Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792623 alkalommal)
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7065 Dátum: 2019. Február 06. - 12:13:01 »

Annak idején egy szakember elmondta nekem, miért nem érdemes az ilyen "terepjárókat" a viszkókuplung miatt gyepálni terepen, de felét akkor sem értettem....
Én is csak a lényegét vettem le agyban, amikor a WagonR+ ilyen baj miatt szervizbe kerūlt.
Majd hanyattdőltem a végösszeg hallatán Meglepődött Fej a falba Suicide
A lényege a dolognak, hogy ezt a viszkódiszkót csak arra tervezték, hogy stabilizálja némi plusz vonóerővel a kipörgő hajtott kerekek miatt fellépő bizonytalanságot.
Sem a túlzott igénybevétel, sem a huzamosabb idejű műszak nem az ő műfaja.
Ezek miatt hamar összeég a közvetítő anyag, és kuka az egész, nem is hajt többé.
Tehát sem nagyon rúgni, sem hosszan kínozni nem érdemes.
Drága volt a tanulópénz Stoel
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9919



« Új üzenet #7066 Dátum: 2019. Február 06. - 12:28:30 »

Én is csak a lényegét vettem le agyban, amikor a WagonR+ ilyen baj miatt szervizbe kerūlt.
Majd hanyattdőltem a végösszeg hallatán Meglepődött Fej a falba Suicide


Na neee a kuplung szett olyan 25e Ft környéke.. azt még én is kitudom fizetni.  Ördög
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #7067 Dátum: 2019. Február 06. - 12:54:07 »

Én is csak a lényegét vettem le agyban, amikor a WagonR+ ilyen baj miatt szervizbe kerūlt.
Majd hanyattdőltem a végösszeg hallatán Meglepődött Fej a falba Suicide
A lényege a dolognak, hogy ezt a viszkódiszkót csak arra tervezték, hogy stabilizálja némi plusz vonóerővel a kipörgő hajtott kerekek miatt fellépő bizonytalanságot.
Sem a túlzott igénybevétel, sem a huzamosabb idejű műszak nem az ő műfaja.
Ezek miatt hamar összeég a közvetítő anyag, és kuka az egész, nem is hajt többé.
Tehát sem nagyon rúgni, sem hosszan kínozni nem érdemes.
Drága volt a tanulópénz Stoel

A CRV nem viszkókuplungos. Egy butított Haldex rendszere van, az azért komolyabb terhelésre, felhasználásra is alkalmas(abb). Persze tönkre ez se menjen, sőt.
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Borzgróf
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 673


« Új üzenet #7068 Dátum: 2019. Február 06. - 13:01:01 »

Na neee a kuplung szett olyan 25e Ft környéke.. azt még én is kitudom fizetni.  Ördög
Akkor már csak a viszkót kell megvenni mellé......  Vigyorog
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7069 Dátum: 2019. Február 06. - 13:07:44 »

Na neee a kuplung szett olyan 25e Ft környéke.. azt még én is kitudom fizetni.  Ördög
Mester! Egy nullát lehagytál a végéről. Nem a hűtőventillátor és a vízpumpa közti kütyüről van szó,hanem a kardánok közdarabjáról.
(ha vicceltél,akkor bocs)
Naplózva
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9919



« Új üzenet #7070 Dátum: 2019. Február 06. - 13:50:10 »

Ti nyertetek!

Ennyit értek az autókhoz...is  Kacsint Normál kuplung ugrott be. Stoel
Igaz annyiért már mit írtok szinte használt Wagonr+ -t lehetne venni.. Kacsint
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #7071 Dátum: 2019. Február 06. - 14:28:52 »

A CRV nem viszkókuplungos. Egy butított Haldex rendszere van, az azért komolyabb terhelésre, felhasználásra is alkalmas(abb). Persze tönkre ez se menjen, sőt.

Na akkor pont jó, h CRV-t vettél Ricsi  Vigyorog Igen Igen Emelem
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7072 Dátum: 2019. Február 07. - 07:48:20 »

A CRV nem viszkókuplungos. Egy butított Haldex rendszere van, az azért komolyabb terhelésre, felhasználásra is alkalmas(abb). Persze tönkre ez se menjen, sőt.

Mi a különbség ?  Nekem CR-V II a családi / vésztartalék terepjáró  Kacsint  de úgy mondták intelligens elektronikus vezérlésű viszkó .  A viszkó részét még értem a régi gépész tanulmányaimból de az elektronikus meg Haldex  már magas .   Röhög   Mondjuk az első nap hogy megvettem a vadásztársam L200 át rántottam ki egy sáros gödörből . Fejvakarás  Semmi baj nem történt .  Emelem
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #7073 Dátum: 2019. Február 07. - 08:06:01 »

Mi a különbség ?  Nekem CR-V II a családi / vésztartalék terepjáró  Kacsint  de úgy mondták intelligens elektronikus vezérlésű viszkó .  A viszkó részét még értem a régi gépész tanulmányaimból de az elektronikus meg Haldex  már magas .   Röhög   Mondjuk az első nap hogy megvettem a vadásztársam L200 át rántottam ki egy sáros gödörből . Fejvakarás  Semmi baj nem történt .  Emelem

Viszkó -  autónavigátor.hu leírása: „az első és a hátsó differenciálmű közé szerelt hőre keményedő, de folyékony, azaz viszkózus anyaggal töltött kuplung a tengelyek közötti fordulatszám különbség esetén zár. A rendszer lassan reagál és nem bírja a komoly terepezést, tölteléke extrém esetben besülhet, ami után a differenciálművek is károsodhatnak – használtautó vásárlásakor ezért különösen figyelni kell a kuplung állapotára.”

Haldex: https://autotechnika.hu/cikkek/motor-eroatvitel/9682/oesszkerekhajtas-haldex-technikaval

A CR-V-ben haldex-elven működő, de saját fejlesztésű rendszer van, nem viszkó.
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7074 Dátum: 2019. Február 07. - 11:08:51 »

Viszkó -  autónavigátor.hu leírása: „az első és a hátsó differenciálmű közé szerelt hőre keményedő, de folyékony, azaz viszkózus anyaggal töltött kuplung a tengelyek közötti fordulatszám különbség esetén zár. A rendszer lassan reagál és nem bírja a komoly terepezést, tölteléke extrém esetben besülhet, ami után a differenciálművek is károsodhatnak – használtautó vásárlásakor ezért különösen figyelni kell a kuplung állapotára.”

Haldex: https://autotechnika.hu/cikkek/motor-eroatvitel/9682/oesszkerekhajtas-haldex-technikaval


A CR-V-ben haldex-elven működő, de saját fejlesztésű rendszer van, nem viszkó.

Rá lehet fogni hogy értem !  Ördög   Kösz !   Emelem
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #7075 Dátum: 2019. Február 07. - 12:19:20 »

Rá lehet fogni hogy értem !  Ördög   Kösz !   Emelem

Az angolbeteg alatt egy 4. generációs van. Nagyon szeretem, a feleség is megtanulta, hogy ha nem fekete az út előttünk csak teker egyet a programválasztón, oszt semmi gond nem lesz.  Igen

Nyilván nem G Merci, vagy  LC, de amit tud az nekünk több mint elég.
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #7076 Dátum: 2019. Február 08. - 09:08:53 »

Sziasztok,

szívesen venném tanácsaitokat az alábbi kritériumok alapján:

Szeretnék egy megbízható terepjárót hosszú távra ( 8-10év ).
Maximum 3.5M Ft vételi áron.
Tervezett 10E km futás/ év ( 80% közút és 20% könnyű terep )
Évente pár alkalommal kellene 300km távot menni, amúgy heti 150- 200km-t futna a közeli területen ).
Köszönöm, de nem érdekel: Francia vérvonalú; hegyekből érkezett- sóette; Pick-Up; Diesel!
Kizárólag benzin üzeműben gondolkodom.

Nézegetem már jó ideje a vasakat. Háááát, mindenképp mélyebbre kell zsebbe nyúlnom a tervezettnél ( 2M Ft ), azt már látom.
Hisz ha számolom az ilyenre ráfordított energiát és pénzt, túl leszünk a 3M Ft-n amire már nekem is tetszene.

Rav4; Jimny; Yeti; Niva? Még nem tudom.
A döntés semmiképp sem lesz egyszerű és kompromisszum mentes...

Köszönöm!
Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7077 Dátum: 2019. Február 08. - 09:23:40 »

Sziasztok,

szívesen venném tanácsaitokat az alábbi kritériumok alapján:

Szeretnék egy megbízható terepjárót hosszú távra ( 8-10év ).
Maximum 3.5M Ft vételi áron.
Tervezett 10E km futás/ év ( 80% közút és 20% könnyű terep )
Évente pár alkalommal kellene 300km távot menni, amúgy heti 150- 200km-t futna a közeli területen ).
Köszönöm, de nem érdekel: Francia vérvonalú; hegyekből érkezett- sóette; Pick-Up; Diesel!
Kizárólag benzin üzeműben gondolkodom.

Nézegetem már jó ideje a vasakat. Háááát, mindenképp mélyebbre kell zsebbe nyúlnom a tervezettnél ( 2M Ft ), azt már látom.
Hisz ha számolom az ilyenre ráfordított energiát és pénzt, túl leszünk a 3M Ft-n amire már nekem is tetszene.

Rav4; Jimny; Yeti; Niva? Még nem tudom.
A döntés semmiképp sem lesz egyszerű és kompromisszum mentes...

Köszönöm!

Pedig szerintem ebben az esetben nagyon egyértelmű és egyszerű a megoldás. Benzines RAV4!
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7078 Dátum: 2019. Február 08. - 10:06:18 »

Sziasztok,

szívesen venném tanácsaitokat az alábbi kritériumok alapján:

Szeretnék egy megbízható terepjárót hosszú távra ( 8-10év ).
Maximum 3.5M Ft vételi áron.
Tervezett 10E km futás/ év ( 80% közút és 20% könnyű terep )
Évente pár alkalommal kellene 300km távot menni, amúgy heti 150- 200km-t futna a közeli területen ).
Köszönöm, de nem érdekel: Francia vérvonalú; hegyekből érkezett- sóette; Pick-Up; Diesel!
Kizárólag benzin üzeműben gondolkodom.

Nézegetem már jó ideje a vasakat. Háááát, mindenképp mélyebbre kell zsebbe nyúlnom a tervezettnél ( 2M Ft ), azt már látom.
Hisz ha számolom az ilyenre ráfordított energiát és pénzt, túl leszünk a 3M Ft-n amire már nekem is tetszene.

Rav4; Jimny; Yeti; Niva? Még nem tudom.
A döntés semmiképp sem lesz egyszerű és kompromisszum mentes...

Köszönöm!
Nem vagy egy egyszerű gyerek...
Kizárod a valódi terepjárók nagy részét aztán olyasmiben gondolkodsz, hogy rav4 meg yeti...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #7079 Dátum: 2019. Február 08. - 10:42:28 »

Nem vagy egy egyszerű gyerek...
Kizárod a valódi terepjárók nagy részét aztán olyasmiben gondolkodsz, hogy rav4 meg yeti...

80-20 aránynál miért kellene valódi terepjáró neki?  Vállat von
Naplózva
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: