Sako
|
|
« Új üzenet #5400 Dátum: 2016. Január 07. - 22:00:09 » |
|
A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni. A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki. Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva. A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni. A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható. Remélem sikerült összezavarni. Mint lentebb is írták a lényege a kenés! Nem a lapok között,mert az berakodik,hanem hátul a rugó 8-asnak nevezet csukló amiben beállnak a csavarok a gumi szilentbe és nem tud üresen mozogni,rezegni megfelelően,így a lap törik el,általában a főlap alatti,vagy a harmadik lap. Ha ezt fújod szilikonnal,vagy kiveszed mindet és jól bekened szilikonzsírral,nem fog törni a rugó .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #5401 Dátum: 2016. Január 08. - 07:11:15 » |
|
U.I.: A klímát még mindig nem kellet tölteni (ja , hogy a 99 es toyotákban ritkán találni ) és minden elektromos ablak kitűnően mükszik ( ja ilyet se nagyon keressünk mert az is ritka volt ) Szépen megcsináltad.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5402 Dátum: 2016. Január 08. - 07:42:39 » |
|
Bitedanke , de nem én voltam a kivitelező én csak használom és élvezem a szolgáltatásait.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #5403 Dátum: 2016. Január 08. - 09:28:33 » |
|
Bitedanke , de nem én voltam a kivitelező én csak használom és élvezem a szolgáltatásait.
Akkor meg jó gazdája vagy. Jó néz ki tényleg.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5405 Dátum: 2016. Január 08. - 10:55:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5406 Dátum: 2016. Január 08. - 11:18:53 » |
|
Most akartam megosztani. És még agyalunk rajta milyen terepjáró kéne.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #5407 Dátum: 2016. Január 08. - 11:28:04 » |
|
Nem hiába volt a neve "tajga réme" , sok terepjárónak nevezett borzalmat megcsúfol a kis zapi . Mondjuk elemezzük egy kicsit , kis túlnyúlású karosszéria , viszonylag nagy hasmagasság , hosszú rúgó út / független felfüggesztések , nyomatékos erős motor (az autóhoz képest) , rövid fokozatok , kis önsúly . Ja , hogy nincs első kerék hajtás ? Úgy látszik nem is igen kell , még gyári diagonál gumikkal sem ! Mi lenne mondjuk ha egy traktobuggy mintás lenne rajta ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #5408 Dátum: 2016. Január 08. - 11:42:18 » |
|
"nyomatékos erős motor "----Ezt magad sem gondolod komolyan! Első "autó"-m ilyen volt, illetve a kopoltyús változat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5409 Dátum: 2016. Január 08. - 12:02:44 » |
|
Nem hiába volt a neve "tajga réme" , sok terepjárónak nevezett borzalmat megcsúfol a kis zapi . Mondjuk elemezzük egy kicsit , kis túlnyúlású karosszéria , viszonylag nagy hasmagasság , hosszú rúgó út / független felfüggesztések , nyomatékos erős motor (az autóhoz képest) , rövid fokozatok , kis önsúly . Ja , hogy nincs első kerék hajtás ? Úgy látszik nem is igen kell , még gyári diagonál gumikkal sem ! Mi lenne mondjuk ha egy traktobuggy mintás lenne rajta ? No meg,hogy a hajtott tengely fölött van a motor.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 11252
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5410 Dátum: 2016. Január 08. - 12:14:47 » |
|
Én a Superbbel is alkottam már hasonlót. Igaz a siratófal után volt kuplungszag reggel...Az alacsony hasmagasság a legfőbb akadályom sajna. Legutóbb egy Ranger és egy Niva tulajdonos sem hitte el ,hogy én kijöttem az egyik dűlőúton. Egyszer érte az alját,illetve egyszer kellett 3 cm ahhoz,hogy összecsukjam az autót teljesen. Őszintén bevallva nem mennék oda még egyszer. A kényszer nagy úr.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #5411 Dátum: 2016. Január 08. - 12:44:16 » |
|
No meg,hogy a hajtott tengely fölött van a motor.
Itt mintha egy kicsit több súly is lenne ott hátul, de nem értek a lovakhoz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #5412 Dátum: 2016. Január 08. - 12:55:20 » |
|
No meg,hogy a hajtott tengely fölött van a motor.
Esetleg a difi is le van hegesztve?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #5413 Dátum: 2016. Január 08. - 13:07:07 » |
|
Mert a céges autónak sosincs "gazdája", és azokat 150-200 ekm-rel megvenni így is úgy is nagy kockázat. Még ha Hilux is. Max az ember ezzel-azzal megnyugtatja magát, és dönt. Az állami Erdészetek jó gazdái az autóknak.Márkaszervízbe hordják a flottájukat,mindent kicseréltetnek amit szükséges.Kell a számla,kell a költség nekik!Pont ezért van,hogy az erdészetvezető 3 évente kap új szolgálati autót,övét megkapja a műszaki vezető,azét a gazd.vezető,majd végül a hiv.vadásznál amortizálódik.150-200 ekm-nél -jó esetben-,még csak a 2.ember hajtja.Aztán 10 évesen 5-600 ekm körül lesz eladó,de akkor sem viszik kereskedésbe,elkel házon belül...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #5414 Dátum: 2016. Január 08. - 13:41:27 » |
|
Az állami Erdészetek jó gazdái az autóknak.Márkaszervízbe hordják a flottájukat,mindent kicseréltetnek amit szükséges.Kell a számla,kell a költség nekik!Pont ezért van,hogy az erdészetvezető 3 évente kap új szolgálati autót,övét megkapja a műszaki vezető,azét a gazd.vezető,majd végül a hiv.vadásznál amortizálódik.150-200 ekm-nél -jó esetben-,még csak a 2.ember hajtja.Aztán 10 évesen 5-600 ekm körül lesz eladó,de akkor sem viszik kereskedésbe,elkel házon belül...
Apósom a fél életét erdészeti UAZ-on nyomta le. Ő volt az erdészetvezető parádéskocsisa. Na akkoriban az a csoda történt,hogy az erdészeti járművekben minimum harmadával kevesebb kilométer volt,mint amit az óra mutatott. Este vacsora után kiültünk az öreggel (megjegyzem fiatalabb volt mint én most) az UAZ-ba órát tekerni. Előre!!! Volt neki egy spéci bovdene,amit rákötött a ventilátorra és úgy pörgette előre az órát a menetlevélnek megfelelően. Náluk kicsivel minden messzebb volt. A fizetés akkor sem volt az egekben,kellett egy kis benzinpénz.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
|