Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792613 alkalommal)
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5505 Dátum: 2016. Január 17. - 13:28:56 »

Így pont a lényege vész el amiért annakidején belekezdtek. Fejvakarás

A karitatív oldalára gondolsz?
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5506 Dátum: 2016. Január 17. - 13:35:39 »

A karitatív oldalára gondolsz?
Is. De inkább arra, hogy eddig a Bamakóra a csórók összedobtak valami vasat és minimálköltségvetéssel lezúzták a távot. Most csak a hajózás többe fog kerülni mint eddig az egész.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5507 Dátum: 2016. Január 17. - 13:42:03 »

Is. De inkább arra, hogy eddig a Bamakóra a csórók összedobtak valami vasat és minimálköltségvetéssel lezúzták a távot. Most csak a hajózás többe fog kerülni mint eddig az egész.

A karitatív oldal megmarad, de tény, hogy kétévente segítik majd a Magyar Afrika Társaságot.
A tengerentúli verseny valóban horribilis árakkal bírhat majd, erre gondoltam már én is. De kétévente marad minden a régiben, ezért is 2018 a terv Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5508 Dátum: 2016. Január 17. - 20:16:33 »

Amigo, kívánom, hogy sikerüljön. Ez olyan dolog, amiért érdemes robotolni nap mint nap és örök élmény marad
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5509 Dátum: 2016. Január 17. - 21:40:27 »

Amigo, kívánom, hogy sikerüljön. Ez olyan dolog, amiért érdemes robotolni nap mint nap és örök élmény marad

Jóbarátom, az "58-as" pilótája invitált több alkalommal, neki azt hiszem az idei a 9. részvétele, van tapasztalata... Talán két év múlva már minden adott lesz az induláshoz. Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
immi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Új üzenet #5510 Dátum: 2016. Január 19. - 22:30:30 »

Üdv urak! Nagy dilemmàban vagyok autóvàsàrlàs előt àllok. Odàig màr leszűkitettem a kört, hogy vagy SUZUKi Grand vitara(99-2003-ig) fajta. Vagy Mitsubisi Pajero Pinni1,8-as. Ezek teccenek meg àrban is elfogadhatóak 1,2-fölé nem nagyon akorok menni. Na szóval ti mit mondanàtok? Esetleg véleményeket vagy taoasztalatokat is szívesen meghallgatnék.
Üdv: IMMI Emelem
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11253


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5511 Dátum: 2016. Január 19. - 22:35:49 »

Üdv urak! Nagy dilemmàban vagyok autóvàsàrlàs előt àllok. Odàig màr leszűkitettem a kört, hogy vagy SUZUKi Grand vitara(99-2003-ig) fajta. Vagy Mitsubisi Pajero Pinni1,8-as. Ezek teccenek meg àrban is elfogadhatóak 1,2-fölé nem nagyon akorok menni. Na szóval ti mit mondanàtok? Esetleg véleményeket vagy taoasztalatokat is szívesen meghallgatnék.
Üdv: IMMI Emelem
Egyik sem igazi terepjáró.
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
immi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Új üzenet #5512 Dátum: 2016. Január 19. - 22:41:48 »

Nekem arra kell, hogy ki tudjak menni vadàszni vele meg a hatàrba a földekhez meg ide ida szaladgàlni. Elég sík terep van erre meg homok. Szóval nem kell ide olyan nagy terepjàró
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #5513 Dátum: 2016. Január 20. - 06:45:07 »

Nekem arra kell, hogy ki tudjak menni vadàszni vele meg a hatàrba a földekhez meg ide ida szaladgàlni. Elég sík terep van erre meg homok. Szóval nem kell ide olyan nagy terepjàró

Akkor a Grand Vitara. Sokkal több van belőle , van diesel is és talán a fogyasztása is jobb .   Emelem
Naplózva
oconor
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332


« Új üzenet #5514 Dátum: 2016. Január 20. - 08:30:22 »

Nekem arra kell, hogy ki tudjak menni vadàszni vele meg a hatàrba a földekhez meg ide ida szaladgàlni. Elég sík terep van erre meg homok. Szóval nem kell ide olyan nagy terepjàró

Szia!

Nagyjából én is Így gondoltam, aztán az első esők után az erőgépek szépen átrendezték az útviszonyokat. A Suzuki G.Vitara szerintem jobb lesz. Emelem
Naplózva

„A valós információ létfontosságú, a téves információ sajnálatos és káros, de a jól irányzott hamis információ halálos.” (Frederick Forsyth, angol író)
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11253


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5515 Dátum: 2016. Január 23. - 07:17:32 »

http://index.hu/index2/#bloghu/lauren/2016/01/22/bucsu_az_oregfiutol
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5516 Dátum: 2016. Január 23. - 08:10:37 »

RIP
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5517 Dátum: 2016. Január 24. - 10:03:58 »

Akit érdekel, Bamako...

A csapat már eléggé szétszóródott, többen javításra szorultak (van, akinek a folytatás is kétséges lett), tegnap nagyon elakadós nap volt, de végül a többségnek sikerült Dakhla-ban táborozni, és ma már Mauritánia "útjait" fogják taposni...
A széria ML nagy meglepetésemre tartja az épített autókkal a ritmust.

 Emelem
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5518 Dátum: 2016. Január 24. - 10:31:38 »

És egy kis szakmai...
Sokszor felmerült, hogy a Terrano/Patrol 3.0Di (ZD30****) erőforrása sajnos szériahibásnak tűnik, és az olajzása nem teszi lehetővé a sok százezres futást (hozzáteszem, a tapasztalatok szerint a régi 2.8 Patrol is öreg korára súlyos hengerfejgondokkal küzd - és bár nyilván fiatal korban elnyűhetetlennek bizonyult, mégsem tud annyit, mint mondjuk a 2.7 TDi - ez a hosszú hengerfejes autók átka).
Ez azért "probléma" mert a 3 literes erőforrás versenyszerű felhasználásra is lehetővé tenné az autót az erejénél fogva, tehát nem kéne átalakítgatni a motort, ami vagy jól sikerül, vagy nem, hiszen a "dízeltuninghoz mindenki ért"...
Ezeknél  beszélgetéseknél már sokszor felmerült, hogy ez egy Renault motor, hiszen minden Nissan hiba természetesen Renault alkatrész hibája... Találtam egy egykori sajtóközleményt, mely leírja, lényegében a Nissan-Renault megállapodás keretein belül a VQ35 mellett a ZD30-a erőforrásból is a Nissan szállított a Renault számára (!) de a Renault a kifejlesztésben nem vett részt. Tehát a 3.0Di nem Renault, hanem Nissan.

http://www.patrol4x4.com/forum/151983-post16.html

Sajnos a japánok is tudnak tévedni...
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9523


Piros betűs nagyokos...


« Új üzenet #5519 Dátum: 2016. Január 24. - 10:44:57 »

Akit érdekel, Bamako...

A csapat már eléggé szétszóródott, többen javításra szorultak (van, akinek a folytatás is kétséges lett), tegnap nagyon elakadós nap volt, de végül a többségnek sikerült Dakhla-ban táborozni, és ma már Mauritánia "útjait" fogják taposni...
A széria ML nagy meglepetésemre tartja az épített autókkal a ritmust.

 Emelem
Ezen az oldalon nyomon lehet nagyjából követni: http://www.budapestbamako.org/
Élő SMS-fal, sok kép a Hír falon...
Naplózva

-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában...
-Levegyem?

-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: