olyan példány, ami nincs szétrohadva.
A Pininről nem tudok nyilatkozni, de meglepne, ha terepen felvenné a versenyt a Jimnyvel, országúton viszont nyilván jobbnak kell lennie. Alkatrészben biztosan drágább, mint a Suzukik.

 Emelem


Egyet értek veled .  A  Jimnyről azt mondják hogy a terep képessége ua. mint a Samurajé az pedig legendás és sokat nyúztam . Csak műszaki ok miatt fordult elő hogy segítség kellett .  A Pinninről annyit tudok hogy a háromajtós 1,8 as super selekt váltós és nagyon jók a terep képességei az 1,8 as ötajtós nem super selekt és nem is olyan jó terepen  viszont a 2000 motorral szerelt ötajtós megint suprer selekt váltós  és ok .  Viszont a kis Mitsu nem első hidas ennek minden hátrányával .

Nekem Jimnyvel kapcsolatban a kérdésem hogy melyik évjáratokban van elektromosan kapcsolható és melyekben mechanikusan kapcsolható terep és felező váltó mert az elektromos kapcsolásra panaszkodnak sőt vannak akik visszaalakítják az elektromos kapcsolást hagyományosra ? ( Ha esetleg tudsz erről vagy van ilyen tapasztalatod .)
Naplózva
Corbett
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


« Új üzenet #7286 Dátum: 2020. Február 05. - 12:26:46 »

Egyet értek veled .  A  Jimnyről azt mondják hogy a terep képessége ua. mint a Samurajé az pedig legendás és sokat nyúztam . Csak műszaki ok miatt fordult elő hogy segítség kellett .  A Pinninről annyit tudok hogy a háromajtós 1,8 as super selekt váltós és nagyon jók a terep képességei az 1,8 as ötajtós nem super selekt és nem is olyan jó terepen  viszont a 2000 motorral szerelt ötajtós megint suprer selekt váltós  és ok .  Viszont a kis Mitsu nem első hidas ennek minden hátrányával .

Nekem Jimnyvel kapcsolatban a kérdésem hogy melyik évjáratokban van elektromosan kapcsolható és melyekben mechanikusan kapcsolható terep és felező váltó mert az elektromos kapcsolásra panaszkodnak sőt vannak akik visszaalakítják az elektromos kapcsolást hagyományosra ? ( Ha esetleg tudsz erről vagy van ilyen tapasztalatod .)

Sajnos ennyire nem vagyok szakértő, az enyémben elektromos. 115 ezerrel vettem, most 125 van benne és korábban egy vadászpáré volt, tehát kapott eleget és sosem volt gondjuk vele. Ők cca 40 ezret mentek vele, előtte talán valami felsőbajor vadászé volt, gondolom ő sem kímélte. Én nagyon megszerettem, annyira, hogy az álmom egy új Jimny lett, azzal együtt, hogy beleszámítottam a 18 havi várakozást, de a héten  bizonyossá vált, hogy biztosan nem vásárolható Magyarországon. Volt olyan kereskedő, aki arra panaszkodott, hogy a tavaly júniusban megrendelt kocsikat is vissza kellett mondják.

Tomek, ha nem mész ultrabrutál terepen én elgondolkodnék egy Dusteren is. Szerintem terepen nem tud kevesebbet semmilyen régebbi Vitaránál és közúton sokkal jobb autó náluk, több mezőgazdász és egy-két vadász barátom használja, nagy megelégedéssel.
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7287 Dátum: 2020. Február 05. - 12:41:25 »

Sajnos ennyire nem vagyok szakértő, az enyémben elektromos. 115 ezerrel vettem, most 125 van benne és korábban egy vadászpáré volt, tehát kapott eleget és sosem volt gondjuk vele. Ők cca 40 ezret mentek vele, előtte talán valami felsőbajor vadászé volt, gondolom ő sem kímélte. Én nagyon megszerettem, annyira, hogy az álmom egy új Jimny lett, azzal együtt, hogy beleszámítottam a 18 havi várakozást, de a héten  bizonyossá vált, hogy biztosan nem vásárolható Magyarországon. Volt olyan kereskedő, aki arra panaszkodott, hogy a tavaly júniusban megrendelt kocsikat is vissza kellett mondják.

Tomek, ha nem mész ultrabrutál terepen én elgondolkodnék egy Dusteren is. Szerintem terepen nem tud kevesebbet semmilyen régebbi Vitaránál és közúton sokkal jobb autó náluk, több mezőgazdász és egy-két vadász barátom használja, nagy megelégedéssel.

Na majd kapsz Te ezért !  Pedig igazad van !   Igen Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7288 Dátum: 2020. Február 05. - 12:53:12 »

Na majd kapsz Te ezért !  Pedig igazad van !   Igen Emelem
A tied hogy bírja?
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7289 Dátum: 2020. Február 05. - 12:54:02 »

akár összkerék nélkül elmegy ott, ahol korábban a Jeep majd megszakadt, összekerékkel meg gyakorlatilag bárhol.


Milyen jeep-ed volt?
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 [486] 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: