Oldalak: 1 ... 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792591 alkalommal)
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #5265 Dátum: 2015. December 05. - 08:50:57 »

Hat nem nagyon, foleg durvabb terepre es foleg amig uj, de viszont a quadot amit felraknak ra es visznek magukkal, azzal mennek terepre. Itt legtobbszor igy csinaljak. Telen lattam mar kint  a jegen leszakitott "fel lepoket" hasonlo pickupokrol (nem tudom pontosan hogyan mondjak magyarul a "lepcsonek" az oldalan, itt "running boards") Ezek az autok itt vontatnak komoly trailereket altalaba, arra a V8.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #5266 Dátum: 2015. December 05. - 09:03:40 »

Pont karcolja a millás álomhatárt. Az én 500 ezresemről nem is beszélve... Vigyorog Végülis a fogyasztása miatt nem venném meg,egyébként kitűnő,fordulékony,a szomszéd Józsi által is könnyen szervizelhető kocsinak néz ki.

Hat ja.... Mosolyog . Itt "Jozsi" lathatja a motrot... OOO

http://www.caranddriver.com/nissan/titan
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #5267 Dátum: 2015. December 05. - 09:11:47 »

Bocs, erre a linkre gondoltam az elobb:

http://www.nissan.ca/en/trucks/2016-titan/
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #5268 Dátum: 2015. December 05. - 09:18:26 »

Nem szól szám

Már a kérdés az az e két különböző kategóriát választékként feltenni is érdekes . Teljesen más igényeket elégítenek ki. Azon érdemes elgondolkodni hogy ha akkora óriási a műszaki tartalom ( már csak kilóra is ) a két vas között miért vannak egy árban. Ruger leírta 80% vadászat 20% egyéb ( 80 kilónál nagyobb csaj az egyébből kizárva a Suzuki esetén  Röhög ) Mivel én a második Suzukit szaggatom terepen és volt Nissanom közte ( Igaz Pickup de diesel  tényleg kitűnő motorral hasonló első meghajtással ami a gyengéjük ) ezért merem tanácsolni erre a célra a Samut vagy Jimmnyt .
Azért írtam hogy neki kell eldönteni a saját igényei szerint mert tényleg más kategóriák a terepen is és a fenntartási javítási költségekben is. A két Suzura összesen nem költöttem annyit mint mikor a Nissanon hozzá kellett nyúlni valamelyik első kihajtáshoz. ( egyébként évente volt valamelyik oldalon baj  Rííí ) A kaszni a Nissanon is elég rohadós.  Nem szól szám  Offrodos ismerőseim is sehol nem említik a Terránót mert néhány kritériumnak nem felel meg . Legfőképpen elöl nem híd van hanem egy sokkal gyengébb ám de hobby célra SUV nak aszfaltterepjárónak megfelelő hajtás. Mindjárt hozzáteszem hogy igen sokan igen jól elboldogulnak vele de........... Költségeknél érdemes figyelembe venni - átírás-súlyadó-biztosítás-alkatrész-szervíz . Nem kérdés melyik az olcsóbb . Na ezért is az egyéni igények a determinálók. Még annyit hogy Nissannal évente egy két alkalommal elakadtam és traktorral kellett menteni . Suzukival egyszer de azt is meg lehetett volna oldani , csak kicsit be@artam.           Emelem
Az árban nagy része van annak, hogy a suzikat rohadtul felárazza a piac. Köszönhető ez leginkább az általad is említett off-roados társadalomnak akik egy igénytelen, könnyen szerelhető, "nemkárérte" vasat akarnak venni ezért nagy rá a kereslet.
A terrano nagyobb, kényelmesebb, nem egy gyufásdobozban érzi magát az ember, lehet bele pakolni. Az első hajtás kritikus pont de ma már húszezer alatt van egy féltengelycsukló.
Nem egy kategóriában focizik a két vas de a terrano-t azok fikázzák akiknek még nem volt.
Na mára ennyi, megyek horgászni.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Stefi
Vendég
« Új üzenet #5269 Dátum: 2015. December 05. - 10:02:03 »

Az árban nagy része van annak, hogy a suzikat rohadtul felárazza a piac. Köszönhető ez leginkább az általad is említett off-roados társadalomnak akik egy igénytelen, könnyen szerelhető, "nemkárérte" vasat akarnak venni ezért nagy rá a kereslet.
A terrano nagyobb, kényelmesebb, nem egy gyufásdobozban érzi magát az ember, lehet bele pakolni. Az első hajtás kritikus pont de ma már húszezer alatt van egy féltengelycsukló.
Nem egy kategóriában focizik a két vas de a terrano-t azok fikázzák akiknek még nem volt.
Na mára ennyi, megyek horgászni.


Vadászatra nem olyan kell ?   Fejvakarás
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5270 Dátum: 2015. December 05. - 19:15:17 »

Aki látott már terrano motort, az nem mond ilyen butaságot... Fejvakarás

Taĺálkoztál valahol bármelyik hozzászólásomban a Terrano szóval? Minthogy nem ismerem,nem is minősíthetem. Általában a dízelmotorról beszéltem. Abban viszont igazam van. Több a hibalehetősége és drágább a javítása. Volt szerencsém hozzá. Azt is készséggel elhiszem,hogy elmegy akár egymillió kilométert. De azt ki mondja meg,hogy amit éppen megvesz az ember,nincs-e már túl rajta?
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #5271 Dátum: 2015. December 05. - 20:34:35 »

Taĺálkoztál valahol bármelyik hozzászólásomban a Terrano szóval? Minthogy nem ismerem,nem is minősíthetem. Általában a dízelmotorról beszéltem. Abban viszont igazam van. Több a hibalehetősége és drágább a javítása. Volt szerencsém hozzá. Azt is készséggel elhiszem,hogy elmegy akár egymillió kilométert. De azt ki mondja meg,hogy amit éppen megvesz az ember,nincs-e már túl rajta?
Mivel a kérdés a terrano vs. suzuki témában hangzott el, elég egyértelmű volt a dolog. Amúgy meg persze nincs igazad, a régi, egyszerű dízelek sokkal megbízhatóbbak mint benzines társaik.
Az új meg mindegyikből szar, érzékeny, nehezen vagy egyáltalán nem javítható alkatrészek. Lifetime engineering... Nem
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #5272 Dátum: 2015. December 05. - 20:35:08 »

Vadászatra nem olyan kell ?   Fejvakarás
Kinek-kinek egyéni igényei szerint... Wave
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
vadasz75
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1813


« Új üzenet #5273 Dátum: 2015. December 05. - 20:56:36 »

a régi, egyszerű dízelek sokkal megbízhatóbbak mint benzines társaik.

Mennyit utazzunk visszafelé?
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5274 Dátum: 2015. December 05. - 21:26:10 »

Kinek-kinek egyéni igényei szerint... Wave

Fogtál valamit? Mosolyog
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #5275 Dátum: 2015. December 05. - 22:03:28 »

Fogtál valamit? Mosolyog
Egy csukát...ezenkívül rávágásom sem volt.
De olyan libahúzás volt a fejem felett...ajaj...de az a qrva evező nem sül el Rííí
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #5276 Dátum: 2015. December 05. - 22:04:51 »

Mennyit utazzunk visszafelé?
A common rail meg hasonló hülyeségek előtti időkig...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5277 Dátum: 2015. December 05. - 22:37:13 »

Egy csukát...ezenkívül rávágásom sem volt.
De olyan libahúzás volt a fejem felett...ajaj...de az a qrva evező nem sül el Rííí

 Vigyorog
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #5278 Dátum: 2015. December 05. - 23:54:49 »

Lifetime engineering... Nem

Lifetime engineering, with planned obsolescence !  Mosolyog
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
ingerelt
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1315



« Új üzenet #5279 Dátum: 2015. December 06. - 01:43:45 »

Egy csukát...ezenkívül rávágásom sem volt.
De olyan libahúzás volt a fejem felett...ajaj...de az a qrva evező nem sül el Rííí

Fevasz Feri!
Az az egy csuka megvan viszont  Igen és remélem el is keszited Főz - mostmár cask az marad hátra hogy felrakd a receptedet a mondjuk, az aktualis topicba.
Valami rémlik a multból, de akkor a Kammer Guszti is allowance volt a témaban, ugyhogy nekem nem jöt át semi. Viszont a sok csuka miatt szertnék valami élvezhetőt előallitani.

- Hülyeség de, egyszer ugy adodott hogy, a hideg gyors beállta miatt a kertészek (épitőipar) csak a fahellyek gödreinek a kiásásáig jutottak.
  Közben a fiam egy nagzcsomó csukával állitott be, amiknél már tull késő volt a visszaengedésre. Fogtam magam és arányosan elosztottam a zsákmányt a gödrökbe. Késöbb mikor
  az idő engedte a kertészek szépen ráültették a csemetéket a sok csukára........ A kertészek sem értették de az Ö fáik voltak a legjobbak a kornyéken  Vállat von
Naplózva

Az élet szép, csak igyekezz kihasználni embertársaidnak!
Oldalak: 1 ... 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: