Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5760 Dátum: 2016. Július 12. - 16:35:52 » |
|
A 2016 evjaratu 5 ajtos, benzines, Jeep Wrangler Rubicon-om varosba eszik 14 L, orszaguton 10-11-et attol fugg a szel honnan fuj , ja es BFG MT gumikkal es 110 km/h sebeseggel, es 4:10 differencial attetellel. . Sulyba ugyanaz mint a Grand Cherokee vagyis tobb mint ket tonna. En ugy vagyok ha az autot szeretem a fogyasztas nem zavar. A civilebb modelek (Sahara, Sport) 3:21 attetellel, kozep zarral, es elso, elso difizar nelkul, kicsit jobbak fogyasztasba, dehat mit er az egesz ha nincs mindenutt difizarjuk. A 2015-es Saharamat 7 honap utan becsereltem 2016-os Rubiconra mert, egyszeruen idegesitett terepen, hogy nem volt elso difizaram, csak hatso. Nem is bantam meg, tobbet adtak erte mind amennyiert vettem ujjonan .....ilyen meg sosem fordult elo, ez volt az elso ilyen auto vasar eletembe. A Wranglerek eszmeletlen jol tartjak az arukat.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5761 Dátum: 2016. Július 12. - 23:17:54 » |
|
Hát na.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #5762 Dátum: 2016. Július 14. - 07:30:07 » |
|
En ugy vagyok ha az autot szeretem a fogyasztas nem zavar.
Persze, mert hússzor akkora a fizetésed mint a miénk és felébe kerül a benzin, mint nálunk.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #5763 Dátum: 2016. Július 14. - 12:00:04 » |
|
Persze, mert hússzor akkora a fizetésed mint a miénk és felébe kerül a benzin, mint nálunk. A halakat becseréli benzinre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5764 Dátum: 2016. Július 23. - 10:22:32 » |
|
Sziasztok! Kérdezném, hogy a nagy motoros jepp cherokee-ról mit érdemes tudni? Gondolok itt a 4.0 benzinesekre. Tudom zabálják a benzint Másik kérdés, hogy a régebbi Hyundai Tucson ill. SantaFe típusok terepjáró képességeiről van valakinek érdemi információja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5765 Dátum: 2016. Július 24. - 12:56:35 » |
|
Sziasztok! Kérdezném, hogy a nagy motoros jepp cherokee-ról mit érdemes tudni? Gondolok itt a 4.0 benzinesekre. Tudom zabálják a benzint Másik kérdés, hogy a régebbi Hyundai Tucson ill. SantaFe típusok terepjáró képességeiről van valakinek érdemi információja. Cherokee vagy GrandCherokee?
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5766 Dátum: 2016. Július 24. - 13:23:52 » |
|
Cherokee vagy GrandCherokee?
Ja, szerintem Grand Cherokee
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #5767 Dátum: 2016. Július 24. - 18:29:19 » |
|
Üdvözlet Uraim!
Hogyan kell automata váltós autót vontatni? Az elejét/hátulját megemelni opció, köszönöm most nem játszik.
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #5768 Dátum: 2016. Július 24. - 18:40:46 » |
|
A 2016 evjaratu 5 ajtos, benzines, Jeep Wrangler Rubicon-om varosba eszik 14 L, orszaguton 10-11-et attol fugg a szel honnan fuj , ja es BFG MT gumikkal es 110 km/h sebeseggel, es 4:10 differencial attetellel. . Sulyba ugyanaz mint a Grand Cherokee vagyis tobb mint ket tonna. En ugy vagyok ha az autot szeretem a fogyasztas nem zavar. Mekkora motorral produkálja ezeket az értékeket?
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #5769 Dátum: 2016. Július 24. - 18:42:36 » |
|
Üdvözlet Uraim!
Hogyan kell automata váltós autót vontatni? Az elejét/hátulját megemelni opció, köszönöm most nem játszik.
Szerintem simán "N"-be tenni. Ugyan én nem vontattam, csak tologattam a garázsban, rég is volt, de úgy emlékszem semmi baja nem lett!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vegeza
|
|
« Új üzenet #5770 Dátum: 2016. Július 24. - 22:00:18 » |
|
Üdvözlet Uraim!
Hogyan kell automata váltós autót vontatni? Az elejét/hátulját megemelni opció, köszönöm most nem játszik.
Az enyém gépkönyvébe az van leírva, max 40 km/h val lehet és nem több mint 10 km-t.
|
|
|
Naplózva
|
"Sors bona, nihil aliud" Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül..... A realista meg lőni!
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #5771 Dátum: 2016. Július 25. - 07:58:41 » |
|
Üdvözlet Uraim!
Hogyan kell automata váltós autót vontatni? Az elejét/hátulját megemelni opció, köszönöm most nem játszik.
Szia! A gépkönyvet el kell olvasni, mert nem minden automata váltóst lehet vontatni! Ha nem jár a motor kenés sincs és megsülhet a váltó belseje. A cikk vége felé foglalkozik az automata vontatásával. Csak óvatosan mert nem olcsó mulatság! http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/hogyan_szabad_vontatni-5116
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #5772 Dátum: 2016. Július 25. - 08:06:43 » |
|
Üdvözlet Uraim!
Hogyan kell automata váltós autót vontatni? Az elejét/hátulját megemelni opció, köszönöm most nem játszik.
Ha meg lehet szüntetni a "visszahajtást" tehát ne a kerekek hajtsák meg a váltót. Vannak típusok ahol a terepváltónál meg lehet oldani, de ha másképpen nem megy le kell kötni a kardántengelyt .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5773 Dátum: 2016. Július 25. - 21:56:03 » |
|
Ja, szerintem Grand Cherokee
A 4.0 állítólag kicsit elektromosan is egyszerűbb és elég strapabíró, de én a sor6-os motorokat rühellem egy-két kivételtől eltekintve. Az 5.2 V8 annyit vedel mint egy bölény, de olyan erős is. Egy álom, én mindmáig visszasírom. Egyébként alapvetően mindkettő pofonegyszerű szerkezet. Arra azért készülj, hogy tereppel vegyesben az ötkettő 20 alatt nem nagyon fog enni. Ja, az újabb, WJ széria 4.7 V8-asa is nagyon jó, már modernebb, de még mindig nyers, igazi nyolchengeres.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Pannon Vadász
|
|
« Új üzenet #5774 Dátum: 2016. Július 25. - 22:29:31 » |
|
A 4.0 állítólag kicsit elektromosan is egyszerűbb és elég strapabíró, de én a sor6-os motorokat rühellem egy-két kivételtől eltekintve. Az 5.2 V8 annyit vedel mint egy bölény, de olyan erős is. Egy álom, én mindmáig visszasírom. Egyébként alapvetően mindkettő pofonegyszerű szerkezet.
Arra azért készülj, hogy tereppel vegyesben az ötkettő 20 alatt nem nagyon fog enni.
Ja, az újabb, WJ széria 4.7 V8-asa is nagyon jó, már modernebb, de még mindig nyers, igazi nyolchengeres.
Nagyon köszönöm! Igen a fogyasztása ezeknek a vasaknak gondolom nem kevés... Gázossá alakítani megérné? Nemrég néztem egy Lincoln Navigátort (5.4 V8), a tulaj gázzal hajtja és azt mondja kb 20L/100km gázból. Tudom nem terepjáró csak viszonyítási alapként nézegettem. Na meg az amerikai kényelem miatt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|