Marksman
|
|
« Új üzenet #5775 Dátum: 2016. Július 25. - 22:32:26 » |
|
Nagyon köszönöm! Igen a fogyasztása ezeknek a vasaknak gondolom nem kevés... Gázossá alakítani megérné? Nemrég néztem egy Lincoln Navigátort (5.4 V8), a tulaj gázzal hajtja és azt mondja kb 20L/100km gázból. Tudom nem terepjáró csak viszonyítási alapként nézegettem. Na meg az amerikai kényelem miatt Én nem vagyok a gázüzemű autók rajongója, de nem is kell adni a véleményemre - csak szubjektív oka van az ellenszenvnek
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5776 Dátum: 2016. Július 25. - 22:37:23 » |
|
Én nem vagyok a gázüzemű autók rajongója, de nem is kell adni a véleményemre - csak szubjektív oka van az ellenszenvnek Van esetleg valami konkrét rossz tapasztalatod? Amúgy gondolom fogyasztás végett megéri átalakíttatni. Teljesítményben nem vesz vissza belőle azt olvastam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #5777 Dátum: 2016. Július 26. - 20:25:21 » |
|
Automata vontatásban köszönöm a válaszokat. Szemezgetek egy Mitsubishi L400-al, hajt valaki efféle szekeret, valami tapasztalat? Benzines vagy diesel a jobb választás, vásárlás esetén mire figyeljek az autón műszakilag? Továbbra is köszönöm a véleményeteket! B
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5778 Dátum: 2016. Július 26. - 20:26:25 » |
|
Van esetleg valami konkrét rossz tapasztalatod? Amúgy gondolom fogyasztás végett megéri átalakíttatni. Teljesítményben nem vesz vissza belőle azt olvastam.
Plusz "vizsga", és a rengeteg rizikós tényező amit a kicsapódó nedvesség okoz: kipufogórendszer, gyertya, stb... De ahogy írom, ez műszaki indíttatású ellenszenv - sosem használtam tartósan gázos autót. Használói valószínűleg meg tudnak cáfolni.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5779 Dátum: 2016. Július 26. - 20:39:33 » |
|
Plusz "vizsga", és a rengeteg rizikós tényező amit a kicsapódó nedvesség okoz: kipufogórendszer, gyertya, stb... De ahogy írom, ez műszaki indíttatású ellenszenv - sosem használtam tartósan gázos autót. Használói valószínűleg meg tudnak cáfolni. Köszi szépen! Akik használják valamilyen kocsiban is, eddig nem panaszkodtak. És ekkora cm3-nél azért a fogyasztás nem elhanyagolható De ha van esetleg valami javaslat megbízható és jó terepképességű automata kocsira...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5780 Dátum: 2016. Július 26. - 21:13:07 » |
|
Köszi szépen! Akik használják valamilyen kocsiban is, eddig nem panaszkodtak. És ekkora cm3-nél azért a fogyasztás nem elhanyagolható De ha van esetleg valami javaslat megbízható és jó terepképességű automata kocsira... Kiscsirke? Mi a felső korlát? Az én fejemben amúgy az a kérdés, hogy mekkora lenne az éves futás? Ha pl. 10000 alatti, akkor tök mindegy mennyit eszik, a gázosítás, vagy a drágább, de kisebb fogyasztásún elszenvedett értékvesztés miatt ugyanott vagy. Terepjárót- főleg automatát - 10 literes fogyasztás alatt szerintem nemigen találni (sőt, annak már k..,..-ra kell örülni), így max. amúgy is csak a különbségekkel kalkulálhatsz. Rendes nagyblokkos nagy csirke ki fog vinni a világból. Ami széthullikl rajta, az vagy felesleges, vagy elérhető áron kapsz hozzá, ami még nem, az még kiszolgál.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5781 Dátum: 2016. Július 26. - 21:20:16 » |
|
Kiscsirke? Mi a felső korlát?
Az én fejemben amúgy az a kérdés, hogy mekkora lenne az éves futás? Ha pl. 10000 alatti, akkor tök mindegy mennyit eszik, a gázosítás, vagy a drágább, de kisebb fogyasztásún elszenvedett értékvesztés miatt ugyanott vagy.
Kiscsirke? Eddig az elmúlt éveket nézve szerintem olyan 20ekm/év megvolt. Kényszerűségből el kell adnom a Rangert és helyette kell egy automata. Ez kb olyan 1,3milla körül piacképes és max egy kicsivel lehetne több, de jobb lenne ha nem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5782 Dátum: 2016. Július 26. - 21:24:37 » |
|
Kiscsirke? Eddig az elmúlt éveket nézve szerintem olyan 20ekm/év megvolt. Kényszerűségből el kell adnom a Rangert és helyette kell egy automata. Ez kb olyan 1,3milla körül piacképes és max egy kicsivel lehetne több, de jobb lenne ha nem Olyan 2 környékén vannak 2.8-as crd cherokee-k. Ha nem rohad az alja, az tök jó autó. 12-vel eljársz. Ez a "sima" cherokee, nem a grand...
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #5783 Dátum: 2016. Július 26. - 21:28:46 » |
|
Szemezgetek egy Mitsubishi L400-al, hajt valaki efféle szekeret, valami tapasztalat? Benzines vagy diesel a jobb választás, vásárlás esetén mire figyeljek az autón műszakilag?
A méretéhez és a teljesítményéhez képest rettenetesen sokat fogyaszt.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5784 Dátum: 2016. Július 26. - 22:06:36 » |
|
Olyan 2 környékén vannak 2.8-as crd cherokee-k. Ha nem rohad az alja, az tök jó autó. 12-vel eljársz. Ez a "sima" cherokee, nem a grand...
Köszönöm! Az a vas még tetszik is érdemes esetleg külföldi behozatalban is gondolkodni? Gondolom a terepjáró képessége az a jeepekre jellemzően jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5785 Dátum: 2016. Július 26. - 22:08:50 » |
|
Köszönöm! Az a vas még tetszik is érdemes esetleg külföldi behozatalban is gondolkodni? Gondolom a terepjáró képessége az a jeepekre jellemzően jó. A 2.7 CRD is jó választás netán a jeepből? Ez a merci 2.7-es motorja ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #5786 Dátum: 2016. Július 26. - 22:11:39 » |
|
A méretéhez és a teljesítményéhez képest rettenetesen sokat fogyaszt.
Az számszerűsítve mit jelent? Fönök, lehetnél bőbeszédűbb is.
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #5787 Dátum: 2016. Július 27. - 10:20:15 » |
|
Az számszerűsítve mit jelent? Fönök, lehetnél bőbeszédűbb is.
Nincs mire bőbeszédűsködnöm mert soha nem ültem ilyen autóban de két partnerünknek is volt és a "Na milyen?" kérdésre mindkettőnél az volt a válasz, hogy jónak jó de 13-14 litert beszippant. Mindkettő "munkásbusznak" használta.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5788 Dátum: 2016. Július 27. - 19:19:46 » |
|
A 2.7 CRD is jó választás netán a jeepből? Ez a merci 2.7-es motorja ugye?
A 2.7 CRD egy az egyben a Mercedes ML/E/Sprinter 5 hengeres dízele. Tűzkarika érzékeny, egyébként jó technika. Ennek a fogyasztásáról írkáltam a minap egyébként... Terepjáró képesség? A GrandCherokee Sperrdiffis, elől-hátul merevhidas, felezős, ... Bőven tudja amit a Ranger, de ez nyilván sok tényező függvénye. Olaszországból lehet olyan példányt halászni aminek az alján egy pötty rozsda sincs. Egyébként az ML merci sem drágább fenntartású (hiszen ugyanaz a technika) és igen kényelmes, komfortos autó. Szerintem szerényebb csomagtérrel és biztosan butább tereptudással a futómű és a magasság miatt, de széria állapotban elvitte Afrikáig a cimborát, még tovább, mint a 2.8 CRD Cherokee.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5789 Dátum: 2016. Július 27. - 20:11:54 » |
|
A 2.7 CRD egy az egyben a Mercedes ML/E/Sprinter 5 hengeres dízele. Tűzkarika érzékeny, egyébként jó technika. Ennek a fogyasztásáról írkáltam a minap egyébként... Terepjáró képesség? A GrandCherokee Sperrdiffis, elől-hátul merevhidas, felezős, ... Bőven tudja amit a Ranger, de ez nyilván sok tényező függvénye. Olaszországból lehet olyan példányt halászni aminek az alján egy pötty rozsda sincs. Egyébként az ML merci sem drágább fenntartású (hiszen ugyanaz a technika) és igen kényelmes, komfortos autó. Szerintem szerényebb csomagtérrel és biztosan butább tereptudással a futómű és a magasság miatt, de széria állapotban elvitte Afrikáig a cimborát, még tovább, mint a 2.8 CRD Cherokee.
A Mercitől pont ez a szerényebb terepjáró képesség tart vissza, mert ha már egyszer olyan kocsi kell ami terepen is elboldogul akkor ne ez legyen a gyenge pontja. Amúgy biztos sokkal komfortosabb közúton. Meg az ML270 szép is Akkor eddig úgy néz ki, hogy nagyobb vasak közül a Cherokee ill. Grand Cherokee a jó választás. Tanácsolták még a Mazda Triubte-ot is, bár annak tényleg horribilis fogyasztást mondanak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|