Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5550 Dátum: 2016. Február 07. - 18:14:26 » |
|
Ez a minapi beszélgetés margójára, miszerint a JEEP nem igazi terepjáró... Röviden: de. A Jeep mindig is jó terepjárónak számított ------ az első híd miatt . Igaz nem a Cherokee hanem a Wrangler .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balogh Lajos
|
|
« Új üzenet #5551 Dátum: 2016. Február 07. - 18:38:23 » |
|
Jó zene...a jogdíjat a benzinkúton fizeted... Gáz,93 literes pótkeréktartállyal,átlag 15 literes fogyasztás/terepen 18-20liter/,156,90Ft/l és brutális V8 hang/WK 4,7/. Szilveszterkor Erdélyben Hargitára fel a jeges úton ismét bizonyított,Toyo A/T gumikkal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #5552 Dátum: 2016. Február 07. - 20:26:26 » |
|
A wj/WG meg merev tengelyes és a quadra-drive system egyszerüen zseniális. A fogyasztás csak diezelėt ismerem, normális üzemben 8,5-9l gázolaj. Forgatónyomatėk 400Nm, 2000 1/min-nál. Három önmüködö difizár, idiótabiztos, ha rendszeresen lesz megcsinálva az olajcsere. Kėnyelmes, nagyon jo kivitelü auto.
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5553 Dátum: 2016. Február 07. - 20:33:06 » |
|
Mert egy ugyanannyi idős, ugyanolyan állapotú suzukiért kétszer annyit kérnek mint a a csirkéért.
Itt meg nem tudtak eladni oket anno marmint a Samurai-okat. Veszelyesek baleset eseten, tul kicsik, es egy komolyabb kereszt szel lefujja oket a jeges orszagutrol, ami itt telen megszokott jelenseg) Egy 90- 100 km/h szel a haveremet a 80-as evek vegen a szo szoros ertelmeben lefujta az arokba a jeges orszagutrol a kis Samuraiaval (ahol oldalra dolt a hoba) Szvsz jo kis erdojaro auto, habar nem lattam egyet beloluk van mar vagy 20 eve. A Suzuki kihuzott E.Amerikabol 3 eve....(marmint az auto divizioja) Nekem is volt egy 6 hengeres Grand Vitaram anno vagy 6-7 honapig, (2002-es) nem volt bajom vele, jo kis kocsi volt, enyhe terepen....erotlenek voltak egy kicsit azok az aprocska 6 hengerek.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5554 Dátum: 2016. Február 07. - 20:47:17 » |
|
A wj/WG meg merev tengelyes és a quadra-drive system egyszerüen zseniális. Három önmüködö difizár, idiótabiztos, ha rendszeresen lesz megcsinálva az olajcsere. Kėnyelmes, nagyon jo kivitelü auto.
He en irom azt mondjak elfogult vagyok, vagy "a cigany is a maga lovat dicseri " es stb....
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #5555 Dátum: 2016. Február 07. - 20:56:21 » |
|
Más világban éltek. Szívesen hajtanék én TLC-t, V8, 4.2 benzint...mert annál szerintem nincs jobb.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5556 Dátum: 2016. Február 07. - 21:19:18 » |
|
A Jeep mindig is jó terepjárónak számított ------ az első híd miatt . Igaz nem a Cherokee hanem a Wrangler . Ugyanaz a DANA híd van alattuk... Ugyanazok a motorok, és váltók... Emellett a Grand ahol még felmegy, ott a V8-al az erő és a rövidség miatt a Wrangler már hanyatt esik. Nem vicc, tapasztalat! Mindkettő típus jó terepjáró...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5557 Dátum: 2016. Február 07. - 21:20:31 » |
|
Más világban éltek. Szívesen hajtanék én TLC-t, V8, 4.2 benzint...mert annál szerintem nincs jobb.
Ez ugyanaz mint a Land Cruiser, csak egy nagyon picivel kisebb, a motor 4.7 V8. Ittt nagyon nepszeruek. Ket horgasztarsamnak ilyen van. Mar csak V6 al gyartjak (2005 ota) Arba ujjonan ugyanaz mint a Wrangler ara.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5558 Dátum: 2016. Február 07. - 21:24:20 » |
|
A wj/WG meg merev tengelyes és a quadra-drive system egyszerüen zseniális. A fogyasztás csak diezelėt ismerem, normális üzemben 8,5-9l gázolaj. Forgatónyomatėk 400Nm, 2000 1/min-nál. Három önmüködö difizár, idiótabiztos, ha rendszeresen lesz megcsinálva az olajcsere. Kėnyelmes, nagyon jo kivitelü auto.
Meglepett, hogy még az ML500 V8-asát is ez a váltó szolgálja ki. Állítólag mechanikailag atombiztos, a kapcsolókar alatt valami nyáklapnak van típushibája, de van rá megoldás már...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5559 Dátum: 2016. Február 07. - 21:40:41 » |
|
Ugyanaz a DANA híd van alattuk... Ugyanazok a motorok, és váltók... Emellett a Grand ahol még felmegy, ott a V8-al az erő és a rövidség miatt a Wrangler már hanyatt esik. Nem vicc, tapasztalat! Mindkettő típus jó terepjáró...
Marksman marmint a rovid 2 ajtos Wrangler-re erted. A 4 ajtos Wrangler Unlimited ugyanaz mint a Grand Cherokee tengelytavba....hosszusagba, vagyis a Wrangler 3 inchel meg hosszabb is. A Grand Cherokee -be elol Dana 30 hatul meg Dana 44 hidak vannak....(illetve voltak, az ujjakba nem neztem) A Wrangler Rubiconba meg Dana 44 hidak vannak elol hatul, es minden zarhato ...tehat vaskosabb. S. Peti A kep amit felraktam az Toyota 4Runner.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5560 Dátum: 2016. Február 13. - 20:35:27 » |
|
Marksman marmint a rovid 2 ajtos Wrangler-re erted. A 4 ajtos Wrangler Unlimited ugyanaz mint a Grand Cherokee tengelytavba....hosszusagba, vagyis a Wrangler 3 inchel meg hosszabb is. A Grand Cherokee -be elol Dana 30 hatul meg Dana 44 hidak vannak....(illetve voltak, az ujjakba nem neztem) A Wrangler Rubiconba meg Dana 44 hidak vannak elol hatul, es minden zarhato ...tehat vaskosabb.
S. Peti
A kep amit felraktam az Toyota 4Runner.
A 2 ajtós Wranglerre gondoltam igen. De az, hogy a GrandCherokee be van skatulyázva, mint gengszterautó a legtöbb ember szemében, és nem jó terepjáró, ez nettó csúsztatás... Sok agyonistápolt terepjárót agyonver terepen...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5561 Dátum: 2016. Február 13. - 20:42:26 » |
|
Marksman marmint a rovid 2 ajtos Wrangler-re erted. A 4 ajtos Wrangler Unlimited ugyanaz mint a Grand Cherokee tengelytavba....hosszusagba, vagyis a Wrangler 3 inchel meg hosszabb is. A Grand Cherokee -be elol Dana 30 hatul meg Dana 44 hidak vannak....(illetve voltak, az ujjakba nem neztem) A Wrangler Rubiconba meg Dana 44 hidak vannak elol hatul, es minden zarhato ...tehat vaskosabb.
S. Peti
A kep amit felraktam az Toyota 4Runner.
A ZJ-k egy része elől is 44-es volt, de a lényeg, hogy hátul egyikben sincs 35-ös, ami már zárás nélkül is törik egy 33"-os M/T gumival... A 30-as, 33-as és 44-es a "hülyebiztos" kategória, de ezt jól tudod Te is
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5562 Dátum: 2016. Február 13. - 20:47:25 » |
|
És ha már Wrangler, az egyik kedvencem:
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5563 Dátum: 2016. Február 14. - 03:31:04 » |
|
A 2 ajtós Wranglerre gondoltam igen. De az, hogy a GrandCherokee be van skatulyázva, mint gengszterautó a legtöbb ember szemében, és nem jó terepjáró, ez nettó csúsztatás... Sok agyonistápolt terepjárót agyonver terepen...
Erdekes amit irsz. Itt akarki vezethet Grand Cherokee-t nincs beskatulyazva, csaladi SUV, akar meg mint sok mas, de gengszterauto az a legkevesbe. Itt a gengszterek jarhatnak Honda Civic-tol elkezdve a Pagani-ig vagy eppenseggel Cadillac Escalade-ig, Chrysler 300, BMW (M szeria) vagy Toyota Corolla.......de egy markara sincs skatulya.Egy sotet ablaku SRT Grand Cherokee kormanya mogott is akarki ulhet.....(az "SRT" fontos....mert ugye 707 loeros az uj Hellcat motorral) es ezt legtobbszor nem mamak hajtjak.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #5564 Dátum: 2016. Február 14. - 06:47:20 » |
|
Ez ugyan mar nem nagyon terepjáró, de nem rossz;
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
|