Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792604 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7155 Dátum: 2019. Augusztus 14. - 13:50:49 »

Uj szeria terepjaro teszteles konnyu terepen. Azzal a gumikkal melyekkel az autok jonnek a szalonbol. A G- t ott hagytak negyed uton mert nem akartak osszekarcolni  $140 ezer "terepjarot "es a gyari gumikkal nem ment volna fel az osvenyen. A lassu maszasok momentum nelkul tortennek (mar amelyik birta) hogy lassak melyiknek van a legjobb maszasi tehetsege  "4 Low" -ba. A vegen a "4 Low lassusag" teszten amugy is kiderul. Kicsit hosszu de nezheto.



Ez nem arról szól, hogy melyik a jobb, hanem hogy melyiket akarják jobbnak kihozni... Nem
Azonos abroncsokkal van értelme tesztelni.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7156 Dátum: 2019. Augusztus 14. - 22:03:45 »

Ez nem arról szól, hogy melyik a jobb, hanem hogy melyiket akarják jobbnak kihozni... Nem
Azonos abroncsokkal van értelme tesztelni.

Megmondtak, hogy ugy tesztelik ahogyan ki jonnek a szalonbol es nem nehez terepen. Elvegre ezek terepjarok Abbol a Mercibol azokkal a felnikkel es gumikkal nagy durranast nem tudtak volna kihozni ha megfeszultek volna sem igy szalonbol kihozva legfeljebb telekjaro (azert az arert adhatnanak hozza 5 rendes terepjaro kereket extraba es a kippugo csoveket alulrol at helyezni.) Hogy tenyleg a nagyszeru terepjaro kepessege kijojjon amit senki nem von ketsegbe ahoz felni es abroncs csere kell es akkor lehet nyomni.....ha van egyaltalan olyan aki meri ??   Mosolyog ....(a sejkeken kivul)
A 4Runner "crawl controlba" is tul gyors. Nem igazi sziklamaszo de eleg "mindenes" auto ez is

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7157 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 19:09:41 »

Nos ez lemaradt: 2019 -tol a Mercedes GWagen mar nincs elso merevtengelyel gyartva. A kenyelem, es az orszaguti modorok javitasa erdekeben.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7158 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 19:18:00 »

Megmondtak, hogy ugy tesztelik ahogyan ki jonnek a szalonbol es nem nehez terepen.


Ez egy baromság. Ezzel nem az autókat tesztelik hanem a gumikat. Terepjáráshoz a célnak leginkább megfelelő gumit választ mindenki, amivel a szalonból kijön az meg maradjon az aszfaltra.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7159 Dátum: 2019. Augusztus 16. - 15:32:22 »

Ez egy baromság. Ezzel nem az autókat tesztelik hanem a gumikat. Terepjáráshoz a célnak leginkább megfelelő gumit választ mindenki, amivel a szalonból kijön az meg maradjon az aszfaltra.
Sziasztok, nálunk az új G AMG Pirelli sport gumikkal jött ki, azokkal esőben nyár legelején a lovardáig vezető 2 km-es földúton is komolyan megcsúszott...
Ha valaki ebből terepjárót akar csinálni, ahhoz nem elég gumit cserélni, mert kisebb felni nem megy fel az AMG fékek miatt, ekkora terepfelnik pedig nincsenek, illetve a kissé ültetett sportfutómű miatt nem férne el a ballonosabb terepgumi se.... Ha érdekes tudok feltenni képeket.
Néha lehet rendelni munkagép verziót praktikusabb dízellel, illetve AMG nélküli dízelt esetleg a sima 500-ast, sejkeknek pedig a 4X4 négyzetet, amiből 5 darab van itthon, 1 rohangál a Bakonyban. Az AMG maradjon meg utcai, illetve vontató autónak. Az új Jimnyt ki akartam próbálni, de nem tudtak adni tesztautót se, rendelni lehet 11 hónapos szállítással (amihez már más motor lesz)....
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7160 Dátum: 2019. Augusztus 16. - 19:11:51 »

Sziasztok, nálunk az új G AMG Pirelli sport gumikkal jött ki, azokkal esőben nyár legelején a lovardáig vezető 2 km-es földúton is komolyan megcsúszott...
Ha valaki ebből terepjárót akar csinálni, ahhoz nem elég gumit cserélni, mert kisebb felni nem megy fel az AMG fékek miatt, ekkora terepfelnik pedig nincsenek, illetve a kissé ültetett sportfutómű miatt nem férne el a ballonosabb terepgumi se.... Ha érdekes tudok feltenni képeket.
Néha lehet rendelni munkagép verziót praktikusabb dízellel, illetve AMG nélküli dízelt esetleg a sima 500-ast, sejkeknek pedig a 4X4 négyzetet, amiből 5 darab van itthon, 1 rohangál a Bakonyban. Az AMG maradjon meg utcai, illetve vontató autónak. Az új Jimnyt ki akartam próbálni, de nem tudtak adni tesztautót se, rendelni lehet 11 hónapos szállítással (amihez már más motor lesz)....

Akkor mondhatni majdnem lehetetlen rendes terepjarot csinalni beloluk draga alakitasok nelkul. Meg ki is foglalkozna egy ilyen aru 'terepjarot" alakitgatni. En azt szeretem mikor a szalonbol kihozom akkor mar komolyan tudjon terepen sot meg gumit se kelljen cserelni rajta. Es itt javereszt nem is kell. A Rubiconom BFG Km jott.
Mas. A haverem ezekkel szemezget. Neki V8 kell, es legyen nagy.  Ezek joval nagyobbak mint a G.
Land Cruiser alvaz. Prado neven aruljak mas helyeken.












Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7161 Dátum: 2019. Augusztus 16. - 20:41:21 »

Akkor mondhatni majdnem lehetetlen rendes terepjarot csinalni beloluk draga alakitasok nelkul. Meg ki is foglalkozna egy ilyen aru 'terepjarot" alakitgatni. En azt szeretem mikor a szalonbol kihozom akkor mar komolyan tudjon terepen sot meg gumit se kelljen cserelni rajta. Es itt javereszt nem is kell. A Rubiconom BFG Km jott.
Senki nem állította, hogy az AMG-ből kell terepjárót faragni. Azt pont úgy alakították át, hogy NE legyen terepjáró...
A Rubicontra hivatkozni csúsztatás, az sem alapmodell hanem a Jeep játszósautója nagyfiúknak. Azért ne mond, hogy az összes többi jeep modell vagy a nagy pickupok mind MT-s gumikkal jönnek ki. A belinkelt lexus/land cruiser prado alatt is országúti gumik vannak...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7162 Dátum: 2019. Augusztus 16. - 21:00:45 »

Senki nem állította, hogy az AMG-ből kell terepjárót faragni. Azt pont úgy alakították át, hogy NE legyen terepjáró...
A Rubicontra hivatkozni csúsztatás, az sem alapmodell hanem a Jeep játszósautója nagyfiúknak. Azért ne mond, hogy az összes többi jeep modell vagy a nagy pickupok mind MT-s gumikkal jönnek ki. A belinkelt lexus/land cruiser prado alatt is országúti gumik vannak...
Nálunk csak a Rubiconon vannak terep gumik, a mezei változatok, sőt a MOAB is utcai, illetve 4 évszakos Bridgestone gumikkal jött ki. Azt nem tudom eldönteni, hogy valóban szükséges e sárgumi egy új autóra, nekem speciel egy komoly, agresszív all terrain jobban bevállt (nyilván terep kérdése, no meg mennyire kopott😂). A G AMG amúgy nagyon sokat fejlődött, de nem terepen. Mindenből van nála jobb, de mégis nagyon szerethető, igaz vadászni nem használom😂
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7163 Dátum: 2019. Augusztus 16. - 23:01:36 »

Senki nem állította, hogy az AMG-ből kell terepjárót faragni. Azt pont úgy alakították át, hogy NE legyen terepjáró...
A Rubicontra hivatkozni csúsztatás, az sem alapmodell hanem a Jeep játszósautója nagyfiúknak. Azért ne mond, hogy az összes többi jeep modell vagy a nagy pickupok mind MT-s gumikkal jönnek ki. A belinkelt lexus/land cruiser prado alatt is országúti gumik vannak...

Es a fenti videon szereplo G550 - bol lehet ? Komoly es draga alakitasokkal valiszinu habar en nem tudom de annak is 19"a felnije. Amugy en sem beszeltem AMG-rol.

Igen a Rubicon alapbol MT gumikkal jon, a tobbi model olyan gumikkal jon amilyennel akarod de gyarilag AT -kel jonnek. Viszont fel ora alatt ki is csereltek ha ugy akarod  (uj autokrol beszelek) tehat megvan ra ez az egyszeru es praktikus opcio. A G- nel nem valoszinu megha nem is AMG.
Pick upok ugyanugy, AT -kel jonnek gyarilag, de azoknal is olyan gumit raknak ra milyet akarsz ( rendelsz)  a sportosabb, off road modelek azok alapbol MT gumikkal jonnek, de leginkabb Duratrac.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7164 Dátum: 2019. Augusztus 16. - 23:31:11 »

Nálunk csak a Rubiconon vannak terep gumik, a mezei változatok, sőt a MOAB is utcai, illetve 4 évszakos Bridgestone gumikkal jött ki. Azt nem tudom eldönteni, hogy valóban szükséges e sárgumi egy új autóra, nekem speciel egy komoly, agresszív all terrain jobban bevállt (nyilván terep kérdése, no meg mennyire kopott😂). A G AMG amúgy nagyon sokat fejlődött, de nem terepen. Mindenből van nála jobb, de mégis nagyon szerethető, igaz vadászni nem használom😂

Zoli, itt a MOAB, WILLY'S, stb" Wranglerek MT-kel jonnek. Lehet a regebbiek jottek AT- kel.
Amugy ezek a "Special Edition" modelek inkabb csak parasztvakitas az egesz. Nem jonnek standard elso difizarral csak hatsoval (ha csak nem azzal rendeled, de annyi erovel akkor inkabb veszel Rubicont)

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7165 Dátum: 2019. Augusztus 17. - 18:22:34 »

Zoli, itt a MOAB, WILLY'S, stb" Wranglerek MT-kel jonnek. Lehet a regebbiek jottek AT- kel.
Amugy ezek a "Special Edition" modelek inkabb csak parasztvakitas az egesz. Nem jonnek standard elso difizarral csak hatsoval (ha csak nem azzal rendeled, de annyi erovel akkor inkabb veszel Rubicont)


Szia, ide mindíg mást küldenek, a rubicon az egyetlen MT-s. Magyarországon nem nagyon tudsz különböző gumikkal rendelni, pl a Smartom esetében 2 éve kértem (vissza is igazolták) a négy évszakos gumikat, de nem azzal küldték... Az AT-k között nagy a különbség, pl nekem korábban 2 terepjáróm is Bridgestone duelerrel jött ki, ami nem volt jó semmire. 1000 éve a Grand Vitarám Pirelli Scorpionnal jött ki, azt is hamar cseréltem, akkoriban mindíg BFG AT vagy MT-re. Ma már nagyon jó agresszív AT-k vannak, amik nekem sár kivételével minden másban jobbak az MT-nél, télen meg külföldi vadászutakra különösen. A Mercedes G 550 nálunk nincsen, az 500 van V8 turbóval...  Nekem volt régen G500-asom szívó V8-al, BFG AT gumikkal, de vadászni gyári állapotban nem volt ideális (attól még szerettem). Az új G sokkal komfortosabb, sokkal jobb vele járni, de vadászni, arra nem ideális. Nyilván bármilyen ócska földúton -ha nincsen sár— azért hibátlanúl elmegy, meg elhúzza a fél istállót, stb. gyári gumikkal is.
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7166 Dátum: 2019. Augusztus 17. - 20:18:11 »

Szia Zoli, ha mar az erot emlited, ezt csak erdekessegkeppen emlitem meg. Nezd ezeknek a pick up truckoknak a LE -et es a nyomatekukat.
Chevrolet Silverado pld 445 LE es 1233NM nyomatek.
Egy "egyszeru" Ford F-150, (vagy Ram, GMC, vagy Toyota  4X4  jon 395-400 LE es 542 NM nyomatekkal. Ha megtobb erore vagyik valaki akkor ott a -420 450 LE motorjuk es a 691 NM nyomatek. A dizeljeiket nem is emlitettem. Ezek az "egyszeru" pickupok mind hatso merevhiddal es hatso difizarral jonnek a 4×4 es modelek. Ezek uraljak itt a piacot messzire.  Praktikusok es kenyelmesek,  vontatasra elso osztalyuak, es 35 - 40 ert olyat veszel, hogy beszel hozzad.

https://thehumblerich.com/top-10-most-powerful-trucks-2019/ 
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #7167 Dátum: 2019. Augusztus 18. - 18:54:30 »

Sziasztok ! Szeretném lecserélni az öregecske Nivát ( 23. évében van). Nézegetem a Jimny-ket. Amivel bírnék pénzügyileg az tizenpár évesés dízel,
DDiS. Fogalmam sincs, mennyire tartósak ezek a dízel motorok, érdeme-e ilyet venni, sok baj van-e velük. Itt visszakerestem, de nem sok mindent találtam. Keresgéltem teszteket, de inkább benzinmotorosokról szóltak. Szívesen venném, ha megosztanátok velem amit tudtok.
                                                                                                                                                  Köszönettel: tokár Emelem
 
Dízel nem opció...benzines örök.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7168 Dátum: 2019. Augusztus 18. - 19:50:03 »

Ehez mit szoltok. Oreg, de 150 ezer km van csak rajta.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7169 Dátum: 2019. Augusztus 19. - 04:36:17 »

Ehez mit szoltok. Oreg, de 150 ezer km van csak rajta.



Én egy ilyet használok, adagolós 3000 TD-t, manuális váltóval, 2 zárral . Szerintem tök jó. Elférek benne, megbízható, normálisan megy, terepen vadászni bőven elég a tudása  átalakítások nélkűl is.
Naplózva

Jó szelet!
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: