Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #4935 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:05:16 » |
|
Az emblémák !!! Komolyan folytatva , szerintem semmi csak márkásítottak . De és ez a lényeg többen azt állítják , hogy a terrano országúti váltója erősebb . A 2.7 107le-ek még Nissan dízelek -tudtommal- hengerfej problémával (ami mellesleg szinte mindíg a hűtésproblémára utal) , a barátomé viszont már jóval 300 000 km felett jár gond nélkül -ez terrano- a másik barátomé az maveric már 400 000 felett van (nagyon jó ember de gyalázatos autó tulajdonos ) és neki sem volt motorikus gondja , viszont országúti váltó már a harmadik van benne . Szerintem valamennyi most piacon lévő lutri , úgy mint a többi öreg vas . A 2.7 td az 100 lovas, a 2.7 tdi pedig 126. Semmi különbség a maverick és a terrano között. Áll egy maverickem az udvarban donornak... A 2.7-es motor öntöttvas hengerfejes, nem olyan könnyű megölni. A hűtés lehetne jobb is, pláne ha az ember el-eltömi gazmagokkal. Ha egy lerobbant L400-ast-ami plafonig van rakva horgászcuccal és még egy döhér Bobákos is terpeszkedik benne-kell vontatni meredek dombon felfelé, attól hajlamos igencsak felmelegedni a víz. (Megoldás: átrántod egy bukkanón, kinyílik a L400 hátsó ajtaja, kiborul egy csomó cucc és máris könnyebb. Szemétség: a völgybe gurult labdát, miután Ákos utánarohant és apportírozta, "véletlenül" gurítsd le megint )
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #4936 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:06:17 » |
|
Urak! Mi a lényegi különbség (ha egyáltalán van ) a Maverick és a Terrano között? Lakót vontatni a hosszú verziót vegyed. Igaz, terepen az nem annyira jó.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #4937 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:25:53 » |
|
Nna végre...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #4938 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:44:02 » |
|
Lakót vontatni a hosszú verziót vegyed. Igaz, terepen az nem annyira jó.
Sajnos (még) nem nekem lenne. Robi keres autót a diesel Niva helyett, amivel dolgozni is tud (víz-gáz-központi) és vadászni is. De magamnak is nézegettem már a Terranót, afféle lakókocsis-leendő maszekmunkás-vadászós autónak...és el is tudnám képzelni.....(mert lóvé az soha nem lesz Land Cruiserre )
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Tony
|
|
« Új üzenet #4939 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 12:22:14 » |
|
Valaha volt I.-es Terranom több is, azután vettem egy II.-est, de gyorsan eladtam és vettem egy I.-es TERRANO-t... Sajnos elkunyerálták néhány éve/mert mindig van az a pénz / és azóta nem találtam normálisat... Persze már kikoptak... Most is Nissannal küzdök de ez már nem az...
|
|
|
Naplózva
|
"Az erdő az én templomom."
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #4940 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:06:41 » |
|
Valaha volt I.-es Terranom több is, azután vettem egy II.-est, de gyorsan eladtam és vettem egy I.-es TERRANO-t... Sajnos elkunyerálták néhány éve/mert mindig van az a pénz / és azóta nem találtam normálisat... Persze már kikoptak... Most is Nissannal küzdök de ez már nem az... És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bütyök
|
|
« Új üzenet #4941 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:29:50 » |
|
És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ? Nekünk volt Patrol 6 hengeres 2.8 benzines long. 11l. betonon . Terepen tökéletes . Alkatrészt nem mindig Patrolt tettünk bele. pl. kilyukadt a hűtő elég rossz helyen ...kétszer is ,tovább forrasztgatni nem volt értelme . 250e lett volna a gyári,de bontóból fillérekért kaptunk 300-as Merci hűtőt ,két óra munka,kis átalakítással máig megy vele. Most egy széles hidas injektoros Samu van .Kis autó de a célra elég, horgászni ,vadászni mindenhová eljutni nekünk jó,mert bárhol elmegy. Tetején a BIC 245 pont rámegy és ha megfordítom akkor már úszik /kétéltű/ Ha elromlik valami akkor sem kerülünk infarktus közeli állapotba, átlag szerelő megjavítja és nem horror áron .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #4942 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:31:19 » |
|
És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ? Nem olcsó. Volt egy széria aminek a motorja szart sem ért. A fogyasztása elég izmos, 14-15 litereket beszélnek a tulajdonosok. Persze ha rákeresel,biztos lesz olyan akinek hét litert eszik százon, sőt lejtőn lefelé visszatermel a tankba.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Tony
|
|
« Új üzenet #4943 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 13:50:13 » |
|
És a Nissan Patrol ? - Nekem az egy etalon . Nem tudom előnyeit hátrányait a mi terepünkön nem indokolt de láttam már és van egy offrodos ismerősnek - szóval meggyőzőnek tűnik . Talán az árával és a fenntartási költségekkel van a hiba ? Nagyon jó a Patrol, barátomnak volt egy rövid 3300ccm anno, sokat nyúztuk, persze nem extrém terepen, de valamiért szerintem túl van misztifikálva és főleg árban... Persze a néhány év alatt soha nem volt baja... Nekem Samurai -tól a Range Roverig mindenféle terepjáróm volt már/nem minden, de sok típus/ és a kedvenc történetem az amikor egy társasvadászaton a sok okos /kb. 14-15 Mitsubishik, Subaru, Isuzu, Nissan, Pick-Up-ok, stb. a teljesség igénye nélkül.../ egy erdei dagonyánál cukkolva egymást sorra beragadt a sárba, s amelyik nem az is szenvedett vagy 10 percet mire átjutott. Mikor mindenki átért így vagy úgy/csörlő meg vontatókötél / jött a vadőr a Nivával és a fák között kikerülve a sarat az élre vágott... Hát ésszel él az ember. Már akinek van...
|
|
|
Naplózva
|
"Az erdő az én templomom."
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #4944 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 20:17:26 » |
|
A 2.7 td az 100 lovas, a 2.7 tdi pedig 126. Semmi különbség a maverick és a terrano között. Áll egy maverickem az udvarban donornak... A 2.7-es motor öntöttvas hengerfejes, nem olyan könnyű megölni. A hűtés lehetne jobb is, pláne ha az ember el-eltömi gazmagokkal. Ha egy lerobbant L400-ast-ami plafonig van rakva horgászcuccal és még egy döhér Bobákos is terpeszkedik benne-kell vontatni meredek dombon felfelé, attól hajlamos igencsak felmelegedni a víz. (Megoldás: átrántod egy bukkanón, kinyílik a L400 hátsó ajtaja, kiborul egy csomó cucc és máris könnyebb. Szemétség: a völgybe gurult labdát, miután Ákos utánarohant és apportírozta, "véletlenül" gurítsd le megint ) Én azóta is győzködöm magam, hogy az a második labdalegurítás csak véletlen lehetett. Egyébként pedig tényleg az jött ki rajta ott is, mint általában: a túlzottan sűrű hütőlamellák hibája. De ennek ellenére, a majd 3 tonnát is becsülettel elhúzta. Csak zárójelben annyit, hogy nem dőhér, hanem lebőgött állapotban ültem a vontatmányban...
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #4945 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 22:27:35 » |
|
és a kedvenc történetem az amikor egy társasvadászaton a sok okos /kb. 14-15 Mitsubishik, Subaru, Isuzu, Nissan, Pick-Up-ok, stb. a teljesség igénye nélkül.../ egy erdei dagonyánál cukkolva egymást sorra beragadt a sárba, s amelyik nem az is szenvedett vagy 10 percet mire átjutott. Mikor mindenki átért így vagy úgy/csörlő meg vontatókötél / jött a vadőr a Nivával és a fák között kikerülve a sarat az élre vágott... Hát ésszel él az ember. Már akinek van... Ezeknél a történeteknél azért azt is figyelembe kell venni, hogy ahol a vadőr elszlalomozik a nivával, ott egyáltalán nem biztos, hogy a pickupok is átférnek/be tudnak fordulni. Nem kell nekik feltétlenül beszorulni, elég, ha összecseszik a fényezést-ami a vadőr nivájánál valszeg nem szempont.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #4946 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 22:28:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4947 Dátum: 2015. Augusztus 23. - 21:48:30 » |
|
Urak! Mi a lényegi különbség (ha egyáltalán van ) a Maverick és a Terrano között? Semmi. Elpusztíthatatlan motorú (öntöttvas hengerfejes, fogaskerekes vezérlésű) mindkettő. Ha nem egy falábú gyökér volt az előző tulaj, sokat elmegy... Ezek még autók voltak.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #4948 Dátum: 2015. Augusztus 24. - 13:00:15 » |
|
Sziasztok. Örülök, hogy átbeszéltétek a FRONTERA-t, ugyanis én is ezzel kacérkodom. HA jól vettem ki az ítéletekből, akkor főleg az első generációs Fronti kapta az ívet, a másodikról alig esett szó. Engem egy ilyesmi érdekelne: http://www.jofogas.hu/veszprem/Opel_Frontera_2_2_DTI_felbor_klima_33724128.htm?first=1Nem kemény terepre kellene, mert arra van más, de jó lenne ha nem kéne mindig átszállni ha földútra megyek, főleg ha mondjuk csak a hasmagasság miatt nem tudok személyautóval határt járni. Felénk ha nincs nagy sár akkor egészen járható a határ. Ugyanakkor 90%-ban aszfalton használnám, utazható tempó fontos és egy közepes fogyasztás (8-9l/100 km). Mi róla a véleményetek?
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #4949 Dátum: 2015. Augusztus 24. - 14:25:01 » |
|
Semmi. Elpusztíthatatlan motorú (öntöttvas hengerfejes, fogaskerekes vezérlésű) mindkettő. Ha nem egy falábú gyökér volt az előző tulaj, sokat elmegy... Ezek még autók voltak.
Én mikor eladtam a II Teranomat 2,7 TD, igazából a motorja és a váltója volt tökéletes pedig szerény számításom alapján túl volt a 400-500 km-en, nem tudni ki mennyit tekert vissza rajt. Én semmit ekkor volt benne 240 ekm. De ennyivel már egyszer eladták, és előttem-közben még ketten hajtották... A kaszni-futómű-belső az oda volt, de a többi A hűtőt én is javítottam, meg a futóművet.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
|