Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 [485] 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792589 alkalommal)
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #7260 Dátum: 2019. Október 05. - 21:40:14 »


A gumit gondoltad, vagy aki árulja? Ördög Bocs!  Hát röviden, de lényegretörően csak annyit mondok, hogy qrva jó kinn terepen. Öt évig használtam a Samuraion, a jégen kívül nem volt ellenfele. Sajnos az aszfalt az lehet. A száraz megeszi, a nedvesen meg csúszhat szépen. Én csak terepen használtam.  Wave
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7261 Dátum: 2019. Október 05. - 22:16:47 »


Én is samurai-on használtam. Csatlakozom az elöttem szólóhoz. Annyival egészíteném ki, hogy letaposott havon, jeges úton nem csak hogy csúszkál, hanem ÉLETVESZÉLYES! Alig lehet vele az úton maradni, még kis tempónál sem. Sárba viszont verhetetlen. Igen Baromi nagyot fog, és nagyon jól tisztul. A simex amiről koppintották egy legendásan jó off-road mud versenygumi. Nemigen van ennél jobb sárba!
Naplózva

Jó szelet!
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7262 Dátum: 2019. Október 06. - 05:25:01 »

A Taro két éve ilyen gumikon gurul.
Amint írták már, sárban, laza talajon verhetetlen.
El tudom képzelni, hogy köves vidéken szintén.
Aszfalton agyhalál,  fülvédő kell hozzá, ráadásul 70 kmh felett önmagától leesne az útról.
Esőben nagyon észnél kell lenni vele, télen aszfalton, ha csak kicsit deres is az út, akkor életveszélyes! Eszméletlen mód csúszik.
Falábú sofőr könnyen csinálhat vele vastag javítási számlát terepen. Nagyon igénybe veszi a hajtásláncot.
Kurva könnyű megroppantani miatta a féltengelyeket, igen csaak megkínálja a kardánt és a kihajtást is.
Nem ismerem a Pajero Pinin tulajdonságait, de első blikkre nem biztos, hogy ez a rá való gumi.
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
vegeza
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3061



« Új üzenet #7263 Dátum: 2019. Október 06. - 09:13:39 »

Köszönöm a válaszokat!
Éreztem én is, hogy ez túl durva lenne rá.
Naplózva

"Sors bona, nihil aliud"
Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül.....
A realista meg lőni!
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7264 Dátum: 2019. Október 06. - 10:03:22 »


Éreztem én is, hogy ez túl durva lenne rá.


Szerintem is. Ha valaminek engedni kell, az nem a simex lesz. Ott törni fog valami. Csak merevhidasra gondolom jónak, és oda is csak akkor indolkolt ha 80-90% ban nehéz terepen használod. Meg persze akkor is nagyon jó, ha a haverokat akarod elkápráztatni (alázni) Nyihi Ott ahol mások szenvedtek, nem nagyon kellett semmit kapcsolnom az emelt samun, gumiból megoldotta gondolkodás nélkűl. A vadásztársak csak "kis traktornak" hívták. Szóval nagyon jó gumi de olyan kocsi kell fölé ami bírja, ha törik valami akkor olcsó az alkatrész  (ha ez szempont), és persze oda ahová ez az amúgy nagyon brutális gumi indokolt.
Naplózva

Jó szelet!
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7265 Dátum: 2019. Október 06. - 10:13:38 »

Szerintem is. Ha valaminek engedni kell, az nem a simex lesz. Ott törni fog valami. Csak merevhidasra gondolom jónak, és oda is csak akkor indolkolt ha 80-90% ban nehéz terepen használod. Meg persze akkor is nagyon jó, ha a haverokat akarod elkápráztatni (alázni) Nyihi Ott ahol mások szenvedtek, nem nagyon kellett semmit kapcsolnom az emelt samun, gumiból megoldotta gondolkodás nélkűl. A vadásztársak csak "kis traktornak" hívták. Szóval nagyon jó gumi de olyan kocsi kell fölé ami bírja, ha törik valami akkor olcsó az alkatrész  (ha ez szempont), és persze oda ahová ez az amúgy nagyon brutális gumi indokolt.

Talán a BF Goodrich  A/T  KO2  esek jó kompromisszumok  !   Fejvakarás   
Naplózva
kardi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


« Új üzenet #7266 Dátum: 2019. Október 21. - 14:46:44 »

Sziasztok!
Van egy 2003as Lada Nivám. Nemrég óta van nálam (5 hónapja) egyelőre nem is nagyon volt alkalmam használni. Az autó összeségében rendben is van viszont egy valami zavar aggaszt.
Abban reménykedem, hogy van itt a fórumon valaki szaki, aki ért hozzá vagy legalábbis van tapasztalata e „remekművekkel”.
A hűtéssel volna némi kételyem. Ha országúton használom a hőmérséklet beáll kb. 90 fokra (a mutató egy kicsivel van fentebb a 90es jelzéstől). Viszont terepen, még száraz talajon is 2-3 fokozatban kb. 5-6 percenként bekapcsolnak a hűtőventillátórok kb. 30 másodpercre.
Ilyenkor a mutató a piros jelzés előtt van, mint ahogy a képen is látható:

Ugyanez a helyzet, ha az autó áll egyhelyben és alapjáraton megy a motor. Kb. 3-4 percenként kapcsolnak a ventik a piros tartomány előtt egy picivel.
Összeségében elmondhatom, hogy a minden teszi a dolgát, viszont nekem nem tetszik, hogy ilyen magas hőmérsékleten megy a vas, gondolom gyárilag sem igy van kitalálva. Nem is az a probléma hogy a piros előtt egy kicsivel kapcsol hanem, hogy nagyon gyakran van erre szükség.
Kérdeztem egy autószerelőt (nem hiszem hogy lenne niva tapasztalata) szerinte ez igy ok. Nem volt valami meggyőző.
A hűtő minden része valamint a csövek egyaránt melegek tehát nem mondható el, hogy nagy volna a hőkülőmbség tehát gondolom a hűtő nincs elzáródva vagy eldugulva. A kiegyenlítő tartályban mindig ugyanannyi fagyálló van.
Van esetleg valakinek ötlete hogy mi okozhatja ezt? Én személy szerint kizárnám a termosztátot mivel ha az rossz volna akkor a hütő nem volna ugyan olyan meleg mindenhol, volna eltérés. A hőgomba meg ha rossz volna akkor be sem kapcsolnának a venti.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv
Attila
Naplózva
Gyui69
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új üzenet #7267 Dátum: 2019. Október 22. - 12:45:16 »

Amíg nekem megvolt a nívám,pont olyan volt mint amit leírtál. Forralni sosem forralta a vizet.
Naplózva
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7268 Dátum: 2019. Október 23. - 13:09:13 »

Kumho Road Venture MT51. Igen,a ragasztott 5 g-os Zn-ből viszonylag sokat. 150-250 g kerekenként. Az a baj,h a 30-40 g ólomsúlyt fel tudták tenni egy pontra,addig ezeket a tablettákat csak 30 cm-es körívre. Amely távolodva a szükséges helytől,nem úgy érvényesül. Egyelőre nagyon tetszik az abroncs,picit sem búg. Vizes aszfalton nem csúszik,sárban jól fog és szépen tisztul. Havat még most elég nehéz találni  Kacsint
Neked a Maxxis SST-re alufelnin mennyi súly van?
Szia, 150g körül kerekenként, a gyári 16” felnire (teljes felújítás után) meg BFG KM3 került, az inkább 200g kerekenként... A régi (97-es) Pajero 15”-os új BFG KO2 pedig 200g-ot kívánt (ott is teljes felni felújítás volt)...
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Jager74
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7269 Dátum: 2019. Október 23. - 13:25:51 »

Szia, 150g körül kerekenként, a gyári 16” felnire (teljes felújítás után) meg BFG KM3 került, az inkább 200g kerekenként... A régi (97-es) Pajero 15”-os új BFG KO2 pedig 200g-ot kívánt (ott is teljes felni felújítás volt)...
Köszi,kezdek megnyugodni! Ezek a súlyok Nálad szintén az 5 g-os Zn-ből jöttek össze?
Naplózva
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7270 Dátum: 2019. Október 27. - 17:52:31 »

Köszi,kezdek megnyugodni! Ezek a súlyok Nálad szintén az 5 g-os Zn-ből jöttek össze?
Szia, igen- szerencsére a fekete felnihez volt fekete súly, meg fekete fémházas szelep.
Gumik beváltak?
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Jager74
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7271 Dátum: 2019. Október 27. - 19:20:01 »

Szia, igen- szerencsére a fekete felnihez volt fekete súly, meg fekete fémházas szelep.
Gumik beváltak?
Eddig semmi extrém igénybevételnek nem volt kitéve. Szárazon,vizesen nem csúszik,nincs búgó hangja sem. Majd a letaposott hó lesz a főpróba,az MT-s ott szokott elvérezni.
Naplózva
hahnbarna
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



WWW
« Új üzenet #7272 Dátum: 2019. Október 28. - 21:58:18 »



Van egy Opel Corsánk, és jártam régebben egy Astrával is, mindkettőn így kapcsolt a hűtőventillátor.

Szerintem semmi gond.

 Emelem
Naplózva

Üdv,
Barna
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7273 Dátum: 2019. Október 31. - 18:58:39 »

https://www.youtube.com/watch?v=GE2W93FBdo8#action=share

Az új jimny jól teljesít!
Mark!  Nem a Rubicon miattraktam fel! Mosolyog
Naplózva

Jó szelet!
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7274 Dátum: 2019. November 01. - 03:56:03 »

Na latod, es meg terepgumi sem kell a kis kerekeire.. Röhög
Ilyen balfaszsag. Mindegy, a kommentek alul a legjobbak, latjak, hogy kamu az egesz.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 [485] 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: