Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792596 alkalommal)
Sako
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199


« Új üzenet #5400 Dátum: 2016. Január 07. - 22:00:09 »

A cégemnél Hiluxot nyúzunk elég sokat, minden generációból van és volt már. Jók, bár ezek is tudnak hibásodni.
A régebbi L200-ról anno engem is mindenki lebeszélt, nem is használ környezetemben senki.
Így lett egy 2000-es évjáratú Mazdag B2500. Őszintén szólva nem érzem azt a különbséget a Hilux-al szemben ami árban a használtautó piacon mutatkozik a típusok közt. Szvsz a Hiluxok nagyon jók, de túl vannak árazva.
A Mazdába beletettünk 5 év alatt 50 ekm-t 80%-ban terepen, füldúton, futóval. A fogyasztása amit nem igazán szeretek, nagy átlagban 11 l. Típushibája a laprugó, nálam évente tört lap általában üresen, súly nélkül. Pedig köbös tartállyal is hordtam vizet, azt bírta. Most egy hónapjameguntam és párban-kötegben lecseréltettem egy utángyártott "nagyon jóra". Kíváncsi vagyok meddig bírja. A Hiluxokon nem nagyon szokott törni.
A B2500-al teljesen megegyezik a Ranger. Mindkettő jóval a Hilux ár alatt kapható.

Remélem sikerült összezavarni.  Nyihi

Mint lentebb is írták a lényege a kenés! Nem a lapok között,mert az berakodik,hanem hátul a rugó 8-asnak nevezet csukló amiben beállnak a csavarok a gumi szilentbe és nem tud üresen mozogni,rezegni megfelelően,így a lap törik el,általában a főlap alatti,vagy a harmadik lap. Ha ezt fújod szilikonnal,vagy kiveszed mindet és jól bekened szilikonzsírral,nem fog törni a rugó .  Wave
Naplózva
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #5401 Dátum: 2016. Január 08. - 07:11:15 »






U.I.: A klímát még mindig nem kellet tölteni (ja , hogy a 99 es toyotákban ritkán találni ) és minden elektromos ablak kitűnően mükszik ( ja ilyet se nagyon keressünk mert az is ritka volt )

 Igen  Csodalk

Szépen megcsináltad.
Naplózva

Üdv: Bence
forester73
Vendég
« Új üzenet #5402 Dátum: 2016. Január 08. - 07:42:39 »

Bitedanke , de nem én voltam a kivitelező én csak használom és élvezem a szolgáltatásait.
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #5403 Dátum: 2016. Január 08. - 09:28:33 »

Bitedanke , de nem én voltam a kivitelező én csak használom és élvezem a szolgáltatásait.

Akkor meg jó gazdája vagy.  Igen Emelem

Jó néz ki tényleg. Emelem
Naplózva

Üdv End
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5404 Dátum: 2016. Január 08. - 10:01:12 »

Akkor meg jó gazdája vagy.  Igen Emelem


 Igen
Ez itt a lényeg. Mert a céges autónak sosincs "gazdája", és azokat 150-200 ekm-rel megvenni így is úgy is nagy kockázat. Még ha Hilux is. Max az ember ezzel-azzal megnyugtatja magát, és dönt.
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5405 Dátum: 2016. Január 08. - 10:55:49 »

 Fejvakarás

Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5406 Dátum: 2016. Január 08. - 11:18:53 »

Fejvakarás



 Igen Emelem

Most akartam megosztani. És még agyalunk rajta milyen terepjáró kéne.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
forester73
Vendég
« Új üzenet #5407 Dátum: 2016. Január 08. - 11:28:04 »

Nem hiába volt a neve "tajga réme" , sok terepjárónak nevezett borzalmat megcsúfol a kis zapi . Mondjuk elemezzük egy kicsit , kis túlnyúlású karosszéria , viszonylag nagy hasmagasság , hosszú rúgó út / független felfüggesztések , nyomatékos erős motor (az autóhoz képest) , rövid fokozatok , kis önsúly . Ja , hogy nincs első kerék hajtás ? Úgy látszik nem is igen kell , még  gyári diagonál gumikkal sem ! Mi lenne mondjuk ha egy traktobuggy mintás lenne rajta ? Emelem
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5408 Dátum: 2016. Január 08. - 11:42:18 »

"nyomatékos erős motor "----Ezt magad sem gondolod komolyan!  Fejvakarás  Első "autó"-m ilyen volt, illetve a kopoltyús változat.
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5409 Dátum: 2016. Január 08. - 12:02:44 »

Nem hiába volt a neve "tajga réme" , sok terepjárónak nevezett borzalmat megcsúfol a kis zapi . Mondjuk elemezzük egy kicsit , kis túlnyúlású karosszéria , viszonylag nagy hasmagasság , hosszú rúgó út / független felfüggesztések , nyomatékos erős motor (az autóhoz képest) , rövid fokozatok , kis önsúly . Ja , hogy nincs első kerék hajtás ? Úgy látszik nem is igen kell , még  gyári diagonál gumikkal sem ! Mi lenne mondjuk ha egy traktobuggy mintás lenne rajta ? Emelem

No meg,hogy a hajtott tengely fölött van a motor.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5410 Dátum: 2016. Január 08. - 12:14:47 »

Én a Superbbel is alkottam már hasonlót. Igaz a siratófal után volt kuplungszag reggel...Az alacsony hasmagasság a legfőbb akadályom sajna. Legutóbb egy Ranger és egy Niva tulajdonos sem hitte el ,hogy én kijöttem az egyik dűlőúton. Ördög Egyszer érte az alját,illetve egyszer kellett 3 cm ahhoz,hogy összecsukjam az autót teljesen. Őszintén bevallva nem mennék oda még egyszer. Stoel A kényszer nagy úr.
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #5411 Dátum: 2016. Január 08. - 12:44:16 »

No meg,hogy a hajtott tengely fölött van a motor.

Itt mintha egy kicsit több súly is lenne ott hátul, de nem értek a lovakhoz... Stoel
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #5412 Dátum: 2016. Január 08. - 12:55:20 »

No meg,hogy a hajtott tengely fölött van a motor.
Esetleg a difi is le van hegesztve?! Vállat von
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #5413 Dátum: 2016. Január 08. - 13:07:07 »

Igen
Mert a céges autónak sosincs "gazdája", és azokat 150-200 ekm-rel megvenni így is úgy is nagy kockázat. Még ha Hilux is. Max az ember ezzel-azzal megnyugtatja magát, és dönt.
Az állami Erdészetek jó gazdái az autóknak.Márkaszervízbe hordják a flottájukat,mindent kicseréltetnek amit szükséges.Kell a számla,kell a költség nekik!Pont ezért van,hogy az erdészetvezető 3 évente kap új szolgálati autót,övét megkapja a műszaki vezető,azét a gazd.vezető,majd végül a hiv.vadásznál amortizálódik.150-200 ekm-nél -jó esetben-,még csak a 2.ember hajtja.Aztán 10 évesen 5-600 ekm körül lesz eladó,de akkor sem viszik kereskedésbe,elkel házon belül...
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5414 Dátum: 2016. Január 08. - 13:41:27 »

Az állami Erdészetek jó gazdái az autóknak.Márkaszervízbe hordják a flottájukat,mindent kicseréltetnek amit szükséges.Kell a számla,kell a költség nekik!Pont ezért van,hogy az erdészetvezető 3 évente kap új szolgálati autót,övét megkapja a műszaki vezető,azét a gazd.vezető,majd végül a hiv.vadásznál amortizálódik.150-200 ekm-nél -jó esetben-,még csak a 2.ember hajtja.Aztán 10 évesen 5-600 ekm körül lesz eladó,de akkor sem viszik kereskedésbe,elkel házon belül...

Apósom a fél életét erdészeti UAZ-on nyomta le. Ő volt az erdészetvezető parádéskocsisa. Na akkoriban az a csoda történt,hogy az erdészeti járművekben minimum harmadával kevesebb kilométer volt,mint amit az óra mutatott. Este vacsora után kiültünk az öreggel  (megjegyzem fiatalabb volt mint én most) az UAZ-ba órát tekerni. Előre!!! Volt neki egy spéci bovdene,amit rákötött a ventilátorra és úgy pörgette előre az órát a menetlevélnek megfelelően. Náluk kicsivel minden messzebb volt. A fizetés akkor sem volt az egekben,kellett egy kis benzinpénz.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: