táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5835 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 09:20:11 » |
|
Köszönöm szépen! Jó szórakozás azt már tapasztaltam... de azért bízom benne. hogy sikeresen megoldódik. SUV is lehetne akár, csak nem tudom azok terepjáró képességei milyenek.... Sokáig kissé lesajnáltam a SUV-okat,de amikor a nyár elején a vőm a Nissan X-Trailt felküldte velünk olyan helyre,ahova elképzelni sem tudtam volna,azóta jelentősen módosult a véleményem.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #5836 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 11:33:56 » |
|
Sokáig kissé lesajnáltam a SUV-okat,de amikor a nyár elején a vőm a Nissan X-Trailt felküldte velünk olyan helyre,ahova elképzelni sem tudtam volna,azóta jelentősen módosult a véleményem.
Nekem egy 2 literes benyás, vagy 10 éves 5 ajtós Toyota Rav-4 koppantotta a padlón az állam, és még valami hajde-hajde gumi sem volt rajta.... Ok...igazi dágványban meghalnak, de meglepő, hogy milyen helyeken elmennek ezek az "operett terepjárók" is. Én csak sajnálom, hogy milyen retkesek lesznek ezek a szép kis autók egy-egy sárdagasztás után. Nem illik a Dustert sem dícsérni, de azért az is tud meglepetést okozni (pozitív! iráyban, még mielőtt valaki lecsapná a labdát....)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11252
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5837 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 12:03:41 » |
|
Most kezdjem el a Skoda Superb terepjáró képességeit dicsérni? Kétszer akadtam el egy idény alatt. Az egyik helyre azt mondta az L200 tulaj vadásztársam,hogy ott már ő is becumizta. A másik helyre apósom a Zetorral jött értem... Igazából szerintem néhány nagyon eltalált terepjárón túl,csak a szerencse,hasmagasság,vezetéstechnika,gumi sajátos elegye adja,hogy hol megy el az autó. Akár 4x4 nélkül is.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #5838 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 12:34:33 » |
|
Most kezdjem el a Skoda Superb terepjáró képességeit dicsérni? Kétszer akadtam el egy idény alatt. Az egyik helyre azt mondta az L200 tulaj vadásztársam,hogy ott már ő is becumizta. A másik helyre apósom a Zetorral jött értem... Igazából szerintem néhány nagyon eltalált terepjárón túl,csak a szerencse,hasmagasság,vezetéstechnika,gumi sajátos elegye adja,hogy hol megy el az autó. Akár 4x4 nélkül is. Kezdjed......... Csak nem tudom, hogy a Skoda Superb terepjáróképesség dícséretről, vagy a Skoda Superb terepjáró képesség dícséretéről írtál. Ezt...., ha lennél szíves.... bővebben kifejteni. De én benne vagyok..... vitatkozzunk! Én pl. nem hiszem el, hogy a Skoda Superb elmegy földúton is!! Most te jössz....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5839 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 12:48:54 » |
|
Sokáig kissé lesajnáltam a SUV-okat,de amikor a nyár elején a vőm a Nissan X-Trailt felküldte velünk olyan helyre,ahova elképzelni sem tudtam volna,azóta jelentősen módosult a véleményem.
Ha már SUV: télen jövök a tapasztalattal egy II. Freelander vonatkozásában. Téligumi lesz alatta, nem terep. 50 centis gázlómélysége van, nyilván nem fogom kipróbálni, de kíváncsi leszek a dágványban mit mutat. Nyáron szárazságban csak a hasmagasság számított eddig, mindenhova bement, kijött, ahova beküldtem. Nem terepjáró, nem is az volt a vásárlás célja, de a nagyritkán szükséges bejutásra, kijutásra sztem elég lesz. Meglássuk...
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5840 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 13:07:04 » |
|
Na azért arra jó volt a felvetésem, hogy elkezdődött egy kis eszmecsere... Sosem gondoltam volna, hogy az automata váltó ennyire befolyásolni tudja a választás lehetőségeit. Ha ez nem lenne kitétel akkor már rég megoldottam volna a kérdést. Ill. nem lenne kérdés, mert jó volt a "kis" Ranger... Szóval akkor mit vegyek??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lorka
|
|
« Új üzenet #5841 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 13:22:00 » |
|
Dusterrel csapattam egy rövid ideig és nagyon jó terepen. Igaz hogy 1,6-os benzines volt. Jól evett... 11 körül autópályán! 110km/h nál...
|
|
|
Naplózva
|
Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5842 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 13:25:14 » |
|
Dusterrel csapattam egy rövid ideig és nagyon jó terepen. Igaz hogy 1,6-os benzines volt. Jól evett... 11 körül autópályán! 110km/h nál... A Duster szerintem jó terepen - kialakításához képest. Nálunk a cégnél van pár és szépen dolgoznak még keményebb terepen is. Ha létezne belőle automata, akkor elgondolkodnék rajta. Főleg ha nem román technika lenne....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11252
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5843 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 14:08:08 » |
|
Kezdjed......... Csak nem tudom, hogy a Skoda Superb terepjáróképesség dícséretről, vagy a Skoda Superb terepjáró képesség dícséretéről írtál. Ezt...., ha lennél szíves.... bővebben kifejteni. De én benne vagyok..... vitatkozzunk! Én pl. nem hiszem el, hogy a Skoda Superb elmegy földúton is!! Most te jössz.... Nem én egy harmadik változatról,a terepjáró -képességéről kezdtem beszélni.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #5844 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 14:16:32 » |
|
Dusterrel csapattam egy rövid ideig és nagyon jó terepen. Igaz hogy 1,6-os benzines volt. Jól evett... 11 körül autópályán! 110km/h nál... Terepen nem mentem vele, de aki használja, nagyon dícséri. Persze mihez képest? Most mentem a 110 lovas dízellel egy hosszabbat, 130 felett a sztrádán szerintem egy kicsit sok volt, 8,2-t mértem, ez egy tank üzemanyagra jött ki, mihelyst levettem 110 környékére - végig légkondival - 6,2- lett az átlag, de ebben benne volt a nagyobb tempó is. Ez olyan 2000 kilométer átlaga, de ebben benne van városi tötyögés, meg 150 kilométer hegyre fel- hegyről le is, szóval szvsz egész tűrhető a fogyasztása. A menetteljesítménye sztrádára - hogy is fogalmazzak - kissé alulméretezett. Ha ingyé adnák nem dobnám vissza, de magamnak ezért - ennyi pénzért - nem vennék ilyet, illetve nem ilyet vennék.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #5845 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 14:17:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5846 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 14:50:47 » |
|
Terepen nem mentem vele, de aki használja, nagyon dícséri. Persze mihez képest? Most mentem a 110 lovas dízellel egy hosszabbat, 130 felett a sztrádán szerintem egy kicsit sok volt, 8,2-t mértem, ez egy tank üzemanyagra jött ki, mihelyst levettem 110 környékére - végig légkondival - 6,2- lett az átlag, de ebben benne volt a nagyobb tempó is. Ez olyan 2000 kilométer átlaga, de ebben benne van városi tötyögés, meg 150 kilométer hegyre fel- hegyről le is, szóval szvsz egész tűrhető a fogyasztása. A menetteljesítménye sztrádára - hogy is fogalmazzak - kissé alulméretezett. Ha ingyé adnák nem dobnám vissza, de magamnak ezért - ennyi pénzért - nem vennék ilyet, illetve nem ilyet vennék..... Hát, a két tonnás Freelander automata 2.2-es dízel 9,3-at eszik, ebben van város, pálya (nettó ) 130-nál. Egyáltalán nem kevés, de a 8,2-höz képest nem látványos.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5847 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 15:41:08 » |
|
Hát szó mi,szó, érdekes dolog ez a terepjárás. Ha láttátok volna felénk annak idején a famanager ómigránsok hova eljutottak slickgumis Ladákon,igencsak zörögnének az állak a földön. Na az igaz,hogy volt ott jelentős élőerő segítség is,mert ötből négy néha húzta-vonta-tartotta a Ladát,de kimentek.
Az egyik vadásztársam végignézte a kínlódásukat egy patakátkelésen a leséről. Gondolta segít ő is,ahogy tud és belezuhantott a 300-asából a levegőbe. A segéderő 1 azaz egy másodperc alatt eltűnt,de a sofőrnek,aki Ladástól bedőlt a patakba se kellett egy perc.
De a lényeg mégis az,hogy mindenféle szakadt Ladákkal,Moszkvicsokkal (amikre azt mondják már akkor is csúsznak,ha a hátsókerék alá köp valaki),retvás gumikon járták a terepet.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9523
Piros betűs nagyokos...
|
|
« Új üzenet #5848 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 16:22:01 » |
|
A Duster szerintem jó terepen - kialakításához képest. Nálunk a cégnél van pár és szépen dolgoznak még keményebb terepen is. Ha létezne belőle automata, akkor elgondolkodnék rajta. Főleg ha nem román technika lenne.... Oszt mennyit voltak szervízben? Az itteniek elég sokat. Dákwagen = hulladék ez az általános megállapítás róla. Városi használatban elmegy, ráadásul itt még igazán nehéz terep sincs.
|
|
|
Naplózva
|
-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában... -Levegyem?
-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5849 Dátum: 2016. Szeptember 08. - 16:45:41 » |
|
Oszt mennyit voltak szervízben? Az itteniek elég sokat. Dákwagen = hulladék ez az általános megállapítás róla. Városi használatban elmegy, ráadásul itt még igazán nehéz terep sincs.
Az elmúlt 3 évben szinte alig láttak szervízt kimondott hiba miatt. Egyszer a gyári gallytörő adta meg magát, nem rég meg a 4x4-ben adta meg magát valami, de nem lehetett nagy gond mert gyorsan orvosolták. Azért azt tudni kell, hogy amennyire lehet vigyáznak rá a kollégák.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|