Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792623 alkalommal)
Pali85
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



« Új üzenet #4995 Dátum: 2015. Szeptember 02. - 20:58:31 »

Cseh KTM-ek a Transzfogarason idén augusztusban... Ahogy elnézetem a ruházatukat, meg a mocikat, nem ragaszkodtak az aszfalthoz a srácok...  Kacsint



Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4996 Dátum: 2015. Szeptember 02. - 22:00:02 »

Nem megbízhatósági verseny volt , azért egy KTM is elmegy hibanélkül vagy 100 km-t. Röhög Röhög Röhög Wave Wave
Ja.
 Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a KTM-nek ott kezdődik az a 100km ahol a többiek útja végetér... Kacsint
Talán nem véletlen, hogy a dakaron mióta az osztrákok igazán komolyan veszik, nem tudják megverni őket. Néha egy-egy szakaszgyőzelemre futja a rizsrakétásoknak de végén mindig a KTM nyer. Pedig a szabályok egy ideje már a KTM szívatására vannak kihegyezve, de olyankor bedobnak egy újabb gépet és nyernek azzal is.
Erzberg meg egy olyan terep ahol a legtöbb fórumozó gyalog se tudna végigmenni...oszt ezeket a narancssárga darazsakat mégis végigkínozták rajta.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4997 Dátum: 2015. Szeptember 02. - 22:03:00 »


Csak a szomszéd falun túlra ne nagyon indulj el velük Ördög
Aha. Persze a "szomszéd falu"-t afrikai viszonylatba gondoltad ahol az 150 kilométer a sivatagon át.... Wave
El lehet persze indulni messzebb is, csak ne hondásokkal vagy pláne bmw-sekkel menjen az ember mert aztán várhatja őket doszt... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4998 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 00:49:14 »


Erzberg meg egy olyan terep ahol a legtöbb fórumozó gyalog se tudna végigmenni.

Nahat szep velemenyt formaltal itt a kedves kozonsegrol.....  Röhög
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
forester73
Vendég
« Új üzenet #4999 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 07:09:29 »

Nahat szep velemenyt formaltal itt a kedves kozonsegrol.....  Röhög

A pásztornak ismernie kell a nyáját ! Röhög
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5000 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:28:28 »

Nahat szep velemenyt formaltal itt a kedves kozonsegrol.....  Röhög
Nézd meg a videót... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Hunor
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új üzenet #5001 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 09:41:59 »

Ja...."Egynapos megmérettetés".... Vigyorog
Csak a szomszéd falun túlra ne nagyon indulj el velük Ördög
Igen egynapos,de ez idő alatt nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a gépek,mint egy hobbimotorosnál 5 év alatt Kacsint Amúgy van egy six days nevű verseny is,ahol szintén a KTM dominál!
Nem megbízhatósági verseny volt , azért egy KTM is elmegy hibanélkül vagy 100 km-t. Röhög Röhög Röhög Wave Wave
Nem tudom,hogy aki kétségbe vonja a KTM-ek megbízhatóságát hány motort hajtott szét,vagy volt-e egyáltalán valaha ilyen gép közelében?Nekem volt(KTM 525 exc) és kis enduros csapatunk többsége szintén KTM-et hajtott(16 motor).Soha,semmilyen komolyabb probléma nem fordult elő egyik motorral sem!Pedig hajtottuk őket télen nyáron a földúttól a krossz pályáig mindenhol.Csak kíváncsiságból írjátok már meg nekem,hogy ti melyik modellel szereztetek ilyen rossz tapasztalatot!
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5002 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 09:47:02 »

Igen egynapos,de ez idő alatt nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a gépek,mint egy hobbimotorosnál 5 év alatt Kacsint Amúgy van egy six days nevű verseny is,ahol szintén a KTM dominál!Nem tudom,hogy aki kétségbe vonja a KTM-ek megbízhatóságát hány motort hajtott szét,vagy volt-e egyáltalán valaha ilyen gép közelében?Nekem volt(KTM 525 exc) és kis enduros csapatunk többsége szintén KTM-et hajtott(16 motor).Soha,semmilyen komolyabb probléma nem fordult elő egyik motorral sem!Pedig hajtottuk őket télen nyáron a földúttól a krossz pályáig mindenhol.Csak kíváncsiságból írjátok már meg nekem,hogy ti melyik modellel szereztetek ilyen rossz tapasztalatot!
A KTM fikázók egyike sem birtokolt még ilyen vasat, ebbéli frusztrációjukat élik ki mindenféle idejétmúlt/sosemvolt sztereotípiák hangoztatásával... Ördög
Közben próbálják pálcikával tuszkolni a rizst az arcukba... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
forester73
Vendég
« Új üzenet #5003 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 10:21:39 »

Igen egynapos,de ez idő alatt nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a gépek,mint egy hobbimotorosnál 5 év alatt Kacsint Amúgy van egy six days nevű verseny is,ahol szintén a KTM dominál!Nem tudom,hogy aki kétségbe vonja a KTM-ek megbízhatóságát hány motort hajtott szét,vagy volt-e egyáltalán valaha ilyen gép közelében?Nekem volt(KTM 525 exc) és kis enduros csapatunk többsége szintén KTM-et hajtott(16 motor).Soha,semmilyen komolyabb probléma nem fordult elő egyik motorral sem!Pedig hajtottuk őket télen nyáron a földúttól a krossz pályáig mindenhol.Csak kíváncsiságból írjátok már meg nekem,hogy ti melyik modellel szereztetek ilyen rossz tapasztalatot!

Nem is neked szólt ! Csak olyan jól esik Ferit cinkelni . Röhög Röhög Röhög Röhög Röhög
Ja.
 Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a KTM-nek ott kezdődik az a 100km ahol a többiek útja végetér... Kacsint
Talán nem véletlen, hogy a dakaron mióta az osztrákok igazán komolyan veszik, nem tudják megverni őket. Néha egy-egy szakaszgyőzelemre futja a rizsrakétásoknak de végén mindig a KTM nyer. Pedig a szabályok egy ideje már a KTM szívatására vannak kihegyezve, de olyankor bedobnak egy újabb gépet és nyernek azzal is.
Erzberg meg egy olyan terep ahol a legtöbb fórumozó gyalog se tudna végigmenni...oszt ezeket a narancssárga darazsakat mégis végigkínozták rajta.

Ezen okfejtés alapján akkor a KAMAZ a legjobb kamion/teheraútó? Fejvakarás Fejvakarás Fejvakarás Wave
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #5004 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 11:01:05 »

"Soha,semmilyen komolyabb probléma nem fordult elő egyik motorral sem!Pedig hajtottuk őket télen nyáron a földúttól a krossz pályáig mindenhol.Csak kíváncsiságból írjátok már meg nekem,hogy ti melyik modellel szereztetek ilyen rossz tapasztalatot!"

Ez elég helytálló, láttam már én is pár motort, még akkor is ha sokáig úgy gondoltam nem szabad felülnöm 50cm3 fölötti motorra...  Ördög OOO Ördög
Ha komoly igénybevétel, sok földtút, egy kis kross, akár amatőr versenyig stb. nem nagyon lehet megkérdőjelezni hogy az egyik legjobb opció...
Abban az esetben viszont ha csak kövesutas hosszú hosszú túrák, akár nagyon sokféle motor a csapatban, nem a legkényelmesebb választás.
Mert szinte bármelyik modellje egy kő kemény gép, és minden egyes porcikájában érzi az ember az állatot.
Ja... nekem csak annyi a rossz tapasztalatom a KTM-el, hogy fél óra földút után, minden porcikám leszakadt...  Ördög Ördög

Ui.: elég szép számmal állnak meg mostanában a legjobb, legdrágább motorok az út szélén. Természetesen előjel nélkül. Sajnos az új modellekbe a motoroknál is beleköltözött a fogyasztói társadalom. Ha egy lehetséges hibát ki akar valaki kerülni, az ne vegyen meg kulcs nélküli indítással motort / autót.
Több esetben segít ha pár száz métert arrébb van tolva, (mély garázsnál nehéz), de néha kell neki akár 1-2 nap is. Ami külhonban elég ciki...

 Emelem
Naplózva

Üdv End
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5005 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 20:19:31 »



Ez elég helytálló, láttam már én is pár motort, még akkor is ha sokáig úgy gondoltam nem szabad felülnöm 50cm3 fölötti motorra...  Ördög OOO Ördög
Ha komoly igénybevétel, sok földtút, egy kis kross, akár amatőr versenyig stb. nem nagyon lehet megkérdőjelezni hogy az egyik legjobb opció...
Abban az esetben viszont ha csak kövesutas hosszú hosszú túrák, akár nagyon sokféle motor a csapatban, nem a legkényelmesebb választás.
Mert szinte bármelyik modellje egy kő kemény gép, és minden egyes porcikájában érzi az ember az állatot.



Már megint a sztereotípiák... A KTM-nek is vannak kényelmes túragépei mindenféle extrával felszerelve. Abban különböznek az egyéb márkák hasonló kategóriába sorolt vasaitól, hogy valóban alkalmasak terepre is. Persze a modellpalettáról inkább a huligán motorjaik ismertek.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #5006 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 20:21:56 »

Ezen okfejtés alapján akkor a KAMAZ a legjobb kamion/teheraútó? Fejvakarás Fejvakarás Fejvakarás Wave
Ne tetesd magad hülyébbnek mint amilyen vagy... Tasli Ördög
Egy kicsit gondolkozz el azon, hogy egy teherautó normál felhasználásának mennyi köze van a Dakarhoz, aztán azon is, mennyiben más ez a viszony egy terepmotornál? Okos
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #5007 Dátum: 2015. Szeptember 04. - 06:54:22 »

Ezek azert eleg nehezkes terepen elmennek difizarak nelkul.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #5008 Dátum: 2015. Szeptember 04. - 07:49:29 »

Ennek a Toyotának kormányzott lenne a hátsó kereke? Ott az elején, abban a hajtűkanyarban, mintha keresztben állna.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9523


Piros betűs nagyokos...


« Új üzenet #5009 Dátum: 2015. Szeptember 04. - 07:59:58 »

Ennek a Toyotának kormányzott lenne a hátsó kereke? Ott az elején, abban a hajtűkanyarban, mintha keresztben állna.

Szerintem az optika csal. Mintha halszem lenne, de nem az. Túl közel van és torzít. Görbíti a teret  Röhög
Naplózva

-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában...
-Levegyem?

-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: