Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5985 Dátum: 2017. Január 22. - 13:46:33 » |
|
A 9. perctől igazán érdekes...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #5986 Dátum: 2017. Január 22. - 17:39:09 » |
|
A 9. perctől igazán érdekes...
Ebbe biztosan belefér Bátya, de nem egy diétás masina. Én ezt javallanám:
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Abonyi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5987 Dátum: 2017. Január 22. - 18:46:38 » |
|
Hát ez igazán durva!! Piacgazdaság még nem gyűrűzött be az elvtársaknál. Még mindig a PERESZTROJKA-t tapossák keményen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5988 Dátum: 2017. Január 22. - 18:50:44 » |
|
Hát ez igazán durva!! Piacgazdaság még nem gyűrűzött be az elvtársaknál. Még mindig a PERESZTROJKA-t tapossák keményen. Ezért vagyok szkeptikus az orosz ipar remekeivel szemben. Ok, az uaz egyszerű mint a faék, csupa fém, megállíthatatlan rettenet...csak sajnos ez utóbbi tulajdonságával a fékjei sem igazán tudnak mit kezdeni. De vannak fanatikus hülyék, ha megnézed a hozzászólásokat, megtalált egy hülyegyerek aki szerint az uaz a világ legjobb terepjárója...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Abonyi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5989 Dátum: 2017. Január 22. - 18:56:03 » |
|
Lófaszt van igaza, hazudozik össze vissza. Az uazzal nem az egyszerűsége a baj, ha valakinek ez az igényszintje, ám legyen. Az a gond, hogy szar alapanyagból, alulméretezett tervezéssel készültek. A fékjei vicc kategóriások, a legtöbb baleset is abból ered, hogy ha elfogy szergej a hegyoldalban, nem lehet visszagurultában megállítani mert kevés a fék. A féltengelyek alul vannak méretezve, a stabilitás nulla, a motor benzintemető. Ehhez képest a régi japán cuccok bár rettentő fapadosak voltak azok is de csak mennek és mennek...
Én is egy 1987-es Troopert vezetek, és valóban elnyűhetetlen. Most a -23 C fokban 3 másodpercig izzít, és indul simán, nyáron melegben sem megy le az olajnyomás 3 bár alá. Fogggalmam nincs mennyi lehet benne a kilométer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Abonyi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5990 Dátum: 2017. Január 22. - 19:04:46 » |
|
Ezért vagyok szkeptikus az orosz ipar remekeivel szemben. Ok, az uaz egyszerű mint a faék, csupa fém, megállíthatatlan rettenet...csak sajnos ez utóbbi tulajdonságával a fékjei sem igazán tudnak mit kezdeni. De vannak fanatikus hülyék, ha megnézed a hozzászólásokat, megtalált egy hülyegyerek aki szerint az uaz a világ legjobb terepjárója...
Hát igen!! Én azt gondolnám, hogy legalább a gyengéit kijavíthatnák.Már ha a réz fékcsőre nem sajnálták a pénzt , mint más autógyárak. JÓ!! Akkor egyen 800 ezer az ára, mi meg majd befejezzük otthon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5991 Dátum: 2017. Január 22. - 19:11:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #5992 Dátum: 2017. Január 23. - 09:46:07 » |
|
De vannak fanatikus hülyék, ha megnézed a hozzászólásokat, megtalált egy hülyegyerek aki szerint az uaz a világ legjobb terepjárója...
Hagyd a picsába, meggyőzni úgysem tudod. Vagy rájön a maga kárán a hülyeségére, vagy meghal hülyén. Egyébként érdekes dolog ez, mert sokan vannak, akinek a gépszerelés kifejezett örömet okoz. Most nem a szervizesre gondolok, aki ebből él, hanem sima prosztó géphasználóra. Emlékszel talán, pár éve megvettem egy DFU-t. Egy évet volt nálunk, ráköltöttünk egy kisebb vagyont, egy marék ősz hajszálat, aztán együttvéve nem dolgozott két hetet. Érdeklődött utána az egyik helyi fakitermelő, féláron odaadtam neki, csak lássam végre, hogy kimegy a kapun. Elmondtam neki, hogy jól gondolja meg, mert nem egy unalmas gépezet. Azóta is használja, nappal dolgozik vele, éjjel fekszik alatta, béke, boldogság, harmónia, most csináltatott hozzá egy csipegető kanalat.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5993 Dátum: 2017. Január 23. - 12:20:12 » |
|
Vagy rájön a maga kárán a hülyeségére, vagy meghal hülyén.
Egyébként érdekes dolog ez, mert sokan vannak, akinek a gépszerelés kifejezett örömet okoz. Most nem a szervizesre gondolok, aki ebből él, hanem sima prosztó géphasználóra.
Namost ennek a három sornak van tétje nálam is. Alapból szeretek molyolni bármivel, csak halljam, ahogy recseg a krova... Most pl. megtippeltem, hogy az angolbeteg izzítógyertyás. -5-0 fokban eddig csak-csak indult, de alatta az istennek se. Nem nagy cucc a 4 izzítógyertya csere, de ha az ember elb....a - nem nehéz beletépni a hengerfejbe kiszedéskor - akkor gyön' a hengerfejlevétel, kifúrás, síkolás - merhogy csak úgy vissza nem rakjuk - stb. Röviden: a szopóroller. Még várok a fészekmaróra, oszt nekilátok
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5994 Dátum: 2017. Január 23. - 16:04:10 » |
|
Namost ennek a három sornak van tétje nálam is. Alapból szeretek molyolni bármivel, csak halljam, ahogy recseg a krova... Most pl. megtippeltem, hogy az angolbeteg izzítógyertyás. -5-0 fokban eddig csak-csak indult, de alatta az istennek se. Nem nagy cucc a 4 izzítógyertya csere, de ha az ember elb....a - nem nehéz beletépni a hengerfejbe kiszedéskor - akkor gyön' a hengerfejlevétel, kifúrás, síkolás - merhogy csak úgy vissza nem rakjuk - stb. Röviden: a szopóroller. Még várok a fészekmaróra, oszt nekilátok Most mondjam azt, hogy én megmondtam...?
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #5995 Dátum: 2017. Január 24. - 08:21:34 » |
|
Namost ennek a három sornak van tétje nálam is. Alapból szeretek molyolni bármivel, csak halljam, ahogy recseg a krova...
Tippelhetek? Sosem volt Rigád, vagy Verhovinád.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5996 Dátum: 2017. Január 24. - 08:23:51 » |
|
Tippelhetek? Sosem volt Rigád, vagy Verhovinád.
Pár éve majdnem vettem egy esztétikailag gyönyörű oldalkocsis Ural-t... Aztán inkább nem tettem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5997 Dátum: 2017. Január 24. - 08:26:37 » |
|
Tippelhetek? Sosem volt Rigád, vagy Verhovinád.
Babettám - nem vicc- tök jó volt, negyed tekerésre indult. Ment
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5998 Dátum: 2017. Január 24. - 08:50:42 » |
|
Tippelhetek? Sosem volt Rigád, vagy Verhovinád.
Reggel felkelek, nekilátok szerelni. Délután elmegyünk motorozni. Este hazatolom. Aztán végetér a nyáriszünet... Bár nekem romet-em volt...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #5999 Dátum: 2017. Január 24. - 09:29:31 » |
|
Babettám - nem vicc- tök jó volt, negyed tekerésre indult. Ment
Na ugye! Aki a közlekedési pályafutását ennek a két baltikumi gyönyörűségnek valamelyikével kezdte, az egy életre kimotorszerelte magát már serdülő korában. A Babetta meg Simson az más minőségi kategória volt. Utóbbit persze égen-földön nem lehetett kapni.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
|