nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5280 Dátum: 2015. December 06. - 07:40:29 » |
|
A common rail meg hasonló hülyeségek előtti időkig...
Örvénykamrás, adagolós, fogaskerekes vezérléssel, egyféle pléből készült lendkerékkel. Ezek tovább bírják, mint körülöttük az autó.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Janikafox
Vendég
|
|
« Új üzenet #5281 Dátum: 2015. December 06. - 08:11:42 » |
|
Örvénykamrás, adagolós, fogaskerekes vezérléssel, egyféle pléből készült lendkerékkel. Ezek tovább bírják, mint körülöttük az autó.
Hát igen, tegnap elnézve a valamikori Rangeremet, szerintem akkor is működzik még, mikor már Atti gyermeke fog velünk vadászni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #5282 Dátum: 2015. December 06. - 08:31:29 » |
|
Hát igen, tegnap elnézve a valamikori Rangeremet, szerintem akkor is működzik még, mikor már Atti gyermeke fog velünk vadászni Csak tiszta lett.... Rémes...
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5283 Dátum: 2015. December 06. - 19:42:42 » |
|
Igen igazad van, ismerem a dizel autókat, mindig azok voltak nekem, és most is az van. Valóban ide oda szaladgálni nem a leg ideálisabb egy 2,7-es dízel autó, sokkal inkább egy kisebb benzines. Még a Jimni-ket nézegetem, de azok ennél az összegnél indulnak.
Attila! A 2.7 TDi kevesebbet eszik mint a Samu vegyes használatnál. Ki-mire esküszik, sok ellentétes véleményt fogsz kapni. Nem lehet őket egy lapon említeni semmilyen tekintetben. Miben ez, miben az jobb-rosszabb. A Terrano - használt dízel témában meg Sas barátomat idézném... "Örvénykamrás, adagolós, fogaskerekes vezérléssel, egyféle pléből készült lendkerékkel. Ezek tovább bírják, mint körülöttük az autó." Nem, nem a Volvo P1800 a rekord a futott km-ekben, hanem egy londoni taxi 4m km-el, Nissan 2.7D motorral... (megjegyzem, mindkét autót ismerem, és nem a "szomszédnál néha feltűnő vendég által"...)
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #5284 Dátum: 2015. December 06. - 20:29:59 » |
|
A legjobb terepjáró az, amelyik nem csak elvisz hanem vissza is hoz bármikor és bármilyen körülmények között! Sz@r létezik bezines és diesel kategóriában is! Szvsz a karbantartás és pilóta tudás nélkül sz@art sem ér az egész bármillen típusból!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ruger
|
|
« Új üzenet #5285 Dátum: 2015. December 06. - 20:38:11 » |
|
Attila! A 2.7 TDi kevesebbet eszik mint a Samu vegyes használatnál. Ki-mire esküszik, sok ellentétes véleményt fogsz kapni. Nem lehet őket egy lapon említeni semmilyen tekintetben. Miben ez, miben az jobb-rosszabb. A Terrano - használt dízel témában meg Sas barátomat idézném... "Örvénykamrás, adagolós, fogaskerekes vezérléssel, egyféle pléből készült lendkerékkel. Ezek tovább bírják, mint körülöttük az autó." Nem, nem a Volvo P1800 a rekord a futott km-ekben, hanem egy londoni taxi 4m km-el, Nissan 2.7D motorral... (megjegyzem, mindkét autót ismerem, és nem a "szomszédnál néha feltűnő vendég által"...)
Köszi Balázs! Egyenlőre töröm a fejem a legjobb megoldáson, addig meg simán eljárok a Pandával vadászni. Mióta megvan 4 éve nem igen volt olyan , hogy azért nem mentem ki, mert ezzel a kis hörcsöggel nem tudtam kijutni. És ezt nem sajnálom ütni vágni. De az ember mindig jobbat akar, mozog a bogár. Nem sürget semmi, de figyelem az adódó lehetőségeket.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem!"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5286 Dátum: 2015. December 06. - 21:03:35 » |
|
A legjobb terepjáró az, amelyik nem csak elvisz hanem vissza is hoz bármikor és bármilyen körülmények között! Sz@r létezik bezines és diesel kategóriában is! Szvsz a karbantartás és pilóta tudás nélkül sz@art sem ér az egész bármillen típusból! Ott a pont Zoli!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 11252
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5287 Dátum: 2015. December 06. - 21:04:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5288 Dátum: 2015. December 06. - 21:13:24 » |
|
A legjobb terepjáró az, amelyik nem csak elvisz hanem vissza is hoz bármikor és bármilyen körülmények között! Na ne buziskodjunk kéremszépen... A traktoros telefonszáma az talán smafu?
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #5289 Dátum: 2015. December 07. - 05:10:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Anti
|
|
« Új üzenet #5290 Dátum: 2015. December 07. - 13:49:23 » |
|
Attila! A 2.7 TDi kevesebbet eszik mint a Samu vegyes használatnál. Ki-mire esküszik, sok ellentétes véleményt fogsz kapni. Nem lehet őket egy lapon említeni semmilyen tekintetben. Miben ez, miben az jobb-rosszabb. A Terrano - használt dízel témában meg Sas barátomat idézném... "Örvénykamrás, adagolós, fogaskerekes vezérléssel, egyféle pléből készült lendkerékkel. Ezek tovább bírják, mint körülöttük az autó." Nem, nem a Volvo P1800 a rekord a futott km-ekben, hanem egy londoni taxi 4m km-el, Nissan 2.7D motorral... (megjegyzem, mindkét autót ismerem, és nem a "szomszédnál néha feltűnő vendég által"...)
Ezek a "kicsit újabb" szögletes lámpás Terranok is még azzal az elnyűhetetlen motorral készültek? Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/terrano/nissan_terrano_terranoi_wagon_2.7_tdi_outdoor_klima_jo_allapot_7_fos-9381578Én nagyon sajnálom, hogy eladtam a Terranomat (még a régebbi rövid Terrano II - kereklámpás - volt), de jött a második gyermek, kellett egy családi autó. De elhatároztam, hogy a következő kocsi ismét Terrano lesz. Csak érdemes-e venni egy tizen+ éves autót (öregebbet, több km-el mint a most használt családi Focus) ha ugye a kényelmi funkciók (5 ajtó, klíma) is lényegesek? Tényleg meddig gyártották ezeket? 2004-nél fiatalabbat nem látni.
|
|
|
Naplózva
|
"kilenc és fölötte" I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy...
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #5291 Dátum: 2015. December 07. - 16:44:33 » |
|
Amíg 2.7-es, addig igen. A 3.0-es nem egy jól sikerült konstrukció.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #5292 Dátum: 2015. December 07. - 18:40:03 » |
|
Ezek a "kicsit újabb" szögletes lámpás Terranok is még azzal az elnyűhetetlen motorral készültek? Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/terrano/nissan_terrano_terranoi_wagon_2.7_tdi_outdoor_klima_jo_allapot_7_fos-9381578Én nagyon sajnálom, hogy eladtam a Terranomat (még a régebbi rövid Terrano II - kereklámpás - volt), de jött a második gyermek, kellett egy családi autó. De elhatároztam, hogy a következő kocsi ismét Terrano lesz. Csak érdemes-e venni egy tizen+ éves autót (öregebbet, több km-el mint a most használt családi Focus) ha ugye a kényelmi funkciók (5 ajtó, klíma) is lényegesek? Tényleg meddig gyártották ezeket? 2004-nél fiatalabbat nem látni. Hozatsz egyet olaszból - azok nem rohadnak, motorikusan ha nem volt gyökér a gazdája örökös, a váltó még nyelestengely-csapágyasan is évekig megy, a futóművet meg egyszer kell felújítani ha baja van és mellőzni az offroadot meg a nagy kereket... Kapsz egy autót ami terepen vígan elmegy, kényelmes, biztonságos és örökös a mechanikája. Na az utóbbit nem tudja szinte egy új autó sem
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5293 Dátum: 2015. December 07. - 22:14:52 » |
|
Hozatsz egyet olaszból - azok nem rohadnak, motorikusan ha nem volt gyökér a gazdája örökös, a váltó még nyelestengely-csapágyasan is évekig megy, a futóművet meg egyszer kell felújítani ha baja van és mellőzni az offroadot meg a nagy kereket... Kapsz egy autót ami terepen vígan elmegy, kényelmes, biztonságos és örökös a mechanikája. Na az utóbbit nem tudja szinte egy új autó sem Lehet hogy rossz honlapokat nézek de az olasz autók elég drágák és akkor még haza kell hozni , lepapírozni .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Eb
|
|
« Új üzenet #5294 Dátum: 2015. December 08. - 06:02:33 » |
|
Lehet hogy rossz honlapokat nézek de az olasz autók elég drágák és akkor még haza kell hozni , lepapírozni . Viszont nem rohadnak. Ismerőseim Belgiumból hoznak be kocsikat, ott is drágák és azok sem rohadnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|